Jump to content

Kispotter

Forummember
  • Content Count

    398
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Kispotter last won the day on December 10 2018

Kispotter had the most liked content!

Community Reputation

28 Segítőkész

About Kispotter

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 11/25/1992

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Csór
  • Érdeklődés
    F astra 92' C14NZ 370.000 km.

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    C14NZ 92"
  • City
    Csór

Recent Profile Visitors

1,037 profile views
  1. Kispotter

    Motor

    És pontosan erre felbuzdulva néztem meg anno az enyémet ezt az egyet ki is zárom ez tuti jó! MAP szenzor gyanús mert gyártás szerint egy idős a kocsival szóval cirka 27 éves már :D Az oktántugó 95 be van meg fixen. Sosem húztam még ki sem szerintem! :) Most enyhén utógyújtáson is kb egyforma ha jelre rakom azzal is. Annyi észrevétel van a kipifogó mélyebb hangú és néha bele-bele bufog alapjáraton. Szóval jelenleg érdekes a dolog ha létezik ilyen, mert alapjáraton utógyújtásos terhelésnél nagy fordulatnál meg előgyújtásos! :D Egyébként ezért érzek 2 ezres fordulatnál enyhe rántást mintha erőre kapna a kocsi, mert ott állít utána? Vannak lépcsők a fordulatszám tartományban ahol álít vagy lineárisan (fokozat mentesen) állítja?
  2. Kispotter

    Motor

    Sziasztok! C14nz-nél mik befolyásolják a gyújtási időt? Tudom, hogy rotoros és be kell állítani strobival ez meg is volt, de ha jelen van akkor 4 ezres fordulat felett becsörög a motor elég durván. ( nem mintha nagyon sokat mennék ott nem is arra való csak a múltkor szalagkorlát mellett kicsit kormoltam és ilyesztő volt a hang. Viszont most jön a csavar. Beraktam diag rövidzárat és így is meg kergettem és mintha nem is hallottam volna.. :O Lehetséged ez? Erre felbuzdulva rövidzár nélkül tekertem kis utángyújtást és így csendben maradt 5 ezerig. De a jeltől 1-2 cm re van. Igazából e fölött már alig van erelye. Nem tudom ez másnál is ilyen-e. De ez most minsegy arra lennék kíváncsi, hogy mik befolyásolják a gyújtás időpontot mert tusom, hogy vannak dolgok amik befolyásolják picit és mi miatt állíthatja a kocsi rosszul.
  3. Kispotter

    Elektromos

    Köszi! Központi zár szerelésnél én is az autóba kötöttem mindent! Egyébként van nekem itthon szakmám révén pár 10 méter ysly kábel ami kb 10 ért tartalmaz és mindegyik megszámozva 1-es erekkel. Azt hiszem ez pont megfelel erre a célra így azonosítani is lehet! Viszont egyedül a relé hiányzik nekem. Esetleg neked vagy valami is.erősödnek nem lenne? Vagy ahonnan tudnék szerezni? Te úgy csináltad a biztitáblánál ahogy gyárilag van vagy csak lengőbizti meg szabadon mindent és nem.nyúltál a bozti táblához? Csak azért mert nekem még a bizti táblában az érintkezők sincsenek benne az extráknak gondolom berakni meg macera. De ha nem szólj mert nagyon ragaszkodom gyári szerű megoldásokhoz!
  4. Kispotter

    Elektromos

    Szia! Na nálam vannak a tükrök. Annyit ki tudtam deríteni, hogy az alsó érintkezők ahol 3 van felelnek a mozgatásért. A felső 2 azt hiszem 2 barna fogalmam sincs mi szakadást mérek rajta remélem nem a fűtés.. mert fűtést nem találtam minek kellene villanyt adnom. Azt elmondhatnád nekem. Valamint egy normál kapcsolási rajzot ha lerajzolnád melyik szín mi a joystik-nál vagy esetleg melyik szín mivel párosul a tükröknél, mert láttam sokszor ezeket az opeles rajzokat, de nem bírom értelmezni sajnos..
  5. Kispotter

    Elektromos

    Hát elvégre villanyszerelő vagyok szóval olyan nincs amit nem oldok meg központi zárat is 0 ról csinálta semmi nincs előkészítve. Ráadásul nem furkáltam át ha nem bontóztam ajtóba pineket és egyesével raktam be darab vezetékkel.majd forrasztással. Szóval csak megoldom. Nekem is olyan lesz amin van külön gomb szerintem majd legroszabb esetben veszek 4 ezerért időzítős relét azt valami fix pozitívra bekötöm. Valahogy csak összekötöm csak azért szeretnék amennyire lehet gyári maradni és normálisan megkérdezni szóval ha valaki tudja azt szívesen meghallgatom!
  6. Kispotter

    Elektromos

    Sziasztok! 10 ezer ft ért tudok elvileg fűthető elektromos tükröket mindennel együtt. Annyit meg ér szerintetek? Szerintem meg. Viszont mennyire szívas berakni? Mit kell hozzá bontani ajtókárpitokon kívül? Valamint mi kapcsolja ezt hátsó ablak fűtés? És mennyit eszik villanyt? Csak azért, hogy hova köthetem rá, mert gondolom gyári helyre nem lehet mert bontani kellene hozzá mindent. Központi zárat raktam már be ha az ment remélem ez is menne. Meg úgy tudom kell hozzá valami relé is ezt hova tudom rakni? Mert a bizti táblahoz tuti nem férek hozzá..
  7. Kispotter

