Jump to content

Kispotter

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    299
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    4

Kispotter last won the day on Június 21

Kispotter had the most liked content!

Hírnév

17 Segítőkész

Kispotter névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1992-11-25

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Csór
  • Érdeklődés
    F astra 92' C14NZ 370.000 km.

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    C14NZ 92"
  • Város
    Csór

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kispotter

    Motor

    Úgy tűnik, hogy ahogy ezek az f astrák öregszenek mindnél előjön az alapjárat probléma! :D Én 2 éve küzdök ezzel bár nekem nem ilyen drasztikus. Néha meg semmi baja. Én már mindent kicseréltem, ami ezzel kapcsolatos. 1 Dolog maradt amit meg fogok ejteni. Próbaképp kicserélem a motorvezérlőt. Másra nem tudok gondolni már..
  2. Kispotter

    Motor

    Hát lehet igazad van de viszont az tuti mikor kicseréltem egy jó darabig kb 10 km nem volt normális alapjárat vagy kirívóan magas volt vagy alacsony volt, hogy le is fulladt. Első indításnál is 3 ezerig forgott aztán szép lassan beállt normálra. Úgy voltam vele ekkor tanulja meg az újat.
  3. Kispotter

    Motor

    Akkor nem is keresem. Én egyszer szétszedtem teljesen az injektor házat össze is raktam de ha nincs hozzá tömítés akkor most nem szedem szét csak nem szív ott semmi falsot.. Viszont akkor az injektor háznál kicserélem a tömítést, mert azt találtam nem nagy összeg.. A fém csőnél úgy látom olajos de akkor marad az is. És a menetrögzítést tudom van is itthon a szelepfedélnél is fellazultak mindig olajos volt felcsaptam a nagy opel javítási könyvet és ott is említi a menetrögzítést amit 1 éve megcsináltam parafa tömítéssel és azóta is csont száraz úgyhogy alul is így lesz. Ha már leveszem a kartert van ott még valami amit érdemes cserélni vagy kipucolni? Van az olajnyomás szabályzó még régebben te említetted azt hiszem azt is kitekerem kipucolom nekem is későn alszik el a lámpa, de ha jól emlékszem neked sem lett jobb!
  4. Kispotter

    Motor

    Szia! Köszi, de régi alapjárati motorral is ugyanezt csinálta.. Azt tudom, hogy el van dugulva a vékonyabbik cső ami megy a szelepfedélről a szívócsatornába, mert valaki egyszer rosszul rakta össze televan szénporral.. Azóta átrendeztem úgy van most ahogy lennie kell és tankszellőztetés is megvan oldva de az továbbra is elvan dugulva. Fentebb írtam most úgy is kap egy kis karbantartást, mert megérdemli valahogy kipiszkálom, hogy jó legyen. Nem hiszem, hogy sok köze van az alapjáratomhoz ugyanis nem állandó jelenség és általában leállítás indítás után tökéletes, de hátha..
  5. Kispotter

    Motor

    Sziasztok! Astrámon esedékes az olajcsere. Egyben cserélek karter tömítést is. Meg is van milyet veszek rá és milyen pasztával rakom össze, hogy jó legyen. Viszont ha már itt járok cserélek minden szűrőt meg stb-t és arra gondoltam az injektor háznál kicserélném a tömítéseket is. Nincs bajom a kocsival azon kívül néha az alapjárat szórakozik bár gyanús, hogy elektromos hiba mert olyankor elindítom és leállítom aztán semmi baja sincs, de hátha.. Na most szívósor és injektor ház közötti részhez találtam tömítést, de egyszer szétszedtem és úgy emlékszem van benne még egy nagyobb tömítés, de olyat sehol sem találok.. Mi annak a neve és hol kapok? Valamint ahol a motor aljából jön fel egy fémcső a szelepfedélhez a végén pedig van rajta egy gumi kanyar az megy a fedélbe. Annak az alján is van egy tömítés. Olyat hol találok? És még egy kérdésem lenne a szívósorba belemegy ügye egy vízcső. Maga a motor és a szívósor között van vízátfolyás? Bár gondolom van mivel csak 1 cső megy rá ha jól rémlik.. Mert akkor nem bolygatom most fél éve cseréltem fagyállót... Válaszokat előre is köszi! C14NZ
  6. Kispotter

    Motor

    Nálam sem állandó. Van mikor 1 hétig rendesen csinálja a dolgát. De egyre sűrűbben nem..
  7. Kispotter

