Jump to content
OPEL FÓRUM

davidhun

Forummember
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel
  • City
    Hatvan
  1. Vittem reggel diagra a kocsit, ahol "szerencsére" pont elkezdett gyengélkedni így élő adatból minden érték a normális volt, egyedül az EGR nem....a DPF telítettsége 30%alatti volt. Több ismerősre is hallgatva végül lefalaztattam és szoftveresen ki is irattam az EGR-t, ami úgy tűnik sikerült is a srácoknak! Megtettem ma tesztként 200km-t, mostmár nincsen fulladás,az autó szépen húz...viszont még mindig nem teljesen jó..főleg nagyobb sebességnél (110-120 körül) a pillanatnyi fogyasztás egyszer 3.8 aztán hirtelen 6 liter...és ilyenkor ha ránézek az órára a mutató is fel le mozog,pedig sík úton egyenletes gázzal megyek...baj lehet a befecskendezéssel?
  2. Igen azt észre vettem, hogy elég gyakran akarna regenerálni(kb. 100km) és olvastam, hogy valószínű nemtudja befejezni....akkor ez egybefügg úgy tűnik a hibajelenségemmel! El viszem tisztítani, aztán meglátjuk! Köszönöm!
  3. Sziasztok! Nemrég vettem egy Z17DTR motorkódos 1.7es CDTI GTC Astrát. Az autó 3 napig (kb700km) teljesen hibátlanul futott. Ezután egy városi vezetés közben az autó kettes seb. fokozatban hirtelen lefulladt. Újraindítás után 1esben ismét lefulladt, majd ezután második indítás után az autó elindult és szépen ment. 2 óra pihenés után indulásnál 1-es seb. fokozatban éppen engedtem a kuplungon és lefulladt...másodszor szintén, harmadszor pedig elindult nagynehezen, de a fordulat egyből vissza esett 5-600 közé. Megpróbáltam kettesbe rakni de akkor is 5-600 közé esett a fordulat az autó teljesen erőtlen volt, csak dadogott és fulladt, olyan érzés volt mintha levegős lenne a rendszer. Kiraktam üresbe az alapjárat szépen ment. Kis gázt adtam rá hogy elérje a 2000es fordulatot. Nagyon nehezen,erőlködve, szakaszosan érte csak el, ekkor vert egy nagy füstöt hátul, majd el is bírtam indulni vele. Check lámpa bevillant p0409es hiba EGR szelep...menet közben a lámpa elaludt. Az autó szépen pörgött, jól gyorsult stabilan ment. 250 km után a hiba megint előröl kezdődött ugyanezekkel a tünetekkel. Másnap EGR szelep le, nem volt túlságosan kormos és valószínű nemrég volt tisztítva ugyanis elég könnyen lejött és az elektronikai része fel volt jelölgetve már. Adtunk neki egy esélyt meg lett tisztítva, a szelep érzésre nem szorult. Ezután megint 3 napig tünetmentes volt a kocsi(kb 600km), majd megint el kezdte produkálni ezt a hibát viszont hibakódot nem ad. Valakinek tipp hogy mi lehet ez?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.