Jump to content

forumadmin

Rendszergazdák
  • Content Count

    10,563
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    150

forumadmin last won the day on April 9

forumadmin had the most liked content!

Community Reputation

1,088 Lelkes-segítőkész

4 Followers

About forumadmin

  • Rank
    forumadmin
  • Birthday 06/11/2002

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.opelclub.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    1139 Budapest Teve u 33-41.
  • Érdeklődés
    MOTE, MVOK

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Corsa / Astra
  • City
    Budapest

Recent Profile Visitors

43,360 profile views
  1. Az elektromos Corsa után bemutatkoznak a hatodik generáció hagyományos motorokkal hajtott változatai. Erősít az Opel Corsa hatodik generációja: néhány nappal a Corsa-e akkumulátoros villanyautó bemutatása után jönnek a minden eddiginél hatékonyabb, modernebb és legfőképpen élénkebb klasszikus belsőégésű motoros változatok is. Az új, 4,06 méter hosszú ötajtós Opel értékesítésének kezdetén 55 kW/75 LE és 96 kW/130 LE közötti teljesítményskála áll rendelkezésre. (NEDC-fogyasztás1 városban 5.4-3.7 l/100 km, országúton 4.1-2.9 l/100 km, kombináltan 4.6-3.2 l/100 km, 105-85 g/km CO2; WLTP-fogyasztás2 kombináltan 6.4-4.0 l/100 km, 144-104 g/km CO2, ideiglenes adatok). Közös jellemzőjük az élvezetesen agilis vezethetőség, szerény étvággyal és példás emissziós adatokkal; mindez a jelentős tökéletesítéseknek köszönhető, az elődmodellhez képest. Az új Corsa valamennyi variánsának CO2-kibocsátása a jelenlegi legjobb alatt maradnak. A kiskocsik bestsellere Németországban már július 1.-től, Magyarországon a nyár vége felé lesz rendelhető, benzin- és dízelmotorokkal Modern motorok, csekély súly és alacsonyabb üléspozíció teszik elevenné Kisebb fogyasztással és nagy nyomatékkal kínál hatékony örömautózást Új kivitel a komfortos Corsa Elegance és a különösen sportos GS Line Kategória-etalon az IntelliLux LED® mátrixvilágítás és az automatikus vészfékezés A modern sebességváltók élén a nyolcfokozatú automata áll. A sportos összbenyomást erősíti a következetesen könnyű felépítés és a vezető alacsony üléspozíciója – már az alapkiviteltől kezdve. Meggyőzők a korszerű asszisztensek, az innovatív infotainment-rendszerek is, akárcsak a kimagasló ár/érték-arány. Több technikát és dinamikát ennyiért sohasem adott még az Opel Corsa. A belépő modellben is benne van sok asszisztens, például a frontális ütközésveszélyre figyelmeztető, automatikus vészfékezéssel és gyalogos-felismeréssel, vagy az intelligens sebességszabályozó-korlátozó, a sávtartó és a jelzőtábla-felismerő. Az új Corsa-modellek zöme Németországban már július 1.-től megrendelhető, a teljesen elektromos Corsa-e már ismert változatai mellett benzin- és dízelmotorral, Edition, komfortos Elegance és sportos GS Line kivitelben. Új motorok, a hatékonyság és a dinamika tökéletes egyensúlyával A Corsa hatodik generációja teljesen új motorpalettával teremt perfekt egyensúlyt a hatékonyság és a menetdinamika között. Azonos teljesítménnyel, jóval kevesebbet fogyasztanak az újak. A fejlesztési ugrás már az 55 kW/75 LE teljesítményű, 1,2 literes belépő változattal kezdődik. Kombinált fogyasztása 100 kilométeren 