Jump to content

Stofl

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.050
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    37

Stofl last won the day on Április 25 2017

Stofl had the most liked content!

Hírnév

289 Segítőkész

Stofl névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1985-02-12

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://https://sites.google.com/site/gastraokossagok/

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Bács-Kiskun
  • Érdeklődés
    Opel Astra F, G, H

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Volt: Astra G Z14XE '03, van: H Z18XER '06, F C14SE '94
  • Város
    Harta

Legutóbbi látogatók

4.600 profile views
  1. Stofl

    Általános műszaki problémák

    A km számláló pontos nekünk. Csak az km/h mutató rohan valahová. Sebesség mániás úgy látszik.
  2. Stofl

    Általános műszaki problémák

    GPS-hez nézve, és nem fordítva, úgy ahogy te is írod. Az érdekesség, hogy 10-et csal lent is, fent is. Csak alul van egy pöcök, amin támaszkodik a mutató. Azért érzem problémásnak a lejjebb rakást. Hogy előtte a tengelyt feljebb kellene mozgatni. Igen, igen, ez megvan. Egyébként az elektromos is egyre többet csal felfelé, G-nél, H-nál is megvan a felfelé növekvő csalás. De itt alacsony tartományban is nagy. Lehet akkor elfogadom így. Vagy ha legközelebb szétszedem, megnézem tudok e a tengellyel játszani.
  3. Stofl

    Általános műszaki problémák

    Sziasztok! Ismét tanácsot, segítséget kérek. A km/h mutató 10-es csal minden sebességnél. Többet mutat. Tehát 50-nél 60-at, 90-nél 100-at mutat. Meg lehet szokni, de én jobb szeretném, ha közelebb kerülne a valóshoz. 95-ös évjárat, spirálos VDO márkájú óráról van szó. C14SE motorkóddal, 175/73R13-as gumikkal. Kérdés nélkül nem merem elkezdeni a mutatót piszkálni stb. Van valakinek ötlete mit kezdjek vele? Köszönöm!
  4. Stofl

    Egyéb csevegés

    A kis lyukon jól látszódott, hogy a betét, betétek a váll mögött ülnek. De én magát a betétet próbáltam befelé húzni. Kocogtatás stb nem segít. Szerintem ez még soha nem volt leszedve. Az után állító csavart hol találom a lyuk mögött? Hogyan kell csavarni? Bevilágítva semmi nem tűnt fel...
  5. Stofl

    Egyéb csevegés

    Olvasnátok a H Facebook csoportot..... :D :D Ott pont ugyan ez megy, csak egy nullával minden többe kerül! Én visszasírom a G-t, hogy H-ra cseréltem. Az szuper autó volt. Az F-en meg csodálkozok, hogy mennyire egyszerűen és olcsón szerelhető. Csak egy példa, ami a kedvencem. G-n a bal indexem elkezdett hülyéskedni. 6 e Ft-ból javítottam. Ebben benne volt két GM relé és a futárköltség is. H-n szarakodott a bal indexem. Relé sincs már az ilyen funkciókhoz....kimérni nem lehet. Fórumról kiderült, hogy kormány vezérlő modul hiba. Szerviz 200e Ft-os árajánlatot adott, de nem vállalták hogy jó is lesz az index, csak valószínűleg. Háznál 100e Ft-ért meg lehet oldani, ha van Tech2-s gurus ismerős. Vagy marad a vezérlő pákával forrasztása, ami ha sikerül, akkor megoldja a dolgot talán egy rövid ideig. Ha megcsúszik a páka, akkor tréler, mert itt nincs mit átkötni, kikötni, jó lesz az úgy..... Gólyaláb kiszedése után laptop kell az autó újbóli használatához pl....(IDS+ esetén) Eddigi F-es tapasztalatom, hogy csak a rozsda az ellenség, az viszont könyörtelen. Más hiba nem lehet, vagy jelentéktelen árban egy újabb autóhoz képest. Ha a kaszni jó, autó nem volt törve, akkor csak az igények lehetnek nagyobbak. H-nál már a termosztát is elektromos, stb...., rohad mint ha muszáj lenne, jobban mint a G. Szóval fenntartás szempontjából amíg nem rohad szét az autó, az F a legjobb Astra, egyértelmű. Persze fenntartás szempontjából, mint írtam. Na de az F-re visszatérve! Köszi az eddigi segítségeket, tök jól haladtam! Fordulatszám mérős óra tök jó lett. Plusz szálat behúztam, és az összes izzót cseréltem. Nem tudom mi történt első berakásnál, hogy elpukkantak, azóta minden ok! Cseréltem lambda szondát, ECU víz hőfok jeladót, jó lett belső keringetés, az első elektromos szett a kamrában várja a jó időt. Az alján lévő lyukak be lettek foltozva. Felkerült egy ebay-es pótféklámpa, sajnos gyárira nem láttam esélyt. Szóval király. Jobban indul, és szebb is a hangja mint a H-nak, kevesebbet is fogyaszt, persze nem megy úgy. De eddig király. Első féktárcsa-betét szett várja a tavaszi kerékcserét. A kézifék kötéllel vagyok gondba. Arra rá futottam. Szét kell hozzá szedni a dobot. G-n, H-n nem. Na a dob nem jön le. Az lesz tavasszal a következő projekt az ablakokkal együtt. Ja, és egy utolsó példa. Egy CDC csillapítós H-ba a legolcsóbb első lengéscsillapító kedvezménnyel 82e Ft! Egy darab! És nem bír többet mint egy 20e Ft-os a G-be.
  6. Stofl

