Jump to content
OPEL FÓRUM

Stofl

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.240
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    65

Stofl last won the day on Április 7

Stofl had the most liked content!

Hírnév

368 Segítőkész

Stofl névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1985-02-12

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://https://sites.google.com/site/gastraokossagok/

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Bács-Kiskun
  • Érdeklődés
    Opel Astra G, H

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Volt: G(Z14XE '03), F(C14SE '95) van: H (Z18XER '06), G(Z14XE '01)
  • Város
    Harta

Legutóbbi látogatók

5.977 profile views
  1. Ez talán segít: http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=959kl_ma.jpg
  2. Apró tűkkel, műszerész csavarhúzókkal szét lehet szedni a csatikat. Alapból blokkokban csúszik szét, biztosító műanyag csíkok vannak benne. Így: http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=596IMG_20190321_092755.jpg
  3. A központi zár vezérlőnek három tápkábele van, bár ezek száma lehet felszereltség függő. Op-com-al lehetne monitorozni, hogy látja-e az ajtózárak, ajtó kapcsolók állapotát. Központi zár nélkülit még nem is láttam, de gyári kapcsolási rajz alapján kezdeném ellenőrizni, hogy minden vezeték megvan-e a kötegben.
  4. Egy pontból indulva, minden ajtóhoz megy külön kábel, a zárak motorjához, polaritást fordít.
  5. Nekem egyszerű z14xe van, kipörgésgátló funkció nélkül. És a programozásban ki tudom választani, hogy jelen van vagy nincs jelen a TC. De tényleg mintha az ABS vezérlőben lenne ez és nem az ecu-ban. Viszont mindkettönek tudnia kell már csak azért, mert a gázt is el kell vegye beavatkozó tc esetén.
  6. Biztos azért vágták le a csatit, hogy ráférjen valamilyen kulcs. B verzió, utángyártott/univerzális szondát raktak be, és az eredeti csatlakozót forrasztották. Bevett szokás néhány ismerősöm körében.
  7. Én gázégővel melegítettem. A helyén nem akartam kiszedni, mert féltem, hogy kárt teszek flexi csőben, vagy a kipuff felfogatási pontokban.
  8. Ha op-com-al nem találod a funkció programozását, akkor lehet nem tudja a motorvezérlő, nem?
  9. Szerelőnek sem fog könnyebben kijönni mint neked. Én legutóbb úgy szedtem ki, hogy kivettem a csövet rezonétorral együtt. Satuba raktam, áztatta m, kocogtattam, jó nagy csőfogó, melegítés, és kijött. Villáskulccsal tényleg ne kezd el.
  10. A led vagy utólagos riasztó, vagy utánfutó index visszajelzés. Az utólagos távirányítók ritkán tanítósak. Gyanús hogy simán elromlott. Utólagos riasztó központi egysége a motortérben esélyes. Utólagos központi zár vezérlő kormány alatt, biztosíték tábla alatt/mögött, vezető bal lábánál lévő burkolat mögött, kesztyűtartó mögött, vagy utas jobb lábánál a zár vezérlő modul mellett szokott lenni.
  11. Hidegen is lefolyik. legalábbis a z14xe. Fűtés csapot állítsd melegre!
  12. 3 ezer Ft-ért veszel 1 új munkahengert, és összerakod! Senkit és semmit ne kockáztass! 3e Ft!
  13. Stofl

    Astra gyári "HIFI"

    Ja értem. Tehát akkor picike láda. Viszont azokon is szokott lenni vezérlő szál, hogy tudja mikor kell bekapcsolni. Viszont ha nincs, akkor én relézném a rádió megfelelő kimenetével vezérelve. És évjárat felszereltség függő, hogy a biztosíték táblában neked min mikor van áram, a kulcs melyik állásában, illetve a multitimer függvényében.
  14. Stofl

    Astra gyári "HIFI"

    Vannak " üres helyek" amik pinezve vannak, de feltételekhez van kötve, hogy mikor van ott áram, és mennyi. És több olyan "üres hely" van, amiben pinek sincsenek. Mélyládánál azért kell az akksira kötni, mert nagy az áram igény. Ezek a kis biztosítékok nem alkalmassak a terhelés átvitelére. Akksira kötés miért nem jó? Ott is lesz biztosíték a vezetéken, és nem olvad össze a kébelköteged és a biztosíték táblád sem. Nagy fogyasztok a tábla bal oldalában illetve a motortérben vannak biztosítva. A kicsik nem jók erre. Az a sárga kábel az csak a vezérlő szál lenne? Ha igen, akkor azt a rádióra kell
  15. Azt tisztázni kell, hogy a mutató szerinti, vagy műszerrel mért értékekről beszélünk? Mert ha a mutató 90-92 fokot jelez, valójában már 100 fokos a víz, és ott indul az 1-es fokozat. A fokozatok nagyon közel vannak egymáshoz, és klíma esetén fokozattól függetlenül klíma gáz nyomás értékre is indul, ami jelentősen befolyásolja a víz hőmérsékletet. És ez az 1 ventis rendszer. Nem derül ki az sem, hogy ti melyik rendszerre gondoltok. A hűtés vezérlős máshogyan működik, de a bekapcsolási hőmérséklet azonos. Op-com-al tesztelhető mindegyik fokozat. És monitorozható a működés.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.