Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Laci4

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4.253
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

Laci4 last won the day on Május 11 2013

Laci4 had the most liked content!

Laci4 névjegye

  • Születésnap 1977-11-27

Elérhetőség

  • MSN
    lacinegy@hotmail.com
  • Weboldal URL
    http://laci4.uw.hu/

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra Gsi '96 c20xe
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

19.095 profile views

Laci4's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

7

Hírnév

  1. Mia!?!?! Nebazz!!! Ugyan én se nagyon vagyok már aktív (Lurdi és társai), nem is hallottam róla jó ideje(bár ha jól tudom, ő se járt már ki), de a rég szép időkből még "rémlik" ki is ő! Vagy ki volt ő?! Hirtelen ezt találtam a gépen.. a többi már cd-n, dvd-n van.. esetleg egy videó :D B_Csaba: Halli! Még én is megvagyok, meg az öreg vas is.. bár nagyon gatyába kellene rázni.. elsősorban karosszéria dolgok.. rozsda bá nem kíméli..egy full fény is kellene neki.. már ez nem kevés pénz.. hármas is kezd kicsit szinkronos lenni, szar a klíma..ehh.. de azért menni megy, sehol nem hagyott még ott (nah jó egyszer, de akkor is lehetett volna vele menni, csak nem kínoztam..205 e km-nél, egy durva 2-be visszaváltásnál elköszönt a még gyári kuplungtárcsában a rugó, és be-kitámasztott :D) Üzembiztosságra meg figyelek (olaj, vezérlés, fék, gumik, futómű, kormánymű mindig rendbe van.. a többi extra, vagy optika Viszont nagyon filózok, hogy jövőre 13év meg egy kicsi, és 160 ezer meg egy kicsi km után elbúcsúzunk.. csak még nem tudom mire cseréljem.. Asszony (tudom, csend a neve..) 3 ajtóst kizárja.. (pedig egy G astra OPC-be beneveznék..) G astra Caraván nem tetszik neki, mert olyan mint egy "doboz", vagy rosszabb kedvében mint egy halottas kocsi.. ehh.. Pedig most asszem fécen pont láttam egyet, ráadásul turbós.. bár ez nem tudom előny vagy hátrány Szóval opel vonalon eléggé meg vagyok lőve, ha a sportos vonalon szeretnék maradni.. Lehet inkább vissza kellene már fogni a vérem, de... Egy időben nézegettem a Ford Focus ST-t mint alternatíva.. abból van 5 ajtós.. csak hááát.. drágább is, nem tudom milyenek, meg amúgy is, le kell higgadni, és venni egy fiatalabb, extrásabb de gyengébb autót, és kész (nah jó.. 150 ló alá nem adom.. újabb bódé, nehezebb bódé.. annyi kell, hogy ne haljak meg, mert nem megy.. )
  2. Anti sokat ivott, és valami újkori technológiával megmutatta, hogy látott... Au.. ez elég gyenge volt :D
  3. Szomorú... Nem gyártja már senki? Értem ééén, hogy OPC.. na de mégis?! xD Andrissal kellene beszélni, legyártatni?
  4. Skacok! Végre sikerült úgy intéznem szabit, meg másod állást, hogy ki tudok menni Legendázni..(16-án) Ahogy hallom, nézem, az időjárás olyan is lesz eleinte.. <_< Kérdésem: szélvédő matricát kitől lehetne szerezni mostanság, illetve milyen fajta, fajták vannak? (GSi Clubos) Kellene nékem 1-2, mert ami most fent van az már gyászosan kezd megfogyatkozni.. :blush:
