Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

C5oNtkov4c5

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    137
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

C5oNtkov4c5 névjegye

  • Születésnap 1989-04-30

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Érdeklődés
    Érdeklődök...

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F - C16NZ - 92' évj. , Astra G - Z14XE
  • Város
    Balinka

Legutóbbi látogatók

3.416 profile views

C5oNtkov4c5's Achievements

  1. Azért elég zavaró, hozzá lehet szokni, hogy egy kicsivel elöbb engedem fel a gázt majd kuplung akkor nincs ez....dehát...na... Jeladókat meg brahira nem fogok cserélgetni, mert az úgy drága lenne. Lehet hozzá szokok...én elektromosságban úgyis suta vagyok.
  2. Köszönöm, ez egy jó kiindulási alap. Megpróbálkozok ezekkel és meglátjuk mi lesz.Ami az érdekes, hogy csak váltáskor ugrik meg, ha üresben turáztatom szépen vissza ejti nem akad fent.
  3. Mármint a gázt nem nyomom már. Megyek gáz vissza enged, kuplung be váltanék mondjuk 3 ból 4 be és megugrik majd visszaesik a fordulat. De ha egy picit várok a gáz vissza engedés után és úgy nyomom be a kuplungot akkor nem ugrik meg. Na de forgalomban ezt nem lehet. Ahogy beraktam a másik fokozatba és újra ráengedem szépen fogja nem csúszik. Hol keressem a hibát? Map szenzor, lambda szonda...ezek okozhatnak fordulat problêmát. Az EGR szelep le van falazva , nem tudom, hogy ezen gyárilag nem volt vagy valaki eltávolította.
  4. Köszönöm, időközben megtaláltam a tartályból a kuplung munkahengerhez menő csövet, úgyhogy kicseréltem a fékfolyadékot , párom nyomkodta egy darabig a pedálokat... A váltó szuszogot azt tudom, most cseréltem váltó olajat is. A fordulat emelkedés nem a terhelés átvitelekor van , hanem pont akkor amikor megyek és mondjuk 3.ból 4.be váltanék és ahogy benyomom a kuplungot úgy ugrik meg a fordulat...majd mikor bent van a sebesség kuplung kienged és nem csúszik meg rögtön fogja... Ezért nem értem....
  5. Ne haragudj ekkora szaki nem vagyok, de hogy függ össze a kuplung mechanika a motor fordulatszámmal? Mert ha kopott a kuplung tárcsa akkor azt ő honnan tudja? Nem értem. Illetve egy olyan kérdés, hogy látom ennek már hidraulikus a kuplungja , viszont nem találok sehol tartályt amiből cserélni tudnám, a kis légtelenítő csöcs az megvan. De a motortérben csak a csővet látom ami a tűzfalon keresztül bemegy illetve elötte van egy kis hengeres valami. De a féktartályra se megy belőle semmi. Hol lehet a folyadékot pótolni, cserélni?
  6. Sziasztok. Segítséget kérnék. Van egy 2005 ös, Z14XE motorkódú G astrám. Kuplung benyomásakor, teljesen mindegy hogy hideg vagy meleg motornál , váltások során elsőnek felugrik a fordulat majd vissza esik.... Merre induljak el hiba keresésben?
  7. Ennyire egyszerű lenne....már arra gondoltam hogy a szerkezete adta meg magát valahol...de ha hazaértem akkor ezt meglesem....köszi a tippet..
  8. Sziasztok. Az mitöl lehet,hogy a jobb hátsó ablakom egy kicsit résnyire mindig lejön magától? De épp hogy csak egy picit...majd visszatekerem és 1 hétig megint a helyén marad...
