Jump to content

kingblue

Forummember
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

kingblue last won the day on October 17

kingblue had the most liked content!

Community Reputation

14 Segítőkész

About kingblue

  • Rank
    Érdeklődő

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • City
    Tiszaújváros

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. kingblue

    Motor

    Szia. Bocsánat hogy belevau.Szeretnék egy másik módot leirni alapjárati motor betanitására.Egy próbát megér.Nekem ezelőtt Daewoo Lanos.om volt mint tudjuk ez az opel licenc alapján készült.Szinte ugyanaz a motor meg váltó stb.Alkatrészek is érzékelők sok minden megegyezik csak a csatija más hogy ne lehessen egyik márka alkatrészeit helyettesiteni másikkal.Alapjárati motor is detto ugyanaz mint az opelé. Szóval Lanosnál ugy működött a betanitás hogy.Pozitív akkusaru le,ezután alapjárati motort kiszed bakelit ház falától a kúp csúcsáig kb.20-22mm-re beállitani.Utána alapjárati motor be csati fel.Ezután a fékpedált párszor benyomni hogy az ecu kondijai kisüljenek hogy ne a régi rossz beállitással induljon a rendszer.Ezután pozitív akusaru fel.Utána gyujtást adni 5mp-ig 5mp.ig le aztán megint 5mp gyujtás aztán inditani .Először egy kicsit ingadozik az alapjárat amig az elektronoka be nem szabályozza a helyes poziciót.Pár másodperc aztán gyönyörű egyenletes sima alapjárat . Magyarul az ecu-nak van egy gyári alap beállitása.Sajátmagát beszabályozza .De ha nem az alapjárati motor volt a hibás hanem valami más pl.fals levegőt szív valahol vagy valamelyik szenzor hibás és hamis jeleket küld az ecu-nak akkor el fogja kalibrálni ezt a beállított alapjáratot hiszen ehez a hamis jelhez fog szabályozni.Ennek megkeresése már egy másik történet.
  2. Az enyém ettől jobb állapotban volt de így is csak darabokban flexelve tudtam leszedni.
  3. kingblue

    Motor

    Nem mondasz hülyeséget de gondolom meleg motornál már elpárolgott volna.Meleg motornál nem szabadna gőzölnie.Legfeljebb télen szokott látszani de most 25 fokban...
  4. kingblue

    Motor

    Szia.A videón amit feltöltöttél kondenzvizet köpköd meg gőzölög.Ez meleg motornál volt vagy még hidegnél.Nem mindegy.Meleg motornál nem szabad gőzölnie meg fröcskölnie a vizet.Hideg motornál jellemzző kondenzviz .Melegnél már hűtöfolyadék gyanús.
  5. Bosal az jó.Ha belepasszol a gumitartóba akkor jó bármelyik de én a Bosalt tenném fel.
  6. Valószinű le kell venni az első kipuf könyököt is.Nem tartja belülről semmi.
  7. kingblue

    Motor

    Annak csörgős hangja volna.Alá kell nézni vagy aknából .Vagy emelőről.
  8. Szia.5w-30-as olajjal próbálkozz.Az való bele.Az enyém is ilyen gép. Opel 5w-30as olaj semmi gondom vele.Egyszer én is próbálkoztam Mobil 5w 40-el de sokára épült fel az olajnyomás.Rögtön le is cseréltem gyári Opel olajra.Azzal szépen működik.Láncos motor különösen érzékeny az olaj viszkozitásra.
  9. A Bosal meg a Walker jó minőség de a hangja már nem olyan mint a gyári.Kicsit mélyebb . Én a hátsó dobot 3-as fúróval kifurtam .Téli gyakran rövidebb utakon használva jelentős mennyiségű kondenzviz gyűlik benne össze.Ha kifolyik az meghosszabbítja az élettartamát.De ha csak hosszabb utakra használod akkor nem lényeges mert akkor elpárolog belőle
  10. kingblue

    Motor

    Végig kell nézni a kipufogó rendszert.Valahol kifúj.
  11. Szia. Nemrég cseréltem én is.Én a régi tűzkarikával raktam össze semmi baja de ha új az nem hátrány.-Tartó gumik ha szakadtak és ha összedugós a dolog akkor tömitő massza.És új bilincs. Elég jól bírta a gyári akkor .Az új már fele ennyit sem fog.
  12. kingblue

    Motor

    Magasabb DOT számú keverhető alacsonyabbhoz. A DOT3 hagyományos fékrendszerhez való.A DOT4 az ABS-es autókhoz.De ha lecseréled az nem hátrány.
  13. kingblue

    Motor

    Szia. Hőmérséklet jeladót legjobb kiszedni edényben vizben hőfokmérővel .Forrás körül 200 ohm-nak kellene lennie.300 vagy felette már sok. De ha fogol egy 180-200 ohm-os ellenállást és azzal helyettesited a hőgombát az is egy megoldás.Ha melegen jó az alapjárat az ellenállással akkor hőgomba kuka. Ha alapjárati motoros a tied akkor feltételezem hogy van folytószelep állás érzékelő is.Ez sima ellenállás .Ez is okoz alapjárati gondot ha rossz.
  14. kingblue

    Motor

    Az a jó ha nem megy feljebb az viszont nem ha 92 fok helyett a jeladó olyan üzenetet küld hogy csak 80 fokos akkor tuldusít. Vákumcsöveket is át kell nézni.Szivótorkot ugy szintén.Ha dzsuvás akkor kitámaszt nem zár rendesen.
  15. kingblue

    Motor

    Szia.Hömérséklet jeladót én letesztelném mert igen vastagon beleszól az alapjáratba. Én is jártam már úgy .100 fokon 180-200 ohm körül kellene lenni az ellenállásnak.Nekem 300 fölött volt. Ezért hidegebb motort jelzett az ecu-nak aztán feldúsitotta a keveréket.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.