Jump to content
OPEL FÓRUM

davidhun

Forummember
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

About davidhun

  • Rank
    Újonc

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel
  • City
    Hatvan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Köszönöm a választ! Mióta megvan az autó kb havonta egyszer tök random eljátssza, hogy beesik az alapjárat és a fogyasztás 0.1-0.2l lesz neki, kerreg a motor(mintha kihagyna egy henger ahogyan írtad) , aztán ránt egyet és a fordulat vissza áll.Ez 1 nap után helyre jön mindig. A csati lehúzós dolog nem nagyon menne mert ez alig-alog tart pár másodpercig. Ez akkor össze függ az én problémámmal? Másnál is olvastam ilyet de megoldást nem nagyon találtak rá.
  2. Sziasztok! Megint tanácsot szeretnék kérni! Mindig van valami A mostani probléma, hogy nagyon ingadozó teljesítményem van. Hol olyan mintha szívó diesel lenne az autó, máskor pedig a világból kivinne. Indulásnál, menetközben mikor hogy jön rá. Diagnosztika során a turbonyomás nemtud felépülni normálisan. 2 helyen voltam vele mind2 helyen elintéztek annyival, hogy turbo csere lenne. Ha éppen gyenge az autó akkor menet közben elkezd hullámozni a fordulat(mintha dadogna, bár ebből nem érzek sokat), elkezdi verni a füstöt, átlag egy literrel többet eszik, nehézkes az indulás vele, szakaszosan gyorsul, és ércesebb a motor hangja, a pillanatnyi fogyasztásom pedig elkezd literekkel ugrálni. Nem eszi az olajat egyébként és nem is fütyörészik a turbom. Mostmár pedig előjött egy olyan is, hogy 130 körül tiltogat a vezérlő(nem mindig és fordulattól függetlenül P23452 hibával).MAP szenzorom sérült volt ezért kapott egy újat, ettől ezek a tünetek ritkultak, de nem szűntek meg. Csövek rendben. Diag szerint a légtömegmérő értéke pillanatról-pillanatra ugrál viszont hibakódot nem kapok rá. Nemrég tisztítottam de nem lett jobb tőle. Lehetséges, hogy megérett a cserére a tünetek alapján vagy másfele kellene keresgélni? Z17DTR EGR OFF, DPF OFF
  3. Sziasztok! Légtömegmérőt (MAF) szeretném kipucolni. Ezt is ki lehet fujni féktisztítóval vagy valami egyébbel kellene?
  4. Sziasztok! Sajnos megint beteg a drágám. Izzítórendszer általános hibát dob, gondolom valamelyik gyertya kiment. Indulásban nem érzek változást ígyis pöcc-röffös. Viszont a szervízlámpa tiltja a sportgomb használatát ami eléggé zavaró, ezért minél előbb cserélni szeretném őket. Van valami megoldás házilag és jó tanácsa esetleg valakinek vagy mindenféleképp szerelőt kell keresnem?
  5. +1 a gázolajszűrő házra. Havernak is ilyen volt, kis helyen megrepedt neki, ki lett cserélve szűrővel együtt azóta tökéletes!
  6. Hogyha nincs kikapcsolva attól fog tiltani egy idő után az autó, vagy károsodni?
  7. Sziasztok! A múltkori EGR\DPF hibám úgy végződött, hogy végül mindkettő kiírásra került a gépből! Azóta nincs füstölés és indulási nehézségek, a fogyasztás is javult. Viszont kb. 800km megtétel után az izzítás egyfolytában villogott a műszerfalon. Vissza vittem az autót és megint állítottak a softwaren. A hiba elmúlt. Újabb 800km után most megint villog nekem....Hibakód nincsen. Ettől károsodhat a motor, vagy ez csak a szememnek lehet zavaró? Z17DTR
  8. Vittem reggel diagra a kocsit, ahol "szerencsére" pont elkezdett gyengélkedni így élő adatból minden érték a normális volt, egyedül az EGR nem....a DPF telítettsége 30%alatti volt. Több ismerősre is hallgatva végül lefalaztattam és szoftveresen ki is irattam az EGR-t, ami úgy tűnik sikerült is a srácoknak! Megtettem ma tesztként 200km-t, mostmár nincsen fulladás,az autó szépen húz...viszont még mindig nem teljesen jó..főleg nagyobb sebességnél (110-120 körül) a pillanatnyi fogyasztás egyszer 3.8 aztán hirtelen 6 liter...és ilyenkor ha ránézek az órára a mutató is fel le mozog,pedig sík úton egyenletes gázzal megyek...baj lehet a befecskendezéssel?
  9. Igen azt észre vettem, hogy elég gyakran akarna regenerálni(kb. 100km) és olvastam, hogy valószínű nemtudja befejezni....akkor ez egybefügg úgy tűnik a hibajelenségemmel! El viszem tisztítani, aztán meglátjuk! Köszönöm!
  10. Sziasztok! Nemrég vettem egy Z17DTR motorkódos 1.7es CDTI GTC Astrát. Az autó 3 napig (kb700km) teljesen hibátlanul futott. Ezután egy városi vezetés közben az autó kettes seb. fokozatban hirtelen lefulladt. Újraindítás után 1esben ismét lefulladt, majd ezután második indítás után az autó elindult és szépen ment. 2 óra pihenés után indulásnál 1-es seb. fokozatban éppen engedtem a kuplungon és lefulladt...másodszor szintén, harmadszor pedig elindult nagynehezen, de a fordulat egyből vissza esett 5-600 közé. Megpróbáltam kettesbe rakni de akkor is 5-600 közé esett a fordulat az autó teljesen erőtlen volt, csak dadogott és fulladt, olyan érzés volt mintha levegős lenne a rendszer. Kiraktam üresbe az alapjárat szépen ment. Kis gázt adtam rá hogy elérje a 2000es fordulatot. Nagyon nehezen,erőlködve, szakaszosan érte csak el, ekkor vert egy nagy füstöt hátul, majd el is bírtam indulni vele. Check lámpa bevillant p0409es hiba EGR szelep...menet közben a lámpa elaludt. Az autó szépen pörgött, jól gyorsult stabilan ment. 250 km után a hiba megint előröl kezdődött ugyanezekkel a tünetekkel. Másnap EGR szelep le, nem volt túlságosan kormos és valószínű nemrég volt tisztítva ugyanis elég könnyen lejött és az elektronikai része fel volt jelölgetve már. Adtunk neki egy esélyt meg lett tisztítva, a szelep érzésre nem szorult. Ezután megint 3 napig tünetmentes volt a kocsi(kb 600km), majd megint el kezdte produkálni ezt a hibát viszont hibakódot nem ad. Valakinek tipp hogy mi lehet ez?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.