Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


nyuszifül

Recommended Posts

Helló Szabbensz!

Mindenek előtt üdvözöllek a legjobbak között :blush:

A kipuffal kapcsolatban azt kell szemelőtt tartanod,hogy mekkora a géped és így mekkora dobra van szüksége .Soha ne dőlj be a boltosoknak mer nekik minden eladó és nem biztos,hogy a legnagyobb és legdrágább dob néz ki a legjobban a vasad alatt.A másik dolog ami megint fontos lehet, ha hátul növeled a kipuffot akkor elől sem árt javítani a szíváson.De legjobb persze ha elejétől a végéig megkönnyíted a levgő útját.Persze tudom ez nem olcsó de így nem csak szebb hangja lesz a verdának de egy kevéske rejtett lóerő is előbukkan belőle. :lol:

Na csak ügyesen !!!!!

Üdvözlet!!

Köszönöm az üdvözletet :D

Ezért kérem a segítségeteket, hogy milyen a legjobb kipuff alá. Tudom, hogy sokba lenne az egész rendszer kicserélni, de mivel nem rendelkezek önálló keresettel, ezért egyelőre csak a vég dobot cserélem ki, hogy ne legyen ilyen csendes ;)

Pár képet tettem fel a kocsimról, igaz nem jó minőség, de a lényeg látható :-))

http://www.xabey.atw.hu/

S a kipuffról is van egy kép, amit néztem a Devil tunning nál... sztem egész jó, csak lehet nagy... nézzétek meg.

Üdv.: Szabbensz

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

Jah, s egy okos VW Passat- os gyerek azt mondta nekem hogy nem jó az Astra :blush: De nagyot tévedett.

Mindig is mosolyogtam, mikor VW-sek különböző kategóriájú autókat hasonlítanak össze, passatot nem az astrával kell, hanem a vectrával. A gyár nyilván nem ugyanazzal a céllal gyártja a közép, és a felső kategóriás autókat. Bár fogyasztásban nyilván az alsóbbak a jobbak, gyorsaságban viszont nem egyértelmű a viszonyítás a tömegkülönbség miatt. F-Astrát a 3-as golffal kell hasonlítani, az pedig bafottul nem megy.

Link to comment
Megosztás:

...meg hogy sokat eszik.. 10 liter alatt nem jön ki...

Hümm hümmm.... Ez azért ha nem is minden Opelre, de igaz. ;)

A klímáról meg annyit, hogy barátomnak a 800 ccm-es Matizában is van klíma, és lejtőn azt használja extra motorféknek. :blush:

Egyébként üdv közöttünk!

Vr6os Golfal még nem találkoztál ? :D

És te V6-os Astrával? :lol:

DSC00013.JPG

Link to comment
Megosztás:

Úgy hangzott, mintha általásosságban azt gondolnád, hogy Golf3 bafottul nem megy :blush:

Jól kell érteni, azonos cm3-t, és felszereltséget kell összehasonlítani, hisz a gyárak mindig egymás felé próbálnak kerekedni, mikor kidobnak egy új modellt. 1.4-es golfra gondoltam egy 1.4-es astrával szemben

Link to comment
Megosztás:

Hümm hümmm.... Ez azért ha nem is minden Opelre, de igaz. :lol:

A klímáról meg annyit, hogy barátomnak a 800 ccm-es Matizában is van klíma, és lejtőn azt használja extra motorféknek. :lol:

Egyébként üdv közöttünk!

Hali!

Köszönöm Sanyi! :blush:

Nekem nincs klíma az opelben, s nem is hajszolom. Az aki kinyírta az opeljét (akiről írtam, hogy 160 nál elszállt a főtengely...) mondta, hogy volt már ugyanilyen opellel dolga, ugyanez a motor mint az enyémben (1.6i) s nem tudta 10 liter alá szorítani a fogyasztást...

Mégis nekem nem úgy tűnik hogy sokat enne... akkor max 9 ltr. Majd teletankolom, s akkor kiderül mennyit igényel 100 km re.

Az az egyetlen aggodalmam, hogy nem kaptam meg a pótkulcsot az autó volt tulajától... állítólag elvesztette... de még az email re sem válaszolt, amiben rákérdeztem a pótkulcs hollétére. ;) Valószinűleg immobiliser-t cserélnem kell, ha nem akarom, hogy meglovasítsa. Igaz, akinek kell. úgyis elviszi, legyen szó Astra ról, vagy új BMW ről :D

Üdv.:

Szabbensz

Link to comment
Megosztás:

Hali!

