Jump to content
OPEL MAGAZIN és FÓRUM

forumadmin

Rendszergazdák
  • Hozzászólások

    11.034
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    165

forumadmin last won the day on Május 9

forumadmin had the most liked content!

Hírnév

1.112 Lelkes-segítőkész

4 követő

forumadmin névjegye

  • Felhasználói rang
    forumadmin
  • Születésnap 2002-06-11

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.opelclub.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    1139 Budapest Teve u 33-41.
  • Érdeklődés
    MOTE, MVOK

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Corsa / Astra
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

49.598 profile views
  1. Legyen minden nap a kulturált közlekedés napja! A közlekedési kultúra ugyanis létező fogalom, amelynek kialakítása és elmélyítése nemzeti ügy. Ennek felismerése vezetett oda, hogy a szaktárca és társszervezetei a civilekkel karöltve 2015. május 11-én kezdeményezték „A KÖZLEKEDÉSI KULTÚRA NAPJA” című esemény megtartását. A hagyományteremtő esemény keretében a közlekedésbiztonság, közlekedési kultúra ügye iránt elkötelezett partnerszervezetek - a Közlekedéstudományi Egyesület koordinálásával - különböző pályázatokat írnak ki, és értékteremtő aktivitásokat szerveznek az idei évben is május
  2. Egy kis beszámolót hoztam Nektek, az én OPC-m történetéről. Egy rövid visszatekintéssel kezdem: 2008-ban véletlenül Mackósajt jóvoltából egy Opel találkozóra csöppentem, ahol azonnal megfertőztek a c20xe életérzéssel (köszönöm Demó!), és itt kezdődött az Opel márkaszeretet. 2010 novemberében végre sikerült megvásárolnom életem első autóját, egy 150 lóerős c20xe Astra Gsi-t. Örültem, mint majom a farkának, végtelenül menő autónak tűnt, és számomra lehengerlő menetteljesítménnyel rendelkezett. Sajnos nem volt egy szerencsés kasztni, nálam is tört kétszer, a második eset, é
  3. Kedves Opeles Barátaink! Új időpont: 2021. június 12. Bővebb információk később! Üdvözlettel MOTE vezetősége
  4. Oldalunk szerkezete változik. A jövőben mint "MAGAZIN" fogunk fejlődni. A fórum rész megmarad mint: TUDÁSTÁR. Kiemelt szerepet nem kap, sőt 2021.09.01.-től a hozzászólás lehetőség megszűnik. Tehát a fórumban csak olvasgatni lehet majd 2021.09.01.-től. Okai egyszerűek: Facebook, Insta, stb. Megértést köszönjük. OpelForum.hu csapata
  5. Szerző: Földi Balázs Arrabona Opel Team - MOBAK 14 évig volt A Corsám, amire nem mondhatom, hogy gyári volt, szinte mindent kipróbáltam rajta. Szóval az alapok már megvoltak. Azután mikor már nem akartam többet költeni a karosszériára, mert már a főbb elemek is rohadtak a sok munka ellenére, vettem inkább egy rozsdamentes A Corsát. A terv a teljes felújítás és átalakítás volt. Aztán közbe jött egy kihagyhatatlan ajánlat, egy B Manta. Mikor hozzám került a Manta, választanom kellett, hogy mire költök, ezért úgy döntöttem, hogy megszabadulok az A Corsáktól. De mivel kellett egy ro
  6. A hamarosan Magyarországon is elérhető Opel Vivaro-e típust választották meg „2021 nemzetközi áruszállítójának“ (IVOTY). Az univerzálisan használható Opel szállítójármű tisztán elektromos kivitele meggyőzte független európai szakfolyóiratok 24 újságírójából és kiadójából álló zsűrit. Az IVOTY nemzetközi, 24 európai szakújságíróból álló zsűrije választotta meg az Opel akkumulátoros-elektromos áruszállítóját Két év alatt a második díj: 2019-ben az Opel Combo Cargo kapta ezt a címet Hamarosan teljesen villamosított lesz az Opel haszonjármű-portfóliója: a Vivaro mellett 2021-be
  7. Új megjelenéssel mutatkozik be az Opel. A finomabb rajzú márkaembléma, az új „Opel Next“ tipográfia és a világító Opel-sárga jelzi a márka innovációs erejét. A cél: modernebb és bátrabb fellépés. Az Opel ugyanis mindig az innováció és a mobilitás demokratizálását képviselte. Ezt a szellemet fejezi ki a „New Opel“, most már a friss vállalati arculattal együtt. „New Opel“: modern elemek hangsúlyozzák a márka innovációs erejét Új logó: felfrissült a legendás Opel-villám Új tipográfia: az „Opel Next“ modern, erőteljes és egyöntetű Új szín: szembeötlik és felvillanyoz a vi
  8. Hogy hogyan is kezdődött a történetem a kevésbé praktikus Opelekkel? Meglepő módon az első autómmal, ami (mi más is lehetne?) egy Opel volt, jelesül egy Kadett D 1.3SR 1980-ból, bár ez még nem tudatos választás volt. Ellenben a sportos autók (ebben is Recarok voltak, sportkormány és kiegészítő műszerek) végképp belopták magukat a szívembe, talán ennek is köszönhető hogy az utód, a 2000-ben hozzám került négyajtós Kadett E (ráadásul dízel) volt az egyetlen autó, amit nem tudtam igazán megkedvelni. Ennek ellenére 4 évig használtam, aztán egyszer csak bejött a képbe a Calibra. Hogy miért pont akk
  9. Ültem az autómban a munkahelyi parkolóban. Jött egy “ kolléga” és mellém parkolt. Mondanom sem kell mikor kiszállt neki ..szta az ajtót az enyémnek. Na ekkor jött a gondolat, hogy kell egy játszós auto amit nem kell sajnálni. Amit nem félek ott hagyni a parkolóban. Először egy Smartot akartam venni, hogy dolgozni járni jó lesz. Hamar lebeszéltek róla. Egy barátom mondta, hogy nézzek A Corsát. Neki több darab is van. Alkatrész relatíve van hozzá és jó kis kocsi az ha figyel rá az ember. Könnyű vele parkolni és nem mellesleg jó vezetni. A hahu-n megláttam egy hirdetést ahol egy k
  10. Facebook oldala a klubnak: https://www.facebook.com/gsiclubhungary Facebook csoportja a klubnak: https://www.facebook.com/groups/2363856057235484
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.