Jump to content
OPEL FÓRUM

csaba66

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.748
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    47

csaba66 last won the day on November 18

csaba66 had the most liked content!

Hírnév

330 Segítőkész

csaba66 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Nem adja meg

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra H
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

4.649 profile views
  1. Caravan, de a legtobb alkatresznel mindegy... Ha nem gyarilag LPG-s, akkor csak az atalakito tudja, hogy elvileg mi kell hozza... Ha kiveszed, ami benne van, akkor jo esellyel ra van irva a homerseklet (persze nem biztos, hogy az atalakitaskor csereltek).
  2. Melyik erzekelot csereltek? A kiiras a szintre vonatkozik, tehat ha az rendben van, akkor a szinterzekelo, vagy a kabele a hunyo.
  3. https://fusesdiagram.com/opel-vauxhall/fuse-box-diagram-astra-h.html 36 vagy 29, ha van REC, 15 amperes.
  4. Azt nem hiszem, hogy nagyobb baj lehetne... Meg az lehet, hogy valamelyik jelado, vagy elektronika mukodik rosszul, amikor meleg, es ez gatolja az inditast. Jobban utana kene menni a hibakodoknak, OpCommal; torolni, nezni, melyik jon vissza, stb. De meg lehet vele nezni az uzemanyagnyomast is a sikertelen inditozas kozben, es akkor kiderul, hogy azzal van-e gond. Ha markaszervizben csak P0380-at talaltak, es erre mondtak, hogy nyomas problema, akkor el kell felejteni oket.
  5. Az izzitorele hibanak lehet koze az inditashoz, persze akkor hidegen kene nehezebben induljon. Mindig melegen a rosszabb? A nyomasveszteseg jo szoveg, csak az nem vilagos, hogy ha egy ora utan fennall, hogy mulik el reggelre... Hacsak nem egy olyan luk van, ami melegen ereszt, hidegen nem.
  6. A lengescsillapitonal erezni, ha tul konnyu kezzel osszenyomni, persze ehhez nem art, ha van egy jo is referenciakent, es le kell szedni hozza a rugot is. De a nagy hibak kiszedes nelkul is kiderithetok, ez egy telesen halott: Ez meg a jo: Itt pedig tovabbi mesek vannak ellenorzesekrol: Meg azt lehetne kiprobalni, hogy jon-e a hang a kormanyosszekotok lekotese utan is. Egyiket, masikat, mindkettot lekotve, esetleg a lekotott vegeket rangatva mi valtozik? Ebbol talan kiderul, hogy a kormanymubol, vagy a futomubol jon a zaj.
  7. A golyalab biztos egyszerubb, es egyuttal erdemes a lengescsillapitokat is megnezni, mert azok is tudnak eszement hangokat adni, eppen tavaly oktoberben irtam itt errol. Kormanymu bajom meg szerencsere nem volt, de gondolom, hogy ha ott van valami, azt kene hallani akkor is, ha felbakolod az elejet es ugy rangatod a kormanyt (esetleg valaki fogja kozben az egyik kereket). Sot, talan fel sem kell bakolni...
  8. A TIS, azaz a gyari szerviz leiras szerint ki kell venni a ket csavart, es annyi (nyilvan a szij es a bekotesek leszedese utan). Csak nezted, vagy probaltad is? Ha kint vannak a csavarok, meg kell probalni addig forgatni, amig ki nem jon, feltehetoen lefele, mert a szij leszedesehez felemelteti a kocsit, aztan nincs szo leengedesrol.
  9. A "kutyacsont" szokta eloszor feladni, azt szinte latatlanban erdemes cserelni, ha meg nem volt, mert csak 2000 Ft. https://zsu.hu/termeklap/d140018_dkm_pr
  10. Mivel a hibakodok a kijelzohoz, CIM-hez, es az immobilizerhez tartoznak, semennyire. Az EGR lefalazasa elott is voltak ilyen gondok?
  11. Es mit tapasztalsz, mit szeretnel megjavitani? Kommunikacios hiba sokmindentol lehet, ha utana rendbejon, akkor nem kell foglalkozni vele.
  12. Ha zarlat van valamelyik kimeneten, az lefoghatja a teljes bal csatornat; kiszedett radioval lehet tesztelni. Ha igy sem megy, akkor valoszinuleg meghalt a bal vegfok. Lehet kapni, egy ilyen IC-rol van szo: https://www.hestore.hu/prod_10021986.html?lang=en Persze csak akkor erdemes cserelni, ha sk. butykolod.
  13. Nem biztos, hogy pont igy van, csak megalapozott sejtes: A levego eloszor a klima hocserelojen megy at, aztan a futesen, igy lesz telen (bekapcsolt klima mellett) paratlanitott, de azert meleg levego. Extrem esetben nyaron is adhat ra futest, ha tul hideg lenne a levego. A hutes merteket nem a kompresszor kapcsolgatasaval allitja az elektronikus vezerles, hanem a ventilator sebessegenek szabalyozasaval. A kompresszor fordulatszama a motoreval aranyos, azt nem lehet befolyasolni, de a forgatasahoz szukseges teljesitmeny (azaz hogy mennyire fogja vissza a motort) attol fugg, mennyire m
  14. Ha kiloOhm lenne, meg sem mozdulna ventilator... A K a turest jelenti, +- 10%. Ha kettonel jo erteket mersz, akkor a harmadik szakadt, azt kell megmuteni.
  15. Ennyi a korabban emlitett linken is, de ez eszetlenul draga, foleg, ha esetleg ventilatorostul is olcsobb...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.