Jump to content
OPEL MAGAZIN és FÓRUM

kingblue

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    434
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    17

kingblue last won the day on Április 24

kingblue had the most liked content!

Hírnév

83 Segítőkész

kingblue névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • Város
    Tiszaújváros

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kell a tisztaság.Nemárt néha benézni a kulisszák mögé.
  2. Nagy eséllyel igen.Bár néznék előtte egy kontakt ellenőrzést.Hátha.A kerékagynál is és azt hiszem van még egy különálló vezetékszakasz a dobban is újabb csatlakozási ponttal.Jobb oldalinál legalábbis így van.Húzd szét a csatlakozót és mérj feszt./75 OKAMI-nak címeztem volna/
  3. Nekem meg pont fordítva van.Kormány közép állásnál nem mindig lehet bekapcsolni.Kicsit kézzel rá kell tartani.Ahogy kanyarodok kicsit fordul a kormány akkor bekattan.Csak balra indexelésnél.
  4. Érdemes volna kiszerelni belenézni.Lehet hogy csak kontaktos lehet valamelyik kábel oxidálódott vagy ha kiszerelve megnézni esetleg csak a bronzkefe kopott el.De ez csak aknából lehetséges .Két csavar fogja az alsót csak aknából a felsőt meg felülről szinte lehetetlen kicsavarni.Nehéz is hozzáférni.
  5. Szia.Középárfolyamban válogathatsz mindegyik jó.Párban célszerű illetve mindenképpen ajánlatos mivel ha nem egyforma a két oldalon a csillapítás labilis lesz a mozgása az autónak .Plusz nem megy át a műszakin.
  6. Igen arra a kiszedőre gondoltam.Csápos emelő jó dolog de azt nem tudja senki megmondani hogy mennyire van belegyógyulva.Próbát megér.Ha nem mozdul akkor jobb leszerelni az első csövet.Cromax-nál vettem tömítő masszát nem tudom már mi a neve de működik.
  7. Nem szükséges hozzá fotó.Motor mögött lenézel és látod a szondát is és a csatiját is.Szívósor alatt lenézel.
  8. Szia.Holnap alámászok aknából lemérem neked pontosan.Az enyém még gyári 2007-es .
  9. Nincs tapasztalatom de nem is nagyon hallottam még róla.
  10. Én mindig autósboltból.Unix vagy Cromax.Ott drágább 2500-2800/liter Neten van hogy 1500.Gyanusan olcsó.
  11. Addig amíg nem nagyon kritikus az olajfogyasztás addig nem érdemes megbontani a motort.Egyrészt nem olcsó dolog másrészt pedig sokszor még rosszabb lesz mint előtte.Nagyon precíz lelkiismeretes munkát kíván.Ezt nem minden műhely hozza.Nem véletlenül van több olyan autó hirdetve hogy motorfelújítás volt előtte.Nyilván nem azért árulja mert olyan jól sikerült. Én csak GM 5-30-ast használok.Egyszer próbáltam 5w-40-es Mobilt bele tenni amikor már nagyon lánccsere előtt volt.Gondoltam hátha jobb lesz.Rosszabb lett sokkal tovább csörgött hidegen.Két nap után lecseréltem vissza GM-re. De ne
  12. Hát ennyi futásteljesítménynél már azért jelentkezik olajfogyasztás.Szelepszár szimering valamint olajlehúzó gyűrű kopottsága okán is.
  13. Nem tudom miért fogy az olajad.Nekem olajcsere óta 10-ezer km után két csík amit fogyott.12 ezernél szoktam cserélni Soha nem öntöttem még utána két olajcsere között. 155-ezer van benne.
  14. Hali.Nekem is ilyen motorom van és nekem is néha előfordul hogy egy -két csíkot a nívón "ugrál" a szint.Ritkán de előfordul.Valszeg a szűrőházban lévő szelep nem mindig nyit ill.zár és nem mindig folyik le az olaj .Benne marad a szűrőházban.Aztán ahogy hűl a motor szépen nyit és visszacsurog.
  15. Így van.Az illeszkedő felületeket bekened de ne vastagon megvárod míg megköt gumi állagúvá aztán összehúzatod.Előtte zsirtalanítsd le a felületeket hogy jól tapadjon a massza akár higítós ronggyal.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.