Jump to content
OPEL FÓRUM

Kispotter

Forummember
  • Content Count

    470
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Kispotter last won the day on October 22 2019

Kispotter had the most liked content!

Community Reputation

39 Segítőkész

About Kispotter

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 11/25/1992

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Csór
  • Érdeklődés
    F astra 92' C14NZ 370.000 km.

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    C14NZ 92"
  • City
    Csór

Recent Profile Visitors

1,276 profile views
  1. Ja azzal nincs gond én is így csinálom el is mentettem csak minek? :D Itt nem lehet jelölni embert valahogyan mint facebookon? Végül is mindegy, mert hozok mindent amit lehet és ami 1 napi bontásba belefér meg persze ami a kocsimba belefér csak nehogy kimaradjon valami amire nem is gondolnék..
  2. Azt írja daykiller nem fogad privát üzenetet.. aranyos az opel fórum leírom a regényt és küldés gomb után mondja.. Hát sajna így jártam..
  3. Sziasztok! Lenne nekem most egy lehetőség. Szerintetek egy c14se köteggel, ecuval ac vel, szervoval, kormányművel, működő klímával megér 40 ezret? Annyit kért a srác segítsek kibontani neki. Tőlem kb 100 km-re van egyébként. Valamint a klimánál a motortéri cuccain kívül kell még valami? Gondolom a hőcserélő mindenképpen, de nem tudom pl a középső fűtésbox is más? Gondolom kell az is.. Ha még kell valami írjatok le mindent mit vegyek még ki. Köszi!
  4. Én szerintem tudom mi. Ez az olajnyomás szabályzónak a dugattyúja szerintem. Én egyszer a c14nz-men szétszedtem abban láttam pont ilyet. De az nem tudom, hogy eshet ki.. vagy kilazult a csavar kijött és itt ment el az olaj azért állt be vagy ott valami nagyon szétszakadt.. kíváncsi leszek majd azért..
  5. Kúposan tömít ha jól tudom 8 NM. De vigyázz ne húzd túl én beletörtem egyszer.. Nekem azóta ott szivárog sajnos.. Meghúzhatod jobban mint 8 nm de ne tépd túl inkább picit azt ha használatkor a nyomás miatt enged inkább utólag húzd meg. Gondolom az Se-ben is az a jeladó van mint az NZ-be.
  6. Hát ha ez megnyugtat benneteket én is lakom lefele szépen. Ügye Novemberben munkahelyet váltottam, mert elegem volt a zsebpénz szintü fizetésből így eljöttem egy gyárba karbantartónak. 3x annyi pénzért. Csak míg az előző munkahelyen szabad voltam mint a madár és akár a munkahelyen tudtam kocsit mosni, meg porszívózni munkaidőba addig itt ezt nem tehetem meg.. Valamit valamiért.. Aztán ha otthon vagyok vagy pihenek, vagy maszekolok meg az idő is szar.. Az autót meg csak használom.. De majd jobb idő lesz kap egykis ápolást most. Írtam a múltkor összetörtem. Ma meghoztam a csomiajtót meg mást is hozzá és ilyen szerencse, hogy pont itt a közelben ilyen színű és ugyanennyire megfakult 95 ezer km-ert futott astra van.. El is hozom szép lassan mindenét szerintem.. Kaptam 35 ért, színre fújt lökösöket, mocitetőt rohadás mentest, csomiajtót szintén rohadásmentes meg 2 hibátlan hátsó lámpát. És színben azonos minden. Szerintem nem rosz
  7. Sziasztok! Nem tudja valaki megmondani nekem a facelift előtti f astrák csomagtér ajtaján a felirat ragasztva van vagy valami patent van és átvan furva az ajtó? Sikerült telibe találnom egy villanyoszlopot.. Megszokásból tolattam közbe telefonáltam azt kicsit korábban szedtem a kanyart mint kellett volna. Lenyomtam Székesfehérvár belvárosában egy nagy dobozos darus kocsival nem tudom hány évet totál szűk helyeken erre egy személyautóval nekimegyek egy beton villany oszlopnak.. Hát az ideg szétb... És van csomiajtó itt a közelbe ráadásul azonos a szín is csak azon rajta van, hogy 1.8 nekem az meg nem kell.. Egyébként mi a különbség az E547 és a Y547 színkód között? Mert az új az Y. Ja és mivel tervbe van az OT a kocsival kapcsolatban gondolom fontos lenne majd nekem, hogy gyári maradjon a szélvédő is hátúl ugyan is bele van gravírozva a rendszám. Hátul ragasztott az üveg vagy a gumi tartja bent?
  8. Én úgy tudom 10 fölött jó. Biztos nem ennyi volt gyárilag, de szerintem nem rossz. Régi autószakik mondták nekem az a 10.5 nagyon jó. Bár lehet a ladákhoz viszonyítottak.. Gondolom ami ott jó volt az ennél a motornál már nem biztos.. Amúgy pont ma lett vége a bejáratásnak.. :D ;) Ja és mielőtt itt is megkapom az okítást asszony kamerázta nem én voltam .
  9. Amúgy mennyinek kellene lenni pontosan gyárilag a kompressziónak? Mert ezekszerint te tudod akkor. Nz-nél mennyi? Én mértem hengerfejezés után bőven most nemrég azt hiszem 10,5 volt minden hengerben.
  10. Nekem van és szívesen segítek! Sőt olajnyomást is mérhetünk! Csak sajnos én Székesfehérvár mellett lakom.. :/
  11. Buék nektek is!
  12. Kispotter