4.1 liter. (NEDC-fogyasztás1: városban 4.9-4.8 l/100 km, országúton 3.7 l/100 km, kombináltan 4.1 l/100 km, 94-93 g/km CO2; WLTP-fogyasztás2: kombináltan 6.1-5.3 l/100 km, 136-119 g/km CO2, ideiglenes adatok). Jelentős a javulás a jelenlegi 1.2-es benzines (51 kW/70 LE) 100 kilométeren mért 5,9-5,6 literjéhez képest. (NEDC-fogyasztás1: városban 7,5-7,3 l/100 km, országúton 4,9-4,7 l/100 km, kombináltan 5,9-5,6 l/100 km, 134-128 g/km CO2; WLTP-fogyasztás2: kombináltan 7,0-6,5 l/100 km, 158-148 g/km CO2). Nagyobb teljesítményigényt a többszörösen díjnyertes, háromhengeres, közvetlen befecskendezésű, szintén 1,2 literes, benzines turbómotor-család elégít ki. A teljesen alumíniumépítésű gép teljesítménye választhatóan 74 kW/100 LE vagy 96 kW/130 LE. A 74 kW/100 LE kombinált fogyasztása mindössze 4.4-4.2 liter 100 kilométeren. (NEDC-fogyasztás1: városban 5.3-5.1 l/100 km, országúton 4.0-3.6 l/100 km, kombináltan 4.4-4.2 l/100 km, 101-96 g/km CO2; WLTP-fogyasztás2: kombináltan 6.4-5.3 l/100 km, 137-121 g/km CO2, ideiglenes adatok). Az eddigi, 1.4-es turbómotoré (szintén 74 kW/100 LE) kombináltan 5,8-5,4 l/100 km és 132-125 g/km CO2 volt a NEFZ szerint, illetve 6,7-6,5 l/100 km és 151-146 g/km CO2 a WLTP szerint mérve. A 96 kW/130 lóerős verzió – amelynek nem volt megfelelője a Corsa eddigi portfóliójában – is kevesebb üzemanyaggal beéri. (NEDC fogyasztás1: városban 5-4 l/100 km, országúton 4.1-4.0 l/100 km, kombináltan 4.6-4.5 l/100 km, 105-103 g/km CO2; WLTP-fogyasztás2: kombináltan 6.4-5.6 l/100 km, 144-127 g/km CO2, ideiglenes adatok). Benzinesek széles nyomaték skálával, kiváló rugalmassággal Az új benzinmotorok nagyon hatékonyak, ugyanakkor tüzesek is. Belső súrlódásukat minimumra csökkentették. A turbó élénk reagálása már alacsony fordulatszámon példás erőkifejtést tesz lehetővé. A 74 kW/100 LE teljesítményű 1,2 literes turbó nyomatéka eléri a 205 newtonmétert, a 96 kW/130 lóerős csúcsváltozaté pedig a 230-at. A mindennapokban ennél is fontosabb, hogy mindkettő nyomatékmaximumának nagy része széles tartományban áll rendelkezésre: 1500 és 3500/perc között legalább 95 százalék. Ez, a jármű csekély súlyával, a kimagasló aerodinamikával és a váltómű optimalizált áttételeivel együtt nagyszerű rugalmasságot eredményez. Az új motorgeneráció kvantumugrása megmutatkozik a menetteljesítményekben is. Az új Corsa, 96 kW/130 lóerővel 208 km/órás csúcssebességet ér el, míg az előző nemzedéknek 15 százalékkal nagyobb teljesítményre (110 kW/150 LE) volt szüksége hasonló tempóhoz (207 km/óra). 0-ról 100 km/órára 8,7 másodperc alatt rajtol az új, 0,2-vel verve a régit. Hasonlóan pozitív képet rajzol a 74 kW/100 LE teljesítményű 1.2 Turbo: 188 km/órával megy (+ 3 km/óra az azonos erejű 1,4 literes elődhöz képest), és a váltóműtől függően kerek tíz másodperc alatt – eggyel hamarabb – gyorsul nulláról százra (ideiglenes adatok). A hajtómű tökéletesítései a motorok mellett kiterjedtek az erőátvitelre is: Az 55 kW/75 lóerős bázismotorhoz szériában ötfokozatú sebességváltó jár. Az 1.2-es benzines turbóhoz (74 kW/100 LE) hatfokozatú sebességváltó vagy precízen kapcsoló, az alapjárati lengéseket redukáló, nyolcgangos automata választható. Adaptív programozás és a váltásokat meggyorsító Quickshift-technika