Jump to content
OPEL MAGAZIN és FÓRUM

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

  • Hozzászólások 109,5k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • Atommanó

    15684

  • Lanti

    8229

  • mélykék76

    6769

  • coupe

    6318

Legtöbb hozzászólás

Népszerű hozzászólások

Hagyd. Volt. Valakinek van egy sedanja és most meg akarja győzni magát, hogy gsi-je van. Ki vagy te, hogy elrontsd az örömét? :)

Hogy kerek legyen a sztori, anno egy ücsörgős beszélgetős estén megkérdeztük Csabit, hogy tudja e, hogy úgy kellett méretre vágatni Balázskának szélvédőt a Cabrióba, meg tetőt szabni, hogy passzoljon

Nah akkor ahogy elnézem nekem kell elkezdeni ezt a topikot :oops:

Lévén GSI-m van, és más eddig nem irt ide. Igaz, az én GSI-men elsö ránézésre nem látszik, hogy mit is rejt a "kaszni". A laikus ember csak annyit lát,hogy óó csak egy astra.. 3ajtós....nah és?

Aki viszont kicsit jobban megnézi, és ért hozzá egy kicsit, annak már gyanussá válhat a gyári sportkipuff, a hátul is tárcsafék...és ha jobban megnézi, a diszlécen észrevehet 1-1 aprócska Gsi feliratott. Mielött megvettem, én is jól utánajártam, mert nekem a GSI-t mindig a kopoltyus, ültetett, nagy spoileres verdák jelentették. aztán kiderült. ez is az. c20xe szív dohog a motorháztető alatt,mind a 150 lovacskájával. nem 136.. csak épp a külseje lett szolid..amit ugyan nem értek a tervezöktöl. Már töbször gondoltam, hogy kicsit, majd ha lesz rá pénzem tuningolom. Optikailag. de aztán sokszor rájövök, jóóó ez íígy :twisted: több okból.

1: töbnyire pesten közlekedem, illetve elég sürün járok földutakon is...no ott ez a magasság tökéletesen megfelel. igy ha kell feltudok állni akár egy padkára is...persze a kissebbekre és óvatosan 8) már igy is elég stabil a verda...élvezet vele járkálni...imádom a kanyargós szakaszokat..mondjuk egy ültetés gondolom mégjobban fokozná, de egyenlőre elég ez igy. aztán még ami miatt szeretem ezt a "külsöt". Lámpa. mellémáll egy nagyobb kategoriás,de gyengébb motoru auto...mondjuk egy bora 1.6os motorral vagy hasonlo..és elkezdi pörgetni.. :mrgreen: elindulunk..egy darabig megyek mellette, aztán megmutatom, h bocs haver, tévedtél, ez nem egy sima astra!! (bár bora ellen még nem versenyeztem) de értitek mire gondolok :mrgreen:

amit viszont furcsállok, hogy ebböl már kispórolták az ETC-t vajon miért? ebben a trutyi idöben sokszor jo lett volna. Néha allig tudom kordábatartani a ménest...most ezt gyakorolom :wink: ugy nyomulni, h ebben a trutyiban se pörögjön a kerék..

Aztán amit viszont majd szeretnék, illetve gondolkodtam rajta, egy direkt légszürö. mennyivel dobja meg a verdát? és a fogyasztást? csippen is gondolkodtam, de az csak távlati. Azonkivül csak kisebb belsö optikázások. Normális válto,kézifék gomb, szoknya, pedálszett, no meg egy mélyláda...a gyári szett nem az igazi.... :lol:

Nah mit is irjak még? Nekem tetszik az auto...jo vele járkálni, relative kényelmes, 2000res mocihoz képest szerintem türhetö fogyasztás...(város átlag 10-11liter, autóut akár 7literből is kihozhato...átlag 8-9 liter)

Elég jol lehet vele nyomulni, bár ahoz sztem pörgetni kell. érzésem szerint ugy 3000fölött kezd élni igazándibol...ez az OFF 8v xr3im után fura voltON eleinte azthittem nem akar menni..aztán rájöttem, azért van ott bal oldalon az a mutato, hogy felfelé mozduljon :twisted:

Most meg megint ottvagyok, h néha mintha gyengének találnám...kezdem megszokni..no meg egy type R-er talán mégse kellene versenyeznem(csunya verés volt) :oops:

nah majd még irok vmikor..egyenlöre ez is sok :)

végül pár nem túljol sikerült kép:

http://laci4.uw.hu/GSI/1.jpg

http://laci4.uw.hu/GSI/2.jpg

.

.

.

http://laci4.uw.hu/GSI/19.jpg

Jah és GSI Rulez!! GSI-sek gyülekezzetek!

Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nem akarok kötekedni de ugye ez csak hasonlit egy GSI hez

de nem az ..

lehet belöle GSI-t gyartani ..

de a hivatalos kiadás szerint ez egy Sport valtozat

épp ezért hianyzik belöle az ETC is ezért van rajta gyari Sport felni és nem a GSi féle .. szal ki s aprosagok és ami a lényeg ugye a lökháritok és a hatso szarny

Hozzászólás linkje
Megosztás:
Nem akarok kötekedni de ugye ez csak hasonlit egy GSI hez

de nem az ..

lehet belöle GSI-t gyartani ..

de a hivatalos kiadás szerint ez egy Sport valtozat

épp ezért hianyzik belöle az ETC is ezért van rajta gyari Sport felni és nem a GSi féle .. szal ki s aprosagok és ami a lényeg ugye a lökháritok és a hatso szarny

Hmm.tényleg? érdekes....a diszlécen gsi felirat van..a sport oda se férne...de lehet igazad van....de egyébként meg detto olyan...mármint motor meg gondolom egyebek...

Hozzászólás linkje
Megosztás:
Bar en nem vagyok GSI tulaj, meg kozom sincs a dolgokhoz, de az en tudatomba eddig tenyleg mashogy nezett ki egy GSI. :)

Tudom..ezér rulez ez ! mert sokan nem tudják!! :twisted: és aztán meg meglepődnek :mrgreen:

Hozzászólás linkje
Megosztás:

Eppen tegnap este nem igazan tudtunk haverommal mit csinalani, es csak ugy autokaztunk jobbra-balra, mikor meglattunk egy G Astrat, amit mar tobbszor megakartam nezni, de eddig mindig csak menet kozbe lattam. Utana is eredtunk (mi a haverom testverenek a 206-osaval voltunk), majd egy 2-3 perc mulva megeloztuk, es azt vettuk eszre, hogy egyszercsak mar kiallt mellenk es tolja neki a srac mint az allat. kb 160-ig ugy tunt, hogy odavag, utana a 206 nyert. Utana megalltunk beszelni vele, es mondta, hogy "jol megy a gep". Mind a ket auto 1.6 16v volt, talan annyi elonye volt a 206osnak, hogy konnyebb valamivel. Gondolom amugy a srac eloszor azert lodult meg ennyire, mert azt hitte, hogy kb egy 1.2 -es koruli verdaval elozgetjuk ot meg. :)

Nem feltetlen kapcsolodik a GSI temahoz ez, csak azert irtam, hogy neha tenyleg megteveszto tud lenni, egy full alap auto, es sokan kevesebbet gondolnak rola. :)

Hozzászólás linkje
Megosztás:

"megteveszto tud lenni, egy full alap auto, es sokan kevesebbet gondolnak rola. :)"

Amíg Pécsen éltem, sokan próbáltak ki a Mánfa-Pécs közti szerpentinen

felfele... Egészen máig senkinek nem sikerült a nyomomban maradnia. :)

Pedig az én Astrám nem GSi, csak egy "mezei" mattlökhárítós fehér

100 LE-s "családi" autó. :D

A legszebb élményem ezek között talán az a motoros, aki mindenáron

meg akarta nekem mutatni az 1000-es Yamahájával, hogy előbb fel tud

érni a tetőre, mint én. Ehhez képest csúnyán beégett a többi motoros

haverja előtt, akik közül kivált a mutatvány miatt. :lol:

www.opel16v.hu

Hozzászólás linkje
Megosztás:
"megteveszto tud lenni, egy full alap auto, es sokan kevesebbet gondolnak rola. :)"

Amíg Pécsen éltem, sokan próbáltak ki a Mánfa-Pécs közti szerpentinen

felfele... Egészen máig senkinek nem sikerült a nyomomban maradnia. :)

Pedig az én Astrám nem GSi, csak egy "mezei" mattlökhárítós fehér

100 LE-s "családi" autó. :D

A legszebb élményem ezek között talán az a motoros, aki mindenáron

meg akarta nekem mutatni az 1000-es Yamahájával, hogy előbb fel tud

érni a tetőre, mint én. Ehhez képest csúnyán beégett a többi motoros

haverja előtt, akik közül kivált a mutatvány miatt. :lol:

www.opel16v.hu

Hát persze...nem elég a jó autó, vezetni is tudni kell....ezért gyakorolok :wink: 8)

Hozzászólás linkje
Megosztás:

a gyorsuláshoz akkor is igazából egy rendes hácssókerekes verda kell...

Tavaly az utolsó mérésünkön, amin voltunk ugyanígy jártunk... volt egy szakadt s2, de vmi iszonyat szakadtan nézett ki s mindenkit elpicsázott a végén egy m5 kivételével :roll:

Hozzászólás linkje
Megosztás:
  • 1 month later...
megteveszto tud lenni, egy full alap auto, es sokan kevesebbet gondolnak rola....

Ezzel idáig is tisztában voltam, de majd' 1 hete éjjel a sztmihályin döcögött egy piros 5 ajtós astra... én meg jaszkari -miért ne alapon- melléálltam és rámosolyogtam a srácra, majd frutti... ez idáig szép és jó, de mikor 150 környékén elment, akkor kezdtem sejteni, hogy nini 2000-16szelep... a köv lámpánál már ő mosolygott...

