Jump to content
OPEL FÓRUM

Kispotter

Forummember
  • Content Count

    497
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Kispotter last won the day on May 14

Kispotter had the most liked content!

Community Reputation

46 Segítőkész

About Kispotter

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 11/25/1992

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Csór
  • Érdeklődés
    F astra 92' C14NZ 370.000 km.

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    C14NZ 92"
  • City
    Csór

Recent Profile Visitors

1,399 profile views
  1. Zotya! Ez a visszacsapó mindegyikben benne van motorkódtol függetlenül? Mert 6 éve van nálam a kocsim akkor odavolt az ac pumpám. Mindig megszorult sokat állt valahol a kocsi. Aztán egyszer kivettem tudom nem szabad megjárattam visszafele. Kitolt egy raklap trutyit na azóta is megy benne van azóta 100 ezer km. Viszont újabban a jelenség reggeli első indításkor, hogy beindul viszont rá 10 másodpercre majdnem lefullad végül megint összeszedi magát és megnéztem egyszer levett injektorházzal és ilyenkor sajnos szemmel láthatóan levegős a benzin. Törtem a fejemet hol kerülhet bele, de akkor valószínű a pumpánál a visszacsapónál. Ha van benne cserélhető külön? Ügye azért gondolom, hogy csak ott kerül bele a levegő, mert az indítás pillanatában van benzin gondolom ilyenkor a csőben van és a pumpánál légbuborék kerül a benzincsőbe majd megint benzin. Ezt kellene valahogy megszüntetnem.
  2. Sziasztok! Nemrég voltam beszerző körúton. elég jó árért hozzá jutottam egy c14se blokkhoz mindennel együtt, egy szervós kormányműhöz, valamint amiért igazából mentem klímához. Viszont ezzel van egy kis érdekesség illetve több amit nem értek. A fűtésboxon rajta volt, hogy GM viszont egy matrica is volt rajta miszerint Diavia klíma amit ha jól tudok utángyártott viszont a címkén egykorú az autóval. Szóval lehetséges lehet az, hogy a gyárba vagy onnan kigurulva egyből beszerelték ezt az autóba? Viszont ezzel kapcsolatban volna még pár kérdésem. Tudtommal a gyári klímás opelekbe kell lennie fűtéscsapnak is. Nos ebbe nem volt viszont így nem értem, hogyan gátolja meg a meleg levegő befújását? Vagy itt ezen a boxon a terelőlapát van megjátszva úgy hogy hidegnél átfordul a klíma hőcserélőhoz, melegnél a fűtőradiátorhoz fél állásban meg engedi mind kettőt? Nem értem, hogyan működhetett ez így bele meg nem látok sajnos.. A másik dolog az pedig a klímahűtő. Tudtommal a klímás astrákba van 2 db ventilátor. Ebben viszont csak 1 van ugyan úgy mint az én fapadosomba a motortérben a hűtő mögött. Viszont a hűtőben lévő hőgomba nekem gyanús. Ebbe 3 érintkező van míg az enyémben ha jól emlékszem csak kettő. Ez lehet a klíma miatt? Vagy esetleg itt úgy van klíma bekapcsoláskor van egy alacsonyabb fordulatszám a ventinek állandóan és ennyi? Az utastérben lévő klímaköteg viszont egyenesesn káosz sajnos az már kicsit szét volt berhelve. Talán a szerencsém annyi, hogy csatik vannak amik csak 1 helyre mennek be, de még így is vannak kérdéses dolgok.. Nincs valakinek rajza esetleg ilyen diavia klímához? Vagy valaki van itt akinek ilyen van vagy volt beépítve? Nagy segítség lenne majd ha nekiállok.. Amúgy a klíma működött a gyerek elmondása szerint még fél éve. Meg mikor szétszedtük volt is benne gáz és a klímakompresszor kuplungja is jó szóval bizakodó vagyok Csatolok képeket és előre is köszönöm a segítséget nektek!
  3. Kispotter