állít fel új mércét a B-szegmensben. Az eredmény kiváló, manuális váltásra kormánykerék-billentyűk adnak lehetőséget. A 96 kW/130 LE teljesítményű 1.2 Direct Injection Turbo kizárólag nyolcfokozatú automatával kerül forgalomba. Hatékony és tiszta az új Corsa dízelmotorja is A benzinmotorokat 1,5 literes dízel egészíti ki. 75 kW/102 LE teljesítménye és 250 newtonméter nyomatékmaximuma élvezetes vezetést és fürge közlekedést tesz lehetővé. (NEDC-fogyasztás1: városban 3.8-3.7 l/100 km, országúton 3.0-2.9 l/100 km, kombináltan 3.3-3.2 l/100 km, 87-85 g/km CO2; WLTP-fogyasztás2: kombináltan4.6-4.0 l/100 km, 122-104 g/km CO2, ideiglenes adatok). Az emissziót a motor közelében, egységként beépített passzív oxidációs katalizátor/NOx-elnyelő, AdBlue-befecskendező, SCR katalizátor (Selective Catalytic Reduction) és dízel részecskeszűrő csökkenti. Ezáltal az NOx-emisszió 90 százalékkal megy vissza, és a szilárd részecskék 99,9 százaléka marad a szűrőben. 15 literes AdBlue-tartály teszi fölöslegessé az utántöltögetést a szervizek között. A villanyautózás kedvelői az új Corsa akkumulátoros-elektromos kivitelét, a Corsa-e modellt választhatják. Ez a moduláris CMP-platformnak (Common Modular Platform) köszönhető, amelynek jóvoltából a Corsa különböző hajtóművekkel kínálható és ugyanazon a futószalagon gyártható. Fogyókúra: egy tonna alatt a legkönnyebb változat Az új Corsa menetdinamikájához, az erőteljes motorok mellett, hozzájárul a következetesen könnyű építési mód is. A Corsa hatodik generációjának legkisebb súlyú változata alatta marad a mágikus egytonnás határnak: az ötajtós kocsi, vezető nélkül 980 kilós, 108-cal, azaz tíz százalékkal kevesebb az elődnél, noha ahhoz hasonlóan 4,06 méteres. Már a nyers karosszéria alatt 40 kilogrammal kevesebbet mutat a mérleg, a kompakt háromhengeres benzinmotorok 15-tel könnyebbek az előd négyhengereseinél. Az alumínium gépháztető 2,4 kilós előnyt hozott az acélhoz képest, és további tízet faragott le az új ülésstruktúra. Dinamikát közvetít az új Corsa sportos dizájnja is. A kupészerű tetővonal 48 miliméterrel alacsonyabb az elődénél – a komfort csökkenése nélkül, hiszen 28 miliméterrel lejjebb ül a vezető. Az alacsony súlypont kedvez a menettulajdonságoknak és a vezetési élménynek is. Az új Corsa direktebb, dinamikusabb – több örömöt szerez! A technika demokratizálása, modern asszisztensekkel és mátrixvilágítással Az Corsa technikája és asszisztensei eddig csak magasabb járműkategóriákban voltak ismertek. Valódi fénypont az adaptív, vakításmentes IntelliLux LED® mátrixvilágítás, amelyet először kínál az Opel a főáramú kisautó-szegmensben. Összesen nyolc fénydiódát vezérel a legújabb generációs, nagyfelbontású frontkamera, automatikusan, folyamatosan illesztve a fénykévét a mindenkori közlekedési helyzethez és környezethez. Érezhetően fokozzák a biztonságot a modern asszisztensek is, mint a jelzőtábla-felismerő, a radar alapú automatikus sebességszabályozó, vagy az érzékelős oldalvédelem. A Corsa ezen újdonsága 10 km/óra alatti manőverezéskor óv a kocsi oldalának meghúzásától (oszlopnál, falnál). Ezekhez járul a holttér-figyelő és a parkolást segítő első-hátsó Parkpilot, a 180 fokos panoráma tolatókamera. A Corsa vezetőjét és utasait az új