Jump to content
OPEL FÓRUM

kingblue

Forummember
  • Content Count

    150
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

kingblue last won the day on December 14 2019

kingblue had the most liked content!

Community Reputation

27 Segítőkész

About kingblue

  • Rank
    Fórumlakó

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • City
    Tiszaújváros

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hát ki kell fogni az biztos.Minden autó 0-km.esen amikor kifut a szalagról egyenlő esélyekkel indul.Aztán ahogy az igaz mondás szerint "minden autó legnagyobb ellensége a gazdája".Ebben minden benne van.Ki hogyan hol használta hogyan tartota rendben karbantartás stb.Amikor megvbesz egy ember egy használt autót az mindig lutri.Nekem is volt Renaultom pedig így a francia meg úgy francia autók szokásos szöveg.15 évesen vettem meg Svájcból behozott autó volt .8 évig használtam semmi baja nem volt.Soha nem hagyott ott sehol.Csak a kasztnia nem bírta.Mindenhol lyukadt kifelé.Ezért mondom hogy sokszor nem maga az autó a hibás henem az előélet ami meghatározó.
  2. Értelek.Hát ha ennyire sok bajod van vele akkor tényleg érdekes.Nekem 150-ezer van benne de mint ha szalonból hozták volna ki.Minden jól működik rajta,Szépen muzsikál.Az tény hogy nem egy versenygép. De ha felveszi a fordulatot akkor megy mint a szél./De azért halkan megjegyzem ha 300-ezerért veszel Suzukit nem biztos hogy jobban jársz/20 évesen nem biztos hogy jobb lesz./
  3. Nem kell berágni csak azért mert neked nem jön be valami attól még az lehet jó.Mindenk azt vesz amit akar. Nem érdekelnek a tesztek .Sem a más véleménye még a tied sem./Bocsi/
  4. Hali. Nekem 1.4-es van de az sem egy erőgép.Hát én nem vennék 1.-2-est ahoz elég nehéz ez a doboz amit visel.Gyengécske szegény.
  5. Hali. Akkor venni kell Suzukit.Nem kell visszasírni.Van választék bőven azt kell venni amit szeretsz.Kinek a pap kinek a paplan ahogy mondani szokás.Az azért érdekes hogy szinte a legtöbb autó opel és astra ami a hazai utakon fut.Nem tudom miért.Talán mégesem ennyire rossz.
  6. Azért ránézhet nem -e feleslegesen indul.Ha nem akkor termosztát körül kell keresni a hibát.Ő a hőmérséklet felelős.Nem olyan bonyolult a hűtőrendszer.Nem tudom melyik márka lenne a jó.Nekem még nem volt ilyen gondom.Az enyém 87-88 körül van /mutató szerint/ plusz 35 fokban meg minusz húszban is.
  7. Lehet termosztát hiba .Vagy esetleg nem jó időpontban kapcsol a hűtőventid.Beindul még túl korán.Feleslegesen.ilyen hidegben is.
  8. Lehet hogy dugulás van.Kis varrótűvel nézd meg a fúvókát.
  9. Hali. Gyanítom hogy z14xep-s motorról van szó.Mindenképpen új tömítés kell .A régi már szétlapult .A domború rész tömít ugyebár.Nekem új tömítés megfogta rögtön nem szivárog sehol. Lehet hogy elmozdult kicsit a tömítés mm-es csúszás is elég neki hogy ne tömítsen jól.Új tömítés meg paszta sem fogja ,meg akkor az érdekes.Nem gondolnám hogy eldeformálódott volna a szelep íkolása.Nehezen tud.A blokk oldalát is ahol illeszkedik azt is érdemes felcsiszolni.
  10. Hali.Nekem is ilyen van.Igen ez ilyen alacsony fordultszám tartományban igen lusta nyomatékszegény.A Suzuki jól pörög jobban gyorsul.Az astrának kell fordulat.3000 körül jön meg az ereje .Aztán meglódul. Az egyes fokozat meg elég rövid amúgy is.De együtt lehet vele élni .Sokkal többet ne várj tőle.
  11. Az Ecotec feliratú gondolom.Hát szerintem csak bontóba kapsz.Vagy Vaterán ilyen helyeken.
  12. Hali.Milyen takaró fedélre gondolsz?A trafóhíd tetején lévőre vagy a twinport szelep működtetőkar takaró szövetre?Vagy zajvédő paplanra?
  13. A csavaron elvileg van egy tömítő gyűrű.Az elég./Már ha az a fajta kell/
  14. Hali. Mint ahogy írtam előzőleg nem rossz autók a g astrák sőt. Használt autó lévén nyilván vannak rajta javitani valók.Olaj olajszűrő üzemanyagszűrő gyertya ezek amit kapásból cserélni kell.Ha már leszedte a szerelő a szelepfedelet remélhetőleg megnézte a vezérmű tengely leszorító csavarjait is.Láncos astra kényes az olajra.5w-30 GM olaj ami bele való.A lánccsörgést a hidrotőke csörgéstől meg lehet különböztetni.Lánc csörgés inditáskor jelentkezik 1-2 mp-ig utána elhalkul amint megfeszül a lánc a láncfeszítő patron megkapja az olajnyomást../Persze jó láncnál nem jelentkezik ez a dolog hiszen a patronnak van egy rugós előfeszítő funkciója ami elegendő a csörrenés mentes induláshoz/A hidrotőke csörgés indítás után éles fémes hangot ad és ÜTEMES ritmusban kicsit hosszabb időtartamban majd elhalkul ahogy melegszik a motor./Persze ha még valamennyire átjárható a kis furat a melegedő olaj által/Ha nem akkor az is csere
  15. Lehet én keveredtem.Én g astrára ítram,Tévedés joga fenntartva.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.