Jump to content

Kispotter

Forummember
  • Content Count

    446
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Kispotter last won the day on October 22

Kispotter had the most liked content!

Community Reputation

33 Segítőkész

About Kispotter

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 11/25/1992

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Csór
  • Érdeklődés
    F astra 92' C14NZ 370.000 km.

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    C14NZ 92"
  • City
    Csór

Recent Profile Visitors

1,152 profile views
  1. Kispotter

    Motor

    Ezt legvadabb rémálmomban sem gondoltam volna én sem, hogy egy ilyen kis rés mennyire megzavarja az egészet. Ezek szerint tényleg marha fontos ezeknél a motoroknál a vákum rendszer tömítettsége.. Ja és ami a legdurvább a fogyasztásom is elment szerintem 10 liter fölöttire egy ilyen miatt hihetetlen.. Egyébként még azt gondoltam, hogy lambda szondát is kilehetne cserélni tuti, mert erre szegény keveréket kellet volna dobnia aztán rájöttem nem is biztos. Ugyanis a fals levegőhöz a szonda érzékelte, hogy szegény a keverék így dobott hozzá benzint is bőséggel rendesen. Ezért is zabált annyit.. Legalább is ez az én eszme futtatásom! :D
  2. Kispotter

    Motor

    Okuljatok.. : Nem működött a belső keringetés mióta nálam van a kocsi.. 1 hónapja csináltam meg, de nem kellet volna az szívatott meg. Helyén vannak a csövek, de valahogy mégis falsot szív..
  3. Kispotter

    Motor

    Szerintem miattam! Nekem mérted ki! :D
  4. Kispotter

    Motor

    Van furatom és meleg motor volt. Viszont hideg volt mikor a video készült. És a vizem sem fogy..
  5. Kispotter

    Motor

    Hát csak nem bírtam magammal és nem hagy nyugodni a gondolat miért föttög a kipufogóm ezerrel alapjáraton és nekiálltam nézelődni. Nos rotor, elosztó tiszta. Volt otthon egy másik trafóm és az alatti gyújtásmodulom, de nem változott semmit ugyanúgy buffog. Aztán kivettem a gyertyákat a 3. képen ott van mindegyik amelyik hengerben volt így néztek ki. Elővettem az endoszkóp kamerámat vezérlés felől a 2. henger olyan mintha benzines, vagy olajos lenne. Ebben volt legfehérebb a gyertya egyébként. Bedugtam egy csavarhúzót abba a hengerbe rajta egy papírzsepivel azt megnézve olajnak tűnik inkább barnás. De az is lehet, hogy a ráégett kokszot oldja a benzin azért olyan.. Nem tudom. De az érdekes az, hogy attól, hogy eszi az olajat mennie kéne a hengernek ugyanis 11 bart mértem mindegyikben. Még egy érdekesség a másik trafóval rátéve a gyanús hengerre a strobit alig villant fel néhányszor. De a pipát lehúzva csattogott és alig járt a motor úgy.. Ha a kipufogó eldugul azt meg észrevenném gondolom mert csörögne a katalizátor, de ez csöndbe van.. Na erre mondjon valaki valamit.. Gyertyakábeleket rendeltem hétfőn van itt.. Száraz Nedves Gyertyák Nedves henger gyertya Trutyi a hengerben zsepin
  6. Kispotter

    Motor

    Egyre rosszabb.. Gyújtókábel csere hétfőn esedékes. Ha nem lesz jó ránézek a vezérlésre is. Ha utána sem akkor passz. Szelepzárási gondnál nem lett volna meg a kompresszió szerintem..
  7. Kispotter

    Motor

    Ezzel mi lett? Hazafele egy 200 km út után éreztem lámpánál mintha jobban rázkódna a motor mint eddig. Aztán gondoltam csak bak fáradt el. Mikor hazaértem a kipufogó hangja ilyen lett.. semmit nem érzek rajta menet közben alapjáraton ilyen csak.. Új gyertyakábel szett megrendelve, de majd valamikor jövő héten ér ide..
  8. Kispotter

    Elektromos

    Ajtó Hmm. Az érdekes, de valójában ilyenkor nem kéne leállnia nem? :D Generátor problémák is voltak ott szerintem.. Amúgy emlékszem zotya mesélted, hogy te is raktál fel hővisszaverő fóliát az ajtóra, de miután a bolhák helyei nem látszottak levetted. Na én nem bár én sem tudtam mit érő legyek aztán megpróbáltam felrakni csak úgy. És simán a helyére ment és a bolhák átszakították könnyedén! http://www.kepfeltoltes.eu/images/2019/09/24/87220190923_181546.jpg
  9. Kispotter