infotainment-kínálatból a Multimedia Radio, a hétcolos, színes érintőképernyős Multimedia Navi és a tízcolos Multimedia Navi Pro csúcskészülék kapcsolja össze a külvilággal. Kívánságra elérhető az új „Opel Connect“ telematikai szolgáltatás is, élő navigációval, valós idejű útinformációkkal, a pillanatnyi benzinárak megmutatásával, és direkt kapcsolattal a műszaki segélyszolgálathoz, illetve a mentőkhöz. Ahogy tetszik: sportos Corsa GS Line, komfortos Corsa Elegance Az új Corsa négy felszerelési kivitelben kapható. Már a Corsa belépő változatában is sok a technikai szerelvény és a komfortberendezés, például frontális ütközésveszélyre figyelmeztetés, intelligens sebességszabályozó, sávtartó asszisztens és jelzőtábla-felismerés. Feljebb háromféle, különböző súlypontú felszerelési változat felel meg különböző vevőcsoportoknak. A Corsa Edition gyakran rendelt extrákat tartalmaz, a Corsa Elegance maximális komfortot nyújt, a Corsa GS Line pedig az atletikus csúcsot képviseli, sportos részletekkel. Ez a most első ízben bemutatkozó felszerelési filozófia később megjelenik az Opel egyéb típusaiban is. A Corsa Elegance hatféleképpen állítható komfort-utasülés, rakodóhelyes kartámla és karakteres Opel-grafikájú, LED-es ködlámpájú LED-es fényszóró teszi még ellazítóbbá az utazást. Krómdíszítések, szembeötlő díszvarrások és további részletek vonják magukra a tekintetet. A dinamikus GS Line sem kívülről, sem belsejében nem hagy kétséget vagány sportossága iránt. Utasterében két első sportülés, alumínium pedálsor, fekete tetőkárpit és a műszerfal vörös dekorációs elemei dobogtatják meg a pilóta szívét. A kocsit krómozott kipufogóvég és sportos optikájú lökhárítók teszik azonnal felismerhetővé. Sport-mód változtatja direktebbé a kormány és a motor reakcióit. A program további dizájn-fénypontja a fényes fekete B-oszlop és sok egyéb személyre szabási lehetőség, például a kerék-választék, a teljesen digitális vezetőhely, a bőrülés vagy a színkombinációs fényezés. Ezáltal nemcsak a dinamika bajnoka az új Opel Corsa, hanem az individualizálás művésze is!
  2. HEMI és az Opel - Ambrus Zsolt vagyok, 1994 óta vannak Opeljeim és a kezdetek óta MOTE tag vagyok. Ennek ellenére nem igazán tartom magam márka függőnek, vagy alapvetően német autópártinak. Elég sokáig az amerikai izomautók a gumigyilkos, benzintemetők vonzottak (Mopar Car), innen is a becenevem (hemi), de győzött a racionalitás.... Mindig is öreg, használt Opel-eim voltak, cégautóm is többnyire Opelek voltak . Renault 11 Turboval kezdtem a hivatalos autós pályafutásom, ezt követték az Opelek (Astrák, Corsák vegyesen), aztán gondoltam váltok és Saab-os lettem (nem volt komoly váltás szinte teljesen Opel technika, de nagyon szeretem és sajnálom azt a márkát). Ezután Attilának (DarkAngel) köszönhetően újra „Opeles” lettem, Saab elkerült a háztól és egy Opel Vectra B I500 jött helyére. Az akkori cégautót (Fiát) pedig egy kedves kisautó váltotta névszerint Opel Corsa D Van. Közben feleségem a Corsa C-ről Astra H-ra váltott, majd nem sokkal később egy Mokkában találtuk magunkat. Tudni kell rólam nem szoktam szerelni, berhelni vagy hasonlók nem értek sajnos hozzá…. Ami most bátran kijelenthető a Vectrának és a Mokkának is stabil helye van a családban. DarkAngel