Jump to content

Handbrake

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.179
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    17

Handbrake last won the day on Október 26 2017

Handbrake had the most liked content!

Hírnév

157 Segítőkész

Handbrake névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Mezőberény

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G Caravan Y17DT, Astra H Z17DTJ
  • Város
    Mezőberény

Legutóbbi látogatók

3.317 profile views
  1. Handbrake

    Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések

    Üdv! Akinek CDTI motoros a G Astrája, segítene nekem egy kicsit? Arra szeretném megkérni, hogy a porlasztókon lévő 2 pólosú csatlakozoba, gyújtás ráadása nélkül mérjen nekem egy rövidzárat, ha lehet mind a 4 csatlakozóban. Van ott rövidzár bármelyikben? Köszönöm előre is!
  2. Handbrake

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Egy kérés ha van olyan akinek van Z17DTJ / Z17DTR motorkódú autója, ha meg tudná mérni, hogy gyújtás nélkül a porlasztókra menő 2 pólusú csatlakozóban van-e rövidzár? Köszönöm!
  3. Handbrake

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Üdv! Ismét egy érdekes dologgal állok szemben, ehhez kérném a segítségeteket. Valakinek lenne elektromos kapcsolási rajza, lábkiosztásokkal együtt Z17DTJ motorhoz, a motortérben lévő, ECU-ra menő kábelköteg érdekelne. Köszönöm!
  4. Handbrake

    Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések

    Szia! Sajnos így senki nem fogja tudni neked megmondani, hogy mi lehet a gond, főleg úgy nem, hogy ne kellene egy kisebb mennyiségű pénzt elkölteni :) . Tapasztalatom szerint az apróságokkal kell kezdeni, és a drágább dolgok felé haladni. ( Egy H Astra kapcsán járok hasonló cipőben.) Ha az adagoló jó, a vezérlő elektronika jó ( nem lötyök benne gázolaj), érdemes lenne gázolajszürőt nézni, lehúzni a légtömegmérőt, MAP szenzort takarítani, felsőholtpont jeladót, aztán ha még mindig akkor porlasztókat cserélgetni ( ha van miből próbára kivenni ). Lehet valami dugulás az üzemanyag ellátó rendszerben is. Mennyi km van a kocsiban? Mindenképpen nézd meg Jelen van-e a vezérlés ( lehet, hogy ugrott....) Hírtelen enny.... Sok sikert!
  5. Handbrake

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Nekem hasonló hibám van szintén, 40-50 km/h óránál jön be, ahogy gyorsítok úgy hangosodik, de a sebessége ( zajnak) nem változik. Fingom nincs, hogy mi lehet, de nálam gyújtás levétel után is csinálja, valami mechanikus dolog lesz. UPDATE: ( kaptam infót arról, hogy lehet a kerékagy csavarja lett túlhúzva... hétvégén ránézek)
  6. Handbrake

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Üdv! Ma reggel egy újabb hibajelenség, hibakód kíséretében, menet közben: P0380-06. Nagyjából már megfejtettem, hogy az izzítással van valami grimbusz ( 2000 km ezelőtt mind a 4 gyertya cserélve lett, szerintem ezeket első körben kizárhatom) Szerintetek merre érdemes indulni keresgélni? Egyéb iránt mit jelent a -06? Köszönöm a segítséget! Handbrake
  7. Handbrake

    Általános műszaki problémák! - Astra H

    Ma reggel kipróbáltam úgy is, hogy felgyorsítottam 80 km/h-ra és levettem a gyújtást üresben gurultam, a hang ugyan úgy jelen volt. Szóval a szolenoidot kizárom, viszont akkor kerékcsapágy lesz..........
  8. Handbrake

    Általános műszaki problémák! - Astra H

    Téli gumival is ezt csinálta, a nyárit tegnap tettem fel, azzal is ugyan úgy csinálja. Csapágyat kizárnám, futómű beállításkor mindent megrángattak, megforgattak, megnéztek. Annak nem lehet baja. Kanyarba nem változik egyik irányba sem. Aztán közbe bevillant egy olyan is, hogy a Z17DTJ-ben hasonlóan a Y17DT-hez ( G astra) van egy solenoid a szívósornál, amire megy 12V, az nekem G-n nyekergett hasonlóan. De ott huzamosabb ideig nem visított, csak nagy hidegekben. Inkább oylan villanymotor szerű hangnak mondanám, majd megpróbálom valahogy rögzíteni menetközben. ( kormányszervóra ránéztem Op-Com-al nem volt kiugró sem az előírt fordulatszámban, sem a pillanatnyi fordulatszámban, sem pedig a felvett A-ban).
  9. Handbrake

    Általános műszaki problémák! - Astra H

    - növekvő sebesség esetén nő a hang erőssége 60 km/h felett fordulatszámtól független, illetve sebességváltó állástól is
  10. Handbrake

    Általános műszaki problémák! - Astra H

    Elektromos motorhangnak tűnt. Csapágyak a váltóban cserélve lettek ( a váltóház végében lévő 3 csapágy illetve a nyelestengely csapágy) ezeknek a hangja meg is szünt, sírtak előtte rendesen. Mindegy, hogy benyomott kuplungal gurul, vagy kiengedettel a hang ugyan úgy előjön. Határozottan az autó jobb eleje felől érkezik a hang, legalábbis én onnan hallom. Tippelek még a generátor szabadfutójára is...... esetleg magára a generátorra..... ( töltés megvan 14.3 - 14.4 V) Váltócsapágy cserénél le lett véve a bölcső, előtte nem csinált ilyen hanghatásokat...... Érdekes, hogy csak 60 km/h felett csinálja akármi is legyen az.......
  11. Handbrake

    Általános műszaki problémák! - Astra H

    Üdv! Segítsetek megfejteni, mi lehet ez: Z17DTJ, menet közben ( mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor) 60 km/h felett egy villanymotorszerű hang kezdődik, amely a sebesség növelésével hangosoidk. Szervó?
  12. Handbrake

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Relatív egyébként, kaptam ajánlatot csak a 3 csapágy cseréjére, abban az esetben ha a váltót az asztalra teszem 110 ezer Ft. Ahhoz képest jobb. Esetleg lehet venni bontott váltót/ felújítottat / gyári 0 km. ( van módosított utángyártott házfedél is, nagyobb csapágyakkal 80 ezer from England) A cél a megelőzés lenne, ez egy használt autónál rizikó, én inkább cseréltem, így most tutdom, hogy rendben lesz, csak az olajra kell figyelni, majd 50 ezrenként max. lecserélem az nem nagy móka. Sajnos ez az M32 érzékeny sok dologra. De ha oda figyelsz rá csak jó lesz.
  13. Handbrake

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    3 csapágy a ház végébe ha jól rémlik 20 ezer Ft, a nyelestengely csapágy magában 9000 Ft, 2 difi szimering is ha már ki lett véve a váltó ( 4000 ft volt azthiszem) + 4 liter olaj ( 3,4 liter a töltéshez) 16 ezer Ft. Kb. 50 körül munkadíjat nem számoltam, mivel magunk csináltuk. ( Egyébként nagy valószínűséggel a helyén is meg lehet csinálni, mármint a váltót nem kell kiveni a helyéről....)
  14. Handbrake

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Valószínűleg a vezérléssel van valami ( ECU), bár még a kábel hibát se zárnám ki teljesen, minden esetre érdekes, hogy 20-30 km után 110 km nem jó, aztán 50 km minden megint jó, és nem ciklikusan változik....
  15. Handbrake

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Esetleg egy szilikon csőbe belehúzni? Vagy úgy is megtörik?
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.