    Motor

    Nekem is 1.45-ös van, viszont a 2010-es china clone-nal használom. G-nél és H-nál eddig nem tapasztaltam eltérést. Insigniánál volt nagyon sovány a látható adatok mennyisége. C Vectra is mindent mutatott magáról. Akkor erre is figyelek! Próbálok más értékekből is következtetni a helyességre.
  7. Stofl

    Motor

    Hoppp! Akkor lehet én is hülyeséget látok!!?!?! Hm. Miből jöttél rá, vagy neked mik a falsz értékek? Más autóknál még nem tapasztaltam. A F-ezést nem rég kezdtem...
  8. Stofl

    Motor

    Király vagy! Köszi!
  9. Stofl

    Motor

    Köszi Srácok! Kezd összeállni a kép, és a módszer a fokok tisztázására! Akkor még légyszíves azt írjátok üeg, hogy hol melyik gombát/szemzort találok. A venti kapcsoló a hűtő oldalában van, 100 fok körül kapcsol. És hol van a kétvezetékes ecu-nak továbbító, és hol a műszeré? Gondoloü a kis körön vannak valahol...
  10. Stofl

    Motor

    A motorvezérlőnek jelet küldő inditja a ventit? A műszeré csak a műszerért felel? Semmi egyébért?
  11. Stofl

    Motor

    Annyiban még tudnál segíteni, hogy a gomba kiszedésénél kell-e valamire figyelnem, vagy simán megtalálom és csak kicsavarom?
  12. Stofl

    Motor

    Adat biztos, hogy jó, de persze a gomba lehet hülyeséget küld. Van erre valamilyen gomba kivevös vízforralós módszer, hogy kiderítsem melyik gomba/műszer mutatja a valósat?
  13. Stofl

    Motor

    Hm. Na a helyzet a következő! Cseréltem órát, fordulatszám mérősre. A W szám és a gyártmány azonos. A vízhőfok 100-as skálával rendelkezik, tehát elvileg egyformák. Menet közben a vízhőfok az előzővel éppen csak elhagyta a kék jelölést. Az "új" órával viszont pont úgy van mint amit a képen küldtél. DE! Néztem op-com-mal menet közben, hogy minden jó-e. Fordulatszám ok, a lambda szonda szépen változik, gyorsan, annak ellenére, hogy írogatja időnként a 13-as hibát. Viszont a víz a laptop szerint 20 fokkal hidegebb. Szépen kúszott fel kb 75-ig, akkor nyitott a termosztát, lement 63-ig, majd szépen lassan vissza 70-75-ig, eközben az óra 85-90-et mutat kb. Tehát a korábbi óra a laptoppal mutatott egyformát. De kevésnek gondolom. A termosztát viszont nyit-zár. De mégis akkor most melyik lehet a jó/rossz? Vagy hogy van ez a különböző érték? A fűtés tökéletes, nagyon hamar, nagyon meleg nyom. Nyáron araszoláskor indult a ventillátor rendben. Foglalkozzak ezzel, vagy jól van ez így? Bocsánat a sok rozsáért!
  14. Stofl

    Motor

    Sziasztok! C14SE-nél hűvös időben, lightos országúti gurulás esetén (80-90km/h) mennyi a normális hűtővíz hömérséklet tól-tolig? Köszi!
  15. Stofl

    Egyéb csevegés

    Nem járt még így. Aggasztó egy kicsit. Remélem nem lesz később semmi gond. Abban bízom, hogy esetleg a szerelés viselte meg őket, és nem túlfeszt kaptak.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.