Vectra B I500 - Angyal Attila - 2014-ben felmerült az egyik MOTE vezetőségi megbeszélésen, hogy 2015-ben a Legendák találkozására kellene egy olyan egyedi autó, ami jól jellemezné egyben egyesületünk törekvéseit is. Nehéz dolgunk volt a kiválasztásnál, mert az Opel szinte teljesen palettája megtalálható egyesületünk tagjainál. Ezek között szerencsére sok egyedi sorszámozott darab is. Első gondolatunk, komoly tervünk egy 1990 -es Vectra 2000 volt, amit motorsport dizájn elemekkel láttunk volna el. A megjelenés nagyban hasonlított volna John Cleland Vauxhall Cavalier GSi-re amivel a BTTC-ben indult a ‘90-es években. Az autó megvalósítását Angyal Attila tiszteletbeli elnökünk vállalta el. Az autót már ki is választotta, és nagyban megindult a tervezés is. Jó ötletnek tünt ez a típus, mivel egyesületünkben ilyen Vectra nem volt. A Vectra 2000 116kW-os 16 szelepes (C20XE) motorral volt kapható és a megszűnéséig nagyjából 25 000 példányban kelt el. A kiválasztott példány sajnos több sebből vérzett. A karosszéria olyan szinten el volt fáradva, hogy ezzel nem készültünk volna a Hungaroringen 2015.05.16. -án tartandó Legendák találkozóra. Így másik projekt autó után kellett nézni, így megindult a keresés. Attila elég gyorsan talált is egy kiváló alapot, amivel egy régi álma is teljesült egyben! Talált, egy szinte makulátlan Irmscher Vectra B (i500-at) -t. A tervtől sem kellett nagyon eltérni, mivel erre a típusra is illett a Opel Motorsport dizájn (kisebb módosításokkal). Egyik ilyen módosítás, hogy az autó tetején nem Opel vagy Vauxhall jel került, hanem egyesületünk címere. Az autót végül nem átfestették, hanem teljes fóliázással készült el a dizájn. Képek az elvégzett munkáról: A “Klubautó” Az autó tehát a 2015-ös Legendák találkozásán debütált és felvonult a többi csodálatos Opel-el közösen a Hungaroringen. Ezután mondhatjuk, hogy eltűnt az autó, mivel Attila nem igazán járt találkozókra, illetve ilyenkor (érthető okból) szívesebben használja a Lotus Omegát. Én szeretem volna, ha többet látnánk pl Blitz Weekend-en. 2016-ban elindítottuk második rendezvényünket a Blitz Ring nevű pályanapos találkozókat, ahol újra bemutakozhatott a gép ( TV felvétel is készült róla ) Újra nagyon megtetszett az autó és úgy éreztem, ez de jó is lenne nekem. Sajnos ebben az évben sem tudta Attila elhozni az autót a Blitz Weekendre így ez a gondolat, hogy meg kellene szerezni, egyre jobban erősödött bennem. Ebben az időben nem volt Opelem és így, elég érdekes volt számomra a “klubélet” (Opel autó nélkül). Szumma-szummárum az év végén megegyezésre jutottunk és tulajdonomba került az autó. Saját fájdalmam? - 2016-ban volt az utolsó Legendák találkozása így Én már nem tudtam(ok) részt venni az autóval mint tulajdonos. Azóta kijelenthetem, hogy jó megjelenésű, és még mindig jó állapotú és nagyon megszeretem. Próbálok az autóval minél több rendezvényre eljutni. Sajnos, kiderült én sem tudok sokkal többször megjelenni vele mit azt elötte gondoltam. Így mint “klubautó” nem fog, tudd funkcionálni Nincs annyi szabadidőm, hogy találkozókról, találkozókra járjak vele → SAJNOS. Az autó jellege semmit nem változott, szóval csak annyit tudtam hozzátenni, hogy vigyáztam rá. Gondolkodom azon, hogy változtatnom kellene rajta, vannak is ez irányú ötleteim, de az a jövő zenéje. Egyelőre elég, hogy az enyém.
