Jump to content
OPEL FÓRUM

zotya975

MOTE klubtag
  • Content Count

    31,493
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    372

zotya975 last won the day on January 26

zotya975 had the most liked content!

Community Reputation

1,840 Lelkes-segítőkész

6 Followers

About zotya975

  • Rank
    Super Spam (Ro)Bot
  • Birthday 04/16/1975

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr
  • Érdeklődés
    számitógép, internet, Opel

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Zafira A Z18XE
  • City
    Győr

Recent Profile Visitors

22,871 profile views
  1. Tegnap hazafelé elkezdett nyikorogni a kocsi bal eleje bukkanókban, kanyarokban és úgy általában mindíg amikor a bódé mozgott. Nem az a fémes nyikorgás volt ami nyáron a rugótól jött, hanem inkább gumi nyiszorgás. Hazaérve a kocsi orrát lenyomkodva is elő tudtam csalni hangot. Befújkáltam szilikonnal a kormányösszekötő és a stabpálca porvédőit és megszünt a hang. Mondjuk hülye voltam hogy nem egyenként próbálgattam, mert akkor rájöttem volna pontosan melyik szól. Csak hogy teljes legyen a boldogságom a hátsó dob is tovább lyukadt( nyilván nem foltozza be magát) mivel -2 fokban se cserélni se hegeszteni ( ez amúgy se tartós megoldás)nincs kedvem és a mellékhang nem zavaró ( pont a cső mellet lyukadt ki) megint kapott Bosal pasztát, ami pár hétre megoldja a problémát, aztán majd csak kitavaszodik, mire elfogy teljesen a dob.
  2. Az hogy hallod-e a szivattyút és ha igen zümmög, vagy éppen sípol, függ a márkától, és attól is hogy mennyire kopott. Összesen 4 AC volt a kocsimba 10 év alatt ( pontosabban 5 de az 5. már az SE-nél itt meg nem indul ej gyujtáson) mindegyiknek más hangja volt. Ráadásul nálam caravannal jobban hallani, mert itt nincs az ülés a pumpa felett ami azért csillapítja a hangot.
  3. Érdemes első körben átnézni a kábeleket-csavarkötéseket a generátoron, akkun, testpontokon. Feszültséget mérni a generátornál-akkunál, megnézni van-e köztük különbség akkor amikor a visszajelző világít.
  4. Úgy gondoltam hogy kiveszem a magasság állító motort és talán annak a helyén be tudok nézni csőkamerával. Hát ha elnyalta a menetet az cumi, de ki a túró tekergette annyit?!
  5. Nem tudom én sem talán végállásig tekerték majd tovább. De az egyik oldal sem mozdul se befelé se kifelé miközben a tekerőt szabadon tudom forgatni. Lenne 5-6 fok megnézném valahogy, de most -2 van . Valami oka biztos van neki hogy nem tudom őket állítani.
  6. Azért az is nagy munka egy időben én is akartam az F-re de aztán letettem róla.
  7. Nincs, a motorvezérlőtől kapja a jelet, akkor is ha nem fordulatszám mérős óra van a kocsiban, ( csak ugye akkor nincs bekötve a szál) és úgy is rendesen működik. Forgásjel alapján számol, ami vagy a vezérmű tengelyt, vagy a főtengelyt figyeli, nem tudom ennél a motornál melyiket. Úgy rémlik az elsőt.
  8. Azért időben és technikában a régi Swift visszalépés a G astrához képest, kábé F astra ( sőt inkább Kadett) kategória. Minél újabb és bonyolultabb annál több a hibalehetőség és drágább javítani. Ha visszafelé mennénk valószinűleg egy karbis-láncos-mechanikus AC-vel szerelt ladával még kevesebb gond volt. Nincs értelme összehasonlítani így az autókat, ráadásul a nagy számok törvénye alapján ki lehet fogni bármiből jót is, rosszat is.
  9. Én csak azért írtam hogy utólagos jól sikerült beépítés, mert előtte kicsit kutakodtam, és az oldalon találtam jó régen egy utólagosat. https://www.opelforum.hu/topic/622-extra-felszerelések-beépítése-utólag-elektromos-kérdések/?page=182 Kicsit görgess lejjebb. Mondjuk ez olyan profi hogy ha vissza vinnéd a gyárba még ők is elhinnék hogy alapból benne volt.
  10. Nekem sokáig bacakodott a jobb oldali tolató lámpám, amikor elkezdték nézegetni a műszakin akkor sem világított, na mondom faxa, erre ránézett a bal oldalira, azt mondja oké. Nem tudják hogy kettő van.
  11. Valószínű, én is hallom indítás után pár percig, nyáron nem volt semmi hangja.
  12. Ahogy írják elvileg nem megy át így műszakin. A nyikorgó szíj ( már ha nem az az éles tipikusan csúszó ékszíj hang) szerintem normális, én is hallom hidegben a Zafirán.
  13. Gyárinak néz ki vagy nagyon jól sikerült utólagos beépítés. Alvázszám alapján lehet rákeresni ( már aki rá tud) hogyan jött ki a gyárból.
  14. Motorkód alapján kerestem rá, de igazából egyik listában sem találtam ilyen kódot. Itt szerintem félre lett számolva a villogás, már ha így nézték meg. Az X16SZR-nek alapból 12-tól 93-ig vannak a hibakódjai. Gondoltam még arra is hogy esetleg a TID-hibakódjait találták meg ( előfordul hogy összekeverik őket az ECU-kódokkal) de ott sincs 149-es kód.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.