Jump to content

BoMa

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    38
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

1 Semleges

BoMa névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G 1.4 '03
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Itt most a barna volt a negatív. :D Sikerült a művelet, de mint mindig most sem ment zökkenőmentesen. A hamutartó egység kiszedésekor kiugrott a hamutartó is a helyéről, vele együtt a rugója is. Azt viszont az istenért nem tudtam visszatenni, fogalmam sincs hova kell beakasztani vagy hogy kell betenni. Így a hamutartó nem lökődik ki magától. Mondjuk nem dohányzom, sosem használom, de azért zavar...
  2. Igen nalam is, most kuzdok vele nem ertem ezt hogy raktak ossze. Abban esetleg tudtok segiteni hogy a barna es a fekete vezetek kozul melyik a pluszos? Ha jol sejtem a barna de azert jo lenne egy megerosites. Kimerni sajnos most nem tudom.
  3. Sziasztok! A beidézett megoldást szeretném én is megvalósítani. Arról azonban nem találtam semmilyen leírást vagy videót, hogy maga a szivargyújtó foglalat hogyan jön ki a helyéről. Csak ki kell tolni előre? Ebben az esetben az izzót is érdemes eltávolítani, vagy az nem zavar semmit? Köszi előre is!
  4. Sziasztok! Ha a toronyszilent feletti műanyag már nem a kasztnin fekszik hanem felette van 1-2 centivel az nem jó igaz? Ideje szilentet/csapágyat cserélnem? Árban nem mindegy hogy komplett csapágyszett vagy csak a szilent lesz cserélve, ezért kérdem.
  5. Sziasztok! Mennyire probléma az ha olajcserénél néhány deci bent marad a régi olajból? Sajnos akihez hordom cserére kolléga, nincs ideje órákat csöpögtetni az olajat így mindig marad benne a régiből, amit a visszatöltött mennyiségekből jól ki lehet következtetni. :/ Gondolom valamennyit veszít az új olaj a minőségéből, de azért jobb mintha nem is lenne cserélve... a legjobb az lenne ha én cserélném tudom, csak nem igazán van aknás ismerősöm.
  6. Sziasztok! Lassan itt az olajcsere ideje, Mobil1 ESP 0W-40 volt a motorban és minden rendben volt vele, semmit nem evett belőle a kocsi így újra erre szeretném cserélni. Ahonnan rendelném, ott most Mobil1 ESP X3 0W-40 néven van ilyen minőségű olaj a gyártótól. Az lenne a kérdésem, hogy az előzőből maradt egy teljes 1 literes flakon, keverhetem a kettőt vagy inkább ne? Viszkozitás és minősítés megegyezik, csak a neve tér el. Arra viszont nem találok infót, hogy összetevőkben van-e különbség. :/ Szerintetek?
  7. Sziasztok! Elsősorban Boldog Karácsonyt minden fórumtagnak! Azt szeretném megkérdezni, hogy a fényszóró állító csavarok mind a két fényszórónál ugyanabban az irányban emelnek tehát balra tekerés esetén, vagy tükörképe egymásnak a két szerkezet és a kaszni belseje felé kell tekerni mind a két esetben. Azért kérdezem mert a sofőr oldalit balra tekeréssel tudtam emelni, a másik viszont szét van barmolva így ha sikerül is megoldani, hogy valamerre tekerjem, jó lenne ha jó irányba tekerném és ne 20 perc tekergetés után derüljön ki hogy nem is jó irányba tekerem a csavart... :D Köszi előre is!
  8. A szocis skodás sztorik mellett esetleg erre van ötlet?
  9. Sziasztok! Lassú tempónál, hirtelen jobbra kormányozásnál (elég egy kis fordítás is) koppanó hang hallható a jobb első futóműtől. Stabilizátorrúd vagy gömbcsukló? Esetleg valami más? Mindenképp viszem szerelőhöz majd, csak szeretném tudni mire számithatok... :/ Köszi előre is!
  10. Sziasztok! Régóta csattog már a Z14XE motor az astrámban, a hang véleményem szerint a légbeömlőből jön, ami fojtószelepház alatt van. Nem biztos hogy jól írom a pontos nevét az alkatrésznek, de már valahol olvastam is és találtam is videót a hibajelenségről. Találkozott már valaki ilyennel itt? Esetleg van rá megoldás a teljes cserén kívül? Ezt a belső lemezt ami csattog vissza tudom ragasztani a helyére? Linkelek videót is, tudom hogy ez egy H astra de a hibajelenség fülre dettó ugyanaz. Videó
  11. Remélem, hogy megoldódik a probléma! A sűrű hűtőfolyadék is lehet ludas akkor...
  12. Az ingadozás szerintem normális, hiszen 102 foknál kapcsol be azt hiszem a ventilátor és ahogy írtad 94-95 foknál meg ki. Elméletileg teljesen jól működik a hűtőrendszered. Az, hogy ez a ciklus gyorsabban ismétlődik lehet esetleg attól, hogy a pumpa kevesebb vizet forgat meg? A lassabban keringő víz pedig hamarabb melegszik és hamarabb hűl le? Csak ötletelek...
  13. Nálam ugyanez a helyzet, ha kicsit 90 fok felett mutat a műszer akkor már 100 körül van a vízhő op-com szerint. Nekem először úgy tűnt ez fel, hogy a 90 fokot a műszer szerint sosem éri el kb a víz, csak most a nagy kánikulában araszolgatva. Termosztát hibára gondoltam, de ugye akkor a 60 fokot is nehezen érné el... Ekkor vettem az OBD csatit és ránéztem, azóta tudom hogy, ha 85 fokot mutat a műszer akkor 90 a víz. :D Én valamilyen érzékelő/elektronikus hibára tippelek, vagy a műszerfalban koszolódott el a mutató. Sajnos fogalmam sincs hol lehetne a tisztításnak neki fogni.
  14. Köszönöm szépen a segítséget, sikerült is kipucolni a fojtószelepházat. A kis furatot viszont nem találtam. Az egész folyamat legnehezebb része ház csatlakozójának a lekönyörgése volt. A bal oldali vízcsőből folyt a víz, kb 1 deci elfolyhatott mire észrevettem, hogy folyik. Maga a szelep elég koszos volt, főleg az alsó fele... tényleg csak így érdemes pucolni. Ami feltűnt, hogy a szelep nem zár teljesen. Van 1 mm-es rés zárt állapotban is a szelep és a ház között. Jól sejtem, hogy ez az alapjárat miatt kell? Beindulni beindult, víz nem folyt sehol, holnap tesztút.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.