Jump to content

banatila

Forummember
  • Content Count

    236
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

banatila last won the day on May 16 2015

banatila had the most liked content!

Community Reputation

52 Segítőkész

About banatila

  • Rank
    Fórumlakó

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    opel astra h gtc
  • City
    Celldömölk

Recent Profile Visitors

888 profile views
  1. mazda 6 -ot(2.2cd) szeretnék de nem újonnan,"néhány éveset" mert azzal már "tuti" nem lesz gond "be van jól járatva" lenne egy jó lehetőségem jó áron....és ha ez összejön akkor 3 autó sok,egyiktől meg kellene vállnom
  2. Eladó az opelom,új gép vásárlása miatt. Astra h gtc 2009 -es évjárat.Ez egy ritka 1.3cdti (90LE)ecoflex kivitel,gyárilag részecskeszűrő nélküli. W0L0AHL0895017759 Téli nyári gumigarnitúra mindegyik 16-os gyári opel stucture felnire szerelve. 3 évesen vettem 68 ezerrel ,jelenleg 197 ezer km van benne. Autó műszakilag hibátlan,végig szervizelt(15 ezrenként olaj cserélve). Olajfogyasztás nincs,motor,váltó,futómű hibátlan.Semmi rejtett időszakos hiba nincs.Minden tökéletesen működik. Munkába járásra használom nagyrészt országuton és pályán,kevés várossal. Fel van szerelve szines nagy kijelzős dvd90 navival,aux bemenettel. 6-os váltóval,metálfekete színben.4.5 literes fogyasztás,de okosan 4-alá is be lehet menni vele. enjoy+ kivitel,jól felszerelt,minden kormányról vezérelhető,eső érzékelő,fény szenzor,sötétedő tükrök,elektromos ablakok tükrök,könyöktámasz,sportfutómű(nem állítható),ködlámpa ,digitális autómata klíma,tempomat,multikormány,abs,6 légzsák,fedélzeti komputer és a szokásos többi extrák....szervízkönyv ,törzskönyv....ennyi jutott hirtelen eszembe. Valakit érdekel írjon,még sehol nem hirdettem meg....(1.77mill) vas megyében vagyok
  3. generátor szabadonfutó lesz,10 perc a csere és le se kell venni hozzá a generátort gyári 12 ezer ft (ina van rajt)
  4. Az új alkatrészt konvencionális technológiával készítették ? hagyományos technológiával vagy esetleg újtechnológiával ?....hova soroljuk? erre gondoltál ? Wikipedia: https://hu.wikipedia.org/wiki/Fürdőkádgörbe "A görbe kezdeti formáját a termék „gyermekbetegségei” okozzák" azért van ilyen is: "Nem minden termék követi a fürdőkád formájú meghibásodási görbét. Ha például egy eszközt korlátos ideig használnak, akkor nem jön elő a görbe vége felé tapasztalt emelkedő hibaeset. Egy másik ellenpélda az úgynevezett hadiipari eszközök esete, ahol a kezdeti „gyermekbetegségek” nem jöhetnek elő, mert az eszközt „kiégetik” szélsőséges körülmények között, a gyengébb alkatrészek kiesnek, és így az adott eszköz megbízhatóságát jelentős mértékben megnövelik.[2][3][4] Ezt a módszert nemcsak hadiipari eszközöknél alkalmazzák, hanem nagy megbízhatóságú termékeknél is, ez azonban jelentősen megdrágítja az eszköz árát. A korszerű elektronikus berendezések sem mutatnak fürdőkád-életciklusgörbét. Ennek az az oka, hogy az integrált áramköröket tartalmazó eszközök nem mutatnak elfáradási jelenséget. A klasszikus fürdőkádgörbe a konvencionális technológiával készített eszközökre jellemző."
  5. http://www.origo.hu/auto/20160531-opel-hirdetes-facebook.html
  6. https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/auto/opel-astra-1-9-cdti-caravan-style-161158119/ https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/auto/opel-astra-160351578/ https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/auto/opel-astra-1-9-tdci-150-ps-xenon-leder-159962624/ itt is körülnézhetsz
  7. http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:uZ_tN9XA0kIJ:totalcar.hu/magazin/kozelet/2016/05/19/a_kilometerora-csalas_uj_csucsa/+&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=us
  8. nem tudom hány dízel lesz ami tudja majd az euro 7-et ha ezek bekeményítenek ? rengeteg pénzt beleöltek az autó gyártók a dízel fejlesztésekbe pl az opel új 1.6 dízelje ha jól tudom olasz,német,amerikai kooperáció....pedig ez egy jónak tűnő motor,de tudja e valóban az euro 6-ot....vagy jól megy egy dízel és szennyezi a környezetet,vagy nem szennyezi de akkor csak köszönhet a régi dízeleknek ahol nem csak papíron volt a lóerő és a nyomaték,hanem valóban le is tudta adni a gép... http://totalcar.hu/magazin/hirek/2016/05/13/ismet_csalassal_vadoljak_az_opelt/ http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/10/25/az_opel_tagadja_hogy_megserti_a_normakat/
  9. 2db 1.4g astra 1db 1.6h astra 1db 1.4H astra 1db dízel h astra mindegyik opel astra ....benzinesekkel jobban állok tapasztalat szerzésben,a semminél azért több.....a problémát ott látom sokszor,hogy 120 ezerrel megvesznek használt autót,amibe 300 ezerről pörgették az órát vissza és csodálkoznak,hogy minden szarja össze magát 200 ezerig egy auto még szinte új,ha megvigyázták.