    Elektromos

    Sziasztok! Megosztanék egy kis tapasztalatot a kocsim újra sarupréselésével kapcsolatban. Megfigyeltem már régebben is nagy terhelésnél parázslik a töltésjelzőm, de nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Míg egyszer alapjáraton mindent jáératva meg nem néztem a kötéseket. Az aksinál a pozitív sarunál ahol mennek az utastérbe a kábelek tűzforró volt a kötés. Megnéztem a negatív kötést illetve az aksi előtt a 8-as csavaron lévő test összekötést ami az aksitól jön az meg vörösen izzott! :o Na mondom akkor itt tenni kell valamit. Az összekötő kábelt kicseréltem vastagabbra újra kör-saruztam, illetve a pozitívnál is a fekete utastérbe menő köteget. Próba eddig lámpakapcsolásnál 13.6 V-ra esett le a feszültség 14.2V-ról. Ablakfűtéssel meg 13V körülre. Most mindent bekapcsolva sem megy 14V alá, illetve igen, de csak alapjáraton nem tud leadni megfelelő teljesítményt alapjáraton ha megy minden fogyasztó. Na de a lényeg amin nagyon meglepődtem. Bár ilyet még sosem csinált reggel nem indult el illetve elindult volna, de meg is állt tipikus üzemanyaghiány gyanús volt, de a sokadik próbálkozás után gondoltam gázzal indítok. El is indult, de lábbal pumpálgatni kellett a gázt egy kb fél percig majd beállt. És ez után jött a meglepetés bár fogalmam sincs mi köze hozzá, de olyan motorfékem lett mint még soha. És nem azért mert megint megakart állni, mert ezután nem szépen tartotta amit kellett! Valamint nem csak a motorfék, de érzetre is sokkal jobban megy az autó. Voltak apró rángatások gyorsítás közben főleg 2. ban lehetett észre venni, de annyira kicsi volt, hogy nem foglalkoztam vele na az is már a múlté. És majd kiderül, de szerintem ennek köze van az alapjárat problémákhoz is és most szerintem már az is jó lesz. Bár a mai világban már mindegy mert nem sok ember használ f astrát azért megosztottam ezt veletek. Üdv szép napot és kellemes ünnepeket, boldog új évet mindenkinek!
  13. Kispotter

    Motor

    Sziasztok! Ügye jól gondolom, hogy az auto simán megy majd az E10-es benzinnel? Ha jól emlékszem zotya használta etanollal régebben elég aktívan! :D
  14. Hátsó ablakemelő megvan még? Működnek? Az ajtóba a 4-es kapcsolód is megvan hozzá? Mert szerintem az olyan ritka, hogy még képen sem láttam.. :D Engem lehet érdekelne.
  15. Kispotter

    Motor

    Nekem hengerfejezés után volt benne részem. Azt hittem meggyújtom.. Azt elmentem egy csavar boltba és ilyesmi megoldással simán megoldottam.. https://www.szerszamstore.hu/menetjavito-huvely-5x10-71550050001 Azóta is jó. Annyi , hogy ezt a hüvelyt beleragasztottam a biztonság kedvéért.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.