Jump to content

tuskes

Forummember
  • Content Count

    883
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

tuskes last won the day on July 17

tuskes had the most liked content!

Community Reputation

55 Segítőkész

About tuskes

  • Rank
    Fórumlakó

Elérhetőség

  • AIM
    Tel.:

Személyes információ

  • Érdeklődés
    Autók-motorok, minden ami szerelhető gép....

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra F 1,6 8V 1999 Classic kombi. x16szr
  • City
    Budapest

Recent Profile Visitors

1,069 profile views
  1. Lásd beszélgetésünk C20XE blokk gyártási szakaszai.... Fejlesztések nem mindig előnyösek. Mondjuk az Ecotec tényleg nem egy eltalált konstrukció.
  2. Köszönöm! Valami mégis változhatott, mondjuk az anyagok minősége.
  3. Igen, tudom hogy egyrészt nem mindegy melyik gyártást sikerül kifogni. A Cosworth az eredeti gyártás ahogy olvastam, a későbbi módosított volt hajlamos repedni, ahogy írod. Indításnál melegíteni, leállításnál visszahűteni. Nem vagyok gyorsulgatós típus, persze egyszer egyszer odalépek, dehát az kell. Szerencsémre van Német kontakt, onnan is segítenek. Nem irigyellek! Még jó hogy van lehetőséged cakk-pakk kicserélni. Jó a rosszban, hogy lesz egy felújított pót motorod ha épp valamikor kelleni fog.
  4. Én az Eneost messzire hajítottam az első próbálkozás után. Nagyon ette. Aztán most hogy meggyűrűztem, azt töltöttem bele, mondván átmosni jó lesz vele a rendszert. Végülis eltellt kb. 4000 km. egy mm-nyi sem ment le az olajszintből.
  5. C20XE lesz.
  6. Nincs benzinkutam. Figyelembe kell vennem azt is, ha motor lesz átépítve, akkor marad napi használatban. Így sok városi vezetésnél nem mindegy mennyit eszik, viszont hoszabb távokon is már megvan a megfelelő nyomaték-erő páros.
  7. Igen, láttam én is néhányat, és komolyan megfordult a fejemben nekem is, de végül rájöttem hogy kicsi méretileg. Most 2 verzió van nálam. Nagyobb motor, vagy nagyobb autó. Utóbbinál is marad az F de ideiglenesen kivonatva, és szépen megcsinálnám. Vannak kint Omegák is jó áron.
  8. Ezt már elvitték. Nem csodálom..... Beleéltem már magam, de ez van. Párom nagybáttya ráállt a dologra odakint, így csak idő kérdése. Bár most az elsődleges a nagyobb motor. Úgy indult a dolog, hogy rakok bele egy C20XE-t vagy egy C25XE-t odakint, lepapírozva, és úgy haza. Még a LET szóbajöhet, de a turbó miatt kockázatosabb. Legelső lenne az ideális, már csak fogyasztás miatt is.
  9. Szerintetek az F mellé megérné beruháznom egy B Vectra kombi 2,5 V6-ra. 98-as évjárat, képen patika állapot. 230 000 km. ABS szervó klíma minden is... elvileg. Németben van, párom nagybáttya ha minden igaz elmegy holnap megnézni személyesen. Árban mennyit érhet? Frissítés: Elvitték előlem.
  10. Köszönöm! Akkor nem variálok, marad így 2 pólusúval.
  11. Zotya! Te miután SE-sítettél, 1, vagy 2 pólusú gyertyát párosítottál a szetthez? Tudom DIS gyujtás, ami 2 pólust vár el élettartam miatt legalább, de azért kérdezem, mert elvileg gyárilag 1 pólusú volt hozzá.
  12. Az azbesztes sz...ságot inkább mellőzd! Nem véletlen hogy betiltották. Inkább kicsit több pénz, ( ami mindíg kevés ) és zsindelyt neki. A 3 lábú szék is fel tud borulni. Ebben az esetben szimplán megadja magát a “ merevítésed “ nem az akác, inkább az elvékonyított fenyő. Igaz, rátakar a merevítés, de ez nem élet biztosítás. Egyszerűen a jobb hátsó alátámasztásod kötése megadja magát, és máris billen a kóceráj. Persze fogja a ház fala valameddig.... Közel 20 évet építőiparoztam, és bár mindent túl biztosítok, továbbá mondják hogy túl precíz vagyok, én azért azt a “ merevítést “ meghosszabbítanám minimum 1-1,5 m-es darabra, legalább 3-3 ütőképes csavarral. Az lenne az igazán megnyugtató.
  13. Az oldal irányú tartását gyakorlatilag 99%-ban megszüntetted. 2 verzió van. Vagy rögzíted a ház falához, vagy télen rendszeresen takarítod a havat a tetőről. Vagy... visszavásárolod az F-et, miután ezt összezúzta a rászakadt tető.
  14. Igen, a csap szerintem is jó, de azért próbaképp lakasztom a bowdent. Jelenleg nincs feltöltve a klíma, mert volt néhány tömítettségi probléma amit orvosoltam, de még mindíg engedi valahol a nyomást. Nem volt időm klíáshoz vinni, pedig kellene ezekben a meleg időkben. Arra viszont nem emlékszem hogy mikor nem volt fűtésem, akkor is meleg lett volna a lábnál, 1-2 napos jelenség volt, hamar megcsináltam. Majd tesztelgetem.
  15. Szerintem a bowden hossza más állásban nem is engedte volna összerakni, csak elzárt állapotban. De ez persze csak az én gondolatom. Ha jól emlékszem, jobb oldalt a lábtérnél megy a bowden, ott csatlakozik a fűtőboxra. Mikor összeraktam, valamit elbactam, és leugrott a helyéről, nem volt fűtésem. Visszaraktam, most meg ha kell, ha nem, akkor is fűt. Bekukkantok megint oda, és lehet kiakasztom ideiglenesen. A klímagomb kapcsolgatásával ( nincs benne " gáz " ) szabályzok valamit? Mert ha jól emlékszem, ha megy a klíma, akkor alaból elzárja a fűtést.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.