Jump to content
OPEL FÓRUM

tgabika76

Moderátorok
  • Content Count

    10,869
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    153

tgabika76 last won the day on September 13

tgabika76 had the most liked content!

Community Reputation

966 Lelkes-segítőkész

3 Followers

About tgabika76

  • Rank
    ...a tgabika ;)
  • Birthday 02/11/1976

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    opelia.blog.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Veszprém
  • Érdeklődés
    Minden ami Opel!!!

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra Coupé Z18XE (2001), Opel Calibra X20XEV (1997)
  • City
    Veszprém

Recent Profile Visitors

24,272 profile views
  1. Kell hozzá az Op-Com, de feltételei is vannak: üzemmeleg motor (legalább 85°C-os hűtőfolyadék álló motor alaphelyzetben levő gázpedál akkufeszültség legalább 11V nincsenek tárolt hibakódok.
  2. A műanyag szokott törni, a fém egyértelműen jobb. Én eddig csak komplett (ültető) futóműszettekhez láttam fémet, bár oda amúgyis rövidített kell.
  3. Semmit nem érnél vele ha leszereled, mert a halogén izzók búrája (H1, H4, H7, tökmindegy) amúgyis olyan kialakítású, hogy a csúcsa fekete, tehát előrefelé nem világít.
  4. A zöld autózás jegyében a "Környezetvédelem" topik része lett, itt ni:
  5. Én a futómű bekötési pontjait szoktam használni (a szilenteknél), sok autónál a küszöbnél való alátámasztás nem megoldott mer lefelé van egy függőleges pereme. Mármint vagy az emelési pontnál emelek és a szilentnél támasztom alá, vagy fordítva.
  6. Ami nekem előjött kábé 10 év kizárólag téli autóként való használat alatt: az olajnyomásgomba membránja egyszer átszakadt , és a gombán keresztül folyt belőle a motorolaj, de mivel ez a hengerfej szemből nézve bal első részén van, nehéz nem észrevenni. Fogósabb kérdés volt a P0170 hibakód (szegénykeverék), ezzel évekig küzdöttem mire meglett az oka. A lényeg az hogy ebben az autóban a szívósor műanyagból van, viszont az EGR bevezetése (ide a szívósorba vezetik vissza a kipufogógázt) az egy fém cső ami belemegy ebbe a műanyagba. Ha az autót rendszeresen alacsony fordulaton erőltetik, akkor a re
  7. Én úgy tudtam hogy ha 3 másodpercig húzod a szélvédőmosó karját, akkor megy a fényszóróra is folyadék. Ha csak kicsiket spriccentesz, akkor nem mossa a lámpát, tökmindegy hányszor húzod meg a kart.
  8. Ilyenkor általában nem rossz ám sem az immo sem a vezérlő, csak egyszerűen nem ismeri fel a kulcsot. Próbálj vele játsazdozni hogy többször leveszed majd visszarakod a gyújtást, egyszer csak eltalálja. Alternatív megoldás lehet még hogy kiveszed a transzpondert a kulcsból és ráragasztod az immokarikára, akkor tuti mindig érzékelni fogja, csak a hátránya az hogy könnyebb lesz ellopni az autót mert az immochip oda van ragasztva a gyújtáskapcsolóra.
  9. Akkor itt van sorban. 55 érintkező van a csatlakozóban, az első oszlopban látod a pin számát, a másodikban hogy mi az, és a harmadikban hogy mit kéne mérned ott:
  10. Ez Motronic M1.5.2 igaz? Sima M1.5-höz van lábkiosztásom, ha az is jó akkor azt beszúrom ide ha gondolod. Az M1.5.2 nem tudom miben különbözik ettől.
  11. Azt az átvezetést nézd meg ahol a karosszériából a hátsó ajtóba (ferdehátú Astráról van szó gondolom) mennek át a vezetékek. Ez egy kis gumi csövecske szokott lenni az ajtó felső sarkában belül, az elég sokat mozog ahogy a hátsó ajtót nyitogatod, simán lehet hogy megsérültek és összeérnek benne a vezetékek.
  12. Az hogy a diagcsatiban megvan a hozzá tartozó pin, nem jelent semmit: én találkoztam olyan gyárilag 4x4-es Calibrávaé, aminek nem volt meg az összekrékhajtáshoz tartozó kivezetés a diagcsatiban...
  13. Ha van gyári riasztó, akkor a B-oszlop tetején (a biztonsági öv felső bekötési pontja felett) van egy trapéz alakú ultrahangérzékelő mindkét oldalon, az egyik felén egy gomb van rajta (ezzel lehet kikapcsolni a beltérérzékelést), a másik oldalon meg egy üzemjelző LED. Magát a risztót a zár reteszelésével együtt tudod aktiválni, azaz úgy ha a külső ajtózárban a kulcsot tovább fordítod 45°-al a zárt helyzetnél, egészen vízszintes állásig. Amennyire tudom, gyárilag távirányítós riasztó sosem létezett A Vectrához.
  14. Ha csak magát a kürtgombot cseréled (ragasztással), akkor nem kell levenni a légzsákot/kormányburkolatot. Én sniccerrel óvatosan kivágtam a régi kürtgomot hogy egyenes legyen a széle (és picit kisebb legyen a lyuk mint az új kürtgomb, hogy a peremre oda tudjam ragasztani), aztán Pattex Repair Express-el megragasztottam. Ez már sok éve volt, azóta is tartr.
  15. Nem vagyok biztos benne hogy hátra 13 centis kell... Nekem coupé van, abba tudom hogy 16 centis kerek hangszóró kell hátra is, meg még az tuti hogy a cabrioba 13-as, de a többi karosszériaváltozatot passzolnám (azért egy erős tippem lenne a 16 centis mellett)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.