Jump to content

tuzer

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    121
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

tuzer névjegye

  • Felhasználói rang
    tuzer
  • Születésnap 1952-11-09

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Mo

Legutóbbi látogatók

2.211 profile views
  1. Valóban, a régi szabályozást ítrtam. Jelenleg mind a műszaki, mind a KRESZ előírások megengedik a ködlámpa hosszú fény MELLETTI használatát. Ők tudják, miért. net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000006.koh Kresz: (4) Tompított vagy távolsági fényszóró helyett vagy mellett ködfényszórót, továbbá hátsó helyzetjelző ködlámpát abban az esetben szabad használni, ha a látási viszonyok ezt indokolják.
  2. Meg mégegy relé. Szgk esetében kötelező együtt világítania a rendszámtábla világítással és a hátsó helyzetjelzővel, együtt világíthat a tompitottal, de a ködlámpa nem világíthat együtt a hosszú fénnyel. Tehát + 1 relé a reflektor áramkörébe, amely bekapcsolás esetén megszakítja a köd gyengeáramú áramkörét. Persze lehet enélkül is, de hát a KRESZ...
  3. Más típusú autómnál volt hasonló hiba, sok-sok pénz fölösleges elköltése helyett keresd meg és ellenőrizd a testelési pontokat. Igen méretes hülyét tud csinálni az emberből egy kis rozsda, ha az a megfelelő helyen van.
  4. A gondom a következő: Astra-g (vagy classic II, tudja a fene mi a kül., for. szerint GCC 1.4), 2004. 12. havi, motor: z14xe Toronytámasz cserére javasolták, 50-60k közötti áron (Csergő szervíz). Váci úti maszek (Szivák) szerint 7k az alkatrészár (valami 2 db-os gumicsoda a Bárditól) az 14k+10k munkadíj. Kérdés: lehetséges ekkora kül.? Ugyan arról beszélt a két szervíz? Köszönöm!
  5. a., A gyári xenonok a terheletlen autó hossztengelyéhez vannak szabályozva, a hossztengely eme állapotának változásához igazítja a lámpatestet. Sz@rik az emelkedőre és a lejtőre, meg a huppanókra. Ez nem ideges diszkólámpa. b., A xenonizzó fénykibocsátása más fizikai méreteken történik, mint a hagyományos izzóé (lásd neon és izzó közti kül.). Ezért aztán hagyományos testbe berakva hiába állítgatjuk akárhogy, a szórt fény mindig jelentősen több lesz, mint a H7-é, és vakítani fog (min. jóval erősebben, mint a H7), ha fejre állsz is. c., Az ENSZ nem véletlenül fogadta el a vonatkozó szabványt, ezt naponta tapasztalhatjuk az utakon azok miatt, akik "majd maguk manuálisan szabályozzák", "a rendőr mehet a fenébe", meg "egyébként is kinyalhassa mindenki" filozófiák elvén csak másokkal akarják betartani a szabályokat.
  6. És akkor azt a választ kapod, hogy a KRESZ a közlekedés rendjére vonatkozik. Az abban résztvevő járművek műszaki követelményeit pedig más rendszabályok írják elő, pl.: http://www.vezetunk.hu/kohem.doc vagy http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000006.koh És innentől torkodon a kés. Namegmég: http://img.index.hu/cikkepek/totalcar/maga...on_rendelet.doc oszt jónapot.
  7. Nem ártana egy kompressziómérés. Ha fölösleges is, legalább megnyugtat. Ha meg nem, legalább potyára nem költöd a pénzed mindenféle próbákra.
  8. Feltéve, hogy megkaptad a géppel együtt a szervízkönyvet is, amely opel szakszervízben volt vezetve.
  9. Nem akarnék okoskodni, de szerintem ez fals info - már a menetszélre hivatkozás -, mert a jeladó nem a hűtőben van, hanem a motorblokkban. Ha nem így lenne, a műszer állása állandóan ingadozna, ahogy a termosztát beengedi a forró lét a hűtőbe, majd amikor ott az lehűl, a termosztát meg újfent nyit, és így tovább. Márpedig kemény mínuszokban is 90 körül van az üzemi hőmérséklet.
  10. Sőt. Ma reggeli tapasztalat: -12,5 fokban a Webasto állófűtés viszonylag gyorsan üzemmeleggé tette a motort (hőmérő szerint), az alapjárat mégis kétszer olyan hosszú ideig maradt emelten, mint máskor.
  11. Ezek eléggé agyament árak. A gyertya pl. kifejezetten arcátlan. Nézz ide: http://www.opelalkatresz.eu/
  12. 56200 km-nél és 5 évnél megesett a 60000-es szervíz és a vezérléscsere. Némi kedvezménnyel 80k, szabványon kívűl egy görgőcsere meg valami motortisztító adalék olajcsere előtt. Dorombol a jószág.
  13. bocsesz, aszonta, hogy új autó...
  14. A dolog 1000% garanciális, ne hagyd magad. Mindazonáltal megér egy próbát: felcserélni a két első kereket. Ha változik az elhúzás iránya, akkor szerencséd van, a guriga a szarházi és nem az autó. Ezesetben is garis a dolog.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.