Jump to content
OPEL FÓRUM

sziklaboci

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    34
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

sziklaboci last won the day on Október 29

sziklaboci had the most liked content!

Hírnév

8 Semleges

sziklaboci névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G 1.4 16V (X14XE)
  • Város
    Szeged

Legutóbbi látogatók

393 profile views
  1. P0340-et kapok én is. Ez még X-es motor (x14xe), ahogy olvastam az általad is említett ecu hiba a Z-s motorokra jellemző (és mivel villáskulcsról beszélsz gondolom a tied az, nálam minden hiba a sima motor piktogramot gyújtja), persze ettől még lehet ennek is ez a baja. Viszont a cseréig abszolút nem volt gond a régivel, azóta meg visszatérő hiba. A régi nem azért lett cserélve mert hibákat dobált, hanem mert elporladt a felfogató csavarja körül a műanyag és nem akartam a szétesőben lévő jeladót visszatenni a szíj közepére.
  2. Korábban írtam a vezérműtengely-jeladó cserével kapcsolatos kálváriámról, amit úgy tűnik elkiabáltam: a starline után a valeo sem jó, előbbi 130, utóbbi 1000 hibamentes kilométert volt szíves produkálni. Most teszek egy erőtlen próbálkozást egy bontott gyári jeladóval... Esetleg ha van valakinek valami ötlete ezzel kapcsolatban, nagyon szívesen venném! (Nem, vezérlés nincs elrakva..) Az már csak hab a tortán, hogy a szintén valeo márkájú vadonatúj vízpumpa is elkezdett visítani kb 1000 km után Nincs nekem ezzel most szerencsém..
  3. Okulásként megosztanék egy friss tapasztalatot: pár hete vezérléscserekor vízpumpacsere is volt, kapott egy valeo-t, ami kibírt kemény 1000 km-t és elkezdett visítani. Lehetett szétszedni megint az egészet, kapott egy Graf-ot. Ez egy rendkívül jólsikerült vezérléscsere volt, eddig az a mérleg hogy két "új" alkatrész is gyári hibás volt, ez a pumpa és a vezérműtengely-jeladó.
  4. Hello, nálam benzinesnél ugyanez van. Valahol azt olvastam hogy a motorvezérlő azért tartja kicsit magasabban a még mozgásban lévő autóban az alapjáratot, hogy legyen elegendő vákuum a fékrásegítésnek. Nálam egyébként semmi negatív hatása nincs a dolognak.
  5. Pont pár napja kellett nekem is ugyanezt cserélnem, nem kell akna. Viszont az általam korábban feltett kérdést megválaszolnám magamnak és remélem Neked is segítségedre lesz: ne a legolcsóbb jeladót vedd meg bele, nekem az új starline-ra hibákat dobált, egy márkásabb darab viszont jó lett.
  6. Sziasztok, X14XE vezérléscserekor ki lett cserélve a vezérműtengely-jeladó, mert letört a felfogatása. Kapott egy starline-t (ez volt azonnal), kb 130 km után P0340-00 hibát dobott az autó. Ezután a csatlakozóját szétszedtem vezetékét fixáltam, hibakódot töröltem, kb 60-70 km-t ment azóta a kocsi hibakódmentesen. Tudom hogy ótvar a belerakott márka de ez volt kéznél, kérdésem az lenne hogy ha ismét előjönne a hiba kínlódjak ezzel (el nem tudom képzelni mi tud rossz lenni egy zsír új hall jeladóban), vagy vegyek bele valami normálisabbat? Ha utóbbi, mi az ajánlott márka? Van 3 ezertől 50-ig min
  7. Szintén lpg-sként gyújtásra gyanakodnék, mivel ez a legegyértelműbb közös pont a benzin és gázüzem között. Illetve érdemes lenne még szétnézni az érzékelők között, lambda, map, hőmérséklet, stb, mivel gázüzemben is a benzines ecu gyújtási paramétereire támaszkodik a gázos ecu, tehát ha már benzinen rossz simán elviszi a gázos működést is. Nekem anno hetek teltek el mire észrevettem hogy bedöglött az ac, szóval nincs
  8. Előfordulhat, nekem kizárólag a felfele katt rémlik, viszonylag ritkán van rá szükség.
  9. Felfelé nyomd folyamatosan amíg fel nem ér az ablak és még azután is, amíg egy kattanást nem hallasz.
  10. Nekem a gyárival annyi volt a bajom, hogy letört a műanyag pipa. Gyorsan kellett cselekedni, starline volt polcon a boltban, visszanéztem 2682 forint volt 2018-ban, és azóta kb. 35 ezer kilométer ment bele. Most 2500-ért adják ugyanezt. A gyárit félreraktam de azóta sem foglalkoztam vele, a belevaló pipa kapható magában? Esetleg olyan ami nem műanyag? Mondjuk ha 2500 forintnál többe kerül a pipa, akkor már veszek még egy komplett termosztátot..
  11. Lehet hogy nevetség tárgya leszek, de nekem két éve egy 2800 forintos starline termosztát van bent és rendben teszi a dolgát. Fiatal voltam kellett a pénz.. Mondjuk azt hozzátenném hogy a tömítés amit adtak vele az semmire sem volt jó, így visszament alá a használt gyári bosch tömítése.
  12. A generátor kb. két éves, akkut meg nemrég kapott újat a kocsi. Amikor tönkrement az előző generátor akkor valóban odavolt a szervó, mondjuk akkor minden odavolt, mire hazaértem.. először minden világított a műszerfalon, aztán a mutatók leestek, végül leállt a kocsi Egyébként ha belegondolok tegnap indítás után leesett az alapjárat pár másodpercre, előfordulhat hogy pont addig nem ment a szervó az elégtelen töltés miatt. Csak akkor a szervóra figyeltem inkább, a fordulatszámmal nem foglalkoztam. Köszi!
  13. Üdv, van egy igen ritkán visszatérő problémám (X14XE), sacc félévente egyszer-egyszer kihagy a kormányszervó, jellemzően indulásnál nem éled fel csak picit késleltetve (pár méter gurulás és megemelt fordulatszámot követően). Tegnap pont előfordult, ezért bátorkodnék megkérdezni, hogy mit nézzek-hol nézzek, van-e értelme egyáltalán foglalkoznom a dologgal ilyen rendszeresség mellett? Egyébként a hiba évek óta fennáll.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.