Jump to content
OPEL FÓRUM

Gergőőő

Forummember
  • Content Count

    501
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Gergőőő last won the day on May 19 2017

Gergőőő had the most liked content!

Community Reputation

39 Segítőkész

About Gergőőő

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 08/02/1986

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    szeged

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Classic F Astra x14nz
  • City
    szeged

Recent Profile Visitors

2,755 profile views
  1. Gergőőő

    Motor

    A rotort csak simán le kell húzni tengely irányban. De vszínű össze van rozsdásodva a kis lemez a tengely végével ezért határozottan kell neki feszülni.
  2. Gergőőő

    Motor

    Bár vízhatlan az összes csatlakozó az autóban de nem magasnyomásúra van méretezve. Inkább otthon rásprickolva brigéciolt és slaggal lecsapatva miután volt fél órája dolgozni, én max ezt tenném.
  3. Ezt h 100 körül tartja azt lézeres hőmérővel nézed a blokkon vagy csak a műszerre hagyatkozol? Tud csalni a műszer, de van rajta egy kis kalibráló amit csak akkor tudsz tekergetni ha ki van véve a csoportból.
  4. Egyébként meg létezik az a fogalom h gyárilag szar termosztát, helyedben már rég kipróbáltam volna egy másikkal...
  5. Gergőőő

    Motor

    Ha ez igaz volna nem lenne motorfék, még a legújabb K astrában is teljesen elveszi 2000 fordulat felett ha nincs gázon a lábad, de mivel nincs akkora belső súrlódása a motornak és a hajtásláncnak így nincsen akkora motorfék hatása mint pl az én 20 éves fostalicskámnak.
  6. Gergőőő

    Motor

    Nem okoskodni akarok, de ha vmi működik akkor miért kell piszkálni? Még a végén elromlik
  7. Gergőőő

    Futómű

    A nyilazott alkatrészre fekszik fel a csapágy mint mikor két tányért össze borít az ember, ezzel van a lemez takarásában vmilyen védelme magának a csapágynak a kerék által felvert retektől.
  8. Gergőőő

    Futómű

    A toronycsapágyat pont fordítva kell a szilenthez képest felrakni mint ahogy a képen van, de úgyis látni fogod mikor szétszeded a régit.
  9. Gergőőő

    Futómű

    Én múlt hét végén szenvedtem ezzel, a megoldás az volt h egy 3 karú csapágylehúzóval megfeszítettem és 2 kalapáccsal püföltem a gólyaláb gömbfej melletti pontját. A 3-ik kalapács ütésre kiugrott...
  10. Gergőőő

    Motor

    Nekem nincs ablak a váltómon így ez a megoldás nálam nem játszik
  11. Gergőőő

    Motor

    Ezen már én is gondolkodtam, az a megoldás ha leveszed az olajteknő mellett a lendkerék takaróját amit 2-3db M11-es kulcsnyílású csavar tart akkor csavarhúzót befeszítve a lendkerék fogaskoszorúja és a váltóház közé a blokk alsó síkjánál az meg kell hogy tartsa amíg a szíjtárcsa csavarjával kínlódik az ember.
  12. Gergőőő

    Elektromos

    Jaja, mindenképpen ott kellene mérni egyet multiméterrel h megvan-e a feszültség a gyújtáskapcsolón.
  13. Utcán sétálva kombi f astra alatt már láttam ilyen méretet aluett felnin, kicsit mókásan nézett ki...
  14. Gergőőő

    Elektromos

    X14nz rotoros gyújtású szóval bőven elég bele az egypólusú is mint ez: https://alkatreszek.hu/0_242_235_666_bosc_jk
  15. Bár sosem próbáltam, de miért ne működne a te régi ecu-d az ő perifériáival? Csak annyi h a nem immós ecu nem használja az immó áramköreit ami a gyújtáskapcsolónál van. Én tuti megpróbálnám. :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.