Jump to content

Gergőőő

Forummember
  • Content Count

    490
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Gergőőő last won the day on May 19 2017

Gergőőő had the most liked content!

Community Reputation

36 Segítőkész

About Gergőőő

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 08/02/1986

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    szeged

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Classic F Astra x14nz
  • City
    szeged

Recent Profile Visitors

2,608 profile views
  1. Gergőőő

    Elektromos

    Jaja, mindenképpen ott kellene mérni egyet multiméterrel h megvan-e a feszültség a gyújtáskapcsolón.
  2. Utcán sétálva kombi f astra alatt már láttam ilyen méretet aluett felnin, kicsit mókásan nézett ki...
  3. Gergőőő

    Elektromos

    X14nz rotoros gyújtású szóval bőven elég bele az egypólusú is mint ez: https://alkatreszek.hu/0_242_235_666_bosc_jk
  4. Bár sosem próbáltam, de miért ne működne a te régi ecu-d az ő perifériáival? Csak annyi h a nem immós ecu nem használja az immó áramköreit ami a gyújtáskapcsolónál van. Én tuti megpróbálnám. :D
  5. Gergőőő

    Motor

    Ennek a szerkentyűnek nem az lenne a lényege h a langyos levegőtől hamarabb bemelegszik a motor plusz ez alatt kisebb a nitrogén oxid kibocsájtása? Mintha vhol ilyet olvastam volna de lehet az az egr volt. mind1 amíg nem kezd el sokat enni a szekér addig inkább nem bolygatom benne ezeket...
  6. Gergőőő

    Fék

    1700Ft-ért van fék munkahenger, mi értelme szarakodni a légtelenítő csavarral? Nekem is vmi barbár beletörte, inkább párban kicseréltem mind a kettőt és nincs probléma jó ideig.
  7. Nekem hideg zsíroldó segített leszedni a fenyőgyantát, a sonaxot nem ismerem.
  8. Arra még felkészülhetsz h a katalizátor és a középső dob közti csatlakozásnál a csavar olyan szinten bele lesz rohadva h beleszakad, nekem a classic-on is rottyon volt el tudom képzelni milyen lehet 20+ os korában.
  9. Gergőőő

    Motor

    Bocsi de a zöld a fordulatszámé.
  10. Találkoztam már olyan problémával h kifogyasztotta haver a benzint a kocsiból (addig ment míg meg nem állt, aztán ment a kútra benzinért gyalog) utána addig indítózott míg olyan szintre merült az akksi h nem volt elég ereje h indítózás közben elég erős szikrát adjon. Szóval van az az élethelyzet h húzásból indul de indítózásra nem hajlandó.
  11. Gergőőő

    Motor

    Nálam csak akkor csinálja ezt ha úgy indultam el h alapjárat alá süllyedt kicsit a fordulat magyarán kicsit fulladozva indultam... Ha megyek 10km-t és nincs lámpa vagy kereszteződés akkor is így hullámoztatja a fordulatot, ha megállok mondjuk lámpánál akkor max 5 másodperc alatt megjön az esze és beáll a normális alapjárat. Egyetlen dolog amit tudok tenni ellene az ha mindenhova motorfékkel gurulok és nem üresben vitorlázok.
  12. Gergőőő

    Elektromos

    Azt valószínűbbnek tartom h a két felfogató csavarját sikerült úgy meghúznod h mikor kirugja a kis fogaskerekét az önindító az kicsit szorulva ér a lendkerék fogaskoszorújához és ezért megy vissza nehezen.
  13. De ennek a gyűrűnek pont az a lényege h mindig vezessen és a duda kapcsolója adja a kakaót ezen keresztül
  14. Mivel prés kell a szilent cseréhez ezért kocsi alatt esélytelen, ha gyári a talpas gömbfej akkor szegeccsel van a lengőkarhoz rögzítve csak a külön cserélt gömbfej az ami csavarral van rögzítve. Jó szerelést
  15. Gergőőő

    Elektromos

    F Astrában csak akkor van H7-es izzó ha Angel Eyes lámpa van már beletákolva mint utólagos tuning...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.