Jump to content
OPEL MAGAZIN és FÓRUM

realpopek

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    30
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Meriva B
  • Város
    Gyöngyösoroszi

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

realpopek's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

1

Hírnév

  1. Szia, Ha leállítom melegen már rögtön utána nem indul be. Erőteljesen teker az önindító, nem lomhább. Szóval lejtőn leállítom, guruljon az autó és úgy próbáljak indítózni?
  2. Szia, Ki lett cserélve mind a 4 porlasztó, ugyan az a hiba, viszont sokkal szebben jár a motor. De az eredeti hiba megmaradt, jöhet a felgyújtás.......
  3. Szia, Pénteken volt ismét egy szerelőnél, szintén injektor hibát állapított meg. Szóval a kérdés az, hogy vegyek 4db felújított injektort mérési jegyzőkönyvvel, vagy ezeket újíttassam fel?
  4. Én is nagyon kíváncsi vagyok, és hogy a végére mennyibe lesz a mutatvány? Mivel a magasnyomású szivattyú Denso, így gondolom az injektorok is azok. Szerinted felújítottat vegyek ( 4db mérési tanúsítvánnyal 120e-FT) vagy ezeket újíttassam fel? Ja még keresnem kell valakit, de itt Gyöngyös környékén nem igazán van hozzáértő szaki.
  5. Szia, Ma jött haza az autó a hivatalos opel szervizből. Minden rendben van a motorral, kivéve , hogy melegen továbbra sem indul. Átnézték, az lett a következtetés, hogy a 3 és 4-es porlasztó kopott, ezért amikor bemelegszik olyan magas lesz a résolaj veszteség, hogy nem indul be. Fel kell újítani a két porlasztót. Na jelenleg ez a helyzet,azt mondták hidegen sem indul szépen, meg kicsit kopog. Most kereshetek porlasztóst....
  6. Szia, Nem történt még semmi a dologba, szerdán vagy csütörtökön megy gyári diagra. Viszont volt nálam teljesen más okból egy autószerelő emberke, beszégettünk és említettem neki a problémámat, meghallgatta a motort működés közben, ő azt mondja hogy porlasztó hiba lesz. Lehetséges ez? Sajnos a porlasztókat nem tudom megnézni a diaggal, azt nem tudja, vagy én nem értek eléggé hozzá.
  7. Persze én is úgy gondoltam, hogy ha a két jeladó közül valamelyik megoldja akkor öröm van. Sajnos nem így lett, de már nem cserélgetek semmit ami tuti nem rossz. Beszéltem opelos emberkével, jövő héten tudja opel szervizben megnézni az autót, ráteszi gyári diagra, remélem meg lesz a bűnös alkatrész. Addig viszont az általad írt dolgokat kipróbálom. A régi szép idők,mikor nem voltak telepakolva mindenféle érzékelőkkel,jeladókkal stb... most már szinte nem is autószerelő kell hanem informatikus, programozó.
  8. Szóval, van két jeladóm szinte 0 kilométeres. Betettem a főtengely jeladót de sajnos nincs semmi változás. Most szomorkodom egy darabig.....
  9. Szia, a két jeladó színben is más,és alakban is eltér. Ja meg nem utolsó sorban árban is különböznek. Mindegy holnap megveszem a főtengely jeladót, ha nem lesz jó akkor viszem az Opel szervizbe, megemlítem nekik, hogy a két jeladó már cserélve van.
  10. Szia, Remélem megoldja, mert lassan tankolni kellene az autóba és nem akarok kannával szaladgálni. Melyik más szenzor vagy jeladó adhat fals infót? A vízhőfokot jól mutatja számító gépen is. Holnap meglátjuk....
  11. Szia, Megcsináltam a "tesztet".Kb 20-al gurultam,leállítottam a kocsit, gyújtás vissza, 2-be ráengedtem a kuplungot és rögtön beindult. Azt vettem észre, hogy 60-70 fok alatt beindul, 60 fok fölött nem. Vezérműtengely jeladót vettem,kicseréltem ugyan az a hiba, holnap főtengely jeladót veszek. Indítózásnál a fordulatszámmérő nem mozdul meg, olvastam, hogy kellene mozognia.
  12. Szia, Holnap megcsinálom a lejtős tesztet, nem lesz baja gondolom? Mármint nagyobb?
  13. Szia, Kiszedtem a gyertyákat, jó mind. Most már eljutottunk odáig, hogy hidegen beindul, viszont ha megyek vele kb 5-6 km-t azután már nem akar beindulni. Van amikor fél óra múlva hajlandó beindulni, addig csak köszörül. De ha beindul kimegy a világból is. Kiszedtem a főtengely jeladót és a vezérműtengely jeladótis, megpucoltam, ugyan az a jelenség. Néztünk nem induláskor üzemanyag nyomást, felépül rendesen, többször is ráindítottam, mindig felmegy 30000kpa fölé. Szóval tanácstalan vagyok, még esetleg felgyújtom,de majd télen legalább melegszünk mellette.
  14. Szia, Ma ránéztem az izzító gyertyákra,bent a helyükön mind 8 Ohmot mutatott. Van másik Opel is a családban,abban 1 Ohmot mérek. Lehet hogy minden gyertya tönkrement? Ha igen lehet ettől a nehézkes indulás, milyen márkát vegyek? Köszi.
  15. A szelepet ahogy írtam is kiszedtem, de nem találtam semmi rendellenességet, mondjuk attól még lehet rossz, vagy kezdődő elhalálozás. Sajnos ez nem szétszerelhető, így sok mindent nem tudtam vele kezdeni. Egy új szelep pedig próbálgatni kicsit drága.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.