Jump to content
OPEL FÓRUM

tuskes

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.149
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    16

tuskes last won the day on Október 5 2020

tuskes had the most liked content!

Hírnév

68 Segítőkész

tuskes névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Elérhetőség

  • AIM
    Tel.:

Személyes információ

  • Érdeklődés
    Autók-motorok, minden ami szerelhető gép....

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F 1,6 8V 1999 Classic kombi. x16szr -- C16SE hibrid :)
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.714 profile views
  1. tuskes

    Elektromos

    Köszönöm! Nézem.
  2. tuskes

    Elektromos

    Nagyon köszönöm! Bármennyire is ciki, de sajna nem tudom hogy keressek rá. Milyen néven van fent, esetleg privátban megírnád? Ennyi itt eltöltött év alatt, valahogy elég kevés alkalommal került sor itteni tagokkal felvenni a kapcsolatot a fészen. Pedig jó lenne ott is tartani a kapcsolatot.
  3. tuskes

    Elektromos

    Szia! Elsőként próbálkozz azzal, hogy éjszakára leveszed az akkuról a sarut. Elvileg ennyi elég lehet.
  4. Inkább próbálkoznék fecskendővel, vízkőoldóval. Az talán eléggé megpucolja.
  5. Nem akarom elkárogni, de nekem egy istennek sem jöttek ki. Inkább azokkal együtt fényeztem le a géptetőt. Még jól is mutat. Csomiajtóét hasonló okból kellett kiszednem mint a kérdezőé. Alányúltam patent kiszedővel, de annyira nem engedett a műanyag, hogy behorpadt “élben” a csomiajtó. ( caravan ) Takarja a hátsó szárny, így nem látszik. Igaz, itt nem férsz hozzá belülről úgy mint a géptetőnél, aminél nem lehetetlen, de roppant szopás.
  6. tuskes

    Elektromos

    Szia! Igen, sejtem, hogy írtál volna már. Egy szálra lehet megvan a megoldás, persze csak teória. Lentebb írom. Azért szűken összefoglalom, hátha valakinél bekattan a megoldás. Szerintem!!! Végülis annyival esetleg! meg lehetne találni a megoldást, hogy a műanyag burkolat lebontásával, megnézni hogy a csatik nálam hiányzó bekötésein, milyen szálak vannak, és merre mennek. Tudom, ez NAGY kérés, senki sem bontogatja szívesen a dolgait. Vagy esetleg egy korábban készített fotó, mikor mondjuk a tetőablak karbantartása, ( zsírzása ) volt. Nem tudom, csak próbálom a megoldást keresni
  7. tuskes

    Elektromos

    Igen. Néztem én is. De sajna azt látom, a Calibra és az A Vectra csoportok sem élnek. Ott sem tudom feltenni a kérdést, pedig azokban ilyen tetőablakok vannak.
  8. tuskes

    Elektromos

    Nem próbáltam még. Egyenlőre a hátsó villany ablakokat vezetékelem még, illetve hozom össze csatlakozókkal. Plusz mennek még a hátsó ajtók hangszóró kábelei, ezekre is dugok csatikat. És még egyéb néhány apróság. Egyenlőre földön hever a köteg, kell még neki pár nap. Amúgy. Biztos hogy működne, mert az alap működéshez megvannak a vezetékek szerintem. Arra is tippeltem, hogy ami a motorra megy csati, azon a hiányzó pin a komforté, tehát azt kell a riasztóval összehoznom. Szerintem! De a tetőablak kapcsolója még rejtély, hogy mi az a 2 hiányzó szál. Hova megy, mi a funkciója.? Komfo
  9. Szia! Próbáltam neked privátban írni a témával kapcsolatban, de nem tudok.
  10. tuskes

    Elektromos

    Próbáltam privátban zaklatni, de azt írja a rendszer, hogy nem tud üzeneteket fogadni. Vagy nem fogad üzeneteket. Asszem megkérdezem más csoportokban is, hátha találkozott valaki ilyen esettel.
  11. tuskes

    Motor

    Szia! Sosem teszünk 2 tömítést. Azokat az oldalakat szerintem ne látogasd, ahol ilyet írnak. Hihetetlen.....
  12. tuskes

    Elektromos

    Az első kép, amit te raktál be, úgy értettem. Bocsánat. Ahol a csati fajtákat mutatja. Nekem csak azért fontos hogy most legyen meg, mert most csinálom a kábelt, és az autót szétborítani nem szeretném sokszor. Igen, szeretném ha a komfort is működne záráskor. Ezért keresem a választ arra, hogy a hiányzó 3 vezetéknek mi a szerepe, lenntről igényel-e még plusz szálat, az alap 3 szálon kívül. Gyanítom igen, egyet mindenképp.
  13. tuskes

    Elektromos

    Köszönöm az oldal linket, és a képeket. Elolvastam amiket ott írtak. A kapcsolók típusaiból kiindulva, a sejtésem beigazolódni látszik. Igen, az alap működéshez elegendő a 3 szál a kapcsolóba, de nekem ezek szerint konfortos, ami igényel többet, mindkét csatinál. Első képen 4-es pin, ami a csatimból hiányzik. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=733IMG_4353.jpeg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=794IMG_4354.jpeg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=147IMG_4356.jpeg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=966IMG_4793.jpg http://www.kep
  14. tuskes

    Elektromos

    Erről az oldalról is csak hallottam korábban, így eszembe sem jutott. Most ránéztem, mert hasznos lesz. Közben az a része megoldódott, kaptam kölcsibe egy könyvet, szóval meg tudom csinálni a magam tempójában az oldal ablakokat. Tetőablakkal nem boldogulok. Mindenhol csak olyan rajzot találok, ahol a kapcsolóba 3, a motorhoz 5 bekötést rajzol. Enyém pedig a kapcsoló 5, a motor 6 pines. Vagy valamit nagyon benézek a rajzokon. Mondjuk nem az erősségem....
  15. tuskes

    Elektromos

    Köszönöm!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.