    Motor

    Van egy olyan érzésem tuti jó lesz. Nekem is kellene egy másik motorvezérlő kipróbálni legalább. Mert más nemnagyon lehet már. Halottam ilyenről már másnál is és motorvezérlőt kelett cserélnie. Azt nem tudom még hogynézki egy motorvezérlő belül. Mert simán lehet forrasztási kontakthiba vagy akár ha van elekrolit kondi kiszáradás.
  8. Kispotter

    Egyéb csevegés

    Most tudtam meg mert a gyereket nemhagyta nyugodni a gondolat és megkeresett, hogy mi van a kocsimban mert tuti nem gyári és nem 1.4. Azt megmutattam neki forgalmit meg motorkódot. Mint kiderült azért volt kiakadva mert nem sima szívó volt ha nem turbós! :D
  9. Kispotter

    Motor

    Sziasztok! Légyszi segítsetek már nekem vagy legalább mondjatok valamit. Meséltem régen, hogy guruláskor alacsony az alapjárat ha megáll a kocsi beáll. Na mostanában az van 1500 as az alapjáratom ha gurulok ha állok. Állok a lámpánál azt "üvölt" a motor. Alapjárati motor van új nem olcsó drága de mégsem jó. Régivel is ugyanez. Map szenzor is cserélve volt csöveket szívóoldalon tömítéseket cseréltem falsot nem szív befújtam féktisztítóval mindent nem változik a fordulatszám. Ami az érdekes ilyenkor leállítom el indítom azonnal utánna egyből jó is az alapjárat és úgy működik ahogy kell. Mondjatok már rá nekem valamit mert már csak bennetek bízok én már a hajamat tépem. Motorvezérlő szarakodhat így?
  10. Kispotter

    Egyéb csevegés

    Na meg, hogy teljes gázpedál állásnál forgasd és a hall jeladó csatit húzd le. Legalábbis ha 1.4 8V. Ha 1.6 akkor az ac relét vedd ki vagy húzd le az injektor csatiját mert amúgy telemegy benzinnel.
  11. Kispotter

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Megvolt Valcsán Snowland 2018-as nagy szlovák opeltali. Poénbòl beneveztem sprintre a kis ideges c14nz-vel! :D És az 1.6 kategóriában (mivel 1.4 nem volt) sikerült kupát nyernem 3. helyezet lettem amit sosem gondoltam volna, de mások sem. Melettem volt egy 1.7d A vectra, de ő is megvolt csak a végén nem.. :/
  12. Kispotter

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! F astra kadett tükrös kocka a vezető oldali tükör lapja lötyög. Elég idegesítő mit tudnék vele kezdeni? Egyáltalán, hogy jön le a tükörlap?
  13. Sziasztok! Lassan esedékes lesz az olajcsere az astrámba (c14nz) eddig total quartz q7000 10w 40-et raktam bele nem fogyasztotta. Mivel szólnak a hidrotőkék főleg csak hidegen gondoltam teszek bele 5w 40-et azzal bajt nem csinálhatok. Mert melegen ugyanaz hidegen meg hígabb. Jól gondolom hogy nagy baj nem.lehet? Facebookon egy opelcsoportban ajánlotta egy gyerek nagyon www.xado.hu erre esküszik tényleg jó lehet? Valamint olajcserekor megejtem a kartertömítés cserét mert szivárog abból milyet kellene vennem? Valamint üzemanyagszűrőből, olajszűrőből, légszűrőből milyen márkát érdemes választani? Bár gondolom sok jelentősége nincs. A man tudom jó szűrőket csinál de horribilis az ára. Köszönöm a válaszokat előre is.
  14. Kispotter

    Elektromos

    Én is ilyeneket használtam és én is a gyújtásról vettem tápot. Nekem az volt a bajom mivel 92 es a kocsim, hogy csak gyújtáson megy a rádió meg a szivargyújtó meg kb minden. Vettem egy új gyújtáskapcsoló betétet ami ezt tudja csak hát kicsit más és nem.megy a helyére. Kormányoszlopot kéne cserélni hozzá. Így megoldottam egy kormány alatti kapcsolóval. Arról megy a fejegység, a tid kijelző, szivargyújtó, meg a kesztyűtartó világítás. Az egész 2 és feles hajlékony kábellel van 15 amperes lengőbizti. Így is kókány, de a legbiztonságosabb ez és ez egyszerű na meg nem látszik.
  15. Kispotter

    Elektromos

    Az lehet mondjuk.. télen nekem langyos.. ilyenkor már nem bírom fogni szegényt.. de nembaj ha direkt van ha nem ez így pont jó mert a 14.6 ami télen van ha az nyáron lenne aksi meghalna. Ügye melegbe nagyobb a gázképződés és kiszáradnának a cellák..
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.