  5. Már azt hittem valami okosított parípát találtál... erre.. Istenem! :omg: Ilyenek miatt megy le a Gsi-sek megitélése... recer, meg mit tom én.. Írni se tud.. nem hogy fényképezni... de valószínűleg vezetni se.. vagy nem harap eléggé.. nem tűnt fel neki, hogy elöl nyikorog.. Ez fájt! :wacko: A fene.. úgy volt 1-2 körül tudok találkozni a szivattyús sráccal, de bekavartak neki a meló helyen.. még csak most fogok menni.. Ilyenkor szivattyút cserélni.. pedig muszáj lesz.. holnap reggel 5-kor go meló, este 6 ott leszek.. szombat-vasárnap meg kellene a verda.. :whistle:
  6. Amikor gyors rákerestem, már írtam a srácnak, hogy érdekelne a szivattyú, és ahogy telefonról gyorsan rákerestem a walbro-ra, nem sok mindent találtam.. (Elsősorban hondás tunningokat, meg 40 ezres szivattyú árat..) Ma volt egy kicsit több időm, és találtam párat ahogy írtad, 22-3x ezer között.. bár az astrár egyiknél se írták. Valószínűleg be lehet hebrákolni, de még sose szedtem ki a szivattyút, sőt, ebből a kocsiból szerintem más se, így nem igazán tudom, hogy van benne, mik a buktatók.. szóval maradtam a "gyári" verziónál. Nemsokára megyek érte. Persze tegnap este pöcc röff indult :D Néztem az így csináld könyvecskét, írja, hogy cserélni kell a tömítést, meg a csavarok alá új alátét, csavarokra tömítő paszta.. Ez mennyire kritikus? Vagy csak biztos ami biztos.. mert per pillanat egyik sincs itthon... (gumiám pasztám talán van valamerre, de könnyen lehet még anyámnál maradt :D) Nem csak neked szól a kérdés ;) Esetleg mire kellene nagyon odafigyelni? Valami extra buktató? :rolleyes:
  7. Köszi srácok! Volt amelyik hsz-en jót mosolyogtam :D Időközben találtam egy Bosch-t, 0 580 314 097 a száma. Kéz alól, original fóliában, dobozában, előszűrővel 15 rugó.. Elsőre úgy tűnik jó fogás lenne nekem, (350 ló sose lesz ebben a kasztniban, szét is tépné :D) csak valaki aki meg tudja nézni, meg tudná nekem erősíteni, hogy jó lenne a típus a paripába? Ha jól emlékszem a Bárdi webshopja a kocsit kiválasztva pont ezt a Bosch-t hozza... de az ördög nem alszik.. :whistle:
  8. hmm.. hmm..ez nem túl jó gondolat.. számomra... Ott (még) nem rohad.. legalábbis még nem vettem észre... Mert feltételezem erre gondoltál ;)
  9. Érdemes vajh egy használtat bele rakni? Gondolom az se fiatalabb mint az enyémben lévő.. vagy még mindig jobb, mint a felsorolt olcsóbb "márkák"? :rolleyes:
  10. És a rövidített történet Lanti "miatt" egy másik hozzászólásban .. ha az előzőbe írtam volna, félő, hogy egyszerűen el se olvasta volna. :D Semmi extra előjel.. nem rángatott, nem fulladozott..(bár így utólag belegondolva, hirtelen gázadásra néha kicsit dadogva gyorsult az elején..) Pénteken Pólus tacskó, megállunk, vásárlás.. kijövök.. indít.. Beröffen, megy egy másodpercig, majd ki-kihagy és leáll.. Indít.. semmi.. néha egy egy pöffenés csak.. Na mondom, kafa.. Motorháztető fel, körbe kémlel,hátha látok valami rendellenességet. Találtam is egy vákum csövet lecsúszva.. mintha úgy rémlene, a szenes szűrő vagy mi felé menne. (gyújtás trafó mögött, hátrafelé egy mágnesszelep szerűség, két csővel, amiből az egyik a kerékjárati ívbe megy...) Visszaraktam, bár éreztem, nem ez lesz a baj... hát nem is.. Nem indul.. természetesen szerszám szinte semmi ... Nézzük, benya van-é? Benyahíd végén szelep benyom, jön a nedü... hmm.. Még pár indítózás.. hátha kézrátétel segít.. nem.. Benya újra vizsgál.. hmm.. mintha nem jönne annyira.. a lényeg, végül ki is derült, nincs benya.. Oké.. akkor Ac relé, vagy szivattyú.. Megütögettem a relé környékét, meg a padló lemezt, indít.. hopp, INDUL! Gondoltam, akkor a relé lesz.. még menni akartunk auchanba is, gondoltam elötte felmegyek pár szerszámért, műszerért, vezetékért, hogy míg asszony bevásárol, én lebontsam a küszöb borítást, hogy hozzá férjek a reléhez. Így is tettem.. Mikor megvoltam vele, rápróbáltam.. nem indult.. nah, gondoltam, pofozzuk meg a relét.. :evilgrin: Nem indul... relé kiszed.. kocogtat.. vissza .. nem indul.. hmm.. nah, akkor hátsó ülés fel, szivattyú csati le, műszer rá.. Indít. hopp.. van fesz.. baxus :omg: akkor a szivattyú szivat..akarom mondani, pont hogy nem szív..... Megütögettem a tetejét, próba.. nem megy.. Megjött asszony, mondtam, indítson, közben kopogtattam, ébresztő vén tekerő.. és hopp.. beindult.. Hétvégén Balcsinál melóztam, buszozva.. Tegnap próbáltam megint.. első indítás.. nem indul.. kis 250g os kalapáccsal indítózás közben megkocogtat a szivattyú fedél.. már röccen is... Ha beindul, megy végig, míg le nem állítom.. nem dadog, nem fullad.. viszont eddig nem hallottam a szivattyút.. most már igen.. nem vészes, oda kell hajolni, de olyan kicsit morgós hangja van.. feltételezem a csapágyazása fáradhatott el.. (nem ismerem a felépítését) Más feltételezem nem tud rajta megpusztulni, mert ugyan még sose szedtem szét, szerintem ránézésre még más se, de ahogy néztem a képeket szűrő van elötte, még az se lehet, hogy valamit bekapott.. (meg akkor nem indulna pöcögtetésre...) Hááát ennyi.... az utókor számára :icon10:
  11. Halli! Úgy néz ki, döglődik az üzemanyag szivattyúm.. :unsure: Milyet "merjek" bele rakni? Csergőt hívtam (csak a központi számot, Viktort nem zaklattam..), csak egyfélét tudna adni, Automega 11 e . Ez nem is tudom... valahogy olyan izé.. aztán lehet jó cucc.. bár... ?? Körbe kukkantottam nagy hirtelen.. Bárdi (elvileg kollégámnak van 50% kedvezménye, a lenti árak "lista" árak..) - BOSCH (0580314097) 63e (elég felejtős..) - ERA (ERA770008) 16e - MEAT&DORIA-HOFFER (MED7506387) 16e Láng: - MAPCO MAP 22714 26 500 Ft Melyiket lehet ésszerű megvenni? Vagy esetleg egyéb alternatíva? (mind márka, mind üzlet, eladó..) Nem eladásra megy a kocsi... szeretném ha relatíve üzembiztos lenne.. legalább a szivattyú :D
  12. Sziasztok! Van valakinek ötlete, hogy honnan lehetne beszerezni a légszűrőház, és a légtömegmérő közötti gumi levegő csövet? (az a fajta, amiben benne van a hőmérséklet jeladó is. Bár ez nem kell, gondolom át lehet rakni a régiből.. GM 90 469 332) Az enyém 9 év után elfáradt... Csergőben nem volt, és ha jól értettem, már nem is lesz....(Igaz, nem Viktoron keresztül kérdeztem.. mivel 9 éve nem volt húzós az ára, nem akartam ilyennel terhelni...) Ennyire csak nem régi már az Astra Gsi, hogy ne lehessen kapni?! Jojó látom, már az OPC-ket is bontják.. a Gsi-k meg.. :D Köszi:Laci
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.