mackosajt Elküldve November30, 2006 Elküldve November30, 2006 Lehet hogy érdemes lenne egy picit indítózni lehúzott AC relével, hogy ne inudljon be, de egy kis olajat felvegyen. Aztán mehet a móka. :unsure: ebben a dologban sok van! ;) ezt gyakorlatilag megoldom némi riasztó kinemkapcsolással... ;) had visítson... úgyse sűrjen hallom! :blink:
nyuszifül Elküldve December1, 2006 Szerző Elküldve December1, 2006 Mondtam már, hogy mennyire szeretem az autómat? :blink: Épp az iránta érzett csodálatommal voltam elfoglalva amikor egy szőröscsizmás, szőke hajú, fenékriszálós kis....elémlépett. :unsure:
Sörös Sanyi Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 ...=kurv@? :unsure: Meg tudlak érteni...
adorjant Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 de milyen szép szövegkörnyezetben mondta mindezt :unsure:
nyuszifül Elküldve December1, 2006 Szerző Elküldve December1, 2006 Hiába na, nem vagyok a szavak embere :unsure: :blink:
adorjant Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 Hiába na, nem vagyok a szavak embere :unsure: :blink: öööö most erre mit mondjak? -de,az vagy -ööö tanúsíthatom,hogy a tettek embere (is) vagy ;) ;) :P
nyuszifül Elküldve December1, 2006 Szerző Elküldve December1, 2006 öööö most erre mit mondjak? -de,az vagy -ööö tanúsíthatom,hogy a tettek embere (is) vagy ;) ;) :P :unsure: most nem is vertem meg :blink:
mackosajt Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 :unsure: most nem is vertem meg :blink: Jó reggelt! Látom jól indul a napod! ;) Nemsokára indul nekem a futás... futás az idővel.
adorjant Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 :unsure: most nem is vertem meg :blink: általánosságban értettem ;) de azért mostmár óvatosan bánok a szavakkal,e komment láttán :P ;) :lol: :lol: :lol: Nemsokára indul nekem a futás... futás az idővel. nem lehetne inkább könnyed séta? ;)
Sörös Sanyi Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 :unsure: most nem is vertem meg :blink: Itt pedig azt hiszem, hogy a moston van hatalmas hangsúly. ;)
adorjant Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 Itt pedig azt hiszem, hogy a moston van hatalmas hangsúly. :blink: én is ezt vettem ki :unsure: ;)
nyuszifül Elküldve December1, 2006 Szerző Elküldve December1, 2006 Érdekes, már itt egy kolleganőm is ezt terjezsti rólam, hogy ezt azt meg akarok verni... :unsure: :blink: nem is értem, de most komolyan
adorjant Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 Érdekes, már itt egy kolleganőm is ezt terjezsti rólam, hogy ezt azt meg akarok verni... :unsure: :blink: nem is értem, de most komolyan ;) ilyen kijelentések után,mint amit feljebb írtál.... nem is tudom ;) jobb ha behúzzuk a... :P
Sörös Sanyi Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 ...=farkunkat? :unsure: Jóhelyt van az ott, minek behúzni? :blink:
adorjant Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 nem úgy ;) nehogy támadás áldozata legyen :unsure: :blink:
Sörös Sanyi Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 Este majd nézzétek a híradót! Szerintem valami nagy dolog történhetett itt. Már negyed órája csak szirénákat hallok. Ja, és mindenki vigyázzon a saját farkára! :unsure:
adorjant Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 köszönjük a tanácsaaidat,megfogadjuk :unsure:
nyuszifül Elküldve December1, 2006 Szerző Elküldve December1, 2006 Ja, és mindenki vigyázzon a saját farkára! :blink: Ez rám is vonatkozik? :unsure:
adorjant Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 Ez rám is vonatkozik? :unsure: nekem egy pajzán megoldás jutott egyből eszembe,de azt hiszem,nem teszem közzé :blink:
nyuszifül Elküldve December1, 2006 Szerző Elküldve December1, 2006 nekem egy pajzán megoldás jutott egyből eszembe,de azt hiszem,nem teszem közzé :unsure: Akkor én vigyázok a nyuszifülemre :blink:
adorjant Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 Akkor én vigyázok a nyuszifülemre ;) neeeem,az nem lehet,Sanyi nem erre kért minket :unsure: :blink: ;) ;) :P
Sörös Sanyi Elküldve December1, 2006 Elküldve December1, 2006 Ez rám is vonatkozik? :unsure: Kedves Nyuszi, ez kifejezetten a baknyulakra vonatkozik, akik féltik nemesebb részüket a hegyes orrú csizmádtól! ;) De ha gondolod, védd te is a tiedet. :blink:
nyuszifül Elküldve December1, 2006 Szerző Elküldve December1, 2006 Kedves Nyuszi :unsure: ez kedves volt :blink:
Recommended Posts