Jump to content
OPEL FÓRUM

Kispotter

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    515
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    15

Kispotter last won the day on Július 2 2020

Kispotter had the most liked content!

Hírnév

48 Segítőkész

Kispotter névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1992-11-25

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Csór
  • Érdeklődés
    F astra 92' C14NZ 370.000 km.

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    C14NZ 92"
  • Város
    Csór

Legutóbbi látogatók

1.632 profile views
  1. Okokserekek. https://cromax.hu/vezermutengely_bordaskerek_opel_41921 Ez a kipuf oldali. Értelem szerűen van szívó oldali valamint 2 db szolenoid szelep is van amit ilyenkor érdemes cserélni. Ezek a motor elején, és hátulján vannak felül a vez kerekek közelébe. https://cromax.hu/vezerles_allito_magnesszelep_opel_1_6_1_8_34672 És ezekből csak inát szabad venni.
  2. Sziasztok! Olajhűtő tömítés csere lesz a hétvégén ha minden igaz miután emiatt majdnem kigyulladt az autóm. Meghúzási nyomatékokra lennék kíváncsi. Maga a hőcserélő nyomatékára 6 db csavar, valamint az egész komplexumra ami a blokk oldalára felmegy, és a kipufogó csonk nyomatékára is. 8-as illetve leginkább 6-os csavarok ezek ha jól tudom. Előre is köszi!
  3. H astrás lettem mostanába abba voltam bebújva,de megmaradt az F-is és maradni is fog, mert szerintem akkor is a legjobb auto a vikágon! Nos a lényegre térve menynit futott a motor? Nekem egyszer volt olyan 4 szjat fogazott le a kocsim 10 ezer km alatt mire rájöttem, hogy azért mert sokat ment a motor és elvannak kopva a vezérmű kerekek. Felül is oavolt, de alul a főtengelynél brutálisan.. Van képem is ha érdekel megmutatom összehasonlítva az új kerekekkel. Nos azóta 40 ezer van a szíjba és nemrég néztem rá tökéletes most is! Ja és csoda a dologba egyszer sem verte össze amotor a szelepek
  4. NA nekem időközben kiderült, hogy nem is ez kell bele. Nekem 3 érintkezős van benne (Ami azért érdekes mert akárhol nézem azt D corsákra írja cikszám alapján az én motorkódomra 4 érintkezőst ír, de mégsem az kell) Szóval rendeltem ma olyat. Viszont voltam klímát töltetni is és marhára idegesített, hogy ki be kapcsolgatott gondoltam megnézem hátha lehet vele kezdeni valamit. Nos kiszedtem ez a látvány fogadott.. https://photos.app.goo.gl/1CkUHivQ9HRdhVMX7 A külső fém rácshoz hozzáérve elmálott az egész. Na mondom nem baj így legalább jobban hozzáférek :D Aztán néztem van rajta egy hőbiztosít
  5. Sziasztok! Automata klímásokhoz lenne kérdésem. Másnál sem kapcsol ki sosem a kompresszor? Ha full melegre állítom akkor is megy. Csak.ha a menüben kikapcsolom akkor áll meg. Ez így rendben van? Vagy esetleg van valami okosság a klímarendszerben, hogy ilyenkor lecsökkenti vagy megszünteti a gáz áramlást így a behúzott kuplung ellenére sem hűt? Ja és másnál is megáll a klímakompresszor ha hirtelen gázt ad? Azt vettem észre ha áll a kocsi üresbe van és nyomok egy gázt egy pillanatra megáll. Gondolom ez lenne az a fu
  6. Éppen most rendeltem meg! ;) https://tr.aliexpress.com/item/4000863769788.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3e7a4c4dnQD8om De elehet nem várok annyit ez a kovács autós jónak tűnik!
  7. Sziasztok! Valaki cserélt már xenon izzót h astrában? Semmit nem találok róla neten se youtubon. Átépítés Halogénról xenonra van ezer, de sima izzó csere semmi. Lökhárító le lámpa ki történet? Valamint ha nincs bent a kulcs és kinyitom valamelyik ajtót világít a kis piktogram a műszerfalon. Viszont kb fél perc múlva el is alszik hiába marad nyitva. Ez normális működés? Csak energiát spórol? Ilyenkor ha újabb ajtó nyílik ki megint világít egy fél percre. Ha benne a kulcs akkor égve marad tovább míg nyitva van de adott idő után így is elalszik. Ha a bal hátsó ajtóm nyitásra nem je
  8. Sziasztok! H astránál az insp felirat nullázása alapesetben 30 ezer km esetén ismétlődik meg vagy 1 év? Az a helyzet ha már van ilyen funkció benne nem lehet állítani valahogy, hogy 10 ezer km vagy 1 év legyen? Tök jó lenne ha már van benne ilyen funkció.. Akár opcommal i ha lehetne állítani az is jó lenne.. Előre is köszi!
  9. Na köszi! Ma kiderítettem multival szakadt a behúzó tekercs. Rámértem a csatira ki adja a villanyt szóval indulna.. a kérdés az vajon én ki fogom tudni-e cserélni a helyén..
  10. Szia! Bocsi, de én tényleg nem találtam és köszi egyébként! mondjuk sokkal nem vagyok előrébb.. :/ Nem bírom kivenni helyileg hol lehet ez pedig tuti ezzel van valami baj.. De ha jól sejtem a rádió körül kellene lennie. Illetve a hőcserélőnél valahol. Próbáltam elérni a kesztyű tartót kivéve kb esélytelen.. talán a középboxot ha kivenném vagy a klíma panelt csak fogalmam sincs, hogy jön szétt..
  11. Közben kiderült másnál is volt pont ugyan ez a tünet. És valóban a szenzor hibás működése okozta nála csak az a baj többet egyenlőre nem írt erről. Így azt sem tudom merre keressem illetve milyen a szenzor egyenlőre! De majd csak kiderül.
  12. Oké nem jó, de elviekben bekéne kapcsolnia nem? Hisz több mint 200..
  13. Na a motor meleg kint kb 30 fok van most. Opcom szerint 490 kPa. Magyarul valszeg kuplung? Egyébként párologtató minusz 40 fok azt írja nem ott szállt el valami szenzor?
  14. Gondoltam erre is, de majd meglátom. Hibakód nincs.. Ha nem.megy a klíma úgy is kitudom olvasni a nyomást?
  15. Sziasztok! Boldog vagy nem boldog tulaja lettem egy h astra kombinak 1.8. Automata klímás, de a klíma nem megy. Bepipálom az AC-t fordulatszám emelkedik picit aztán ennyi. Szelepet benyomtam picit szisszen gáz van benne bár azt nem tudom elég-e.. Opcomom van esetleg ott lehet vanalmit nézni? Valami klíma nyomás van tuti, de az gondolom csak üzem közben mutat valamit. Esetleg ha nincs is benne gáz klíma kuplungot nem tudnám opcomban behúzatni valahogy? Csak, hogy megnézzem egyáltalán működik-e. A másik kérdésem gyújtás ráadáskor illetve elvételkor a műszerfal mögül motor hangot hallok
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.