  3. Nemzetközi autós bajnokság, OPEL találkozó, Péntek Esti Cruising találkozó és Motoros Dragracing kupa - 2019. június 8-9. – Kiskunlacháza Embertelen hőség, viszont jókedv és szép autók jellemezték a Days of Thunder (drag ob,Opel tali és péntek esti cruising) találkozót. A találkozón több klubtagunk vett részt, indult el a versenyen. Ezúton is gratulálunk az összes versenyzőnek. Opel 2 kategória helyezettjei: Domsa Krisztián Papp Richard Cseri Szilveszter Opel 3 kategória helyezettjei: László Zoltán (MOTE – Opel Klub) Domsa Krisztián Opel 4 kategória helyezettjei: Rompos Loránd Vadász Kitty Demjén Gergely (MOTE – Opel Klub) László Zolit kérdeztük, hogy zajlott, milyen volt a találkozó: "Kisdomsa ötödször nyerte meg az O2-es kategóriát a Corsa c20xe-vel A Vadász Kitty - Koszorús Otto páros „H” Astrával bement 14 mp alá. Demjén Gergő „G” Astra OPC turbóval 1 tizeddel leszorította a dobogóról az Udvaros Lalit, aki szintén „G” Astra OPC turbóval indult. Papp Ricsi jobbat ment a Xe Corsával mint tavaly a V6 Astrával . Cseri Szilveszter „G” Astra OPC-vel nagy csatában lett 3.-ik. Kisdomsa alatt az "öreglány" (László Zoli előző autója - szerk.) Vectra 3.2 még mindig tudja a jó időket. " Én 2019-ben egy Corsa V6-al vágtam neki a szezonnak. Ezen a rendezvényen már a régi Vectra V6-osom idejét futotta, egy tuningmentes motorral. Igaz, a súly lóerő arány sokat számít. A Corsa a Vectrához képest mínusz 50 LE, ellenben mínusz 200 kg is." -- László Zoltán Ezúton is gratulálunk az összes versenyzőnek.
  4. Az Opel demokratizálja az elektromobilitást: először kínál a Corsa teljesen új hatodik generációjával teljesen elektromos, akkumulátoros változatot, 100 kW (136 LE) teljesítménnyel és 330 kilométert (WLTP)1 elérő hatótávval. A rövidesen megrendelhető Corsa‑e a „villámos-villamos” népautó! A Corsát, legnépszerűbb típusát választotta, hogy végérvényesen kiszabadítsa szűk piaci réséből az elektromobilitást. Az Opel Corsa abszolút bestseller, 1982-es premierje óta több mint 13,6 millió hagyta el a gyárkaput. Emberek sokaságát mobilizálta, most pedig az emissziómentes autózásba kínál belépést. A Corsa hatodik generációja, 330 kilométert elérő tisztán elektromos hatótávval (WLTP)1 Van benne energia, 100 kW (136 LE) hajtja dinamikusan Aktív biztonságát például automatikus sebesség-asszisztens fokozza Először jelenik meg kisautóban a vakításmentes IntelliLux LED® mátrixvilágítás Ütős adatok: 100 kW (136 LE) teljesítmény, 330 kilométer hatótáv 1 Az Opel 120 éve gyárt autót, mindig zászlajára tűzve, hogy széles vevőkörnek kínáljon csúcstechnikát. Az új Corsa-e az elektromobilitás legjavát adja. A WLTP-ciklus1 szerint mért 330 kilométeres hatótávjával tökéletesen alkalmas mindennapi használatra az ötajtós jármű. 