Jump to content

zotya975

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    30.047
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    276

zotya975 last won the day on December 17

zotya975 had the most liked content!

Hírnév

1.640 Lelkes-segítőkész

5 követő

zotya975 névjegye

  • Felhasználói rang
    Rinyálós zotya, Fejben szerelő.
  • Születésnap 1975-04-16

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr
  • Érdeklődés
    számitógép, internet, Opel

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel astra f caraván c14nz-c14se
  • Város
    Győr

Legutóbbi látogatók

21.659 profile views
  1. zotya975

    Egyéb csevegés

    Lehetséges, mert én is vettem a piacon olyat olcsóért ami nem akar rendesen megömleni, és nincs a belsejében gyanta, nem igazán lehet dolgozni vele. Olyan kell aminek Sn/Pb 60/40% aránya van. https://www.vilagitascenter.hu/forrasztoon_toll_1mm?utm_source=argep&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link
  2. zotya975

    Gumi, felni kérdések

    Hát egy 50-körüli nő az illető, és ez egy kölcsönautó, mert a sajátot totálkárra tették ( nem saját hiba volt) . Kissé necces is volt odamenni szivességből, úgy hogy egy harmadik személy autóját karbantartom, fagyálló feltöltés, guminyomás..stb, ezekből a szituációkból semmi jó nem szokott kijönni ha váratlanul megjelenik a tulaj. Amit te mondasz nem szokták kitörő lelkesedéssel fogadni még ha igaz is. Csak hát olyan családi barát, nem mondhatok nemet. Van hogy idejönnek olyan autókkal, hogy csak ezt vagy azt meg kell nézni rajta, aztán a végén a saját régi alkatrészeimet építem be, mert pénze nincs másikra én meg nem akarom ilyen állapotú kocsival elengedni. Sehogysem jó ez mert ha bármi történik a kocsival, egyből én leszek a közellenség, mert én "nyúltam hozzá" ha meg azt mondom ne hozza ide akkor azért leszek szemét, mert nem segítek. Sokan tartanak úgy kocsit hogy valójában nincs rá pénzük.
  3. zotya975

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Először: alapjárati motornak és a fészkének a kitakarítása, repedt-lecsúszott vákumcsövek ellenőrzése, injektor-szívócsonk közti talptömítés ellenőrzése. Ez utóbbira alkalmas a féktisztító, amit ( hideg ) járó motornál a kérdéses részre fújunk, ha van tömítetlenség a motor beszívja és felpörög.
  4. zotya975

    Gumi, felni kérdések

    Alapból pár tizedet kell csak belefújni az enyémbe ahhoz elég, ( a bal első ereszt csak többnyire fél évente 1.8-ra lemegy) nem gondoltam rá hogy félig lapos kerekeket kell majd vele pumpálnom. Vettem szivargyujtós minikompresszort, de szerintem hamarabb megy tönkre minthogy felfújná a kereket.
  5. zotya975

    Egyéb csevegés

    Elvileg meg kellene fognia, csiszolni nem nagyon lehet azt a pici részt esetleg a szike hegyével meg lehet kapirgálni. Én meg meguntam hogy a világítás kapcsoló állandóan elalszik, ott a forgó részre tettem ledet hogy közelebb legyen az ikonhoz, de a légkábel folyton elszakad. Beraktam egy gyárit, azon meg ugye elég halvány a pici izzó, és az is átvilágít a szomszédos ikonokra. Most szétszedtem és nézegetem mit lehetne vele kezdeni.
  6. zotya975

    Gumi, felni kérdések

    Jójó, de ha pölö 2 barra fújom fel a gumit óra szerint az 2 bar lesz nyáron is meg télen is, csak ha változik a hőmérséklet akkor csökken télen és nő nyáron a már egyszer beállított nyomás. Az főként annak észrevehető, akinek már újabb kocsija van, és rendelkezik guminyomást mérő szenzorral. Ha nyáron kánikulában felfújja 2 barra télen -10 ben simán bejelez neki ha mondjuk 1.7-re lett állítva a határ. Pár napja hívtak el egy G astrához alapból hűtőfolyadékot kellett leszívni és töményet rátölteni, de azt kérték ellenőrizzem a guminyomást is. Vittem egy Decatlonos bicajpumpát, én azzal szoktam az enyémből néha elszökő pár tizedet pótolni, ennél meg 0.9-től 1.7-ig terjedtek az értékek. Hát nem fáztam mire végeztem a 4 kerékkel. Ki tudja hányan mászkálnak ilyen lapos gumikkal, és egy vészfékezéskor-kikerüléskor mit produkál.
  7. zotya975

    Gumik, felnik

    Én Falkent vettem, mert az én méretemben ( 175/70 R13) ennek volt a legjobb esőindexe és nekem ez a vesszőparipám.
  8. zotya975

    Egyéb csevegés

    A szélvédőnél mindenképpen, mert ott nem takarja kéder, máshol nem fontos úgyis takarva van. Most kitaláltam hogy úgysem lesz garázsom, így kicsit meghosszabbítom és zártabbá ( vagy zárhatóvá)teszem a jelenlegi beállót. Igazából minden megvan hozzá, mert amit gyüjtögettem a garázshoz azt ide fel tudom használni. De ha jó idő van én is szivesebben szerelek nyílt terepen. Ha olyan a munka amit még aznap be tudok fejezni akkor kivonulok a hátsó kertbe a ház mögé.
  9. zotya975

    Egyéb csevegés

    A másik divat most hogy szlalomoznak természetesen index nélkül a 2 teli sávban, csinálnak 10 necces sávváltást pár 100 méteren belül, aztán te meg lazán melléjük gurulsz a pirosnál ( már ha nem mentek át rajta) értelme semmi volt, de szép koccanások szoktak lenni ebből. Aztán amikor eléd vág és befékez bizonyítsd te hogy nem a követési távolságod volt kevés. Egyre időszerűbb nekem is a kamera.
  10. zotya975

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Nincs közvetlen tapasztalatom G astrával kapcsolatban, de képeken két darab kék csövel látok a pumpa fedeléhez csatlakozni, feltételezem az egyik az injektorhoz vezető a másik a visszafolyó ág. Nem tudom pontosan hogyan megy bent a cső előfordulhat hogy visszacsukáskor a pohár mellé került?
  11. zotya975

    Egyéb csevegés

    Fel fogod vele szaggatni az aszfaltot.
  12. Én ezzel járok már lassan 130 ezer kilométer óta és előtte is ezt kapta a kocsi, szóval szerintem jó.
  13. zotya975

    Egyéb csevegés

    Mi az alternatíva addig?
  14. zotya975

    Motor

    Én nem látom értelmét. A tőkékben olyan kis mértékű az olajcsere, hogy ami abba bejut ( még a régi olaj) csak nagyon lassan jön ki belőle, a tetején van egy pici kupak, ahol kiszivárog olaj és a tőke-himba közti felületet keni, de igazából ennyi. Olajcsere után pár ezer kilométerrel amikor még az új olaj világos színű, sűrű fekete olajat öntöttem ki a tőkékből. A hidrotőke hang elég jellegzetes könnyű felismerni, lásd egy fórumtársunk autóját:
  15. zotya975

    Egyéb csevegés

    Alapból egyre türelmetlenebbek az emberek, a vérpiroson áthajtás már szinte megszokott. Most meg még többen vannak utakon.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.