Jump to content
OPEL FÓRUM

zotya975

MOTE klubtag
  • Content Count

    31,315
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    354

zotya975 last won the day on December 7

zotya975 had the most liked content!

Community Reputation

1,802 Lelkes-segítőkész

5 Followers

About zotya975

  • Rank
    Super Spam (Ro)Bot
  • Birthday 04/16/1975

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr
  • Érdeklődés
    számitógép, internet, Opel

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Zafira A Z18XE
  • City
    Győr

Recent Profile Visitors

22,721 profile views
  1. Nekem megtört az a cső, egyszer amikor valamiért lebontottam a kocsi aljáról aztán az egyik patentből nem kiugrott hanem megtört a tövében. De nem eresztett később sem, így hagytam ahogy van. Most meg kivettem a Zafirából a fényszórót mert ugye beázik, ki is nyomtam esőálló akrillal, itt szárad a radiátoron. A lököst le kellett vennem hozzá, és volt mögötte két polisztirol közdarab azokat ott hagytam a köténylemezen, aztán az egyik valahogyan leesett a kutyám még szétrágta. Ősszeragasztottam amennyire tudtam, de ha nem lesz jó vennem kell egyet, persze nem túl gyakori. https://www.ebay.co.uk/c/3020531633 Holnap nekem is fel kell állnom dobbantóra összerakáskor, mert pár csavart úgy tapogattam ki lent, de összerakáskor ez a módszer már nem lesz jó.
  2. zotya975

    Elektromos

    Bosch generátornál a hivatalos töltés 14Volt, szóval a 14.5-14.7 még nem olyan rengeteg, nekem ennyi fogyasztó nélkül Delco Remy generátornál: Amúgy is van pontatlansága a multimétereknek, meg az egyéb mérőműszereknek is. Ugrálni viszont nem szabadna neki. Bosch generátornál viszonylag könnyű a fesz szabályzó csere, mert a hátuljára van felcsavarozva.
  3. zotya975

    Motor

    Közben találtam egy régi képet, itt meg szerintem pont inkább túl lett feszítve a szíj, itt sem sikerült jelre rakni. http://
  4. Hát talán ez az 30 Euróért. https://picclick.de/ORIGINAL-OPEL-Astra-F-Schlauch-Kraftstoffbehälter-Filter-90539340-382283134137.html Szóval inkább bontó, vagy raksz végig gumicsövet, csak abból nem mindegy milyet veszel, mert van ami pár év után megrepedezik.
  5. Párásodik az anyósoldali fényszóróm, ami nem is normális jelenség plusz vakítja a szembejövőket hiszen a párás búra megtöri a fényt. A lökhárító leszedése nagyobb munka mint maga a tényleges javítás, ami esőálló akrillal történt tömítés a gyári tömítő fölé. http:// Egyenlőre a radiátoron szárad a lámpa holnapig, az izzókat kivettem, tudjon hol eltávozni a pára, amit tudtam papírtörlővel felitattam. http:// A lökös leszedése előtt kivettem a féktárcsa hűtőlevegő terelő műanyag elemet, és részben megbontottam a dobbetétet. Az autó előtt a falon berajzoltam a lámpa sugarának a határát, remélhetőleg sikerül pont ugyanoda visszaszerelni. Az alsó patentokkal coptam egy kicsit, szerintem visszarakáskor ( a lámpa belövése után) dobbantóra járok hogy jobban hozzáférjek.
  6. A tűzfaltól kék műanyag csövek: http:// Az odafolyó ág a szűrőnél vált műanyagból gumiba, a másik kettő a visszafolyó ág meg a tankszellőztetés meg a tanknál. http://
  7. zotya975

    Motor

    Nekem is volt ilyen problémám egy szettel még amikor a kocsit vettem, de gond nélkül lefutotta így a periódusát. A pumpa is a feszítő is meg a szíj is tömeggyártás terméke, valahogy sikerült egy ilyen hármast kifogni.
  8. zotya975

    Elektromos

    Ki kellene szerintem a fesz szabályzót a generátorban, az felel a megfelelő töltési feszültségért. Mennyit mértél? Milyen generátor?
  9. zotya975

    Elektromos

    Ki kellene mérni a feszültséget közvetlenül a generátornál és az akkunál is, illetve megnézni hogy gázadásra változik-e mert ugye nem szabadna. Esetleg ha van rá mód indítás közben is nézni hogyan változik.
  10. zotya975

    Motor

    Szíj ragadós volt...nem eresztett valamelyik szimering?
  11. Néha nekem is ott a pici óra ikon meg kiírja hogy RDS. Akkor végzi pont a szinkronizálást? Olyan ritkán látom, hogy mindíg elfelejtettem mire hazaértem, hogy utána kellene nézni. Most is csak azért jutott eszembe mert írtátok.
  12. zotya975

    Elektromos

    Át lehet nézni a generátor-aku közötti kábeleket, kötéseket is.
  13. Valami rémlik, megnézem majd, csak ugye 0 fok van. Nyilván ha meleg lenne, nem fagyna meg és nem is keresném az okát.
  14. Nem tudom pontosan ezt még nem szedtem szét. Csak " elméletezem" hogy 2 perc alatt -2 fokban talál nem maga a fék betét-pofa ragadt oda a tárcsához, vagy dobhoz, hanem inkább a gégecsőbe bejutott víz vagy pára fagyott meg, és én kézi erővel ugyan be tudtam húzni, de a rugó a bowden végén már nem tudta visszahúzni amikor leengedtem a kart. Az astránál majdnem egyenesen ment a bowden be hátulról a dobba, itt meg van egy kicsi kanyar, egy ív lefelé ahol meg tud ülni a bejutott víz vagy pára.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.