Jump to content
OPEL FÓRUM

csaba66

Forummember
  • Content Count

    2,699
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    42

csaba66 last won the day on December 17 2019

csaba66 had the most liked content!

Community Reputation

325 Segítőkész

About csaba66

  • Rank
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Nem adja meg

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra H
  • City
    Budapest

Recent Profile Visitors

4,381 profile views
  1. Az lehet, hogy nem veszi el azonnal, csak 10 perccel a leallas utan, de nincs allandoan kivilagitva a szivargyujto.
  2. Egyesben felmegy? Az attetel alig ter el (3.73 vs. 3.63) : https://www.opel-infos.de/technik/getriebe/f17.html Mit jelent amugy, hogy nem megy fel? Lefullad?
  3. Nyilvan nincs hivatalos kiiktatasi procedura, aztan ki igy csinalja, ki ugy... A gyertyacseretol maga a vezerlo meg lehet hibas, azt nem latom, hogy a DPF kiszedese hogy adhatna ilyen hibakodot. De nem tudjuk, mit hogy buheraltak at, es a vezerlo hogy hulyul meg ettol.
  4. A szivargyujto vilagitasa kapcsolt, egy relet meg lehet hajtani rola.
  5. No talan rajottem, mi lehet, valoszinuleg a DPF szenzorairol jovo, vagy inkabb nem jovo jelek kavarjak meg a motorvezerlot. Hogy milyen szenzorok vannak, azt itt mutatjak: es kerdes, mi tortenik ezekkel a DPF kiiktatasa eseten. Gondolom, a vezerlo azt varja, hogy a DPF eleg meleg legyen, es amig ez nem tortenik meg, illetve a kulso homerseklet alacsonyabb egy adott erteknel, izzitassal probal segiteni. De ha az izzitas is hibas es a DPF homerseklet sem lesz jo egy adott idon belul, akkor ugy veli, hogy valami nagy gaz van, es limitalja a fordulatszamot. Kivett DPF mellett, adott kulso homerseklet alatt valoszinuleg folyamatosan mennek az izzitogyertyak, es akkor az sem csoda, ha hamar kipurcannak.
  6. Akkor mar csak az a kerdes, hogy mi az a kulso homerseklet, ami alatt az A17DTJ semmilyen esetben sem hajlando 2000 folotti fordulatszamon mukodni Persze megint oda jutunk, hogy nem vilagos, mi alapjan tilt, mert ezek szerint nem a viz homersekletet nezi. Tudja meg a kulso levego homersekletet, es azt is, ha nem jok az izzitogyertyak, de akkor miert var ot percet? Hatha kozben melegebb lesz kint, vagy megjavulnak az izzitogyertyak? Illetve meg a katalizator es a DPF homersekletet is tudja... Lehet, hogy csak a kiszedett DPF miatt tud ilyen allapotba keveredni?
  7. Erdekes, nem tudom, hogy jon ossze... Raadasul november elejen nem volt akkora hideg (most sincs amugy, a hideg az a -30 fok ). Raadasul kozvetlenul indulas utan biztos hidegebb, mint ot perc mulva, tehat ha ezert tilt, akkor is valami olyasmi van, hogy nem melegszik eleg gyorsan (ami viszont lehet a termosztat is). Az izzitogyertyak maximum 1-2 kW teljesitmenyt vihetnek be, aminel a motor termikus vesztesege joval tobb, szoval nem igazan ertem a dolgot tovabbra sem.
  8. Errol az a klasszikus vicc jut eszembe, hogy ha a bolha osszes labat kitepik, akkor megsuketul A fordulatszam problemat valoszinuleg az uj fw oldotta meg, csak ez eppen egybeesett a gyertyacserevel is.
  9. Alacsony terhelesre ok, de azt irtad, menet kozben sem volt hajlando 2000 fole menni, pedig olyankor terhelve van, es legfeljebb akkor nem tud teljesen bemelegedni, ha a termosztat rossz. Nem tudom, ki ajanl 30ezrenkent izzitogyertya cseret, de nekem 382ezernel is a gyariak vannak bent, es semmi hasonlot nem tapasztalok (Z17DTH). Raadasul ki lehet merni oket, es hibakodot is adnak, tehat csak ugy cserelgetni teljesen folosleges.
  10. Ez rendben van, de azt nem magyarazza, hogy miert nem volt hajlando 2000-es fordulat fole menni...
  11. Mikor jart elotte? Ha mondjuk elozo este, es igy jo, de 2-3 nap allas utan nem, az szinte biztos, hogy levegosodes.
  12. Ez ugyanaz a P0002-es hiba, szoval a nyomasszabalyzo szelepre panaszkodik. Az viszont furcsa, hogy csak inditasnal okoz gondot, erdemes talan megmozgatni, megpucolni a csatlakozojat, hatha csak ott van gond. 2:40-nel kezdodik; az Astraban a Bosch van, 2:55-nel latszik, hogy helyezkedik el. Ettol fuggetlenul a levegosodes nagyon gyanus, mert annal van tipikusan az, hogy elindul a maradek uzemanyaggal, amikor a levego odaer, lefullad, aztan nehezen indul, mert ki kell hajtani a levegot.
  13. A leirtak alapjan levegosodes gyanus, vagy esetleg az izzitogyertyak is lehetnek. A P0002 a nyomasszabalyzo szelep, de ha az rossz, akkor nem csak inditaskor okozna gondot. A hibakodokat olvasd ki es ird meg igy: Itt alapvetoen nem szerelok vannak, es fogalmam sincs, Cegledbercel kornyeken kihez lehetne menni. A levegosodest neztek azok, akinel jartal? Ez egy teljesen alap dolog, kifejezetten dizeles szerelohoz lenne erdemes menni. Amig nem sikerul megoldani, addig teljesen jo modszer az, ha inditas utan egy kis gazt adva nem hagyod lefulladni, mert akkor kimegy a levego, es jar tovabb, mintha mi sem tortent volna. Miota van ez a hiba egyebkent? Veletlenul nem egy uzemanyagszuro csere utan kezdodott? Lehet, hogy rosszul van beteve, vagy esetleg repedt a haz.
  14. Amig ment az ecat24, addig le lehetett kerdezni, de most nem tudok forrast a markaszervizeken kiuvul.
  15. A mindenfele extrat bekamuzo eladok nekem eleve gyanusak... Futheto szelvedo, esoszenzor, Xenon, fenyszoromoso, ESP, tolatokamera; lehet, hogy van benne egyik masik, de utana kell nezni.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.