-
Hozzászólások
236 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
6
Vardar last won the day on Február 21
Vardar had the most liked content!
Hírnév
18 SegítőkészVardar névjegye
-
Felhasználói rang
Fórumlakó
Személyes információ
-
Lakhely
Debrecen
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Astra G Viva
-
Város
Debrecen
Legutóbbi látogatók
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Ezekkel a régi bilincsekkel sem olyan öröm és boldogság a szerelés. Mikor a felső, hűtőbe menő csövet cseréltük, hát megküzdöttünk velük, az biztos. Egyébként nekem se gyári a hűtő, elég idióta helyen van a leeresztő csapja, ahogy kiömlik a folyadék, az alvázra megy egyből, palackot se nagyon lehet betenni, hogy abba folyjon.
-
Nekem most ezeken a jó magyar utakon megint leugrott egy gömb, bűvészkedhettem rá megint... Egyébként kb. 10-15.000-ért bontóban lehet találsz színazonos visszapillantót egyben. Lehet egyszerűbb, mint rájönni, hogy mi baja van a motornak.
-
Én a hűtő alján lévő csapot szoktam kitekerni. Minden IS hűtőfolyadékos lesz, úgy kell készülni
-
Mi a baj, miért nem tudod összerakni?
-
Nem lehet, hogy a tükörlap leugrott a motorról? 3 db gömb van a motoron amik a foglalatukba illeszkednek a tükörlapon, azokat kell rájátszani.
-
Bosch 242229654 FLR8LDCU+ .
-
Mivel kented meg a tengelyt, sima szilikonnal? Ha szétszedem, van valami amire figyeljek? Néztem pár videót, amin a mozgásérzékelőket említik, de elég rossz felbontású volt, nem látom konkrétan, hogy mit kellene nézni.
-
Ha leesne ez is, kipróbálom, köszönöm a tippet!
-
Érdekes, pedig a gyári verzió nem hangzik drágábban előállíthatónak, mint a 3., a 2. meg épphogy bonyolultabb. Lehet méretben passzol más modellhez is a 3. verzió, oda meg ilyen kell gyárilag, aztán hozzáadták a G Astra a gyári cikkszámát is a termék adatlapjához
-
Nekem nem jött össze semmivel, volt egy gyári tükörlapom, azt tettem be.
-
Előző tulaj 10W-40-et tett bele, én utána 1x 5W-30-at, azóta 5W-40-et, csökkent a 30-hoz képest az olajfogyasztás, bár nekem ilyen 7000/4 dl kb. Nézd majd gyakrabban.
-
Amikor megvettem, MÉG nem zörgött, egy év és kb. 10.000 km után kezdett el zörögni. Azóta egyszer próbáltam hidrotőke tisztítót, az olyan volt, mint halottnak a csók. Most 5W-40 Dexos 2-es Fuchs van benne, megnézem, hogy mit csinál. Szerintem 1-2 ciklus biztos, hogy kell, hozzá, hogy javítson valamit, meg pörgetni is kellene, amit nem nagyon szoktam. A facebookos csoportban írták többen ezt a Z14/6XE/P zörgés jelenséget, hogy hidrotőke csere után se jó, néhányan olajpumpát, olajnyomást mondták, hogy az segített, mások a szívósorból hallják, a nem P-s motoroknál is van ott egy ragasztás/tömítés
-
5W-40, legyen Dexos2 vagy GM-LL-A-025 minősítése, a többi felekezeti kérdés Szűrőből Hengst-et használtam eddig, 1000 ft kb., de a Mann is kb. 1100 maximum. Hát, hogy jó-e, nem tudom, amikor egyszer szétvágtam, volt benne azért egy kis ez meg az, tehát szűrt
-
Be is fotóztam tanulságul a szervizkönyvet: https://1drv.ms/u/s!AmoXkbGXMUhG9Hai5A1jTVKECYZE?e=TaOK3J https://1drv.ms/u/s!AmoXkbGXMUhG9HeagDgmGH8AV6PC?e=JHoQpd