Jump to content

sasa58

Forummember
  • Content Count

    431
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

sasa58 last won the day on April 20 2017

sasa58 had the most liked content!

Community Reputation

26 Segítőkész

About sasa58

  • Rank
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Bp.

MOTE clubcard

  • City
    Budapest

Recent Profile Visitors

1,399 profile views
  1. Az sem kis mutatvány. Mennyiből sikerült megcsináltatni?
  2. Most, hogy tudod, a deformáció mértékét már nem ráz? Vagy esetleg csináltak is vele valamit?
  3. Nekem a Hankookkal van: valóban nagyon zajos, egyébként jó.
  4. Szervizben nézték ki egy táblázatból. Szerintem bármelyik ismert márka megfelel (ATE, Textar, Zimmermann stb.). Nekem az előző betétem textar volt (még az eredeti tárcsával), semmi gondom nem volt vele
  5. Gyárilag 25 mm vastag a tárcsa, a minimum 22 mm, tehát 1,5 - 1,5 mm-es vállai lehetnek. Két éve cseréltettem, nekem pont alsó határon volt, még egy kicsit elmehetett volna, de a betétek már kopottak voltak (igaz hangot még nem adott), így egy füst alatt cseréltettem őket. Gyári tárcsa + betét + munkadíj = 53 e. Ft. Azt kell kiszámolnod, hogy megéri-e Neked, pár hónap, fél - egy év múlva ismét szerelőhöz vinni csak tárcsacserére, vagy esetleg kibírja a köv. betétcseréig.
  6. Hát ez érdekes, és akkor mi csörömpöl? A feszítőgörgő, vagy mégis az okoskerék, mert szerintem inkább az tud "csörömpölni".
  7. Nekem inkább egy furcsa (középerős) rezonancia (csörömpölésnek nem mondanám) jelentkezik intenziv gyorsításnál 2300 - 2400 fordulat felett. Érdekes, hogy régebben ez kizárólag 2800 - 2900 között volt, és ha itt tartottam a fordulatszámot, akkor végig rezonált. Próbálkoztam eleinte kideríteni, hogy mitől lehet, de nem sikerült. Volt szerelő, aki szerint motortartó bak, egy fórumtárs szerint meg valami súlyt kell helyezni a féltengelyre stb. Én egyébként a vezérlésmódosítóra gyanakszom.
  8. Egyértelműen fékezésnél jelentkezik először, hiszen a betéten van a kopásjelző, így fékezéskor együtt közelítenek, majd érnek a tárcsához. Ha már fékezés nélkül is hangot ad, akkor nagyon kopott a betét.
  9. Vagy akkor cseréld, ha már nagyon zavar. Ez olyan, mint a láncos motornál a csörgés.
  10. Nekem 2,5 éve traktorozik, akkor vettem 62 e. Km-el (óra szerint). Első ijedségemben kicseréltem mindket mágnesszelepet - semmit sem javult. Több szerelő is azt mondja, amig nincs hibakod, addig ne foglalkozzak vele. Előbb - utóbb persze kerékcsere lesz a vége, azt tudom. Én azt vettem észre, hogy nyáron jobban csinalja, főleg 26-27 foknal melegebb időben, 10 fok alatt meg szinte alig.
  11. Azt a kis sárga pöcköt lenyomod, miközben húzod kifelé. Pl. a hibakódból, ha van. (0011462 - kipufogó oldali, 001463 szívóoldali)
  12. Vagy a svájci katolikus pap, aki hétvégén misézni járt a kocsival a szomszéd faluba.
  13. En arra gyanakszom, hogy ez a 2900 körüli morgás már az okoskerekek kopása miatt van, de lehet, hogy tévedek.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.