Jump to content

Vardar

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    43
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

1 Semleges

Vardar névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

Személyes információ

  • Lakhely
    Debrecen

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G Viva
  • Város
    Debrecen

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sziasztok! A héten defektet kaptam és a gumis, amikor csinálta a kereket, megállapította, hogy 1: a kerékagyban különböző méretű furatok vannak, a rögzítőcsavarok is különböző átmérőjűek 2: nem gyári felnim van, hanem Renault. Akinek gyári acélfelnije van, leírná, hogy milyen feliratok, azonosítók vannak rajta, illetve hol? Előre is köszönöm!
  2. Akkor jól sejtem, hogy ezzel gondom lesz: https://www.dropbox.com/s/kkifilce26w5f6c/51295910_2625393380807382_2443237402399997952_n.jpg?dl=0
  3. Köszönöm. A csomagtérajtón tudom, hogy van ez a kapaszkodó, de nekem ez valahogy nem esik kézre. Akkor felfogatok valahova. Amit a Cromaxnál vettem kapcsoló, annál nincs ilyen saru, két V alakban álló villa van benne. Akkor szerkesztek valami ilyet.
  4. Kibontottam a B-oszlopot, ezt láttam: https://www.dropbox.com/s/r0i5joco6ecvazh/IMG_20190126_124845.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/hhw5vwjs8rnu3vo/IMG_20190126_124851.jpg?dl=0 Én nem kezdtem el az egész köteget cibálni, mert így is alig láttam, hogy mi van a végén, nem akartam kihúzni semmit. Szerintem lebontom a teljes oldalsó borítást, mert nem férek hozzá normálisan. Aki már csinálta, meg tudja mondani, hogy melyik a nyerő kábel, elérem-e innen? A másik kérdésem, hogy a csomagtérajtón, nálunk a Kián van egy műbőr "kapaszkodó fül", ami a csomagtérajtóba van rögzítve, és onnan lóg ki, azt meghúzva tudjuk úgy lezárni a csomagtérajtót, hogy ne kelljen a külső, sáros részhez hozzáérni. Az Astrán volt gyáriba ilyen megoldás, felfogató pont valahol, vagy oldjam meg úgy, ahogy tudom?
  5. Sziasztok! A 3. féklámpánál pár szigetelés darab vagy micsoda leesett és a féklámpa "tálcáján" (nem tudom szebben kifejezni, a vízszintes rész ami a derékszög hosszabbik befogója). Mennyire nagy meló leszedni a féklámpát a helyéről, hogy van odafogatva? Én ahogy néztem, arra jutottam, hogy a csomagtér ajtónak van pár csavarja két oldalt, ha azokat leszedem, akkor jön a fekete műanyag borítása az ajtónak és az alá van odafogatva ez a bézsszínű kerete a csomag hátsó szélvédőnek, és akkor ez ragasztva van vagy patentos vagy hogy működik? A másik, ehhez kapcsolódó kérdés, hogy párásodik is a féklámpa által a szélvédőből elzárt négyszög alapú terület, ezt valami úton módon orvosoljam, hogy kvázi légmentesen elzárjam azt a területet az utastér légterétől?
  6. Ez is gyári felszereltség volt, vagy külön kell megcsinálni?
  7. Sziasztok! Olvasgattam visszafelé egy kicsit a témát és a hátsó nyitás érzékelő érdekelne engem. Ha jól hámoztam ki, akkor kell nekem 2 db ilyen: (https://cromax.hu/elektromos_rendszer/biztonsagirendszer_alkatreszei/ajtonyitas_kapcsolo/ajtonyitas_kapcsolo_opel_51037) A B oszlopban lévő fekete dugót kiveszem, és ha szerencsém van, akkor a B oszlop kipattintása után látnom kell (alul?) egy kábelt, amit fel kell varázsolnom a foglalatig. Ez a kábel hogy néz ki, milyen színű, milyen csatlakozó van rajta? Mielőtt megveszem, szeretném megnézni, hogy egyáltalán ott van-e ez a kábel. A másik kérdésem, hogy a belső világítást én gyengének találom. A hátsó kapaszkodóknál nálam nincs lámpa, de az ezekhez tartozó vezetékek mennyire vannak kivezetve a lámpa helyéig? Ott vannak, csak a lámpa nincs ott, vagy nekem kell betennem vezetéket, hogy elérjen odaáig. Illetve lámpát csak bontóban tudok venni, vagy van a Cromaxnál, csak én nem találtam meg? Esetleg hagyjam az egészet a fenébe és vegyek egy LED-et a meglévő belső lámpába, mert még kevesebbet is fogyaszt és elég erős fénye, hogy az utasteret megfelelően bevilágítsa?
  8. Na már megint én vagyok, mindig van valami bütykölendő dolog szegénykémen. A motor tetején olaj van. A légbeömlőcsőre rá van fröccsenve elölről egy kisebb mennyiség, valamint a motorháztető szövetén is látszik. A szivárgás forrásaként a nyomok alapján én az olajbeöntő sapkát azonosítottam, onnan lefelé is folyt olaj, szép aromás illatot és füstöt is árasztott, amikor elérte a motor forróbb részeit. Megnézve, én a külső gumigyűrűt láttam ősöregnek, annak a helyére tettünk szilikont ideiglenesen illetve Cromaxnál rendeltem tömítőgyűrűt a sapkához. Ez viszont csak a belső gyűrű tömítés (aminek ránézésre semmi baja), úgy gondoltam, hogy jön vele a külső is, no mindegy, azt majd egy új sapkáról pótlom. Az igazi kérdésem az, hogy ha rossz volt a tömítés, akkor mennyire elképzelhető az, hogy az olaj kifröccsen, netalántán még a sapkát is elfordítja nyitott állapotba? Mert ilyet is tapasztaltam, hogy út előtt zárt volt, 130 km múlva meg már el volt fordulva kicsit. Ez normális, ha nem zár jól, vagy van a motorban valami abnormális túlnyomás ami utat tör magának és ami miatt ezt tapasztalom? Esetleg maga a sapka menete, vagy a beöntő menete deformálódott el annyira, hogy már nem zár jól? (Illetve eleve, más, általam tapasztalt kocsikkal összehasonlítva az Astrám sapkája (mivel más kivitel), nem érződik annyira biztonságosan zártnak a sapka, mert csak egy negyed-fél fordulat és már le is vehető a sapka. De ez már egyéni szociális probléma)
  9. A két szellőzőt hol találom? A vauxhallos oldalon nem nagyon találom a lámpa robbantott ábráját.
  10. Sziasztok! A bal első fényszóró búrája elég párás. A történet ott kezdődött, hogy a tompított kiégett benne, akkor cseréltem benne izzót, utána vettem észre, hogy nagyon párásodik. Nézegettem, láttam, hogy rosszul illesztettem vissza a tompítottat, a foglalat 3 foga közül csak kettő illeszkedett a vájatába. Kivettem a tompítottat, a távolságit, hajszárítóval kívülről megmelengettem a búrát amíg száraz nem lett. Visszatettem az izzókat, erre látom, hogy a tompított 3 foga közül másfél le van törve. Nem baj, addig ügyeskedtem, míg jól bele nem feszült, szemre a jobb és a bal tompított is ugyanúgy illeszkedik. Ellenben már megint párás a búra belülről. A cseppek legtöbbje a kerék felőli sarokban van. Valószínű, hogy ott van valahol lyuk? Nézegettem videókat és leírásokat, de a búra kiszereléséhez le kell venni az egész első lökhárítót, azt meg itthon, a sáros udvaron nem biztos, hogy bevállalnám, a szerelő, meg ki tudja mennyiért csinálja meg. Valami házi módszert tudtok rá gyógyírként? Mennyire súlyos hiba ez, feltétlenül csináltassam meg, vagy el van ez így, az égők élettartama gondolom lecsökken és ennyi. Előre is köszönöm a segítséget!
  11. Vardar