Hozzászólás linkje
Megosztás:
"megteveszto tud lenni, egy full alap auto, es sokan kevesebbet gondolnak rola. :)"

Amíg Pécsen éltem, sokan próbáltak ki a Mánfa-Pécs közti szerpentinen

felfele... Egészen máig senkinek nem sikerült a nyomomban maradnia. :)

Pedig az én Astrám nem GSi, csak egy "mezei" mattlökhárítós fehér

100 LE-s "családi" autó. :D

A legszebb élményem ezek között talán az a motoros, aki mindenáron

meg akarta nekem mutatni az 1000-es Yamahájával, hogy előbb fel tud

érni a tetőre, mint én. Ehhez képest csúnyán beégett a többi motoros

haverja előtt, akik közül kivált a mutatvány miatt. :lol:

www.opel16v.hu

Ez vagy nagyon kezdő motoros lehetett. Mert azt azért be kell látni, hogy egy átlag motoros aki nem 2 km-ment azért egy 100 le, de még a gsi-t is lazán odaveri. 4 mp-es gyorsulással és hát kanyarvételi sebessége és jóval nagyobb. Mégha négykerekes kocsival mentél volna...

:roll:

Hozzászólás linkje
Megosztás:
  • 1 month later...

De most elpanaszolom nagy-nagy nyügömet a világnak.

Kb fél éve szinte nap mint nap nézegetem a trader.hu meg hasznaltauto.hu-n a GSi-s hirdetéseket. És el vagyok szomorodva. Eredetileg azért akartam Kadett gsi-t venni mert egy játszósautóra amivel kiélhetem magam nem akartam hétszámjegyű összeget költeni.

Igazán nem voltak nagy elvárásaim, amit szerettem volna: ha lehet 3 ajtos legyen, motorikusan ne legyen vele gond, kisebb kasztnihibákkal kiegyezek, a c20ne vagy c20xe moci legyen benne. De sajnos közel sem találtam neten az igényeimnek megfelelő darabot. Illetve találtam de azokért olyan összegeket kértek amit nem szándékoztam egy közel 15-18 éves autóért adni. Én megértem, hogy látni akar a beleölt pénzéböl valamit de ami sok az sok.

A Kadett GSi egy kompromisszumos megoldás lett volna. Lejjebb adok az igényeimből (amiket egy Astra kielégített volna) azért, hogy olcsobban hozzájussak. De ez ugylátszik nem fog működni :)

Egyre jobban hajlok afelé, hogy felveszek vmi hitelt és keresek egy Astra GSi-t. Ebböl viszont mindenképp a c20xe verzio kellene. Az áruk elég ingadozo akár 600e Ft különbség is van 2 ugyanolyan koru auto között.

Szóval most nemtudom mitcsináljak....nézegetem még a Kadettokat is de valszeg az lesz, hogy inkább keresek egy pofás Astrát...vagy nemtudom (hüpp hüpp)

na most jol kisirtam magam, de legalább megnyugodtam kicsit még hüppögök itt magamba de mostmár elvagyok :lol:

Hozzászólás linkje
Megosztás:

Redline tudom nem segít a dolog sokat, de ezzel nem vagy 1edül.

Majd két éve jött az 5let,h need gsi,elötte cali szerelem volt... nem viccelek 6 hónap alatt nem voltam képes egy általam ár/állapotú gsit találni, vettem helyette default astrát... most eladtam több, mint egy hónapja s szereztem még zsét, de még mindig nincs meg az igazi.

Hozzászólás linkje
Megosztás:

Renzso!

A motoros rutinját nem ismerem, de abban nem értünk egyet, hogy

a motorosok kanyarsebessége a nagyobb... Sőt, messze nem.

Az pedig nagyon látszott, hogy a legkisebb egyenes résznél is a seggemben

volt, viszont a kanyargós, kígyós szakaszokon messze elmaradt.

Motoron nem lehet bevállalni egy kanyart úgy, ahogy azt autóval.

Nem tudom mennyit motoroztál életedben, Nekem a fiatal korom

két keréken telt... :)

Hozzászólás linkje
Megosztás:
Renzso!

A motoros rutinját nem ismerem, de abban nem értünk egyet, hogy

a motorosok kanyarsebessége a nagyobb... Sőt, messze nem.

Az pedig nagyon látszott, hogy a legkisebb egyenes résznél is a seggemben

volt, viszont a kanyargós, kígyós szakaszokon messze elmaradt.

Motoron nem lehet bevállalni egy kanyart úgy, ahogy azt autóval.

Nem tudom mennyit motoroztál életedben, Nekem a fiatal korom

két keréken telt... :)

ezzel nem értek egyet, meddő a vita mivel nem tudjuk kipróbálni. :?

motoroztam nem is keveset

Hozzászólás linkje
Megosztás:
Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.