
Barret
Fórumlakó-
Hozzászólások
321 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
1
Barret last won the day on Március 3 2019
Barret had the most liked content!
Hírnév
8 SemlegesBarret névjegye
-
Felhasználói rang
Fórumlakó
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
F-astra
-
Város
Miskolc
Legutóbbi látogatók
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Sajnos az új termosztát is ugyan ezt csinálja , pedig még most picit melegebb is volt . Légtelenítés olyan módon megtörént hogy kicsavartam a vízhőfokjeladót majd vissza , a fűtésem pedig háát ilyen kb 4 fokban kell neki 10km város (igaz tudtam haladni ) mire végra olyan idő van benne amilyet szeretnék(olyankor kezdené ontani a nagyon meleg levegőt) , én kicsit sokallom ezt a távot lehet ez ilyen , fogalmam sincs mitől lehet ez hogy nem marad 90 fok körül hanem ugrál picit , eddig sose csinálta , még elgondolkoztam fűtőradiátor cserén is de a termoszátból kindulva elment tőle a kedvem és sok r
-
Na ez a hűtőrács takaró dolog tetszik , nem tudom milyen termosztát van benne ,arra kiváncsi vagyok hogy kb 5 fok mennyit számít termosztát ügyileg ,de ezt a takarót szerintem kipróbálom köszi az ötletet.
-
Olyan kérdésen lenne hozzátok hogy minap sikerült egy 1,4 octavia-val(1,4 16v 75Le Mk1) megtennem ugyan azt az utat ugyan olyan időben(1°C fok körül) és azt tapasztaltam hogy bizony lényegesebben hamarabb van meleg az autóban és hamarabb is megy fel a mutató nekem kb +5km kell városi forgalomban hogy elérjem az a beltéri hőfokot . Szóval engem az érdekelne hogy lehetne javítani azon hogy hamarabb legyen "fűtés" vagy "melegebb" a kocsiban . C16SE motorom van (1,6 8v 100ló hengerenkénti injektoros), volt már savazva a fűtő radátor és a hűtő is (kb 2 éve ) fűtés az van és elég meleg is csak kés
-
Na látom rosszul tettem fel a kérdést akkor pontosítok . Valaki Tapasztalta már azt hogy lambdaszonda és/vagy hőfokjeladó csere után kevésbé ment az autó ?(nem elmélet , tapasztalat érdekel )
-
Ezt tudom , engem most inkább a gyakorlati része érdekelne , tapasztalatok . Gondolok itt ilyenre hogy utána nem ment úgy a gép vagy jobban ment vagy ugyan úgy csak kevesebb kaját kért .
-
Sziasztok Olyan kérdésem lenne hogy akinek rosz volt a Lambda szonda ,az milyen javulást tapasztalt csere után (és milyen volt előtte)? Vagy esetleg a vízhőfok jeladó (2 vezetékes) csere után (amikor az volt a ludas) .
-
Sziasztok , F-astra Ferdáhátunál a hátsó szélvédőmosónak a csöve hol megy ? http://kepkezelo.com/images/d7xo7jroo9nb1y9x7ohs.jpg http://kepkezelo.com/images/9vupnmhlb79ilsrgodq0.jpg http://kepkezelo.com/images/4yn0obpie6qq0cpnkphn.jpg http://kepkezelo.com/images/4zef9fcsbdj3kjjfb1xp.jpg Ami biztos hogy nem az utasoldal felőli részen megy a tetőnél leglábbis . Az is érdekelne hol megy be magába az A oszlopba /fele valamint mennyire kell szétszedni az utasteret ha szertnék új csövet behúzni
-
Oszciloszkóppal meg lehet mérni de ott is csak a görgbét látod az az hogy csinál valamit a szonda , de a késést azt nem csak úgy lehet megmérni hogy párhuzamosan kipufogógázt is mérnek . Na már most a legtöbb műhely nem rendelkezik oszcilloszkóppal ha rendelkezik is nagyon kevés ember tudja használni , illetve levonni következtetéseket a mérés eredményéből meg őszintén nem is bajlódnak mert egy új szonda olcsóbb mint a munkadíj .
-
Próbálj meg 1 vízhőfok jeladót cserélni (2 vezetékes). Nem nagy tétel , annak is köze van a keverék képzéshez . Szerintem nincs az az ember aki ki kiméri az 1 vezetékes szondát .Az meg hogy multiméterrel nézzük csak azt árulja el hogy csinál valamit. Egyébként is ha valaki vállalkozna a kimérésével komoly műszerezettség és tudás kell amit meg kell fizetni szemben egy kb 10e ft-os szondával .
-
Vagy fogod és levakolod az EGR csövet és nincs tovább vele gond :D