Jump to content

zotya975

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    29.379
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    241

zotya975 last won the day on Július 16

zotya975 had the most liked content!

Hírnév

1.531 Lelkes-segítőkész

5 követő

zotya975 névjegye

  • Felhasználói rang
    Rinyálós zotya, Fejben szerelő.
  • Születésnap 1975-04-16

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr
  • Érdeklődés
    számitógép, internet, Opel

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel astra f caraván c14nz
  • Város
    Győr

Legutóbbi látogatók

21.225 profile views
  1. zotya975

    Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Az nem a szekunder levegő fúvóka a keréknél elől?
  2. zotya975

    Egyéb csevegés

    Nekem lehet inkább 915-öset kellett volna vennem, mert azt hittem bőven van helyem, a 925-el a végén volt, gondoltam ha csak 10 mili a különbség az félbehajtva 5 mili azzal alig nyerek valamit, a 900-asnál meg 25 mili félbehajtva 12.5 az úgy már jó. Erre alig bírtam felkínlódni.
  3. zotya975

    Motor

    Meg lehet csinálni, de először vegyél tömítést vagy benzinálló pasztával ragaszd össze a két felét. Úgy rémlik valamikor kerestünk és nem találtunk ide való tömítést.
  4. zotya975

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Amúgy van akik azt mondják ( én nem, mert nincs garázsom) hogy a fűtött garázs hátránya, hogy a sós hólé állandóan megfagy és felolvad a ki-bejáráskor a bódén ami rosszabb mintha meg sem olvadna pölö egy kint tárolt autón.
  5. zotya975

    Egyéb csevegés

    Hát alapból ugye ha rá van írva, például én most vettem 900-as ékszíjat, mert a generátor tárcsa megkopott a szíj lejjebb ment és mivel kisebb íven fordult nem volt már elég a feszítő hossza, visított induláskor. 10A0925C szíj van rajta alapból.https://www.autoalkatreszek24.hu/dayco-224520.html ugye lefelé haladva , a 915 -re úgy gondoltam nem sokkal rövidebb ezért vettem 900-asat amit alig bírtam feltenni, mert a generátor hűtőlapátja elakadt a vezszíj burkolatban. Amikor már felment viszont szerencsére megfeszítve nem ért hozzá. Nagyobb boltokban van hozzá mérőeszközük, ha van plusz szíjad, vagy el tudsz menni a kocsit nélkülözve esetleg töltés nélkül, ott le tudják mérni ha már nem látszik a felirat. A külső felén van ezért elég sokáig látszik.
  6. zotya975

    Elektromos

    Hát igazából ez a rész nincs túlbonyolítva, a motorvezérlő kapja a forgásjelet a holtpont jeladótól amikor indítózól, és az jelet ad a relének, ami behúz és elindul a pumpa. A pumpa úgy tud hamar tönkremenni, ha például nem tették be elé az előszűrőt és koszt szív be a tankból, a relének nincs rákfenéje szerintem. A relét át tudod hidalni ha kihúzod és az aljzatban a 30-87-es sarkokat összekötöd egy darab dróttal, ha a pumpa most elindul akkor a relé rossz. Ha van indításgátló, vagy riasztó beszerelve azok is a pumpa tápját szokták megszakítani. Nekem egyszer volt kontakthibás a pumpa csatija a tanknál, egy darabig kínlódtam vele mire rájöttem mi az oka az időnkénti sikertelen indításnak.
  7. zotya975

    Motor

    Ez az ECU hibakód listája neked viszont az kell ami a középkijelzőé. Például F171-en jelenik meg ha leszakadt vagy hibás a lökösben a külső hőmérséklet jeladó, és F 85 ami ugye neked is ha már nem gyári a rádió, így nem "találja". Erről is van egy teljes lista, de most "elhagytam".
  8. zotya975

    Motor

    Igen. Gyári rádiód van még? Az F 95 talán a kommunikáció hiányát jelzi a kijelző és a (nem gyári) rádió között. Nem találom az idevaló hibakód listát, pedig megvolt.
  9. zotya975

    Motor

    Nem tudja, kivillogja a kijelzővel kapcsolatos hibakódokat, és megcsinálja a kijelzőtesztet, de a sebesség kiírás elmarad a kettő között. Van itt egy F 84-es hibakódom. De nem találom a listát hogy mi az. Nincs immóm, de a felpörgés megvan. A múltkor viszont alapjáratom alig volt, ( ha mutattam már bocs). Más egyéb: tudja valaki miért van ez a mobiltelóknál, hogy fektetve kell tartani hogy teljes képernyős videó legyen? Nem csinálok sok videót vele, csak nem értem.
  10. zotya975

    Motor

    Hát egy-két dologra tudom csak válaszolni: 1.: a motorfék fordulatszám függő, olyan 1200-1400-as fordulatnál szűnik meg, ekkor jön vissza a befecskendezés. 2.:A rádióba talán azért van bekötve mert ha jól tudom létezett sebesség függő automata hangerő szabályzó, és innen kapta a jelet. A többi kérdést passzolom.
  11. zotya975

    Motor

    F35 fesz stab IC P1...Üzemanyag szintjelző P2....motorhőfok jeladó P21 útjeladó. Talán sima 12Voltos tápot kap, de én annyira nem tudok rajzot olvasni. Teljes rajz itt van: http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0500.jpg
  12. zotya975

    Egyéb csevegés

    Nálam mindenképpen gyorsabb 101 lóerő és kisebb bódé.
  13. zotya975

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Hát talán inkább a boncmester. Nem nagyon hiszem hogy van olyan szerelő aki tutira meg tudja mondani hogy mondjuk egy 300ezer kilométernél elkenődött főtengely csapágy rosszul megválasztott olaj miatt ment tönkre. Vagy mondjuk egy megfőtt motornál mi volt előbb a hengerfej tömítés átégés és emiatt a hűtés megszűnése vagy egy megszorult termosztát , eldurrant vízcső miatt melegedett túl a motor és ekkor égett át a hengerfej tömítés. nem szokták az okokat kutatni csak a megoldást. Nekem amikor elszakadt a vezszíjam eltört egy himba. De ki tudja hogy a himba tört el és megakasztotta a tengelyt ami miatt elszakadt a szíj, vagy elszakadt a szíj, és a dugó-szelep találkozásból lett a himbatörés? Stb..stb.....
  14. zotya975

    Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések

    Sokfajta van, például: http://www.csstuning.hu/?q=termekek/632 De igazából akkor van értelme ha zavaróan sok a kartergáz ( és annak az olajtartalma) így azt tudom mondani mint a turbó felújításnál: ki kell deríteni először is hogy honnan jön az olaj.
  15. zotya975

    Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Arra figyelj hogy kivülről is benzinálló legyen, pölö ilyen: https://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Méret+szerinti++__Benzincső%2Cgégecső%2Cvízcső%2Cműszaki+cső__Benzincső__+__+?cikkkod=00.161534.008-EUR De amúgy sok a gyatra minőségű, ( fészen, egyéb fórumokon is panaszkodnak rájuk) kismotorra vettem nemrég átlátszót, pár hét alatt megkeményedett és megrövidült, ami szép ívben hajlott az most feszül a csap és a karbi között.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.