Jump to content

gyurigyerek

Forummember
  • Content Count

    290
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Segítőkész

About gyurigyerek

  • Rank
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Dunaújváros

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • City
    Dunaújváros

Recent Profile Visitors

1,351 profile views
  1. SZia, Van Fb-n egy elég aktív csoport ezzel a motorkóddal. Ott mindenre fogsz választ kapni a varázslóktól. S persze itt is.
  2. Ugyan más tipusnál, de nekem volt hogy a kipufogó gázt nyomta bele a hűtővizbe. Beton kemények voltak a vízcsövek, már egy 50 km-es táv után is durrogtak el. Hengerfejes lehetett a drága. Kifurtam a kiegyenlítő kupakját ne legyen benne nyomás.
  3. A holtpont jeledó már cserélve lett gyárira tavaly. A vákuum rendszert majd átnézem. Úgy is cserélni kell az EGR-t is.
  4. Sziasztok, A minap autópályára felhajtva elfogytak a lovak a kocsiból. Y17DT. 3000 fordulat és 120 km/h volt a vége. A tempomat nem tudta tartani a sebességet kisebb emlkedőknél sem. Turbó nyomás szabályzásra gyanakodtam. Haza érve pár csatlakozót átmozgatva és próbakörre menve megszűnt a hiba. Vajon csak átmeneti volt, vagy kezdjek nyanakodni valamire? Pl légömeg mérő, vagy túrbónyomás szabályzó?
  5. Ha nem felejtem el ma megkeresem. Másnak is ígértem pár pint belőle. Legalább neki is teljesítem az ígéretem ;) A csatit szét kell szedni. Van benne egy lila színű villa az rögzíti a pineken. Ha kihúztad akkor óvatosan ki kell pattintgatni körbe a fekete részt. Vigyázni kell el ne repedjen. A vezetékek tövét érdemes befúlyni wd40-el könnyebben csússzanak keresztűl a csatlakozón. Elég sokat kínlódtam vele lévén 14 éve nem volt bolygatva.
  6. Szia, Nekem csak a kuplung és a fék kapcsoló vezetéke volt bekötve. Én bontóból vettem egy stekkert vezetékekkel. Azon tudtam gyakorolni a szétszedését is, mert nem egyszerű szétfeszegetni roncsolás mentesen. Az új pineket behelyezve egy darabb vezetékkel meg ráforrasztottam az általam behúzott vezetéket.
  7. Nekem az Y17Dt akkor csinált a ezt mikor az EGR vezérlő vákumszelep vezetékét elrágta valami rágcsáló.
  8. Főtengely jeladó a rossz ha kerreg. Cserélni csak gyárira érdemes. Az utángyártott lutri.
  9. Úgy is cserélem a pollenszűrőt majd megnézem. Köszi.
  10. Na ennek igazán örülök. És a motor tengelyének lógását lehet orvosolni, hogy ne "ciripeljen" kis fordulaton a lapát a házhoz való érintkezés miatt?
  11. A szőnyeg nem nedves a lábtérnél? Bődület mennyiségű folyadékot tud felszívni mire észre veszed.
  12. Sziasztok, Nekem Behr rendszerem van . Ez a zsalu téma azt a fűtésrendszert is érinti? Lekopogom eddig nincs vele bajom. Bár a fűtő motor picit nyöszörög 1-2 fokozatban. Mint ha a lapát bele verne a házban érintőlegesen. Csapágyat lehet cserélni benne.
  13. Próbáld meg első körben centíroztatni a kerekeket.
  14. Lehet hülyeség amit írok, de immo hiba nem lehet?
  15. Ha megegyezik a motorvezérlő pinjével akkor tudok neked küldeni.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.