Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

csinibá

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    22
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

csinibá névjegye

  • Születésnap 1969-09-22

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Pécs

MOTE klubkártya

  • Város
    pécs

csinibá's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. csinibá

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Vásárlás előtt állok. Valaha még A omegát nyúztam. véleményetek szerint, milyenek a 2.2dti motorok? Esetleg típushibái? BMW motorhoz képest...? Válaszotokat előre is köszönöm!
  2. 20fokon gyári érték, 90 fokon szintén. oktánszámmérőt nem mértem, megfordítva csúnyább járás, visszafordítva eredeti (Na az sem szép) :huh:
  3. köszi a linkeket, az 1.5 3soros a nyerő :-) Nekem kicsit butább leírásom van hozzá, annyi a különbség, hogy nekem nincs az autóban sebességjeladó. https://picasaweb.google.com/107187405586998391976/Opel?authuser=0&authkey=Gv1sRgCPC6vMn2uJ7ZjwE&feat=directlink De hüle vagyok, eddig miért nem kerestem rá a c20ne-re PFFFFF. :sick:
  4. Töltés ok, sőt amikor compit cseréltem, utána derült ki, hogy kevés is volt, csak 12,8 :-( A három soros csatlakozós compi. az nem tudom mellik. Hőfokjeladó ami a hengerfej, vagy a motor oldalán van, 20 fokon hozza a gyári ellenállást, és ahogy melegszik szépen csökken, vagy nő már nem emlékszem. Kipuff tökéletes, és nem dugult :-( Én az elektromosság felé hajazok, ugyanis ezt: " 3000-ig gyorsul, húz ott elfogy a motor, és elég csúnya hangos. 20-30 km után, egyszer csak kisimul, ua.-nál a pedálállásnál felmegy 3500-ig, és felette is húz. Viszont ilyenkor lassú tötymörgés nem ajánlott, mert alacsonyabb fordulaton olyan, mintha nagy vezérműtengely lenne benne" nem tudom mással magyarázni Köszi a válaszokat, a hétvégén ha lesz időm, méregetek megen 1 sort. Ráutazok a testekre is, aztán majd meglátjuk :-(
  5. Ez az eset a compival így esett. Jeladók működnek compi valós értékeket mutatott :-( Átnézem a testeket mindenhol, már csak az maradt ki a pakliból :-( Vagy valahol vezeték probléma:-( az lesz ám a cuki meccs :-( A gyújtást, előtöltést itt mi szabályozza? csak a főtengely jeladó, ill compi?
  6. Megvolt a menetpróba is. Sajna ennek a gépezetnek nem üza problémája van :-( Kb 100 km megemelt nyomással, utána még száz eredeti állapottal. Az igaz, hogy alapjáraton csendesedett a motor emelt nyomás mellett, de menettulajdonságokra semmit sem változott. :-( 3000-ig gyorsul, húz ott elfogy a motor, és elég csúnya hangos. 20-30 km után, egyszer csak kisimul, ua.-nál a pedálállásnál felmegy 3500-ig, és felette is húz. Viszont ilyenkor lassú tötymörgés nem ajánlott, mert alacsonyabb fordulaton olyan, mintha nagy vezérműtengely lenne benne. Minek, és mit kellene szabályozni a fordulat fügvényében? Régen Ladánál tudtuk legalább, hogy illenkor becart a röpsúlyos gyujtásszabályzó. Segítsetek légyszííí.
  7. c20Ne Ha visszaolvasol, kiderül, hogy az már cserélve lett :-(
  8. Sziasztok! Először is egy kis tanulság: Mielőtt nyomást mértek, nézzétek meg jól mér e az óra :omg: Szóval annyira jutottam, hogy nem 2,8 volt az üza. nyomás járó motornál, hanem csak 1,8 és fordulaton csak 1,5. Direktben a szivattyút 5bar nyomásnál leállítottam. Annyi csak elég a 3bar eléréséhez. Kerestem tovább a gyenge nyomás okát, nem maradt más, mint a mechanikus nyomásszabályzó, az injektorok után. Van rajta 1 vákumcső, ami a szívótorokhoz csatlakozik, és minél nagyobb a vákum, annál kisebb nyomást enged tartani az üzarendszerben. (ennek a lényegét elmagyarázhatná valaki, mert józan parasztival, nem értem. :confused: ) Vákumcső lehúz, máris nyomás 1,8ról felugrott 2,2-re