Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Miért ne mondhatná Tom a saját véleményét, akkor is, ha mondjuk "nem támogtja" Anti kocsijának eladását ?

Anti nagyfiú tud dönteni egyedül is, függetlenül attól, hogy más és más vélekedéséket hall és olvas :D

De támogatom. Ez a mostani tényleg nem állapot sajnos.

De azért nem mind1, hogy mire. :blush:

Gondolom mindenki ismeri a csöbörből vödörbe dolgot...

Link to comment
Megosztás:

viszont ha már veszek helyette valamit, azért nem baj, ha nem egy 10seces 0-100-at produkál,

Szerintem baj lesz, mert hozzá fogsz nyúlni. Turbós lehet tekergetni.

És akkor megint majd zsetontemető... Csak kívülről nem feltünő... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Ez is olyan érdekes dolog...van aki ezt mondja van aki azt...kinek hogy van szerencséje valamivel...

Ezek mind 10-en éves autók, szóval a rizikó mindenféleképpen benne van...

Tegnap két Audistól is hallottam, hogy az ég világon semmi baja nem volt még...olajcsere és kész...

Az egyik egy 2000-es évjáratú 19 dízel, a másik pedig egy 94-es A4... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Érdekes hogy ezt pont Te mondod, aki István autójára ráköltött vagy fél misit, hogy azt még mindenképpen meg kell venni... :blush:

Antinak én a nagyobb, erősebb, jobban felszerelet és OLCSÓBB autót javasoltam. Nemtom mi ebben majerkedés. Te sem hiszem hogy átültél volna egy jól felszerelt, de 0.8 literes turbós 3as BMW-be a GSi után (ha lenne ilyen). Antinál ráadásul pont hatványozottan jönnek elő ezek a teljesítménnyel kapcsolatos dolgok.

Rákölteni pedig minden autóra lehet és kell is, függetlenül attól, hogy akar-e az ember, vagy sem.

Pont az ésszerűség diktálja azt, hogy ne egy olyan autóba üljön megint, amit majd tuningolni kell (erre írtam azt hogy ezt még egy GSi is lenyomja).

Na na azt azért ne felejtsük el, hogy István annak idején kibebaszott nagy tervekkel indult neki az átalakításnak amiben nem én költöttem el a sok pénzt fejben. A vége felé meg ugye már ő sem szeretne annyit költeni rá (vagy elment más fontosabbar a pénz vagy átgondolta a dolgot. passz melyik.) A májerkedés az az, hogy van egy 5 misis túrbós gsi-je ami viszi a pénzt (amíg van) és csak azért nem akarja megtartani, hogy Hú vazzeg sziszeg mint állat meg tyutyutyu meg széles magnó hangos felni. Érted túl sokban van ez neki már és elege lett. Azért egy kb 1/2 (vagy lehet még régebben volt amikor kávéföző lett)éve még senki nem mondta neki: Figyelj Anti rendben van, hogy nagyon megy meg minden de megéri ez neked? Add el ha van rá lehetőséged mert ez egy pénz nyelő és nem mindíg leszel ily jó anyagi helyzetben.

Link to comment
Megosztás:

Ez is olyan érdekes dolog...van aki ezt mondja van aki azt...kinek hogy van szerencséje valamivel...

Ezek mind 10-en éves autók, szóval a rizikó mindenféleképpen benne van...

Tegnap két Audistól is hallottam, hogy az ég világon semmi baja nem volt még...olajcsere és kész...

Az egyik egy 2000-es évjáratú 19 dízel, a másik pedig egy 94-es A4... :blush:

Gondolom mind gyári. Legalábbis nem 200%-os teljesítményt produkál a gyárihoz képest.

Ezért is írtam, hogy legyen gyárilag erős és akkor tényleg van rá esély, hogy nyersz a dolgon, nem pedíg veszítesz.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem baj lesz, mert hozzá fogsz nyúlni. Turbós lehet tekergetni.

És akkor megint majd zsetontemető... Csak kívülről nem feltünő... :blush:

Szóval akkor még egyszer...azért nem 1.6 meg ilyesmi, mert szeretném ha NEM 10 sec lenne a 0-100...