    Motor

    Bosch-t. Egyébként meg akartam menteni, mert sajnáltam tönkre vágni mikor nem is biztos, hogy rossz, de kénytelen voltam.. Csillag víllás lecsúszott róla folyamatosan később a krovafej is.. Na mondom itt a vég.. Aztán egy zsír új krovafej fogta meg, határ eset volt.. De szerintem volt baja, legalább is érzek az autón változást mint említettem is így már nem sajnálom annyira. :D
  4. Kispotter

    Motor

    Azért csak kijött.. :D Bár kezdtem feladni.. Egyébként nem tudom csak érzéki csalódás bár nem hiszem, mert ugyanarra járok minden nap nekem úgytűnik sokkal kisebb gázpedál állás kell ugyanazon sebesség tartásához. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=28820200514_122542.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=26520200514_122548.jpg
  5. Kispotter

    Motor

    És mi a neve ennek akulcsnak és hol lehet szerezni? Lambda szonda kiszedő kulcs? Mert beírtam és közben meglett! :D Megpróbálom megkergetem hátha.. Azt ha nem majd veszek ilyet.. Az a baj már most, hogy próbálkoztam a háza benyomódott szóval lehet nem is működik már.. Ami nem számít csak leeszi a gatyámat :D
  6. Kispotter

    Motor

    Sziasztok! Valami trükk vagy módszer a lambda szonda kiszedésére? Üzem meleg a motor a csillagvillás csillag része rá is megy de akárhogy erőlködöm meg sem mozdul.. :/ Alulról talán nagyobb erőt tudok kifejteni, de nem tudom.. Vagy menjek vele valami durvább menetet a nagyobb meleg hatására megindulhat? Mert most csak munkahelyen járattam egy negyed órát. Köszi előre is! C14NZ
  7. Igen összeszámoltam már én is. És afelé hajlok, hogy ezt el kell engedni. Az egyik dolog az a koronavírus miatt is ugyan is spórolni kellene ki tudja mi lesz itt még ez miatt és ki tudja mi lesz a munkahelyekkel meg mekkora lesz a válság. A másik az, hogy eléggé foglalkozós a kocsi más része is. Hátsó fékek kukák. Alja rozsdás bár kirohadva nincsen. Köszöb sztem belül el van rohadva. A motorból amúgy meg orrán száján folyik az olaj bár az tömítések cseréjével orvosolható. Szerettem volna mindig is egy GSI-t, de ezt most elengedem..
  8. Sziasztok! Ma megnéztem itt a közelben egy c20ne GSI-t. Annyi, hogy hengerfejes, de elindult szépen jár. 200 ezer ft. Alja rozsdás kilyukadva nincs talán. Ti megvennétek? Alkudni is lehet srác nagyon meg akar válni tőle. Itt van a szomszédomba amúgy. Friss műszakis. https://www.facebook.com/groups/144722049411684/permalink/615296935687524/?sale_post_id=615296935687524 Egész nap ezen agyalok.. nem tudok dönteni..
  9. Kispotter

    Motor

    Engem is érdekelne honnan szerezted be valami link pl. ÉS nekem is a központishoz kellene. Köszi előre is!
  10. Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Lassan fék felújítás kell az autókámon alap tömör tárcsa van fent. Viszont ha már csere szeretnék jobbat. Az igazi az lenne ha vennék rá 256 os tárcsát nyergekkel.tudom, de akkor dobhatom ki sajnos a 13 as kerekeket 2 éves téli gumikkal azt meg nem szeretném. Úgyhogy marad a 236 csak hűtött tárcsákkal. Főleg, hogy unoka tesóm egyszer rosszat vet valami kocsira és az pont az én astrámra való hűtött tárcsa delphi gyári csomagban kb ingyen. Valamint kollégám tévesen vásárolt zimmerman fékbetéteket odaadta féláron. Szóval kb 5 ezer lenne ez eddig. A kérdésem az gondolom kell másik nyereg is a tárcsákhoz. Ha igen milyen felújító szettet érdemes vennem hozzá? Valamint ate gyértmányon kívül van f astra más fékrendszerrel? Kovács autón fel van tüntetve ATE fékrendszerhez ezért kérdezem. Ha valakinek van felesleges nekem való nyerge ne tartsa magában nem.ingyen kell! ;)
  11. Kispotter

