Jump to content

Stofl

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.061
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    38

Stofl last won the day on Szeptember 12

Stofl had the most liked content!

Hírnév

291 Segítőkész

Stofl névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1985-02-12

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://https://sites.google.com/site/gastraokossagok/

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Bács-Kiskun
  • Érdeklődés
    Opel Astra G, H

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Volt: Astra G Z14XE '03, F C14SE '95 van: H Z18XER '06, G Z14XE '01
  • Város
    Harta

Legutóbbi látogatók

4.765 profile views
  1. Sziasztok! Nem vagyok tisztában a külső tükrökkel. Na most nekem kézi állítású, nem fűthető van. Minden elektromos fűthető? És egyik kézi sem fűthető? Tükör vásárlásnál erre jutottam. Vagy van kézi állítású fűthető verzió is? Biztositék táblában a relé és biztosíték is be van kábelezve. Gondolom x1-es csatiig megvan minden. Kérdés, hogy a fűthető tükörlapok felrakását hogyan tudom megoldani? Valaki túl van már ezen az extrázáson? Nekem a fűtés elég lenne....
  2. Oké! Szerintem megfogadom, és kifordítom én is!
  3. Köszi! Jó még, csak gondoltam, hogy szép legyen. Még DarthVödör idejéből találtam témázást a cheaterre, gondoltam ha valakinek stabilan működik, rászánom azt a 200 Ft-ot.
  4. Sziasztok! Hosszabb kihagyás után újra csatlakoztam a G-s táborhoz. És megható, hogy pont egy évekkel ezelőtt posztolt képem alá írok újra! :D Z14XE motornál szeretnék az EGR-től megválni. Anno leprogramoztattam, de az elég drága. Korábban itt voltak ötletelések a pár száz forintból megvalósítható egr cheaterrel kapcsolatban. Van aki beépitette és használja jó eredménnyel? Köszi!
  5. Stofl

    Motor

    Rendben, köszi!
  6. Stofl

    Motor

    Szia! Ez a dokumentum hol érhető el teljes egészében, amiben minden nyomték érték szerepel? Esetleg másik Astrákhoz is megvan, nem csk F-hez?
  7. Stofl

    Motor

    Huh. Ja már értem. Kár is volt megpróbálnom. Képek alapján már egyértelmű. Nekem nem ilyen. Egész körbe van préselve valamilyen nagyon vékony lemezzel, mintha perforálva is lenne. Kérdés, hogy vajon vissza tudom-e hajtogatni, hogy tartson valamennyire és ne álljon ki. És hogy mi legyen a többivel. Egy éves hidrotőkéket nem szeretném kidobni.... De a préselésben én is kételkedek.... Hm, mindig fel van adva a lecke.
  8. Stofl

    Motor

    Lehet a gyári szétjön, de ez a JP sajnos nem. Ahogy aláfeszegettem nyílt szét mint a rózsa. Na, egynek annyi. Amúgy tényleg egyszerű lenne ha a gyűrű lejönne. Túl lágy anyag. És rá van préselve.
  9. Stofl

    Motor

    Na megpróbáltam leszedni a karikát. Nem akar engedni. Te hogyan szedted le roncsolás nélkül? Ahogy feszegetem, deformálódik, de engedni nem akar semennyit. :I
  10. Stofl

    Motor

    Ez igen, köszi! Akkor így fogom megcsinálni! Remélem nem rontom el a htőkéket!
  11. Stofl

    Motor

    Sziasztok! Ismét segítséget szeretnék kérni! Opelműhelyen találtam leírást C14NZ hengerfej tömítés cseréről. (Nekem C14SE van) Ott van egy olyan rész, hogy összerakás előtt a hidrotőkékből az olajat ki kell préselni, hogy a vezérmű ház ne álljon el a hengerfejtől, könnyű legyen összerakni. Olaj kipréselésre satu van ajánlva, egy régi himba felhasználásával. Valaki tudna ebben segíteni, hogy hogyan képzeljem el? Mennyire kell összenyomni? Van-e más módszer? Hogyan, mikét érdemes? Másik kérdésem majd az ékszíj tárcsa lehúzása lenne. A levételével eléggé megszenvedtem, viszont a felrakásra jó lenne jobban rákészülni. Mekkora nyomatékkal kell lehúzni, és hogyan fogjam meg, hogy ne forogjon körbe körbe, és rugózzon be? Köszönöm!
  12. Stofl

    Általános műszaki problémák

    A km számláló pontos nekünk. Csak az km/h mutató rohan valahová. Sebesség mániás úgy látszik.
  13. Stofl

    Általános műszaki problémák

    GPS-hez nézve, és nem fordítva, úgy ahogy te is írod. Az érdekesség, hogy 10-et csal lent is, fent is. Csak alul van egy pöcök, amin támaszkodik a mutató. Azért érzem problémásnak a lejjebb rakást. Hogy előtte a tengelyt feljebb kellene mozgatni. Igen, igen, ez megvan. Egyébként az elektromos is egyre többet csal felfelé, G-nél, H-nál is megvan a felfelé növekvő csalás. De itt alacsony tartományban is nagy. Lehet akkor elfogadom így. Vagy ha legközelebb szétszedem, megnézem tudok e a tengellyel játszani.
  14. Stofl

    Általános műszaki problémák

    Sziasztok! Ismét tanácsot, segítséget kérek. A km/h mutató 10-es csal minden sebességnél. Többet mutat. Tehát 50-nél 60-at, 90-nél 100-at mutat. Meg lehet szokni, de én jobb szeretném, ha közelebb kerülne a valóshoz. 95-ös évjárat, spirálos VDO márkájú óráról van szó. C14SE motorkóddal, 175/73R13-as gumikkal. Kérdés nélkül nem merem elkezdeni a mutatót piszkálni stb. Van valakinek ötlete mit kezdjek vele? Köszönöm!
  15. Stofl

    Egyéb csevegés

    A kis lyukon jól látszódott, hogy a betét, betétek a váll mögött ülnek. De én magát a betétet próbáltam befelé húzni. Kocogtatás stb nem segít. Szerintem ez még soha nem volt leszedve. Az után állító csavart hol találom a lyuk mögött? Hogyan kell csavarni? Bevilágítva semmi nem tűnt fel...
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.