Jump to content

Stofl

Forummember
  • Content Count

    2,101
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    41

Stofl last won the day on April 15

Stofl had the most liked content!

Community Reputation

299 Segítőkész

About Stofl

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 02/12/1985

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://https://sites.google.com/site/gastraokossagok/

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Bács-Kiskun
  • Érdeklődés
    Opel Astra G, H

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Volt: Astra G Z14XE '03, F C14SE '95 van: H Z18XER '06, G Z14XE '01
  • City
    Harta

Recent Profile Visitors

4,972 profile views
  1. Igen, nekem is csak rossz tapasztalatom van velük. A legdurvább, hogy simán megteszik, hogy a teljes panaszkezelést, ügyet kitörlik a rendszerből, mintha meg sem történt volna. Sufni műhelyek garanciája többet ér mint egy márkaszervizé.
  2. Engem márkaszervizben vertek át. Opel Di-Fer Dunaújváros. Nincs beleszólás alkatrész választásba, nincs garancia, csak elméletben, nincs panasz kezelés, nincs megbeszélés. Van kávé, töbszöri visszajárkálás, és csillagászati összegek. Nekem szerencsére van helyem, igy elkezdtem megoldani otthon amit lehet. Márka szerviz szerintem a legrosszabb választás. Intézményesitve van a becsapás, lehúzás. Csergő is nagyon reklámozza magát. Talán jók lehetnek. Rosszat még nem hallottam onnan, bár én nem voltam.
  3. Valószínűleg az előtét ellenállásod ment tönkre. 3 fokozata van a ventilátornak. Klímának álló helyben is kell venntilátor, még hűvös időben is. Tehát tényleg ne használd, ha nem jó az egyes fokozat. Műhelyek általában ventivel együtt cserélnék, de külön is lehet szerezni, és meghekkelni, illetve javítani.
  4. Tapasztaltam már. Nálam elöszökött a gáz. Kompresszor tömszelence csere lett. De első körben ventilátor fokozatok ellenőrzése, mágnes tekercs mérése, gáznyomás ellenőrzés, majd klímás...
  5. Én nyugodtan megvenném a Febit. Legutóbb hengerfej csavarokat vettem belőle, jónak tűntek és még mindig tartanak.
  6. Pedig ott bizony szokott lenni nagy nyomás üzemi hőmérsékleten. 100 fok körül már dagadnak a csövek. A rugós szorítót nem árt csavaros bilincsre cserélni. Nekem is kellett már ezt a termosztátra menő csövet cserélni, és a gyári bilincs már nem volt megfelelő. Egyébként a képen látszik a bilincs hátrébb.
  7. Ok-ok, semmi gond! Csak tisztázni kellet, mivel ahogyan írtad is, a fék és futómű biztonsági elem. Remélem a márka társ végére ér enne a rollernek ami felni szépítéssel indult.....
  8. Hajrá! Remélem végére érsz ennek!
  9. Egyértelműen kerékagy csere. Fél menettel én nem hagynám meg. Csavarral is csak tovább roncsolnád, menetvágó kellene, h ideiglenesen berakj egy csavart oda. Ha már lent van a dob, akkor mindjárt lehetne cserélni az agyat is, és a féken is el lehetne gondolkodni, attól függ mekkora a perem. Azt viszont párban kell. (Pofák, dobok, rugók) Fék leszedése után a kerékagy már csak 4 csavar. Ha már a szerelő úgy is felemeli és neki áll, bízd rá, csak vállaljon rá garanciát.
  10. Kéziféknél nem kell állítani semmit. A dobon belül van amit írok, és a kerékcsavar lyukon bevilágítva láthatod. Keresek képet.... http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=663IMG_20181020_092024.jpg A munkahenger a tetején van. Ott nyomja szét kétirányba a pofákat. Extrém esetben max a porvédőkben tehet kárt, de ha ennyire gatya az egész, tényleg ne használd. Áztasd meg pl wd40-el a kerékagy és dob felfekvő részét. majd kocogtasd lefelé a dobot. Ha elvált a kerékagytól néhány mm-t, azután jöhet amit írtam, a betétek összébb tekerése, hogy lejöjjön. Elékpzelhető, hogy cserélheted is a betéteket, dobot, rugó készletet, ha régi a cucc. Viszont ekkor már érdemes lenne szerelőre bízni, ha nem vagy benne biztos. De persze nem olyanra mint a gumis volt....
  11. Mindkét hátsó kerék legyen a levegőben, autó felbakolva. Kézi féket természetesen ki kell engedni. Kis csavart kiszedni, ahogy már meg is tetted. Ekkor a kerékcsavar furatán van a legtöbb helyed, tovább ügyködni ha magától nem jön le. Ez azért lehet, mert a pofa belekopott már a dobba, és pereme van. (érdemes néhány évente levenni, megköszörülni de ez most nem tartozik ide). Nézz meg egy képet eg dobfék belsejéről, és akkor látod mit írok. Az után állító kis lemezkét kell az utánállító csavarról leakasztani, és lapos csavarhúzóval vissza tudod tekerni a csavart, hogy a pofák össze menjenek. Ezután lehet lehúzni a dobot a kerékagyról. És akkor már körbe tudod nézni hány menet sérült, milyen vastag még. SKF talán még mindig jobb mint más. De ezt nem tudom. Én TRW-t vagy SKF-t vennék, ha kell. Szerk.: Ahogy nézem a Cromax-ot: FAG 31e, SKF 26e, Én e kettőből választanék ezt a kínálatot figyelembe véve.
  12. Nem szedtél még szét soha féket, kerékagyat, ha ilyeneket írsz. Inkább ne!!!! A gumis már megszivatta, ha most lehúzza a dobot lehúzóval komplett hátsó féket is széttöri.
  13. Ha egyszer lejön a kerék a dobot semennyiből nem tart levenni, és megnézni, kitakarítani. Én cserélnék agyat, ha a menet sérült....
  14. Kicsavarással kárt nem igen tudsz okozni, becsavarással annál inkább. A menet a kerékagyban van. Első körben kereket, majd dobot/tárcsát levenném, és menetfúrót áthajtanám rajta. Ha szerencséd van, elég egy új kerékcsavart venned. Ha a kerékagyban sérült a menet, akkor én azt cserélném. Hátsó keréknél még bevállalnám az utat, ha fontos. De ellenőrizd azt a három csavart, meg legyenek húzva.
  15. Hát akkor ne hirdesd meg. Írtam pm-et.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.