Jump to content

csaba66

Forummember
  • Content Count

    2,565
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    33

csaba66 last won the day on March 20

csaba66 had the most liked content!

Community Reputation

311 Segítőkész

About csaba66

  • Rank
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Nem adja meg

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra H
  • City
    Budapest

Recent Profile Visitors

4,055 profile views
  1. A 7zap alapjan valojaban ket fajta van, es a kulonfele kodokhoz ez a ket cikkszam tartozik: KS4 HN6 NC6 AP7: 95517233 WK WG3 AC4 KX4: 93168625 Ha a Cromax szerint az utobbi kell, akkor vagy elhiszed nekik, vagy megnezed, mi van a kompresszorra irva No es persze az is kerdes, mit szol a szerelo, mert ez a megrendeli mindharmat mese nyilvan nem arrol szol, hogy ne tudna eldonteni, melyik kell, hanem hogy ne akarja az ugyfel sk. megvenni...
  2. Ezt igy nem lehet megmondani, meg kell nezni a kodot (2 betu, vagy 2 betu + 1 szam) a kompresszoron. Annak alapjan lehet itt keresgelni: https://opel.7zap.com/en/car/a04/c/6/9-2/#24X
  3. https://cromax.hu/kormanyoszlop_modul_cim_modul_opel_astra_h_41792 Aztan hogy egy szerviz mit ker erte... Gondolom, az ujak mar jobban vannak forrasztva, de ki tudja, mert azert a regiek is birtak jopar evig. A leiras valoban kisse remiszto, de azert nem lehetetlen, foleg, ha van nemi gyakorlatod a temaban. En mar tul vagyok rajta, a kormany leszedeshez kell egy (azt hiszem 50-es) torx kulcs, mas extra szerszam igeny nincs. Csak turelmesen, ovatosan, figyelmesen elolvasva a leirast. Szanj ra jopar orat, kapkodas nelkul, adott esetben megallva, ujra elolvasva a leirast, lefenykepezve, mi hogy volt, stb.
  4. Ez elvileg minden hibara igaz Jelen esetben kerdes, hogy hajlandok-e atforrasztani, vagy cserelni akarjak; az utobbi nem lesz tul olcso...
  5. Mivel egyebkent ugyanazokat a nyilasokat hasznaljak, feltehetoen az ules alatt sincs maskepp. De ha olyan donto fontossagu a kerdes, akkor ki kell probalni
  6. Kosd le az akkut egy fel orara, hatha rendbejon a resettol. Nalam a feklampa emlekeim szerint megy gyujtas nelkul is, igy a feklampa kapcsolo nem lehet, hacsak nem varialtak at a dolgot 2006 es 2010 kozott... Ha a reset nem segit, akkor neki kell allni nyomozni, pl. kiprobalni, megy-e gyujtas nelkul a feklampa. Ja: a feklampa es a hatso helyzetjelzo ugyanaz, csak eltero fenyerovel; nem lehet, hogy csak a helyzetjelzo megy?
  7. Pedig boven van rola szo, ird be a keresobe. Az UEC alatti csatlakozoknal szokott lenni kontakthiba egyebkent, de ha csak kod van, es tunet nincs, akkor elso korben eleg torolni, aztan nezni, jon-e ujra.
  8. Lehet, hogy valami mas, kesleltetve kikapcsolt aramkoron van, ha nincs REC... Koss ra egy izzot, vagy hagyd bent a muszert, aztan kocsi becsuk, var, kukkol
  9. Akkor lehet, hogy az is egy REC-es extra De nyilvan barhonnan viheted, csak az mar ott lenne helyben.
  10. Adhatod neki mashonnan is a tapot (pl. a szivargyujto vilagitasarol).
  11. Egy-ket honapot kell varnod, es lemerul az akku De amugy az valoban allando, es lehet vitatkozni azon, hogy ez igy jo-e. Vegulis lehet, hogy van, amikor jol jon, amugy meg nem oszt, vagy szoroz.
  12. Igen, az lehet, hogy a REC nelkuliekben egyutt megy az utasterrel, aminek van kesleltetese. Viszont az eredeti problema akkor sem ertheto, vagyis hogy allandoan eg, raadasul az utastertol fuggetlenul.
  13. Most direkt lementem, 2006 novemberi gyartas, szinten kombi. Mivel el szoktam huzni a csomagter feletti rolot, altalaban nem latom, mi van a lampaval, de most direkt megkukkoltam: nyitasra utasteri lampa nem gyullad fel, csak a csomagteri, ami csukasra egybol el is alszik. Kulcs nem volt benne, esetleg fugghet attol is, de alapvetoen a fent leirt verzio tunik normalisnak, es azt is teszi.
  14. Ugy erzi, hogy nyitva van, tehat vagy elromlott az erzekelo (ez valoszinuleg a zarszerkezetben van, de nem biztos), vagy eltort/zarlatos a kabele. Automatikus ablak zaras nincs, azt lehet beallitani, hogy a taviranyito gombjat nyomva lehessen mozgatni az ablakokat.
  15. Ez a negy modul csak az LS CAN buszon log, tehat azon nem tud kommunikalni az OpCom. Lehet maga a kutyu beteg, esetleg a csatlakozo. Ha a kocsi muszerei mukodnek, akkor valoszinutlen, hogy a kocsival lenne gond. Mozgasd meg az OpCom-ot a csatlakozoban, lehet, hogy csak ott nem erintkezik rendesen.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.