Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


nyuszifül

Recommended Posts

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

Pedig sötétben vezetni az az igazi.De olyan igazi nagyon sötétben.Pl nyáron a 33-as főúton Hortobágy után világítás le és csak a csillagok meg a jó öreg hold világít.Na aaz KKirááály.

Amikor valakit utolérsz és a hátamögött 20 méterre feltolod a villanyt az biztos besz...rik. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Nem muszáj sajnálni. Az új autókhoz képest sokkal olcsóbb a javítása, úgyhogy ütni-vágni tökéletes.

Végülis, ha belegondolunk, csak első autó még nekem, szal tanulóautónak is jó. Meg hát ennek van legáltalánosabb szerkezete, ha ezt az ember megtanulja szerelgetni, jó alap minden máshoz. Asszem a golfok mellett a kadett a legáltalánosabb felépítésű. Leg átlagosabb. Meg ebből még annyi szaladgál az utakon, hogy legalább 20 évre biztosított hozzá az alkatrészellátás. Most még keresztmerevítőt is kaptam hozzá (bár csak 1 volt a városban) más 20 éves autókhoz nemigen kapsz olyan elemet, ami nem elhasználódó alkatrész.

Asszem feláldozom a büszkeségem, és nekiesek a karburátorok tanulmányozásának. megtanulom újra.

Link to comment
Megosztás:

Hmmm... Rendőr fordulót bármivel lehet csinálni, ahhoz nem muszáj orrosnak lenni. De hogy a gumi csak kézifékkel füstöl... :unsure:

(Elfogult vagyok. Nem kicsit, nagyon. :huh:)

Én csak asztom, hoghy a hátsókerekes, ha uaz az ótó is, egy kardánnal, és egy difivel mindenképpen nehezebb. :-))

Link to comment
Megosztás:

Több súly=nagyobb motor. Mellesleg azért élményben nem egy a kettő. Ha valaki csak arra használja az autót, hogy eljusson A-ból B-be, annak jobb az orros. Télen nem mászik ki a segge alól, és amúgyis mazsolabarát. De aki élvezi az autózást, aki játszani szeret, akinek nem a cél, hanem az út számít, annak a faros az igazi. Különben is, ha nincs utasod, akkor kilóban ugyanott vagy. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Több súly=nagyobb motor. Mellesleg azért élményben nem egy a kettő. Ha valaki csak arra használja az autót, hogy eljusson A-ból B-be, annak jobb az orros. Télen nem mászik ki a segge alól, és amúgyis mazsolabarát. De aki élvezi az autózást, aki játszani szeret, akinek nem a cél, hanem az út számít, annak a faros az igazi. Különben is, ha nincs utasod, akkor kilóban ugyanott vagy. :unsure:

Ugyanannyi utassal nézve, lényeg, hogy minden egyes kiló, amire nincs szükség a gyorsulásnál, az lassít. bár asszem a jobb megoldás az lenne (pár kilóval könnyebb is) ha a meghajtás is, és a motor is hátul lenne.

Menetstabilitást nézve, pedig asszem senki nem vitatja, hogy a középmotoros 4x4-es autó a tökéletes (de olyan nem nagyon van :-DDDDDDD)

Huhh na találtam egy tökéletes élményautót: (az előző szempontra felelve) http://duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&amp...ffe6&s=3029

Link to comment
Megosztás:

Ha két ugyanolyan teljesítményű autó gyorsul egyforma súllyal,egyik orros másik faros,melyik fog kilőni a rajtnál ???! És ha még teszünk +35 kg súlyt hátra az mit fog számítani? Kb annyi a diffi meg ha kell a két féltengely is összesen,de ha kell holnapra megmérem dekára! A kardánnal egész nap kardozok bárkivel,egy alumínium öntvény cső,ha van 5 kg,holnap szétvágom nagyflex-szel az asconát hosszába! :unsure:

De ha már itt tartunk,mennyi a súlya a merevhidas futómű konzol kitámaszójának?Ez egy nagy öntvény VAScső,amely a két hátsó kerékkonzolt hivatott egymástól eltartani(kerékösszetartás végett) + plussz kutyacsont súlyokat ne számoljunk,pedig azok is másfél,két ujjnyiak egy orrosnál...

Ha meg középmotoros 4x4-et kell keresnünk,előbb meg kéne keresni azt a személyt,aki ráül a motorra,és még vezetni is tudja az autót :lol: :lol: Ilyen télleg nincsen sok... De épp ezért szép ez az egész,mert vagy elöl van a motorod,vagy hátul...mindkettőnek megvan az előnye...de pénzünk nincsen semmi extrára,(bevart zsebű opelesek vagyunk) úgyhogy maradjunk az elérhetőnél...

Menetstabilitásnál csak az számít hogy hol az autó súlyközéppontja,nem csak az autó hosszában,hanem magasságában is mérve...

Ezen pedig lehet segíteni házilag is...(ha kasztnis a családban valaki otthon :huh:)

Senki ne haragudjon meg,de nem elfogult vagyok,csak a tényeken csámcsogok folyton,biztos unalmas is,de higyje le végre aki hitetlen,hogy ugyanolyan súlyú motort rakunk egy elsőkerekes meg egy hátsókerekes autóba,nem az utóbbi lesz orrnehéz!

Bárkinek szívesen kifejtem,hogy miért,de szerintem már kuva unalmas vagyok... :lol:

Bocsánat

Link to comment
Megosztás:

Ha két ugyanolyan teljesítményű autó gyorsul egyforma súllyal, egyik orros másik faros, melyik fog kilőni a rajtnál ???!

Egyértelműen a faros, mert a tehetetlenségi erő miatt az orrosról a hajtott kerékről elfele mászik a leszorító erő, míg a farosnál épp ránehezedik. Nomeg ne feledkezzünk meg a féltengelyekről sem. Míg egy orros karikába füstöléskor szétqrja a féltengelycsuklót, addig nekünk ilyen problémánk véletlenül sincs.

Bárkinek szívesen kifejtem, hogy miért, de szerintem már kuva unalmas vagyok... :lol:

Bocsánat

Nekem ugyan nem, én élvezem! :lol: És nincs bocsánat! :unsure: (:huh:)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.