Jump to content

gyurigyerek

Forummember
  • Content Count

    299
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

gyurigyerek last won the day on October 19

gyurigyerek had the most liked content!

Community Reputation

24 Segítőkész

About gyurigyerek

  • Rank
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Dunaújváros

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • City
    Dunaújváros

Recent Profile Visitors

1,405 profile views
  1. Üdv, Duda gomb cserénél kinek milyen ragasztó vált be legjobban. Én a bringa gumi ragasztóra gondoltam.
  2. Próbáltad az ablakot újra tanítani? Aksi levétel után meg kell tenni. Végállásban tovább tartod a gombot amíg kattanást hallasz.
  3. Üdv! A verdában utólagos riassztó van beszerelve (Rhino), a napokban vettem észre hogy a visszajelző led folyamatosan világít akár élesítve akár kiriasztva van. Régebben villogással jelezte ha aktív illetve gyors villogással mikor aktíválva lett. Kipróbáltam és a riasztó gyakorlatilag nem aktiválódik. Ismeri valaki ezt a típust?
  4. Nekem az F astrában mindíg kérte de ebben meg nem. Nekem nincs led. Vagyis eddig még nem tűnt fel hogy lenne.
  5. Számtalanszor vettem le az aksi sarut de soha nem kellett a rádiót mókolni. (Car 300)
  6. Üdv! Lehet láma kérdés, de a fordulatszám mérő óra honnan kapja a jelet y17dt esetében? A főtengely jeladótól?
  7. Facebook csoportban Kozma János a nagy varázslója a motornak. Próbáld meg nála.
  8. Konkrétan ez milyen motor. Mert az nem derült még ki.
  9. SZia, Van Fb-n egy elég aktív csoport ezzel a motorkóddal. Ott mindenre fogsz választ kapni a varázslóktól. S persze itt is.
  10. Ugyan más tipusnál, de nekem volt hogy a kipufogó gázt nyomta bele a hűtővizbe. Beton kemények voltak a vízcsövek, már egy 50 km-es táv után is durrogtak el. Hengerfejes lehetett a drága. Kifurtam a kiegyenlítő kupakját ne legyen benne nyomás.
  11. A holtpont jeledó már cserélve lett gyárira tavaly. A vákuum rendszert majd átnézem. Úgy is cserélni kell az EGR-t is.
  12. Sziasztok, A minap autópályára felhajtva elfogytak a lovak a kocsiból. Y17DT. 3000 fordulat és 120 km/h volt a vége. A tempomat nem tudta tartani a sebességet kisebb emlkedőknél sem. Turbó nyomás szabályzásra gyanakodtam. Haza érve pár csatlakozót átmozgatva és próbakörre menve megszűnt a hiba. Vajon csak átmeneti volt, vagy kezdjek nyanakodni valamire? Pl légömeg mérő, vagy túrbónyomás szabályzó?
  13. Ha nem felejtem el ma megkeresem. Másnak is ígértem pár pint belőle. Legalább neki is teljesítem az ígéretem ;) A csatit szét kell szedni. Van benne egy lila színű villa az rögzíti a pineken. Ha kihúztad akkor óvatosan ki kell pattintgatni körbe a fekete részt. Vigyázni kell el ne repedjen. A vezetékek tövét érdemes befúlyni wd40-el könnyebben csússzanak keresztűl a csatlakozón. Elég sokat kínlódtam vele lévén 14 éve nem volt bolygatva.
  14. Szia, Nekem csak a kuplung és a fék kapcsoló vezetéke volt bekötve. Én bontóból vettem egy stekkert vezetékekkel. Azon tudtam gyakorolni a szétszedését is, mert nem egyszerű szétfeszegetni roncsolás mentesen. Az új pineket behelyezve egy darabb vezetékkel meg ráforrasztottam az általam behúzott vezetéket.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.