Jump to content
OPEL FÓRUM

Stofl

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.218
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    60

Stofl last won the day on Január 16

Stofl had the most liked content!

Hírnév

358 Segítőkész

Stofl névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1985-02-12

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://https://sites.google.com/site/gastraokossagok/

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Bács-Kiskun
  • Érdeklődés
    Opel Astra G, H

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Volt: G(Z14XE '03), F(C14SE '95) van: H (Z18XER '06), G(Z14XE '01)
  • Város
    Harta

Legutóbbi látogatók

5.861 profile views
  1. Amelyik benzinesekkel eddig kapcsolatban voltam, 200e km-es futásig nem jelentkezett hiba náluk. Persze biztos nem olyan fürgés és pontosak mint újan, de nem volt indokolt a cseréjük. (Z14XE-kről van szó) H-nál 175e-nél járok.
  2. Sziasztok! Z14XE motoros autón a folytó szelep ház fűtés kör megállt, csak termosztát nyitás után indul el az áramlás. A termosztát házon lévő műanyag pipa-folytószelep-kiegyenlítő tartály felső csonkja körre gondolok. Motor indítása után ott egyből kellene mennie a víznek, de ez nem megy, csak ha nyit a termosztát. Van ötletetek? Köszi!
  3. És gondolom legalább 10.9-es szakitó szilárdságú!
  4. Szerintem nem motorkód függő. Folyton hallani hogy az x-esek és az 1,6-osok eszik...azt nem tudom. Nekem volt pár. A c14se ette, 8 tulaj 300e km az órában, kopott motor lötyögő dugattyú... Az első z14xe-m, család, 3 másik z14xe-je és a mostani z18xer nulla fogyasztás. 10e km alatt nem kellett rájuk tölteni sosem. Most van egy másik z14xe, na annak kell. De ez sajnos egy elhanyagolt motorú. És sokat megy nagyon nagyon rövideket. Amíg nincs jelentősége pénzben és problémábam a fogyasztás, nem kell vele foglalkozni. Kibírom hogy ezer km-ként rákuttantok és ha kell töltök bele 2-4 decit. Főleg hog
  5. Első körben én is arra gondolnék mint Zotya. A teljes km távot vedd figyelembe, ne a terhelés utánit. Csak ez után jöhet következő körben lehuzó gyűrű pl.
  6. Stofl

    Astra gyári "HIFI"

    Jaaa, nem a rádió csatiknál kell nézni, hanem az iso csatik mögött amibe beledugtad a rádió csatlakozóját. Illetve ha bekapcsolod az utólagos rádiót és eltűnik a dátum, akkor biztos jó a vezetékezés. Akkor azt át kell kapcsolni nem gyéri rádiós módba és már mutatja is. Az antennánál a csatlakozásokat tudod megnézni, mást nem nagyon. Most nem tudom keverem-e a H-val de az antenna talptól kb 15 centire vannak a vezeték toldások. Azokat lehet megnézni még a többi után.
  7. Stofl

    Astra gyári "HIFI"

    Én a képet nem látom ugyan, de néhány dolgot tapasztaltam már. Ha utólagos rádiónál elvágják az antenna erősítő vezetéket, hogy a kijelző mutassa a dátumot, az baj. Továbbá a classic rövidebb antennájával és utángyártott antennával rosszabb a vétel. Érdemes gyári hosszú antennát venni. Továbbá az utobbi években látványosan romlik a rádió vétel minden autóban. Vidékiek országot átszelve ezt tapasztalják. Aki csak 30 km-eket megy nem mindig szembesül ezzel. És végül nem gyári rádiokkal eddig mindig rosszabb vételt értem el mint gyárival.
  8. Bosch szondát ajánlják az emberek.
  9. Nem lehet inkább kattogó hang? A tenkszellőztető szelep már idegesített pár autóst! Légszürő ház mögött van a tűzfal felé.
  10. Szia! Hogy érted, hogy kitörött? Az ülés vázak egyformák. Én oldal légzsákos B Veci ülésbe vettem H Astra könyöklőt. G,H Astra és B veci ülés váza is egyforma. Függetlenül a légzsáktol, deréktámasztól stb. Viszont a könyöklő rögzítéséhez komplett cucc kell. Az állító mechanika is amibe beledugod. Van jó pár képem. Megtalállak messengeren? Tudok küldeni.
  11. Másik topikban válaszoltam. Jó, lesz, nem kell más hozzá. Index relé figyeli terhelést.
  12. Leírás alapján elég megcsinálni. Az index relé figyeli a terhelést. És nagyobb terhelésre fog villogni a műszerfali lámpa is. Én is utólagos horoghoz csináltam meg a visszajelzést.
  13. Arra figyelj, hogy alu deknihez gumi tömités jár, acél deknihez kell réztömités. És a csavar is különbözik ennek megfelelően. Az alus gumis verziót sokkal kevésbé kell/szabad meghúzni mint az acélt. Gondolom azért szokták szétcseszni elnyalni a szakik mert a vas a vasban verzióhoz szoktak.
  14. Op-com-al vizsgálható, illetve vezérelhető a ventilátor. Nézhető a hömérséklet és venti fokozat, illetve a klíma működése is vizsgálható, ami segíthet a hiba feltárásában.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.