50 kilowattórás akkumulátorát 30 perc alatt lehet gyorstöltéssel 80 százalékig feltölteni – háztartási konnektorról, faliszekrényről vagy gyorstöltővel. Meggyőző az akkura adott nyolcéves garancia is. A MyOpelApp alkalmazással bárhonnan ellenőrizhető a feltöltöttség, úgyhogy mindig optimalizálhatja a töltés idejét és költségét az ember. A vezető jelentős mértékben befolyásolhatja a hatótávot. Három menetmód, a Normál, az Eco és a Sport közül választhat. Az utóbbi megváltoztatja az autó reakcióit, és fokozza a menetdinamikát – a hatótáv mérsékelt csökkenésének árán. „Eco“ menetfokozatban csak úgy falja a kilométereket a Corsa-e, észrevehető komfortcsökkenés nélkül jelentősen nő a megtehető út. Az új Corsa-e hajtóműve nagyfokú vezetési élménnyel ötvözi az emissziómentes utazást. Teljesítménye 100 kW (136 LE), nyomatéka már álló helyzettől 260 newtonméter. Gyorsulása ugrós, dinamikája élénk. Nulláról 50 km/órára mindössze 2,8 másodperc alatt sprintel, a 100-as tempó eléréséhez 8,1 kell – ez már sportkocsi-nívó! Ám nem csupán hajtóműve jóvoltából dinamikus a Corsa-e, hanem azzá teszi sportos dizájnja is, változatlanul kompakt külső méretekkel. A 4,06 méter hosszú ötüléses kocsi példásan kezes, áttekinthető és praktikus. Kupészerű tetővonala 48 milliméterrel alacsonyabb a típuselődénél – a fejmagasság csökkenése nélkül. A vezetőülés 28 milliméterrel került lejjebb. Az alacsony súlyponthelyzet mind a menettulajdonságokat, mind a vezetési élményt javítja. Az új Corsa direktebb, dinamikusabb lett – öröm vezetni! Modern enteriőrjét teljesen digitális vezetőhellyel és bőrülésekkel lehet még jobban feldobni. IntelliLux LED® mátrixvilágítás, holttér-figyelő és távközradar Az új Corsa-e technikája és asszisztensrendszerei eddig csak magasabb kategóriákban voltak ismertek. Szó szerint fénypont az adaptív, vakításmentes IntelliLux LED mátrix világítás, amelyet először kínál kiskocsihoz az Opel. Összesen nyolc fénydiódát vezérel nagyfelbontású, legújabb generációs frontkamerája; a fénykéve automatikusan és folyamatosan alkalmazkodik a mindenkori közlekedési helyzethez, illetve környezethez. Jelentős biztonsági plusz a többféle modern asszisztens is. A jelzőtábla-asszisztens új, csúcstechnikájú kamerája több információt gyűjt be, például dinamikus LED-es kijelzésektől. A navigációs készülék a monitoron mutatja a tárolt sebességlimiteket. Újdonság továbbá a holttér-figyelő, a távközradar és a szenzorvezérlésű oldalvédelem. Ezekhez olyan rendszerek járulnak, mint a holttér-figyelő és a beparkolást segítő többféle rendszer. Multimédia-rendszerek, új „Opel Connect“ telematikai szolgáltatással A legjobb csatlakoztatást és szórakoztatást kapja utasaival együtt a Corsa vezetője, az új infotainment-kínálattól. A hétcolos, színes érintőképernyős Multimedia Navi és a tízcolos Multimedia Navi Pro csúcskészülék elérhetővé teszi az új Opel Connect“ telematikai szolgáltatást: még megnyugtatóbbá teszi az utazást a valós idejű útinformációkat felhasználó élő navigálás és a közvetlen kapcsolat az autómentővel, illetve a mentőkkel. Az új Opel Corsa-e kiszállítása 2020. tavaszán indul a vevőkhöz. Ezenkívül máris megrendelhető a Grandland X konnektoros hibrid. 2020-ban két további teljesen elektromos hajtású Opel csatlakozik hozzájuk – az Opel Mokka X utóda és a Vivaro.
  5. Köszönjük a kérdésed. Az ADOK-VESZEK rész nem kerül megújításra. Ennek oka egyszerűen a Facbook hatalmas térnyerése. Ott rengeteg olyan csoport van, ahol hirdetni tudnak az emberek. A jofogas.hu és racingbazar.hu oldalakról nem is beszélve. Köszönjük megértéseteket. Frissítve lett a menüpont tartalma is. Üdvözlettel, forumadmin
  6. forumadmin