Szerintem ez az egész egy lutri...ha egy V8-on beszarik valami...akkor az eltörpül a turbós verzió mellett költségekben... :D

Link to comment
Megosztás:

Gondolom mind gyári. Legalábbis nem 200%-os teljesítményt produkál a gyárihoz képest.

Ezért is írtam, hogy legyen gyárilag erős és akkor tényleg van rá esély, hogy nyersz a dolgon, nem pedíg veszítesz.

A nagyokkal amiket néztünk az a bajom, hogy mind jóval 2-300 ezer km fölött futottak...

Nem is ültem még auidban, csak a Norbi mellett, az feelingre nagyon bejött...holott ugyanazt gyorsulja mint a c20xe

Este remélem odajön a srác, és megnézzük, hogy hogy néz ki közelebbről, és hogy megy...ennyi... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Na na azt azért ne felejtsük el, hogy István annak idején kibebaszott nagy tervekkel indult neki az átalakításnak amiben nem én költöttem el a sok pénzt fejben. A vége felé meg ugye már ő sem szeretne annyit költeni rá
Azt azért ne felejtsd el hogy a fénnyel együtt kb 3 milkába lesz az astra :D Még jó hogy nem akarok gsi küszöböt felrakni 100ért ;) Szerintem a tervek elég nagy része megvalósult :blush:
Link to comment
Megosztás:

Csak hogy mindenki tisztán lásson...a Tom által favorizált darab ŐŐŐŐ...ami egyébként nem is rossz, csak egy bajom van vele...hogy zőőőd...ami mondjuk a képeken nem olyan feltűnő... :D

Nem pont ehhez ragaszkodom, de inkább valami ilyesmi, mint egy 1.8. Pláne hogy miazaz 1 év gari?

De tényleg nem én veszem. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Azt azért ne felejtsd el hogy a fénnyel együtt kb 3 milkába lesz az astra :D Még jó hogy nem akarok gsi küszöböt felrakni 100ért ;) Szerintem a tervek elég nagy része megvalósult :blush:

Persze persze, hogy jópár dolog meg lesz csinálva. De a 3 milka az nem a mostani átalakítás. Ami meg lemarad ha jól emlékszem az a hátsó ajtó kilincsek eltüntetése, küszöbök, szélesítés, géptető átalakítás és amikor ezek még benne voltak a tervben több pénz is volt rá + kedv végig csinálni. Vagy nem jól gondolom? Egy szóval nem mondtam, hogy nem értem a problémát. Ha mondtam is azt nem komolyan. Ha esetleg komolynak vetted volna.

Link to comment
Megosztás:

Akkor idézném önnön magam. A lényeg elsősorban a vége!

Jah de egy csipszes 330d max 9 - 10l/100km/város fogyival eljársz. Nem akarlak én rábeszélni a dieselre csak azért 5 6l-el olcsóbb autó és még jól is megy. Tudsz olcsó benyát? :blush: A8 pedig ha törik nem túl olcsó ahogy azt már írták elöttem.

Ehhez pedig csak annyit, hogy aki lebeszél az eladásról az innentől kezdve be szál a túrbó fentartásába anyagilag? :D Mert ugye nem az ő 4misijük alszik benne.

Az a lényeg, hogy te mit akarsz és neked mi tetszik! Nem másnak veszed az autót és nem másnak akarsz vele örömöt okozni és nem más fogja annak kényelmét élvezni hanem te! Nem az számít, hogy más mit mond hanem az, Te mit érzel!

Link to comment
Megosztás:

Persze persze, hogy jópár dolog meg lesz csinálva. De a 3 milka az nem a mostani átalakítás. Ami meg lemarad ha jól emlékszem az a hátsó ajtó kilincsek eltüntetése, küszöbök, szélesítés, géptető átalakítás és amikor ezek még benne voltak a tervben több pénz is volt rá + kedv végig csinálni. Vagy nem jól gondolom? Egy szóval nem mondtam, hogy nem értem a problémát. Ha mondtam is azt nem komolyan. Ha esetleg komolynak vetted volna.

