Jump to content

zotya975

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    29.153
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    232

zotya975 last won the day on Május 23

zotya975 had the most liked content!

Hírnév

1.489 Lelkes-segítőkész

5 követő

zotya975 névjegye

  • Felhasználói rang
    Rinyálós zotya, Fejben szerelő.
  • Születésnap 1975-04-16

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr
  • Érdeklődés
    számitógép, internet, Opel

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel astra f caraván c14nz
  • Város
    Győr

Legutóbbi látogatók

21.093 profile views
  1. zotya975

    Egyéb csevegés

    Végülis csak annyi hogy nincs meg a felfogatási hely a dis kocka alaplemezének, ha meg tudod oldani máshogyan hogy ott maradjon akár lehet jó is.
  2. zotya975

    Corsa B - Általános -

    Üdv néktek, jár erre valaki? Azt szeretném kérdezni hogy x10xe-nél is tud keveredni a hűtőfolyadék-olaj oldalt a vezérműláncnál a tömítésnél, vagy itt nem áll fenn ez a lehetőség? A beteg egy 2000-es évjáratú B corsa, 10 literes fogyasztással, a kipufogó erősen benzinszagú, a kiegyenlítő tartályban olajos-trutyis a folyadék. A "mester" a váltókulisszánál kábelkötegelővel oldotta meg a kotyogást, azt is meg kell majd néznem. Úgy jött vissza az autó, hogy a légszűrőházat a zárhíddal összekötő műanyag cső már nem volt rajta, azt is szereznem kell.
  3. zotya975

    Egyéb csevegés

    A veztengelyház van eltörve neki azt kellene cserélni alapból.
  4. zotya975

    Egyéb csevegés

    Szerintem nem jó, az alapból dis kockásra rátehető az elosztó-rotor, ( mert ott az Y szorítja be, aminek megvan a menetes furat)de fordítva nem, a dis kocka alaplemezét nem tudod hová felfogatni, nincsenek ott a csavaroknak a lyukak.
  5. zotya975

    Fűtés, és klíma

    Kedden voltam bontóban, amiből kivettem az alkatrészt az egy klímás autó volt, igazából úgy jó ha te szeded ki a donorból, közben esetleg fényképezel, és akkor könnyebb berakni. De c14nz-be én nem tennék klímát, eléggé megfogja, persze ha mész sík terepen pölö autópályán, aztán bekapcsolod nyilván azért lehet vele haladni. Nem hiszem hogy sokan nekiállnak ilyennek, akkor már tényleg egyszerűbb autót cserélni.
  6. zotya975

    Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Szelepszár szimeringről ugye az az olajmennyiség tud lejutni ami a szelepszáron,-rugókon van. Jellemzője hogy hosszabb állás után nagy füstpamacsot nyom ki a kipufogó amikor elég ami a hengerbe, szívó-kipufogó csatornákba jutott.Olyat láttam már hogy felcsúszott a szimering a rugó belsejébe és együtt mozgott a szeleppel, az nagyon füstölt menet közben is.
  7. zotya975

    Egyéb csevegés

    Voltam bontóban, hoztam 1.6-os injektor szelepet a kocsiba, szerintem x16szr-ből mert elektromos Egr volt benne, ugye a nagy része már ki volt szedve. Hazajöttem beszereltem, mintha kicsit jobban menne, vagy csak jobban toltam neki. Lehet most kellene átrakni az SE-tengelyt. Azért az érdekes, hogy az a roncs ott lehetett már pár hónapja ( mintha már ősszel is láttam volna) de még volt benne nyomás szépen megtelt a torok benzinnel amikor kivettem a szelepet.
  8. zotya975

    Fék, futómű, kormánymű

    Akkor azt a műanyag csúszkát tudod cserélni rajta amit, írtam, illetve még kicsit húzni a csavaron amit a képen mutattam. Nem szüntette meg teljesen a kottyanást, de sokat javított rajta.
  9. zotya975

    Karosszéria

    A zármotort kellene megnézni hogy miért nem működik, lehúzni a csatiról, és a csatira kötni egy próbalámpát, ( bármilyen 12 voltos izzót) vagy multimétert és megnézni hogy amikor nyitod-zárod az kp zárat akkor megjelenik-e itt feszültség. Ha igen, akkor gyanús hogy maga a zármotort rossz, ezt is lehet ellenőrizni direkt táppal , közvetlenül az akkuról, vagy más 12Volt körüli akkumlátorról( nekem vagy egy 12Voltos B&D akkus fúróm annak az akkuját szoktam ilyen célra használni), de csak egy pillanatra szabad fesz alá helyezni, mert nem bírja sokáig, nincs benne végállás, leéghet ( ha amúgy jó)a zármotor. Ha kiderül hogy ez a rossz akkor csere. Ha nem működik a zármotor, és a kulcs sincs meg akkor sajna nem tudod bezárni. Vagy komplett zárat kell cserélni, vagy venni egy betétet és azt átenni, esetleg ha találsz hasonló kulcsot akkor át lehet reszelni a zár lamelláit.
  10. zotya975

    Karosszéria

    Ugye ez a zármotor rudazata ezt kellene visszatolni, hogy be lehessen nyomni a gombot:
  11. zotya975

    Dízel

    Hát ilyen sajnos van néha...de ha sikerült szerezni azt is nyomáspróbázni kellene, nem?
  12. zotya975

    Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Neked nincs a szelepfedélben kartergáz szellőztető szelep? Annak a hibája is szokott magas olajfogyasztást okozni.
  13. zotya975

    Általános műszaki problémák!

    Igen, valószinűleg így van, kivétel talán az F-ből átmentett x16szr-nél, de ugye itt most nem erről van szó.
  14. zotya975

    Általános műszaki problémák!

    Én sem tudom, a leömlő hőpajzs felől nincs ide semmi bekötés? Képeken nem látszik tisztán. Ha nincs ,akkor ugye amit írtam az nem játszik.
  15. zotya975

    Frontera

    Hát ez a legkorrektebb leírás amit eddig találtam róla.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.