Jump to content
OPEL FÓRUM

tuskes

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.125
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    16

tuskes last won the day on Október 5

tuskes had the most liked content!

Hírnév

67 Segítőkész

tuskes névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Elérhetőség

  • AIM
    Tel.:

Személyes információ

  • Érdeklődés
    Autók-motorok, minden ami szerelhető gép....

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F 1,6 8V 1999 Classic kombi. x16szr
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.619 profile views
  1. tuskes

    Motor

    Nem. Volt már cserélve mindkettő, de ilyen tapasztalatot nem szereztem csere után. Igen, a kérdést rosszul tetted fel.
  2. tuskes

    Elektromos

    Igazából teljesen megértelek. Ezek azok a helyzetek, mikor mérlegel az ember, megéri-e valami a plusz kiadást. Így egyértelműen nem.
  3. tuskes

    Elektromos

    Próbáltam összerakni a képletet, majd kiderül működik-e..... Bezavart hogy a fekete-sárga vezetékek, amik mennek a féklámpákhoz, egy kötésnél elágaznak az ABS és a motorvezérlő felé pluszban. Ez előtt vágtam el, és kötöttem a CC 8 és 16-os lábára. Nem találtam olyat hogy a biztitáblától féklámpa betáp. A féklámpa kapcsoló fekete vezetéke és nem a fekete-sárga van összeköttetésben a biztitáblával, egy 15A-es biztihez. De itt is sorolva van a vezeték, más betápokkal. Mindegy, valahogy megoldottam... Lesz még jópár dolog amit be akarok vezetékelni, ha már megint ilyenre adtam a fejem. A villanyos
  4. tuskes

    Elektromos

    Nincs mágneszár. Elektromos zár van. De ha a kárpit lennt van, mechanikusan tudod oldani a zárat, és nyílik az ajtó. Tippelgetek? Univerzális elektromos zár szetted van?
  5. tuskes

    Elektromos

    Igen szégyellem magam, de egyszerűen nem tudom megérteni. Úgy látszik besokalltam a vezetékeléstől, és már türelmem sincs. Most a féklámpa tápjának megtalálása is kihívás rajz, és leírás nélkül. Neten természetesen G-hez, vagy külföldi oldalak leírását találom...
  6. tuskes

    Elektromos

    Sziasztok Urak! Apró, de mielőbbi megoldásra váró problémám akadt. Ezen leírás szerint csinálom épp a CC bekötését. https://www.opelforum.hu/topic/1539-gyik-társalgó-minden-off-törlődik/?page=20&tab=comments&fbclid=IwAR2ttvnbKfOSwI9BzS9MMFt65kpJOAprFCoMqS6fE9PNIirzxxbABrpNtCo#comment-777455 Namost a végefelé járok, de a féklámpa bekötésének az értelmezésével megakadtam. Leírás szerint idézve "e) Féklámpa vezetéke (0.75mm2, fekete-sárga). Elcsípjük, majd az egyik felét (a féklámpa kapcsoló, kapcsolt vezetéke) rákötjük a CC, 12-es pinjére, ahova már előzőleg ráforrasztot
  7. Csak hogy ne unatkozz. Erről mi a véleményed? Olvastál már róla? Nagyon dicsérik a Xado cuccokat. Tudja a Dexos 2-t. is XADO MOTOROLAJ 5W-40 4L SM/CF 4 l Szintetikus
  8. Igen. Köszi a megerősítést!
  9. Agyméret tehermentesítővel lehet csak passzentos. Talán 57,1-es. De azt hiszem inkább elengedem a dolgot.
  10. Sziasztok! Egy kérdés. Tudom, nem feltétlenül egészséges dolog, de megkérdezem. 4x98-as felni, valamilyen úton-módon, mondjuk mozgókúpos csavarral stabilan felrakható lenne? Lenne egy szett felni, de sajna ilyen a lyuk kiosztása. Gyakorlati tapasztalat érdekelne leginkább. Köszönöm!
  11. tuskes

    Elektromos

    Jah! Így ok. Már megijedtem hogy még itt is.... Amit vettem menetfényt, ahhoz ezt a vezérlőt vettem. Ezzel tudja akár az index funkciót is. Nyilván, akkor olyan menetfény kell. Bekötése egyszerű futárral kemény 3200 Ft. volt. Link a weboldalhoz-termékhez: https://royaltuning.hu/termek/nappali-menetfeny-vezerlo-elektronika/ Menetfény elhelyezése: http://kepkezelo.com/viewer.php?file=1dcacd9j1u22b8omfh2b.png
  12. tuskes

    Elektromos

    Sehova! Ezek a foncsorok nem erre vannak kitalálva! Nem látsz vele jobban ebből kifolyólag. Vegyél egy jó izzót, nézd át a fényszóróid üvegét, foncsorát, és ha minden rendben, jó izzóval műhelyben állíttasd be 2500 Ft-ért a lámpáidat. Semmilyen más trükkel nem fogsz tudni jobb-pontosabb fényhatást elérni. Ráadásul megúszod az üldözést, bírságokat, és jónéhány anyázást!
  13. Még jó hogy megkérdeztem! Huh! Akkor jó kis tapasztalat volt. Én is utána olvastam, és persze ilyen visszajelzést sehol nem találtam. Érdekes. Mint korábban írtam is, nem véletlenül vannak fenntartásaim az adalékokkal kapcsolatban. Lényeg, hogy nem lett nagy baj! Szerintem maradok a Motul 8100 X Clean olajnál. Igaz, mostanra már elfáradt, de bevallom őszintén, elfelejtettem ellenőrizni mikor kell cserélni. Belement 14 000 Km. mostanra, így azért már van kis hangja. De! Ez idő alatt, egy decit sem töltöttem bele, és kb 0,5 L fogyott, vagy még annyi sem. A motorban lassan 460 000 Km. van!
  14. Szia nyemi! Kérdésem lenne, neked hogy vállt be ez a kombó? Legfőképp az adalékkal kapcsolatos tapasztalatod érdekelne, olajból ugyanezt vettem én is. Most aktuális ismét egy olajcsere, bár a beszélgetésünk óta már nem az első eset, csak közben volt átépítés, miegymás. Van még a Motul 8100 X-CESS 5W-40 amit hallottam hogy használnak 16V-be, annak ellenére hogy a dexos2-t nem tudja. A srác folyamatosan 3000-3500 körül használja az autót, és elégedett vele.
  15. tuskes

    Elektromos

    Szia! Köszönöm a megerősítést, és a tanácsot. Oszcilloszkóp az sajna nincs, de emlékeim szerint Delco Remy generátorom van. Majd megkukkolom ma. De persze lehet butaságot írok, és az csak ékszíjasba volt gyártva, hosszbordásban nem.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.