Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Beni0121

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Vésztő

Beni0121's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Beni0121

    Elektromos

    Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Lehet, hogy volt már ilyen kérdés itt a fórumon, sőt biztos. Két hete vettem egy 95-ös évjáratú F-es Astrát, C14NZ motor kód. Az egyik problémám az, hogy a vízhőfok jeladó rossz értéket közöl az órának, cseréltem a hűtőn is hőgombát és a motoron is egyet. amíg nem cseréltem ki a motoron a hőfok visszajelzőt addig olyat csinált, hogy 80 fokig felment az óra majd nyitott a termosztát és valamikor majdnem le ment a kék csíkig (de valójában nem ennyi volt a motor hőmérséklete, mértük lézeres hőmérővel és valamikor 90 fokon volt a motor, valamikor meg 110 fokon, ami már magas). Most hogy kicseréltem ezeket, így most olyan, hogy felmegy 83-84 fokra, majd nyit a termosztát és vissza megy 80 fokra (így még nem mértük hőmérővel hogy mennyi valójában). Szerintetek mi lehet a gond? És a ventillátor sem kapcsol be. A másik problémám tegnap jött elő. Az lenne, hogy mentem vele pár km-t leállítottam, kb 10 percre rá megint beindítottam és mikor indultam volna el elkezdett rángatni, le is fulladt, nagyobb gázzal eltudtam indulni, de kettesben, hármasban, négyesben és ötösben is rángat. A motor lámpa az elején ritkán villant ki, most meg egyre gyakrabban. Azzal a hibakód kiolvasási módszerrel amit itt láttam az oldalon azzal kiolvastam a hibát és a 13-as hiba kódot adta ki (Lambda szonda – nincs feszültségváltozás). Ebben kellene segíteni, mert most nem tudom, hogy ki kellene cserélni, vagy van más megoldás is. Nem kormos a szonda, szóval ez kilőve. Előre is köszönöm a segítséget.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.