Szívócső felöli oldal ledugóz, vákumcső pumpával felnyomatva 1 bárig, üza nyomás máris 4bar Így már a motor járása szebb, egyenletesebb, (egyenlőre csak álló helyzetben próbálva) viszont a kipufogóba még mindig belepöffen néha. Úgyhogy valami még mindig nem százas :angry: Omegából marad nyomásszabályzót beletettem, értékek ugyan azok maradtak :icon7: Elképzelhető, hogy ugyan arra az értékre fárad el mindkét szelep? Érdekes, annál az autónál, ahonnan kivettük a motort, semmi jele nem volt, hogy bármi gond lenne az üzemanyaggal, ezzel a nyomástartóval is gyönyörűen járt, és ment mint a golyó. Erre mondjatok valamit, ha tudtok :confused:
  9. Nincs esetleg Pécs környékén valaki opelguru, aki ránézne a beteges nagy bálnára?
  10. Köszi a gyors választ. A gyertyák őzbarnák, ahogy az a "nagykönyvben" meg van írva semmi lerakódás max szegény lehet a keverék. Mindkét lambdával egyforma a motor járása. Lambdánál mértünk kipuf nyomást, már nem emlékszem az értékre, de nem dugult.
  11. Sziasztok! Megszületett a szűrőcsere (a régi is lazán átfújható volt, nem volt dugult), és a mérés is. 2,8 bár alapjáraton is, fordulaton is. hirtelen gázadáskor felugrik 3,2-re 1 pillanatra. A motor járása semmit sem változott, alapjáraton hangosan jár, néha úgy beremeg, mintha ki-ki hagyna a gyújtás. Ez főleg a sebváltókaron érződik. Gyertyapipákat lehúzva, nem lehet megállapítani melyik henger, hengerek csinálja Alacsony fordulaton erős, 20-ról elgyorsul 5.ben, viszont 2500-3000 nél elfogy a motor Mondjatok valami okosat!!!!! :-(
  12. Mivel úgy is le kell bontanom még egyszer a szivattyút, ha beszerzem a gumibakokat, meg a külső szúrőt, majd belekukkolok. Bár nem igazán értem ezt a csiga kérdést. A búvárcső az üza szint jeladóval együtt jött ki a tankból, a tank oldalán, a kocsi orra felé víszintesen. Hosszas forgatás, kisérletezés után, és nem éreztem, hogy ezeken kívül valami is lenne a tankban. Viszont délután volt kis szabadidőm, és nekiestem a vezetékkötegnek. Van egy köteg, az összes jeladó, injektor csati ezen van rajta. Mielőtt a jobb oldalon bemenne a tűzfalon, találtam kb 10 cm szigetelőszalagozott részt. Lebontottam, hátha alatta találok valami bibit. A vezetékek be voltak kenve valami nyálkás anyaggal, de sértetlenek voltak. :-( Tovább kerestem a kötegen valami rendellenest. A tűzfaltól befele már csak kb 20-25 centit megy, rá egyenesen a compira. A kesztyűtartó és a kaszni közt felnyúlva, olyan érzésem volt, mintha mintha a megvastagodott köteg, tele lenne kötésekkel. Látni nem lehet, (pláne lámpa hiányában) de nekem olyan sejtésem van, hogy valamikor megtörték az autót, és közben elszakadtak a vezetékek. Aztán utána összekötözték őket. Lehet csalnak a megérzéseim, de ha így van, elkerülhetetlen lesz 1 sértetlen köteg beszerzése. Köszi, hogy így kitartotok velem a kinlódásban :-)
  13. Sziasztok! Hál istennek, kívül van az üza szivattyú! Nem volt egy leányálom lebontani, el is tört a 3 gumibakból kettő :-( (gyorskötöző jó találmány) A tankba csak egy búvárcső megy az üza. jeladó mellett, végén 1 finom szűrővel. Kiszerelésekor nem hittem a szememnek, makulátlanul tiszta volt. A szivattyú utáni szűrő nem volt polcon a boltban, így egyenlőre az még maradt. Viszont a szivattyú, és a szürő közt találtam 1 állítható szelepet. Annak mi a szerepe? Esetleg nyomástartó? Ahogy tudok, mérek, aztán okosabbak leszünk.
  14. Már nem érdekelt a sok kínlódás után, kompatibilis e. Az eredetivel, és ezzel is ua. a hibajelenség semmit nem változtatott a dolgon :-( Pucolok egyet, mérek 1 üza nyomást járó motornál, aztán majd talán okosabbak leszünk :-)
  15. A lambda is átkerült a vectrából :-(
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.