  9. Azt kell, hogy mondjam Müller autósok tökre korrektek voltak... Ha rendelsz akkor szerintem onnan vagy még Cromaxról szoktam. Hála égnek nekem ott még nem folyat, de ne fesd az ördögöt a falra mert pont tegnap dicsértem meg kicsi autókámat, hogy egy csepp olaj még csak olaj pára sincs sehol, ezt megelözve gyorsan kicseréltem az olaj betöltő sapka 25 éves gumigyűrűjét is! :D Nekem ilyen rángatás akkor volt mikor a marha fejemmel hittem a marketing dumáknak és a 100 as benzin mellé még raktam STP vagy Spuri adalékot...na attól meg bolondult. :D Azóta csak a sima 100-as adalék nélkül. Dehát az én kis autóm folyamatosan okoz meglepetéseket, emlékszel mondtam, hogy remeget a km/h mutatóm meg hogy mindent kicseréltem vettem új gyári ismétlem gyári GM spirált, gyári kis kihajtót a váltóba az órát letesztelték padón , majd egyik pillanatról a másikra láss csodát nem remeg a mutató (mind az állat rátoltam a spirált az óra hátuljára), dehát hogy ne legyen egyszerű az élet , most kattog a spirál 100-120 között A GYÁRIIII SPIRÁL......... most vagy úgy 1000 szor állhatok neki megint szétszedni....
  10. Na én is neki futottam a Váltó-kulissza felújításnak.. Nagyon patika lett a váltó... nincs semmi kottyanás, müller autótól rendeltem a felújító szettet meg egy új GM tengelyt......azt hittem eltörik a blokktartó mire kivertem a régi tengelyt belőle...de végül sikerült....Végre mindent sebességet úgy vesz mint új korában. De az alapjárat ettől se javult meg ! :D :D :D :D :D :D
  11. Egy próbát megér, köszi. De valami végleges megoldás lenne jó.... Nem akarom elhinni hogy ebbe bele kell törődni... Ilyen nincs ezt egy hiba okozza ami új korában nem volt....
  12. Nem a teljesítmény lenne a lényeg hanem a magas alapjárat problémám...amim már szinte mindig van ... Azt a problémát akarom leküzdeni... Mert marha mód idegesítő már......
  13. Megnézem...megyek vele egy kört..megvárom még 90 fokos lesz pöfögtetem egy helyben aztán leszedem azt a csövet és meglesem bezárt e a szelep.... Szerinted ha nem zár be és folyamatosan meleget kap az milyen hibát tud produkálni? Esetleg a magas alapjáratot?? :D :D
  14. Valami ilyesmire gondoltam én is.. Hogy a két cső egy funkciót lát el... Ez a termosztát ami az UFO ban van ez cserélhető? Gondolom 25 év alatt az enyém is tönkrement ott ... Pont most szedtem szét , megnéztem a légszűrőházban ezt a csappantyút és alapból úgy áll nekem , hogy a forró levegő bejuthasson tehát nyitva van ... megmozgattam, szépen mozog, de akkor most mi az alaphelyzet? A nyitott vagy a zárt állás? Ezt nem a vákum zárja el ha elég meleg a motor? Magyarán ha nem müxik folyamatosan nyitva van akkor folyamat meleget kap.... Akkor be kellene tömködnöm ezt a kis lukat rajt?
  15. Sziasztok! Valaki megmondaná nekem, hogy a két vákumcső közül ami az UFO ba megy fent, és a központi injektor aljából indul , ahogy a képen is látjátok az mi célt szolgál? A probléma még mindig az alapjárat megemelkedése.... Neten találtam egy képet miszerint két fecskendő beszúrása ebbe a vákumcsőbe megoldja az alapjárati problémát.... Kipróbáltam és szó szó sokat javult. De miért kell oda fentre vákum az UFO ba nem értem.... Nem dúgozhatom én le egy az egyben ezt a vákumcsövet? Másik kérdésem hogy ami az UFO ba megy másik vákumcső a kék színű, majd elmegy a légszürőházba...Ott a légszürőházban , úgy mint a motoroknál van egy pillangószelep szerűség ami fordulatszám emelkedéséve- csökkenésével nyít és zár??? Nem lehetséges, hogy az szorúl meg akad fent és több levegőt kap emiatt megy fel az alapjárat? Vagy mi van ott pontosan?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.