Jump to content

Barret

Forummember
  • Content Count

    280
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Barret last won the day on March 3

Barret had the most liked content!

Community Reputation

7 Semleges

About Barret

  • Rank
    Fórumlakó

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    F-astra
  • City
    Miskolc

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Barret

    Motor

    Így van kb fél órás munka kirázogatni belőle . Elég sok volt benne . Én mindent vissza dugtam utána és beiktattam egy benzinszűrőt a mágnes szelep elé ahogy zsotya is javasolta :D https://kepkuldes.com/image/WrjJX2 https://kepkuldes.com/image/WrjuD3
  2. Barret

    Motor

    https://kepkuldes.com/image/WjAUJF https://kepkuldes.com/image/WjAiqY https://kepkuldes.com/image/WjAxnf Igen szét tört , ha megrázom mint 1 zumba tök. És tele volt a szelep is amivel össze kötetésben van. Na már kost kövi kérdésem hogy lehet ezt szét szedni ? vagy valahol lehet kapni újat ? mert én sajnos nem találtam. Vagy ilyenkor mit kell csinálni ?
  3. Barret

    Motor

    Tank szellőztetés nél szerintek elég ha kompresszorral át nyomatom az aktív szénszárőről ki.be jövő csöveket ?
  4. Barret

    Motor

    Hát akkor én is tehetséges vok mert sikerült gond nélkül berakni fordítva :D
  5. Barret

    Motor

    Le lett légtelenítve , a termosztának a blokk felőli részének kell bele mennie a viágott résznek ? (a felső rész )
  6. Barret

    Motor

    Sikerült vissza rakni a régi hőgombát , de érdekes, mert vezérlés csere után az eddig meg szokott kb mutató szerint 97-98 fokos venti kapcsolás ami általában kb fél percig ment felváltotta a 100 és a piros között lévő tartomány és ott is kb 5-10 mp re kapcsol be .az nz-nek mennyi ideig kéne járatni a venti ? (kb 2 mm híja volt hogy addig menjen a mutató aminél tegnap felforralta a vizet )
  7. Barret

    Motor

    Na sikerült ma meg ejteni a termosz venti kapcsolót is . hát mit is modnjak, az elvileg 100 fokon kapcsoló hőgombával sikerült felforralni a vizet . Kva dühös vagyok hiszen frissen fagyállózva (kb -36 fok) új termosz , vezérlés , vízpumpa. Nem tudom ettől lehet -e baja valami a motornak , mihelyt jött ki a víz a kiegyenlító tartály kupakból egyből leállítottuk . Nem tudom ettől lehet e valami baja hogy így sikerült meg főzni a vizet ? Egyékbént nem lőtt szét csövet , nem láttam h füstölt volna fehéren a kipuf ,meg szépen járt.
  8. Barret

    Motor

    Na találtam olyat amit 95-90 nél kapcsol bár nem értem mert alatta meg 120-115 van. Nekem a 100 fokon kapcsolás egy kicsit meredek tudom hogy 90 fok az üzemi . De itt meg csak attól félek hogy 120 nál kapcsolna be mert 2 érték is oda van írva.
  9. Barret

    Motor

    Valószínű az izzó mert semmi nem világít a rádió alatt . Macera kiszedni ?
  10. Barret

    Motor

    Köszi a tippet , először csak termosztát lesz cserélve , vélhetően még gyári van benne 84e km van a kocsiban nagy részt garázsban áll, de nem értem hogy lehet hogy lóg a vezető ülés ajtókárpit felső része meg miért szürke a lökös, na meg a világítás kapcsolót kihúzom és a kezembe marad. Hát a 94 es Facelift előttimen ilyenek nincsenek és a mutató 3 al kezdődik . Jó rozsda nincs a kasznin de számomra fura. Ja igen a másik az 1,4 be is világítós a fűtés tekerő ?
  11. Barret

    Motor

    Skacok 1.4 60 lovas motornál mutató szerint 95 körül már kapcsol a venti ja és van hogy néha menet közben is ja igen menet közbe is 95 ön van a mutató . Most lett véve az autó (azé este nem dugóba nincs 30 fok ) . Szóval nektek kb mikor szokott kapcsolni ? Termosztát majd vezérlésnél lesz cserélve, meg a hőgombán is gondolkozok nem-e az hülyült meg . Ja igen ha a kapcsoló a rossz, a 95-100°C vagy ilyen 82-87°C fokosat érdemes venni ?
  12. Barret

    Motor

    Hát okozhatja éppenséggel, de lehet rossz a jeladód is akár. Mondjuk ha előtte pl 100 foknál kapcsolt be a venti és most 100 fölött se kapcsol a venti (persze ha működik megfelelően) akkor lehet csak a mutató rossz.
  13. Barret

    Motor

    Na ez az hogy jelen esetben pont hidegen volt vele gond. Esetleg haldokolna az üzemanyag szivattyúm vagy a nyomás szabályzóm ?
  14. Barret

    Motor

    Na annyi fejlemény van. A kocsi ment hosszabb távot , 1 nap kb 200km-tert . Utána voltam vele 1 kb 20km es városi szakaszon , semmi baja nem volt. Majd később 1 rövid távot, ott se volt baj. Na aztán most jutottam el oda hogy megint mentem vele. Először is kb 2x leállt magától. Aztán rángatott . Jó nagyjából éppen hogy nyitott a termosztát leállítottam . Csatik meg mozgat a motor térbe és leállás , rángatás nem volt. Igaz éreztem hogy néha túldúsít van amikor elszegényíti a keveréket. Ezt abból gondolom amikor mentem vele éreztem hogy kis gázra szépen húz még hangja van stb. Aztán vissza fele 1x meg pont az ellenkezőjét éreztem. Nagyobb gáz, kevésbé akar felpörög. Na már most ezt a jelenséget okozhatja e esetleg lamda szonda ? A 2 vezetékes hőfok jeladó kimérve, jónak tűnik.
  15. Barret

    Motor

    Gyertya és kábel kb 2 éve volt cserélve. Engem inkább a rángatás zavar .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.