Jump to content

csaba66

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.479
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    30

csaba66 last won the day on December 3

csaba66 had the most liked content!

Hírnév

301 Segítőkész

csaba66 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Nem adja meg

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra H
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

3.932 profile views
  1. csaba66

    Légkondicionáló rendszer (klíma) és fűtőrendszer

    Nem lehet, hogy ez jelzi az alacsony vizszintet is? Ha eppen a hataron van, akkor melegen meg jo, de hidegen mar nem...
  2. csaba66

    Légkondicionáló rendszer (klíma) és fűtőrendszer

    Mivel H-ban nincs ilyen motor, nem igazan jo helyen kerdezed... De ha jol ertem, akkor azt jelzi, hogy tulmelegedett a motor, amire logikus, hogy elinditja a ventilatorokat. Ha a homerseklet jelado cserelve volt, kabelek jok, stb., akkor marad az, hogy a vezerlo hulyult meg. Vagy esetleg valami egyeb trukk (pl. ket homerseklet jelado van, stb.), de errol fogalmam sincs, mivel nem ismerem a motort. A klimahoz sem tudom, milyen koze lehetne.
  3. csaba66

    Légkondicionáló rendszer (klíma) és fűtőrendszer

    Nem tudom, milyen valaszt varsz erre, de ha esetleg a temaba vago kerdest tennel fel, egybol tesztelhetned.
  4. csaba66

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Ez mechanikai gond... Lehet, hogy egy kis pucolas, piszkalas segit rajta, de ha valami annyira elkopott, hogy mar nem fog a zar, csak amikor reteszelve van, akkor cserelni kell.
  5. csaba66

    ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Akku levetel utan nem kell kod. Van Car Pass, es a kod akkor kell, ha cserelni akarsz valamilyen elektronikus egyseget.
  6. csaba66

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Ranezesre inkabb egy dioda; ha megforditod a polaritasat, egybol kiderul. De ha ugy vilagit, ahogy akarod, akkor minek piszkalni?
  7. csaba66

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Meg az ulesben egy erzekelo, onnan tudja, van-e utas. Valoszinuleg az rossz, vagy szetjott a csatlakozoja, stb.
  8. csaba66

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Akkor ott elromlott valami, nyilvan nem kene sipoljon, csak akkor, ha van utas.
  9. csaba66

    Zene

    Kodot nem ker, csak amikor majd hozza akarod tanitani ehhez a kocsihoz (de a kod sosem a radiohoz tartozik). A fogyasztast azert nem irja, mert az elozo kijelzo tipusa van beallitva. Jo esetben allithato OpCommal, a DIS es EHU menukben kell kutakodni.
  10. csaba66

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Akkor most forog a starter, vagy nem? Mert a behuzas legfeljebb a motor forgatasanak intenzitasaban kulonbozik, vagyis csak gyenge akku es/vagy starter lehet igy. Nem ertheto viszont, hogy miert allt le menet kozben, hacsak nem a sofor volt bena A fektisztitoval elindul, de lefullad sem igazan illik a kepbe, bar lehet, hogy nem kapott belole eleget... Szoval reszletes es pontos leiras hianyaban meg tippelgetni is nehez.
  11. csaba66

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Lehet, ezzel meg nem kiserleteztem... A radiot egy ora mulva zarja le, azt mar tobbszor is tapasztaltam :) Ez egyszeruen ellenorizheto: tegyel egy olyan meretre levagott papirdobozt a mostani akkudra, ami 190-re noveli a magassagat. Ha nem nyomodik ossze a motorhazteto becsukasakor, akkor befer
  12. csaba66

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Egy ora mulva is? Ha van REC, akkor az vezerli, ha nincs, akkor az UEC. Lehet, hogy csak hibas jelet kap (pl. ugy erzi, nyitva van egy ajto, pedig nem) vagy maga a modul rossz. Persze egy ido utan nyitott ajto mellett is le kene kapcsolja a vilagitast, de ez nem tudom, mennyi. Esetleg egy reset is segithet, ugyhogy elso korben en lekotnem az akkut fel orara, aztan kiprobalnam, hogy 1-2 ora alatt elalszik-e.
  13. csaba66

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Ha ez lenne a gond, a starter sem forogna...
  14. csaba66

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Az, hogy a szuronel van uzemanyag, meg messze nem eleg. At kell jusson a pumpan is, es az injektoroknak is nyitni kell. Kossetek le az akkut fel orara, aztan nezzetek, milyen sorrendben jonnek vissza a hibak. Nemreg volt itt szo egy olyan esetrol, amikor a pumpa hajtokereke elfordult a tengelyen, igy nem volt nyomas, szoval sok dolog lehet. Az OpCom egyebkent kiirja a nyomast is, azt is erdemes megnezni.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.