Jump to content

Stofl

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.063
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    38

Stofl last won the day on Szeptember 12 2018

Stofl had the most liked content!

Hírnév

291 Segítőkész

Stofl névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1985-02-12

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://https://sites.google.com/site/gastraokossagok/

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Bács-Kiskun
  • Érdeklődés
    Opel Astra G, H

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Volt: Astra G Z14XE '03, F C14SE '95 van: H Z18XER '06, G Z14XE '01
  • Város
    Harta

Legutóbbi látogatók

4.840 profile views
  1. Köszönöm DV! Bár ez az Arduinos világ nekem nagyon távoli. Nagyjából tudom mi az, de megvalósításba nem kezdenék bele. A belső hőmérséklet sem érdekes számomra, csak olyan módon szeretném kiiratni a vízhőfokot, mint ahogy annál a Vectránál írják a belsőt. A műszer csatlakozójára az OBD-n kiolvasható valós jelenik meg, és az óra csalja el? Vagy az órához már a csalós hőmérséklet érték érkezik?
  2. Sziasztok! Olvasom itt a sok funkciós csoda megoldásokat, nem semmik. Én megelégednék a dátum helyén egy vízhőfok és feszültség kijelzéssel. Tudtok erre egyszerű megoldást? Más funkciókra nincs szükségem. Vagy talált már valaki olyan eszközt ami pont a TID helyére van méretezve és használható ezen információk kijelzésére? Ilyenre gondolok mint ennél a Vectránál: https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FXn6_CGswc28%2Fhqdefault.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DXn6_CGswc28&docid=C6ny5_cgG7cU2M&tbnid=XAUWjLr-LLLdxM%3A&vet=10ahUKEwjP6cyOwcffAhWBEVAKHcT8CKYQMwhJKAwwDA..i&w=480&h=360&bih=724&biw=1536&q=astra g tid voltage coolant temperature&ved=0ahUKEwjP6cyOwcffAhWBEVAKHcT8CKYQMwhJKAwwDA&iact=mrc&uact=8#h=360&imgdii=XAUWjLr-LLLdxM:&vet=10ahUKEwjP6cyOwcffAhWBEVAKHcT8CKYQMwhJKAwwDA..i&w=480 Köszi!
  3. Sziasztok! Nem vagyok tisztában a külső tükrökkel. Na most nekem kézi állítású, nem fűthető van. Minden elektromos fűthető? És egyik kézi sem fűthető? Tükör vásárlásnál erre jutottam. Vagy van kézi állítású fűthető verzió is? Biztositék táblában a relé és biztosíték is be van kábelezve. Gondolom x1-es csatiig megvan minden. Kérdés, hogy a fűthető tükörlapok felrakását hogyan tudom megoldani? Valaki túl van már ezen az extrázáson? Nekem a fűtés elég lenne....
  4. Oké! Szerintem megfogadom, és kifordítom én is!
  5. Köszi! Jó még, csak gondoltam, hogy szép legyen. Még DarthVödör idejéből találtam témázást a cheaterre, gondoltam ha valakinek stabilan működik, rászánom azt a 200 Ft-ot.
  6. Sziasztok! Hosszabb kihagyás után újra csatlakoztam a G-s táborhoz. És megható, hogy pont egy évekkel ezelőtt posztolt képem alá írok újra! :D Z14XE motornál szeretnék az EGR-től megválni. Anno leprogramoztattam, de az elég drága. Korábban itt voltak ötletelések a pár száz forintból megvalósítható egr cheaterrel kapcsolatban. Van aki beépitette és használja jó eredménnyel? Köszi!
  7. Stofl

    Motor

    Rendben, köszi!
  8. Stofl

    Motor

    Szia! Ez a dokumentum hol érhető el teljes egészében, amiben minden nyomték érték szerepel? Esetleg másik Astrákhoz is megvan, nem csk F-hez?
  9. Stofl

    Motor

    Huh. Ja már értem. Kár is volt megpróbálnom. Képek alapján már egyértelmű. Nekem nem ilyen. Egész körbe van préselve valamilyen nagyon vékony lemezzel, mintha perforálva is lenne. Kérdés, hogy vajon vissza tudom-e hajtogatni, hogy tartson valamennyire és ne álljon ki. És hogy mi legyen a többivel. Egy éves hidrotőkéket nem szeretném kidobni.... De a préselésben én is kételkedek.... Hm, mindig fel van adva a lecke.
  10. Stofl

    Motor

    Lehet a gyári szétjön, de ez a JP sajnos nem. Ahogy aláfeszegettem nyílt szét mint a rózsa. Na, egynek annyi. Amúgy tényleg egyszerű lenne ha a gyűrű lejönne. Túl lágy anyag. És rá van préselve.
  11. Stofl

    Motor

    Na megpróbáltam leszedni a karikát. Nem akar engedni. Te hogyan szedted le roncsolás nélkül? Ahogy feszegetem, deformálódik, de engedni nem akar semennyit. :I
  12. Stofl

    Motor

    Ez igen, köszi! Akkor így fogom megcsinálni! Remélem nem rontom el a htőkéket!
  13. Stofl

    Motor

    Sziasztok! Ismét segítséget szeretnék kérni! Opelműhelyen találtam leírást C14NZ hengerfej tömítés cseréről. (Nekem C14SE van) Ott van egy olyan rész, hogy összerakás előtt a hidrotőkékből az olajat ki kell préselni, hogy a vezérmű ház ne álljon el a hengerfejtől, könnyű legyen összerakni. Olaj kipréselésre satu van ajánlva, egy régi himba felhasználásával. Valaki tudna ebben segíteni, hogy hogyan képzeljem el? Mennyire kell összenyomni? Van-e más módszer? Hogyan, mikét érdemes? Másik kérdésem majd az ékszíj tárcsa lehúzása lenne. A levételével eléggé megszenvedtem, viszont a felrakásra jó lenne jobban rákészülni. Mekkora nyomatékkal kell lehúzni, és hogyan fogjam meg, hogy ne forogjon körbe körbe, és rugózzon be? Köszönöm!
  14. Stofl

    Általános műszaki problémák

    A km számláló pontos nekünk. Csak az km/h mutató rohan valahová. Sebesség mániás úgy látszik.
  15. Stofl

    Általános műszaki problémák

    GPS-hez nézve, és nem fordítva, úgy ahogy te is írod. Az érdekesség, hogy 10-et csal lent is, fent is. Csak alul van egy pöcök, amin támaszkodik a mutató. Azért érzem problémásnak a lejjebb rakást. Hogy előtte a tengelyt feljebb kellene mozgatni. Igen, igen, ez megvan. Egyébként az elektromos is egyre többet csal felfelé, G-nél, H-nál is megvan a felfelé növekvő csalás. De itt alacsony tartományban is nagy. Lehet akkor elfogadom így. Vagy ha legközelebb szétszedem, megnézem tudok e a tengellyel játszani.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.