Jump to content
OPEL FÓRUM

Vardar

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    236
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    6

Vardar last won the day on Február 21

Vardar had the most liked content!

Hírnév

18 Segítőkész

Vardar névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Lakhely
    Debrecen

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G Viva
  • Város
    Debrecen

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ezekkel a régi bilincsekkel sem olyan öröm és boldogság a szerelés. Mikor a felső, hűtőbe menő csövet cseréltük, hát megküzdöttünk velük, az biztos. Egyébként nekem se gyári a hűtő, elég idióta helyen van a leeresztő csapja, ahogy kiömlik a folyadék, az alvázra megy egyből, palackot se nagyon lehet betenni, hogy abba folyjon.
  2. Nekem most ezeken a jó magyar utakon megint leugrott egy gömb, bűvészkedhettem rá megint... Egyébként kb. 10-15.000-ért bontóban lehet találsz színazonos visszapillantót egyben. Lehet egyszerűbb, mint rájönni, hogy mi baja van a motornak.
  3. Én a hűtő alján lévő csapot szoktam kitekerni. Minden IS hűtőfolyadékos lesz, úgy kell készülni
  4. Mi a baj, miért nem tudod összerakni?
  5. Nem lehet, hogy a tükörlap leugrott a motorról? 3 db gömb van a motoron amik a foglalatukba illeszkednek a tükörlapon, azokat kell rájátszani.
  6. Mivel kented meg a tengelyt, sima szilikonnal? Ha szétszedem, van valami amire figyeljek? Néztem pár videót, amin a mozgásérzékelőket említik, de elég rossz felbontású volt, nem látom konkrétan, hogy mit kellene nézni.
  7. Ha leesne ez is, kipróbálom, köszönöm a tippet!
  8. Érdekes, pedig a gyári verzió nem hangzik drágábban előállíthatónak, mint a 3., a 2. meg épphogy bonyolultabb. Lehet méretben passzol más modellhez is a 3. verzió, oda meg ilyen kell gyárilag, aztán hozzáadták a G Astra a gyári cikkszámát is a termék adatlapjához
  9. Tehát a pipa nem volt kifúrva? Nem ment ott semennyi fagyálló?
  10. Nekem nem jött össze semmivel, volt egy gyári tükörlapom, azt tettem be.
  11. Előző tulaj 10W-40-et tett bele, én utána 1x 5W-30-at, azóta 5W-40-et, csökkent a 30-hoz képest az olajfogyasztás, bár nekem ilyen 7000/4 dl kb. Nézd majd gyakrabban.
  12. Amikor megvettem, MÉG nem zörgött, egy év és kb. 10.000 km után kezdett el zörögni. Azóta egyszer próbáltam hidrotőke tisztítót, az olyan volt, mint halottnak a csók. Most 5W-40 Dexos 2-es Fuchs van benne, megnézem, hogy mit csinál. Szerintem 1-2 ciklus biztos, hogy kell, hozzá, hogy javítson valamit, meg pörgetni is kellene, amit nem nagyon szoktam. A facebookos csoportban írták többen ezt a Z14/6XE/P zörgés jelenséget, hogy hidrotőke csere után se jó, néhányan olajpumpát, olajnyomást mondták, hogy az segített, mások a szívósorból hallják, a nem P-s motoroknál is van ott egy ragasztás/tömítés
  13. 5W-40, legyen Dexos2 vagy GM-LL-A-025 minősítése, a többi felekezeti kérdés Szűrőből Hengst-et használtam eddig, 1000 ft kb., de a Mann is kb. 1100 maximum. Hát, hogy jó-e, nem tudom, amikor egyszer szétvágtam, volt benne azért egy kis ez meg az, tehát szűrt
  14. Be is fotóztam tanulságul a szervizkönyvet: https://1drv.ms/u/s!AmoXkbGXMUhG9Hai5A1jTVKECYZE?e=TaOK3J https://1drv.ms/u/s!AmoXkbGXMUhG9HeagDgmGH8AV6PC?e=JHoQpd
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.