    Elektromos

    Na én hülye.. időközben úgy voltam vele mivel pont ott megy az erősítőhöz az a oszlop alatt a fix villany ami vastag is, hogy gyorsan átkötöm rá. Meg is történt próba és ugyan úgy szinte elaludt a belső világítás a kocsiba. Na mondom ez szép. Aztán akkor esett le mivel a negatív sarut csak simán rárakom, mert szerelek valószínű túl laza meghúztam a csavart és a lámpán szinte semmi nem látszik.. Szóval ügyesen csináltam magamnak plusz munkát.. de nem baj ott jobb helyen van azért szerintem. Apropo azért jó kis idegrendszer teszt ez a szürke kárpitból a kis műanyag kibányászása és az ablakemelő gombos keret berakása helyette, mindezt úgy, hogy ne tegyünk kárt semmiben és ne karistoljunk össze semmit. Volt vagy fél óra kivadászni biztos.. de a végén már elborult az elme .. :D Ja és még velemi. Ügye a tekerők helyén ott a lyuk. Van oda gyári dugo vagy valamit kell bele néznem?
  10. Kispotter

    Elektromos

    Sziasztok! Zotya vagy aki csinált ilyet a villanyablaknak a fix villanyt ami a motorhoz megy honnan szedtétek? Mert én a gyújtás kapcsolóhoz menő fix villanyt csapoltam meg évek óta innen megy a központi zár is. Most villanyablak berakásnál gondoltam a fix villany az ablak motorokhoz is mehet innen. Hát menet közben nincs is gond de mikor felér az ablak vagy le olyan szinten van feszültség esés hogy elhalványul az autóba minden illetve az utastérben a fesz mérő 9 volt körül mutat. Igaz ez kb fél másodpercig tart. Ti is innen vettétek a villanyt? Vagy másnál is ilyen? Mert szerintem még a rádio is kikapcsolna.. :D Azon agyalok kellene behúzni az aksitól plusz kábelt csak már szegény sarura nem fér kábel annyi plusz van! :D De nem tudom azon a vastag kábelen miért esik ekkorát a feszültség amúgy..
  11. Kispotter

    Motor

    Jaj bocsi nem olvastam azt hittem ez volt az alap hiba mármint a benzinszag. Viszont én már nagyon régen kiürítettem ezt a tartályt és összeragasztottam. Most viszont tényleg lehet nem jót tettem a motornak és több levegőt kap? Mert nekem szerintem nagyon melegszik bár lehet mind ilyen. Nyáron 3 perc elég, hogy a mutató elinduljon felfele és kapcsoljon a venti kb 95 nél. Igaz elég hamar ki is kapcsol. Meg néha szalagkorlát mellett mintha becsörögne néha pedig a gyújtás tuti jó. Ezen felül néha régebben volt szegény keverék hibakódom is. Van még valami jele, hogy észrevegyem a szegény keveréket? Valamint kipróbálnám én is ezt a ledugózást ideiglenesen. Akkor azt az 1 csövet kell ledugóznom ami a fékrásegítőtöl megy? Aztán az is lehet a szonda szivat és az a rossz de majd megyek párat lehúzott szondával!
  12. Kispotter

    Motor

    Bocs, hogy beleszólok, de nekem egyszer olyan volt, hogy a motor mögötti kartergáz cső kirepedt. Illetve az a cső fém, de viszont a tetején ahogy belekanyarodik a szelepfedélbe na az gumi cső és a belső fele kirepedt. Kb 1 évig kerestem a hiba forrását brutális benzinszag volt. Még anno hordtam autószerelőhöz is, de azt mondta fogalma sincs mitől van benzinszag..
  13. Kispotter

    Elektromos

    Ez nagyon király köszike! Bár angolul jobb lenne németül nem tudok, de majd most megtanulok! :D De lesz szabad időm simán lefordítom magamnak!
  14. Kispotter

    Elektromos

    Sziasztok! Létezhet valahol az interneten egy olyan rajz, vagy táblázat, hogy az ajtó átvezetőnél hányas pin vagy épp melyik szín hova megy és mit működtet?
  15. Mozog nekem is! És ahogy mondod. És szerintem azért teszi mert indítás után felpörgeti egy picit a motort és úgy áll vissza. Legalább is nekem ilyen!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.