    Fogyasztás

    Ugyanezzel a módszerrel: Tisztán város, 66,2 km 6.61 liter, ez százra vetítve 10,6. Én reálisnak látom mind a kettőt, az üres tank meg valamennyi rezidum térfogattal úgyis rendelkezik, nem tudom kimérni :/ Na mindegy, nekem csak arra kell, hogy valamennyire képben legyek.
  12. Mannol piros, -50-ig mérték be a szervizben, ott is keverték be, hát szerintem 8:2 vagy 9:1 ahogy láttam. Jeladó nálam a termosztát alatt van, ami felette van folyadék mennyiség, az egyből megtalálja az utat kifelé :/
  13. Vardar

    Fogyasztás

    Nem tudom mennyire reális, de: Shell FuelSave 95, tiszaújvárosi Shelltől debreceni Shellig, gép szerint 66,7 (Google Maps: 66,8); 35-ös út, 90-100 km/ó, pár lámpával. Tiszaújvárosban első kattanásig megtankolva, Debrecenben pisztoly azonos helyzetben, első kattanásig: 2,9 liter. 100 km-re vetítve 4,3 L. Szélcsend, kb. 20 fok, Z14XE.
  14. Mivel csere előtt 90 volt, utána 85, tehát a tökéletesből kb. jó, engedtessék meg ez nekem az aggódás. Fagyálló az lett benne cserélve, jó tömény, mehetek vele Szibériába is. A jeladót viszont csak akkor tudom cserélni, ha leeresztem az egészet, aztán visszatöltöm.... hát ehhez most nem sok kedvem van, majd valamikor megvalósítom. Közben mértem fogyasztást is, elég jó lett, szóval megnyugodtam, köszönöm mindenkinek az építő jellegű hozzászólásokat!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.