Jump to content
OPEL FÓRUM

Stofl

Forummember
  • Content Count

    2,196
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    57

Stofl last won the day on August 26

Stofl had the most liked content!

Community Reputation

349 Segítőkész

About Stofl

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 02/12/1985

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://https://sites.google.com/site/gastraokossagok/

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Bács-Kiskun
  • Érdeklődés
    Opel Astra G, H

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Volt: G(Z14XE '03), F(C14SE '95) van: H (Z18XER '06), G(Z14XE '01)
  • City
    Harta

Recent Profile Visitors

5,703 profile views
  1. Nekem a H-hoz csak fém létezik gyárilag. Nekem nem bír többet mint a G-n a műanyag. Eddigi tapasztalatok alapján. És nyugodtan cserélheted csak a hibásat. Nincs jelentősége.
  2. Akkor nincs baj, egyelőre. Csak ott volt a baj. Mondjuk ilyenkor felmerül, hogy miért ment ki.
  3. Tempomat tápja is a biztosíték táblától jön. Én még mindig ottani problémára gondolnék. De akkor majd a villamosságis kiméri és rendet tesz. Reméljük.
  4. Amiket írsz, azoknak mind a multitimerhez van közük és vagy a biztositék táblába mennek. Gyanús, hogy az szállt el. Persze mérni kellene, hogy a táblában van e feszültség, figyelni hogy a relék kapcsolnak-e.
  5. Jók a twinportok, csak mindenki fél az újdonságtól, van előnye, és olykor több költsége emiatt. Pont mint bármi másnak. Szíjas vezérlést olcsóbb cserélni, és csendesebb többnyire, ennyi. Én is mindig 100-ast tankolok, és mindig dexos2 olyata kap. Jó lesz neked a GM 5W30 az biztos, ha eszi, nem amiatt fogja. A G-k nem szólnak, ha kevés a motorolaj, alapból nem tudják ezt a funkciót. Mondjuk 1 tank alatt 1 liter (ha annyi) az nagyon durva..... ott motor felújítás erősen esélyes. A rázásra nem tudok mit írni.
  6. Erre óracsoport cserét szoktak mondani. De első körben ki kellene szedni és megnézni a csatlakozót a hátulján. Tisztítani, és újra össze. Ha ugyan az a helyzet akkor csere. De hátha egyszer valaki rosszúl feszítette össze, és most engedett el.
  7. Most már kiderült, hogy twinportod van. Ha 1.4, akkor láncos is. Abba tilos a 10-el kezdődő. Tehát 0w40, 5w30, 5w40 dexos2-ből választhatsz. Igazábol mindegy. A 0w40 talán a legjobb, de egyben a legdrágább is. Láncosba általában tökéletes az 5w30 is. Én mindig a dexos2 jelölésűeket választom. Sok évig GM 5w30 ment a G-be, most Total 5w40 van a G-ben, H-ban is. Kicsit vallás kérdése is. Mindegy hogy új vagy régi, gyártói előírás kell figyelembe venni. Az autó kora, futása nem befolyásolja az olaj választást. Ha fék kopik, akkor is betétet cserélsz nem fékfolyadékot. Ha a gumi kopik, akkor sem a
  8. Ha megy a klíma is, akkor a nyomás kapcsolja. A hőmérsékletnek csak annyi köze van hozzá, hogy melegen hamarabb lesz nagyobb nyomás. És mivel csak 3-ason indul, gyorsan le is hűti. Érdemes nagyon hamar megcsinálni, hogy ne pusztuljon meg semmi. Azzal számolj, hogy a boltok nagyrészében kompletten, ventivel együtt akarják majd adni pofátlan áron. Keresse olyan helyet, ahol lesz külön is.
  9. Persze, jó duma. Ha nem tapasztaltuk volna ugyan azt..... Anno ahogy kigurultunk a kapun, már köszönni sem akartak. És amikor megkérdeztem, hogy pl az aktív fejtámlák miért nincsenek az autóban, amik a leírásban vannak, azt mondták ennyi pénzért örüljünk a klímának, meg minek az. És az évek alatt még roszabb lett a szalonok hozzáállása. Adnak kávét, és mosolyogva becsapják az embert brutál pénzekkel, garancia nincs.... Sajnos nincs már meg a ködlámpa bekötés leírása. De talán akkor mindegy is.
  10. Kb 2002-től már nem hűtés modulos, szóval a tiéd sem az. Nálad már 1 venti van csak, a hűtők mögött. És igen, mutató szerint kb 89-90-nél obd szerint 99-100-nál indul az első fokozat. Ha nem indul, azzal lesz a baj. Nem jelez hibát rá az ecu, csak akkor jelezne talán, ha a relé ment volna tönkre. OP-COM-al álló helyzetben le tudod ellenőrizni. Kimenet tesztnél külön tudod indítani mind a hármat.
  11. 1. 5w40 jobb a motornak, ha eszi, nem ezen múlik. A 0,6 a megengedett maximum. Nem annyit fogyaszt. Van amelyiknek nincs mérhető fogyasztása. Sok olyan van....Ahogy zotya írja, kell a pontos fogyás. Ehhez kell jó pár ezer km-t menni minden féle módban, hogy értékelhető eredményt kapj. És igen, a motor bontás önmagában nem jelent infót. 2. Pl z14xe-nél az van írva, hogy az ecu 98-as oktánig tudja hasznosítani a benzint. A felett kárba veszik. De az üzemanyag nem csak oktán számból áll. A magasabb oktán számúnál több jobb adalék van benne. Az többet használ mimt a nagyobb oktán. És persze k
  12. Évjárat és motorkód függő is lehet. Debpl z14xe-nél 105 fok már a kettes fokozat. Ez alapján ez jónak is tűnik. Viszont 100 körül az 1-esnek már indulnia kellene, ott lehet a baj. Előtét ellenállás. Op-com-al a venti fokozatokat ki tudod vezérelni, 1-2-3, és láthatod hogy jók-e. A másik verzió, hogy hideg hütővíznél indítod a klímát, akkor bizonyos nyomásnál el kell indulnia szakaszosan az 1-es fokozatnak. Milyen évjárat/motor? Hűtő modulos?
  13. Szerintem nekem megvan a leírás, ha nem találnád meg. Ha legközelebb gépnél leszek megnézem. 2-3 nap.... Én bontottan vettem kétgombos kapcsolót, egy gm relét, kell a bizti táblába, 1 biztosíték is. És egy vezetéket el kell húzni a multitimertől a lámpa kapcsolóig. És szétszedni a régi mókolást.
  14. Szia! Igen, szüleim autója is így jött ki anno a szalonból. A történet, hogy raktáron lévő autó olcsóbb volt. Ahhoz is lehetett rendelni 1-2 extrát, amit a "srácok a műhelyben megoldottak" átadásig. Gyári áron belefaragták a ködlámpát. Igénytelenül, 1 kapcsolóval, relékkel rákötve a hátsó ködlámpa vezetékére. Lámpa kapcsoló csere nem elég. Be kell vezetékelni a kapcsolót is. Neten van róla elérhető leírás. Rá kell szánni pár órát.
  15. Valóban érdekes...... a kézifék mechanika szokott törni, de a dugattyú akkor is kijön, simán, csak vissza is megy. Számolj be, ha jutsz valamire!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.