Jump to content
OPEL FÓRUM

telo

MOTE klubtag
  • Content Count

    2,888
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

telo last won the day on May 23 2016

telo had the most liked content!

Community Reputation

40 Segítőkész

About telo

  • Rank
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra H Caravan
  • City
    Budapest

Recent Profile Visitors

5,548 profile views
  1. Vizhőfok jeladó esetleg? Nekem anno a G Astrán volt hasonló jelenség, ott ha nem is magával a jeladóval volt gond, hanem a jeladó vezetékének hőszigetelése hiányzott egy szakaszon, és mivel a vezeték a motor fölött/mellett volt elvezetve, a motor hőjének közvetett hatása volt a vezeték ellenállására magának a vezeték hőmérsékletének változásán keresztül, és így a továbbított jelre is. Szigetelés javítása után megszűnt a probléma... Persze lehet K-n már tök másképp van, de hátha ad vmi tippet
  2. Ez tuti nem normális, 1-2 mp-es késés azért már az elektromos gázpedálnál is soknak számít (max fél mp). Egy 1.6-os H Astra nem ennyire lomha, főleg egy 1.2-es Corsával összehasonlitva nem kellene különbségnek lennie. Piros lámpánál sem kellene szégyenkezni azért még vele. Sok minden lehet az ok, először nézzél / nézessél hibakódokat.
  3. 2006 év végi vagyok (Z20LER), kevés km-el (47ezer) vettem vagy 4 éve. Most van benne 93 tán, eddig semmi gond nem volt a mocival. De ahogy Davee is említette, mindenből ki lehet fogni szart.
  4. Nekem Z20LER van. 4 éve vettem Németországbol kevés km-el (47ezer). Én kb 45 ezret mentem vele eddig mindenféle motorikus probléma nélkül. Én meg vagyok vele elégedve, megy, nem eszi az olajat, fogyasztás átlagban 10 nálam többnyire várossal. Persze biztos lehet ebből is szart kifogni.
  5. Saját tapasztalat sajna nekem sincs vele, de azért olyan nagyon nem gyengék azok. Gyorsulási videók alapján egész hasonlóan mennek mint a 200 lovas 2.0T-k... Max nagyon alacsony fordulaton (2000 alatt) lehetne esetleg érezni kicsi különbséget sztem, már ha egyáltalán érezni. Megbízhatóságról nem tudok nyilatkozni...
  6. Ez azert picit hasonlit az altalam par hozzaszolassal feljebb leirt jelenseghez, bar nalam nem kellett hozza 20-30 perc elojott 3-4 perc utan is mar a ki-be kapcsolgatas fazis... Szal nalam magneskapcsolocsere lett a megoldas.
  7. Mágnestekercs a klíma kuplungszerkezeténél esetleg? Nekem nemrég kellett cserélni egy látszólag ártatlannak szánt ellenőrzés utáni feltöltés után (fele közegmennyiség volt benne állítólag, rátöltöttek). Nálam látszólag bekapcsolt a kompresszor, de hamar elengedett. Manuál klímám van, műszerfalon az AC gomb visszajelzett ugyan, nyitott motortérnél hallottad a kattanást, elkezdett morogni kicsit a kompresszor, majd kb pár mp múlva abbahagyta és nem is fújt már hideget. Előtte még pár percig átmenetileg volt olyan időszakom, hogy többször ki-be kapcsolt menet közben, többször hallottad a kattanás
  8. A klímakompresszornak van minimális hangja néha amit belül is hallani. Nekem főleg a G Astránál volt hangos, ott minden fordulaton hallható volt a búgás / sírás fordulatszámtól függően különbőző frekvenciákon amikor ment a klíma. Annyira ijesztő volt a hang elsőre, hogy szervízbe is vittem e miatt, kompresszort cseréltek nekem elvileg annó még gariban, de az újjal is ugyanez volt, és végül mondták h ez normális. Itt a H-nál kevésbé hallom, de ha nagyon fülelnék sztem itt is hallanék vmit, ha nem is minden fordulaton, lehet akár pont 2000 környékén csak.
  9. Kombi automata 1.9 dízel a tiéd? Az a legnehezebb (TwinTopot leszámítva), az valóban 1.5 körüli
  10. telo

    Fogyasztás

    Elég szépen fogyasztanak ezek az új benzines turbós mocik...
  11. telo

    Telo Astra

  12. telo

    Fogyasztás

    Bulgáriai túra a Napospartra: 2400 km, átlagofgyim: 8.3 tankolás alapján. Együtt mentünk egy 1.3-as Suzuki Swift-el (újabbal), annak 7.5 lett a fogyija. Egész jó vagyok, én meglepődtem ezen, mert közben többször otthagytam majd bevártam, intenzívebben gyorsítgattam, előztem ahol ő nem. Bulgár pálya 140-150 között, Szerbeknél 120-130, itthon 130 (Swift 120-130-kat nyomott kb mindenhol). Kétszer meghajtottam jobban is a Bulgár pályán egy-egy gyorsítás erejéig, de azokat inkább nem reklámozom. Ja és szinte végig légkondi, 3 fő, full csomagtartó + hátsó ülés fele, Swift: 4 fő kevés csomaggal, szin
  13. Szóval akkor mérjek multimeterrel üresjárati feszültséget, illetve tisztítsam meg a genetator/akkusarukat első körben?
  14. Huh akkor ne nagyon mászkáljak a szervizmenuben? Mindenesetre azért a 13.0 tompítottal elég gyatra így is nem?
  15. Nem néztem még az akkusarut, majd figyelgetem. Volt igen olyan régebben h úgy állítottam le hogy szervizmenu aktív volt...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.