Én kicsit másként látom.A hátsó ajtó kilincsek eltüntetésének semmi értelme,csak kidobot pénz.A küszöb még nem lefutott téma csak nem most.(100ezret nem ér egy gsi küszöb akkor sem)Szélesíteni ennél nagyobbat nem lehet.(elhiszem annak a lakatosnak aki tudom hogy nem baszna át még akkor is ha nem ő csinálja.Mert amit a Pisti csinált az Antinak azt inkább hagyjuk)A morcosítással több próblémám is van.A legnagyobb az az hogy elég kevés ember tudja jól megcsinálni,a sz@rra meg nem adok ki pénzt.A géptető kinyitást még senki nem oldotta meg rendesen.Itt nem kedvről és pénzről van szó hanem arról hogy ebben az országban mindenki csak igérget,de b@szik megcsinálni,vagy ha meg is csinálja az meg olyan is:Annak nem látom értelmét hogy 400ezer forintért egy rosszabb autót kapjak vissza mint amilyen elötte volt,mert akkor inkább maradjon meg így ahogy van.Mert annak semmi értelme hogy fél év múlva a géptetőn össze omoljon a gitt,vagy a sárvédőív cserénél átjöjjön a hegesztés nyoma,vagy 1 év múlva elkezdjen repedni a lakk a festéken.Mert sajnos ez magyarország.árak vannak munka kedv és tudás meg nulla

Link to comment
Megosztás:

Én kicsit másként látom.A hátsó ajtó kilincsek eltüntetésének semmi értelme,csak kidobot pénz.A küszöb még nem lefutott téma csak nem most.(100ezret nem ér egy gsi küszöb akkor sem)Szélesíteni ennél nagyobbat nem lehet.(elhiszem annak a lakatosnak aki tudom hogy nem baszna át még akkor is ha nem ő csinálja.Mert amit a Pisti csinált az Antinak azt inkább hagyjuk)A morcosítással több próblémám is van.A legnagyobb az az hogy elég kevés ember tudja jól megcsinálni,a sz@rra meg nem adok ki pénzt.A géptető kinyitást még senki nem oldotta meg rendesen.Itt nem kedvről és pénzről van szó hanem arról hogy ebben az országban mindenki csak igérget,de b@szik megcsinálni,vagy ha meg is csinálja az meg olyan is:Annak nem látom értelmét hogy 400ezer forintért egy rosszabb autót kapjak vissza mint amilyen elötte volt,mert akkor inkább maradjon meg így ahogy van.Mert annak semmi értelme hogy fél év múlva a géptetőn össze omoljon a gitt,vagy a sárvédőív cserénél átjöjjön a hegesztés nyoma,vagy 1 év múlva elkezdjen repedni a lakk a festéken.Mert sajnos ez magyarország.árak vannak munka kedv és tudás meg nulla

erre kitünő példa kezd lenni a Sárga kb. csak kisebb összegekkel.....

Link to comment
Megosztás:

Itt nem kedvről és pénzről van szó hanem arról hogy ebben az országban mindenki csak igérget,de b@szik megcsinálni,vagy ha meg is csinálja az meg olyan is:Annak nem látom értelmét hogy 400ezer forintért egy rosszabb autót kapjak vissza mint amilyen elötte volt,mert akkor inkább maradjon meg így ahogy van.Mert annak semmi értelme hogy fél év múlva a géptetőn össze omoljon a gitt,vagy a sárvédőív cserénél átjöjjön a hegesztés nyoma,vagy 1 év múlva elkezdjen repedni a lakk a festéken.Mert sajnos ez magyarország.árak vannak munka kedv és tudás meg nulla

Ezzel mélyen egyet értek! Én is ezért vagyok most gondban a szélesítéssel meg a többi lakatos teendővel... eGyszerűen nem tudom kihez vinni, hogy aztán azzal tudattal hagyhassam ott h hú de jó lesz ha kész lesz és frankón fog kinézni. Inkább rettegek hogy milyen szinten és melyik részt fogják elqrni!

Ez elég gáz.

Link to comment
Megosztás:

Mert annak semmi értelme hogy fél év múlva a géptetőn össze omoljon a gitt,vagy a sárvédőív cserénél átjöjjön a hegesztés nyoma,vagy 1 év múlva elkezdjen repedni a lakk a festéken.

Pedig sajnos ennek az lehetősége fenn áll...nem akarlak elkeseríteni...de szerintem tisztában vagy vele... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.