    Motor

    Ha jól emlékszem és egy gumicsőre gondolunk márpedig szerintem igen akkor én is ezt vettem vagy is valami 5 ezer ft rémlik és 3 éve hibátlan.
  12. Kispotter

    Motor

    Szolgáltat az adatot.. Egyszerűen az opcom 50 fok felett vagy 60 nem is tudom átvált 0-ra és ott is marad. De a feszültség értéke változik szépen ahogy kell ez látszik is a táblázaton. Ügye pont ott van a feszültség váltás akkor vált 0-ra. Ugyan is nem tudom hogyan csinálja, de 2 feszültség skála van a motor hőmérséklet jeladónál. Szóval az megtévesztő. Működik az attól. Szerk: Na most megint meglepett az auto.. nem indult csak ha nyomtam a gázt.. egyszer már csinált ilyet amúgy.. lehet mivel kihúztam az ecut valamit újra kell tanulnia.. talán legutóbb is sarulevételkor csinálta..
  13. Kispotter

    Motor

    És ma jött a meglepetés ugyanúgy rángat ha éppen úgy tartja kedve.. És megcsináltam az exel táblázatot is folyamatos a járműsebesség info is.. Ma széthúztam az ECU nál minden csatit, megmozgattam a hall jeladót is stabil valamint a csatlakozóját megtisztítottam. Ha így sem lesz jó akkor még egy Ecu csere. Ha úgy sem akkor pedig leszoktatom magam a motorfék használatáról.. Jobbat nem tudok.. https://drive.google.com/open?id=1e0Z7kkXDGT-aZTu9ZYzR4fhRkiDzED6n Hátha valami érdekeset láttok rajta.. Töltsétek le és úgy elvileg jónak kell lennie..
  14. Kispotter

    Motor

    Na sziasztok! A felvételt opcomból még mindíg nem szerkesztettem meg, de már eléggé felesleges.. De azért kíváncsiságból megcsinálom. A probléma lent van map szenzor csöve.. Pont belül repedt el nem láttam.. És hiába fújkáltam féktisztítóval nem pörgött fel szóval lehet ez a módszer hülyeség is.. Kíváncsi leszek a reggeli hülyéskedése is megszűnik-e valamint a rángatás.. Bár szerintem a rángatás az ez miatt lehetett.. Ugyan is pont mikor vákumnak kellett volna lennie akkor nem volt vákum így azt hihette valahogy a motorvezérlő, hogy nyitva a fojtó szelep.. Bár mivel az ecu tudja a fojtószelep helyzetét is poti miatt mivel a 2 szenzor gyakorlatilag ellent mondott egymásnak nem értem miért nem dobott rá lámpát.. Tényleg elég buta szegény motorvezérlő..
  15. Kispotter

    Motor

    Szerintem meg fölé és valóban motorféknél a legnagyobb a vákum az tuti. Ugyan is zárva a fojtószelep padlógáznál pl nincs is vákum kb ott.. egyébként én a féken is érzem ha nagyot motorfékezek könyebb nyomni a féket pont a nagyobb vakum miatt. Egyébként a gyanúm most már MAP szenzoron van ott is átfogom nézni minden okés-e és ha igen azt fogom most lehúzni ECU csere előtt.. bár nem tudom ilyenkor amúgy mennyire lesz egyáltalán motorfék, mert azért segít az ecunak szerintem, hogy tudja motor fék van bár ha látja, hogy 0% a pillangó szelep onnan is tudja szerintem. És szerintem.most is az lesz ha lehúzom, hogy a maradék szenzorokból próbálja majd kitalálni a map szenzor értékeit.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.