...Az az egyetlen aggodalmam, hogy nem kaptam meg a pótkulcsot az autó volt tulajától... állítólag elvesztette... de még az email re sem válaszolt, amiben rákérdeztem a pótkulcs hollétére. :D Valószinűleg immobiliser-t cserélnem kell, ha nem akarom, hogy meglovasítsa. Igaz, akinek kell. úgyis elviszi, legyen szó Astra ról, vagy új BMW ről :blush:

Üdv.:

Szabbensz

Szia! Szerintem ha teszel bele egy trükköt akkor nyugodtabban alszol!

Link to comment
Megosztás:

Mégis nekem nem úgy tűnik hogy sokat enne... akkor max 9 ltr. Majd teletankolom, s akkor kiderül mennyit igényel 100 km re.

Hurrá, hurrá, hurrá!!!! :D

Most marhára megnyugtattál! Ha a te egyhatod kilenc körül fogyaszt, akkor az én kettőkettőm ~12 literes fogyasztása még diétásnak is tűnhet! :blush: (Persze most motorgenerál után tuti kevesebb lett, és ráadásul még a ménes is visszajött)

Link to comment
Megosztás:

Üdv Szabbenz!

A fogyasztás témához csak annyit akarok mondani, hogy kézi váltóval a C14NZ motoros astrám 8 körül evett városban (télen rossz termosztáttal volt az 10 is), 6,5 körül országúton és kilencszázvalahány kiló volt. Az omegám automatával 15-16 között eszik városban, 10 körül országúton és 1610 kiló, viszont cserébe klímás és jobban megy :blush:

Amikor tankolok visszasírom a régi autót, de amikor előzni kell, akkor hálát adok a majd' háromszoros teljesítményért...

SZVSZ jó az a 9 liter.

Link to comment
Megosztás:

Hurrá, hurrá, hurrá!!!! :D

Most marhára megnyugtattál! Ha a te egyhatod kilenc körül fogyaszt, akkor az én kettőkettőm ~12 literes fogyasztása még diétásnak is tűnhet! :blush: (Persze most motorgenerál után tuti kevesebb lett, és ráadásul még a ménes is visszajött)

Nem kötözködni akarok, de szerintem a motorgenerál után egy ideig többet "kell" fogyasszon - amíg beállnak az illesztések. Az új autók is többet zabálnak, mint az előírt, amíg be nem kopik kicsit a motor. Nálam is nőtt ideiglenesen a fogyi metabond adalék után - az pedig nem is generál.

Link to comment
Megosztás:

Ezzel tisztában vagyok. De nem is a fogyasztás miatt lett szétszedve. A hidrotőkék már észvesztően csattogtak, Olajszint rendben volt, de vagy folyamatosan égett, vagy pislogott az olajnyomásjelző, hírtelen rottyant a víz, és egyébb nyavaják. Szóval ideje van már egy kis felújításnak. A fogyi meg nem izgat, ha megy a szekér.

Node hagyjuk a műszaki dolgokat, csicseregjünk. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Helló Szabbensz!

Mindenek előtt üdvözöllek a legjobbak között :blush:

A kipuffal kapcsolatban azt kell szemelőtt tartanod,hogy mekkora a géped és így mekkora dobra van szüksége .Soha ne dőlj be a boltosoknak mer nekik minden eladó és nem biztos,hogy a legnagyobb és legdrágább dob néz ki a legjobban a vasad alatt.A másik dolog ami megint fontos lehet, ha hátul növeled a kipuffot akkor elől sem árt javítani a szíváson.De legjobb persze ha elejétől a végéig megkönnyíted a levgő útját.Persze tudom ez nem olcsó de így nem csak szebb hangja lesz a verdának de egy kevéske rejtett lóerő is előbukkan belőle. :D

Na csak ügyesen !!!!!

igazából a lambda szondára kell tenni egy olyan(másik) szondát,és egy TEC műszert,ami kiméri hogy mennyire van terhelve a kipufogó rendszered és a katalizátorod az új kipuff rendszereddel...Mert ha túlöblít a cucc,akkor semmit nem ér az egész ,gyújtást vagy vezérlést kell állítani hogy működjön rendesen...Szóval valóban nem mindig a legnagyobb a legjobb...

A 4 leömlős rendszernél is ugyanez a helyzet,csak ott meg az a lényeg,hogy a 4 hengerből a gázok mm pontosan ugyanabban a pontban találkozzanak a rendszeredben,mert külömben az egyik henger lefojtja a másikat...

viszont ezt kb 40-50-ezerért megcsinálják,és utána mintha másik autóban ülnél... ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.