  10. volt 1.6 és 1.4 benzinesem is és elbeszélgettem magammal arra jutottam,hogy semi különösebb gond nem volt velük,200 ezerig nem kell bántan ezeket sem... és a jelenlegi dízelemmel sincs semi gond lassan 200 ezer lesz benne ezért mondom,hogy a lenyomozható előélet a legfontosabb mert egy jól karbantartott megvigyázottal nem lesz gond se dízelben se benzinesben
  11. Kevés kilométerrel nem nagyon kapsz dízelt.Dízelt azért szoktak venni mert sokat mennek....aztán visszatekerik az órát és eladják.Az 1.6 benzinben nincs kettőstömegű,nincs turbó,nincs részecskeszűrő és még sok finomság amik elromolhatnak...Turbó+lendkerék+porlasztócsúcsokat ha 500 ezerből meguszod az nagyon baráti ár volt.....a benzinessel sokkal kevesebb költség lehet ha kifogsz egy kevés kilometerst és benzinesben könyebben is találsz olyant amivel keveset mentek.Olyan autót vegyél aminek az előélete lenyomozható.
  12. még egyszer utoljára: egy éves=1,pár éves=2,néhány éves=minimum 3 Használt és új autó vásárlásról volt eredetileg szó és amit te Csaba kijelentettél :"ujaknal nagyobb az ottmaradas valoszinusege, mint a nehany eveseknel" - azért ez ebben a formában több mint erős kijelentés. Elfogadom amit mondasz az álltalános meghibásodási valószínűségről,de nem erről van szó,mert ez igaz is lehet ha egy új autót viszonyítunk egy laboratóriumi körülmények között gondosan vigyázott minden szervizt megkapott sokat állandó fordulaton járatott...(még sorolhatnám mire kell figyelni)... néhány évet (mondjuk 3 vagy esetleg 4 évet ) futott (átlagos futásteljesítményű) autóhoz. De itt néhány éves használt autóról beszélünk,nem egy falióráról,vagy egy tv-ről. A használt autónál az emberi és a külső tényezőket nem zárhatod ki,nem tudhatot az előéletét és sajnos a pontos km óra állást sem. Az sem mindig derül ki használt vásárlásakor,hogy kapott e valami nagyobb ütést az autó és azt sem hol milyen körülmények között használták és mire...akár nem megfelelő használat mellet 10 ezer kilométer alatt kinyírhatod az autót.Minden olyan negatív tényező amit az új autó kap az első három évben azért mert nem vigyáztak rá a későbbiekben fogja sokszorosan megbosszulni magát pont annál a szerencsétlen tulajnál aki utána majd megvásárolja.(és a néhány éves vásárlásakor egy gondos külső belső tisztogatással nem biztos,hogy meglátod az előéletet) Vegyük a te példádat: Elmondásod szerint vettél 3 évesen 196 ezret futott dízelt amit főként pályán használtak,gondosan hordták szervízbe és megkapott mindent.Nem törték össze vissza,nem használták terepjáróként,nem gyilkolták ....Ezek miatt szerencséd volt és nem volt vele különösebb gondod, De ez nem álltalános szabály,hanem sajnos a valóságban pont az ellenkezője szokott lenni. Az autózás veszélyes szakma ezért nagyon szigorú minőségi követelményeknek kell megfelelni minden beépített alkatrésznek külön -külön is és egybeépítve is.Ha egy új autóval gond van az olyan negatív reklám a gyártónak amit ma már a kiélezett versenyben és a magas árak mellett senki sem engedhet meg magának.Ettől függetlenül lehet olyan autó amivel újkora ellenére probléma adódhat pl nekem is volt 2004-ben első szeriából vásárolt autóm amivel adódtak kisebb gondog,de ezek mind csak az első szeriás gyerekbetegségek voltak semmi más komoly,ezeket a következő években gyártottakon már kijavították pl 2007-ben vásároltal már nem volt semmi ilyen gondom pedig az is új volt...Gondolj bele,ha az újakkal több gond lenne mint a néhány éves használtal ki venne új autót?És akkor ha senki te kitől vennéd meg a néhány éves használtadat? Én a tapasztalatomat írtam le 3 új autó és előtte vásárolt használtakhoz képest.A új vásárláskor az is szempont volt,hogy az ilyen leharcolt bizonytalan előéletű néhány éves hulladékokból nem kértem,mert sok ilyen van. Szeretném megkérdezni neked hány új autód volt amivel ottmaradtál? Ha nem akarsz új autót venni mert sokkal drágább mint a néhány éves használt azt megértem,de ezt a döntésedet azzal indokolni,hogy a néhány éves használtal kevesebb az ottmaradás valószínűsége azt már nem. (én csak annyit mondtam,hogy az első szériából valókat érdemes kerülni új autó vásárlásakor )
  13. vettem 3 új autót,vigyáztam én is rájuk,de ezeket már nem kellett bejáratni minta régi ladákat Egyet vettem az első szeriából 2004-ben,ezen a gyerekbetegségek kijöttek erről írtam is akkoriban http://nepitelet.hu/autok/opel/astra_2004/qurva_jo_de_kicsit_lusta_cosmo_gyonyor_seg/ A többivel nem volt különösebb gondom,az utolsót 200 ezerrel adtam el
  14. banatila