    IV. Hungarian Blitz Ring

    HUNGARIAN BLITZ RING 2019.04.27-ÉN IV. BLITZ RING OPEL TALÁLKOZÓ ÉS PÁLYANAP!
  7. Igen, frissül az alaprendszer, foltozgatás és javítgatás is van. Várható több leállás is. Köszönöm a türelmet. A fórum dolgok már a egyesületi prioritásban elég hátul van
  8. A Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete minden kedves lánynak, hölgynek, asszonynak és néninek, ezzel a képpel kíván boldog nőnapot!
  9. Adó 1% (SZJA) hasznos helyre történő felajánlása Adószám: 18564046-1-13 A személyi jövedelemadó törvény alapján idén is lehetőség van adónk kétszer 1%-ának felajánlására. Az első 1%-ot valamely közhasznú tevékenységet folytató alapítvány illetve társadalmi szervezet részére, és még egyszer 1%-ot valamely egyház részére lehet eljuttatni. Ehhez nem kell mást tenni, mint egy rendelkező nyilatkozatot kitölteni és azt a jövedelemadó-bevalláshoz mellékelni. Akinek adóját a munkahelye intézi, annak a munkahelyén kell leadnia rendelkező nyilatkozatát. Ha valaki nem rendelkezik erről a 2x1 %-ról, úgy ez az összeg is az állami költségvetésbe kerül. Ez a támogatási forma a megelőző években a Parlament által évenként megszavazott költségvetési támogatást váltja ki, külön terhet nem jelent, kiadást nem ró a rendelkezőkre, hiszen az adó összegét amúgy is meg kell fizetnie. Csupán arról van szó: meghatározhatjuk ezen összeg sorsát. Egyesületünk számára nagyon fontos ez a támogatás, amely hozzájárul ahhoz, hogy fedezni tudjuk egyesületünk mindennapi működését. Ezúton is szeretnénk megköszönni, mert ez az összeg a klub zökkenőmentesebb működését biztosítja. Ezért szeretettel kérjük egyesületünk tagjait és szimpatizánsait: SZJA-juk első 1%-át a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesületének ajánlják fel. Ha önadózó, a beküldendő adóbevalláshoz mellékelje. Köszönjük támogatásosod!
  10. until
    https://www.facebook.com/events/2247236865544530/ Opel-Team Croatia sa uzbuđenjem najavljuje 9. International Opel tuning show koji će se održati na dobro poznatom poligonu ŠRC Korana od 14.- 16.6.2019. I ove godine garantiramo dobru zabavu, sa mnoštvom kategorija za natjecanje i pokalima za najbolje a i ostali posjetitelji neće biti razočarani. Detalji se još razrađuju, čim se riješi sve vezano uz susret, obaviještavamo munjevitom brzinom. Stay tuned za daljnje informacije, vaš Opel-Team Croatia
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.