    Motor

    Sziasztok! Ma gondoltam játszom kicsit a kocsimon az alap előgyújtással nem mintha baj lenne vele csak kíváncsiságból hátha jobbá tehetem. Van stroboszkóp is de azt most félre tettem. Teszt üzemben voltam végig. Mindíg tekertem rajta majd próba. Nos ha utógyújtás irányban mentem el bár a hangja jobb lett hátul :D de a teljesítménye érdekesen alakult ugyan is 2000 alatt lomha volt mint a dög utánna mintha picsán rúgták volna úgy megindult szabályosan rántott az auto ( álturbo :P ) de mivel így 2000 RPM környékén gázon tartva a lábam folyamatos haladásnál rángatott gondoltam ez így nem jó neki. Egyébként ezt azért is próbáltam meg, mert van a mltornak egy jellegzetes hangja alacsonyabb fordulaton terhelésnél és nem tustam eldönteni az csörgés-e már, de mivel bőven utógyújtásnál is ugyan olyan volt így ez ilyen gyárilag és az nem lehet csörgés. Aztán adtam neki előgyújtást először nagyot durván kivehető csörgés volt 2000 rpm felett majd szépen csökkentettem egészen addig amíg meg nem szűnt fülre mint a régi szép időkben. Ekkor végre egyszercsak nem hallottam csörgést na mondom kíváncsiságból megnézem strobival. És pontosan jelen volt. Na mondom akkor király az alaphelyzethez képest kicsit előgyújtás fele volt az elosztó egyébként és nem tudom csak úgy tűnik-e vagy tényleg így van mintha jobban menne. Viszont ma hogy jöttem be dolgozni szalagkorlát mellett 120 al kb 3 ezres fordulat néha néha mintha halk becsörrenést hallanék. Kérdés maradhat-e így kárt tehet-e a motorba vagy ennyi belefér? Érdekes elvileg pont most van jelen strobival. Valamint azt szeretném még tudni, hogy ha hengerfejezve volt és vettek le ügye belőle olyankor a jel irányadó ugyan úgy pontosan vagy valamennyit az is tolódik ilyenkor?
  8. Jó kis tortúra ez, de valahogy így kell működnie!
  9. Szia! Még idő hiányában nem próbáltam de kifogom mindenképpen!
  10. Kispotter

    Elektromos

    Zotya én a napellenzőt gondoltam, hogy simán befaragható a sminktükör a sima napellenzőbe szépen? Ki kell vágni majd ragasztani? Mert ha meg tudom csinálni veszem is meg!
  11. Kispotter

    Elektromos

    Bele lehet faragni a simába simán úgy, hogy nem is látszik? Nem nehéz? Gondolom ki kell vágni aztán beragasztani? A világítás elhúzáshoz nem kell levenni a tetőkárpitot ügye? Vill szer vagyok van a befűzőm! :P
  12. Kispotter

    Elektromos

    Sziasztok! Találtam 2 db viláhítós kapaszkodót amit majd be is szeretnék rakni a kocsiba. Jól gondolom csatit nem fogok találni így húznom kell majd egyet a világítástól ügye? Vagy azokon a kapcsoló azért van, mert felkapcsolva is.mennek vagy azért mert le lehessen kapcsolni, hogy ajtónyotáskor ne menjenek? Mert akkor valami direkt test is kell neki, mert úgy tusom testet kapcsol a belső világítás. Jól tudom? Valamint létezik világítós napellenző anyós oldalra is? Eddig vezető oldalra találtam azt meg sehogyan sem.lehet felrakni anyós oldalra.. Egyébként ha valakinek bármelyik is van vagy esetleg 2 első elektromos ablakemelője is van azt szívesen megvenném!
  13. Szia! Csak kíváncsiság olyat néztél, hogy a dugót ha újjal oldalra vagy bármerre mozgatod mozdul-e? Mert nekem mozdult hengerfejezésnél és nem tetszett viszont kompresszióm minden hengerbe 10.5 ami azt gondolom jó még. C14nz ről van szó 390 ezer km-rel. Apropó felujítás előtt tudsz kompressziót mondani?
  14. Kispotter

    Motor

    Sziasztok! Most a hosszú hétvégén valószìnű megnézzük honnan jön a vezérlés burkolat alól az olaj. Mivel potom összeg a biztonság kedvéért főtengely szimeringet, olajszivattyú tömítést, karter tömítést megvettük mert valszeg az olajszivattyúnál ereszt. Kell még valami nekünk? Olajszivattyú kosaránál van tömítés és lehet kapni? Mert azt nem vettünk és ha nem kapni lehet ott pasztázni vagy nem érdemes? Vezérlés leszedése után kipu le teknő le kosár le és jön is ki a szivattyú? Van valami buktató?
  15. Sziasztok! Itt heminek 04.01.-én volt egy hozzászólása az alapjárat beállításról videóval. Válaszoltam is rá profilomba ha bemegyek látszik is ügye, hogy hozzászóltam meg a szöveg eleje is bejövök ide és semmi sajna utolsó bejegyszés március 25. Zotya.. Ilyenkor mi a bánat van? Másnál sem látszik? Jó lenne visszahozni valahogy azt a hsz-t meg szeretném csinálni.. Na erre, hogy beszúrtam ezt a hszt-t meg is jelent minden.. :/ Akkor bocsi tárgytalan..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.