    Egyéb csevegés

    -biztos,hogy sok egyéb dolgot nem értek még nem tagadom.... -Új autót nem azért vettem,mert megérte,hanem mert megtehettem és mert jó érzés volt .... (de te ezt úgysem érted) -Nem ajánlom neked,hogy vegyél új autót.Az új autó gyakran elromlik,neked a néhány éves 196 ezret futott jól bejáratott használt autót ajánlom,azzal már tuti nem lesz gond .... -Én kézpénzért is kaptam nem kevés engedményt.
  15. banatila

    Egyéb csevegés

    ez egyértelmű,hogy megérte neked,az új autó vásárlás nem túl jó befektetés.....de pont arról próbáltam írni,hogy pl az akkori 6.x millos listaár csak elméleti ,mert ezeket akkoriban 5 milla alatt is meg lehetett venni cosmo felszereltséggel ha benéztél a szalonba... olyan engedmények voltak ....enjoy áron is odaadták,csak vigye valaki,lista áron senki nem vett új autót.(bár még 4.5 milliot vesszük akkor is jól vetted 2.1 ért ez nem vitás) 2004-ben 3.7 milláért vettem 1.6 h cosmot újonnan,pedig 4 millo felett volt lista áron(ennél többet nem is ért sőt még ennyit sem ) ezt a lista árat sosem értettem...talán azért van,hogy oda lehessen írni mellé egyszerre,hogy kedvezményes ár és akkor a kedvezményes árból még kapsz 10% kedvezményt és kb megkapod a vételárat,amibe még extrákat alkudhatsz,szóval valóságban valahogy így lehetett számolni a vételárral
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.