Jump to content

zotya975

MOTE klubtag
  • Content Count

    30,942
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    327

zotya975 last won the day on August 20

zotya975 had the most liked content!

Community Reputation

1,749 Lelkes-segítőkész

5 Followers

About zotya975

  • Rank
    Super Spam (Ro)Bot
  • Birthday 04/16/1975

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr
  • Érdeklődés
    számitógép, internet, Opel

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Zafira A Z18XE
  • City
    Győr

Recent Profile Visitors

22,398 profile views
  1. zotya975

    Motor

    Nem hinném hogy ez a kevés plusz levegő befolyásol bármit is. A fékrásegítőbe csatlakozó cső vákumja működteti az ufó szelepet, és a másik injektor előtti becsatlakozás szívja el a benzingőzt, ( legalábbis én így néztem ki belőle)szerintem mindegyiket le kell dugózni.
  2. Hát akkor valami egyedi megoldás kell, ugye bírni kel neki hideget-meleget, meg ha már ott van azért minél jobban legyen légtömör a zárás.
  3. Ez alapjában véve nem rossz szerintem.
  4. Saját tömítése van a szondának ami rajta lesz az újon, így nem kell alá paszta. Elvileg szondakulcs kell a szereléshez, de ha át tudod dugni a csatit egy zárt csillagvillás nyílásán azzal is lehet cserélni.
  5. Véletlenül sem akarom elvenni a kedved tőle, de én pár éve megcsináltam F astrában és igazából minimális levegő megy hátra. Nekem szivacsot is kellett cserélni, mert abból meg ki van könnyítve a csatorna helye: http:// http://
  6. zotya975

    Motor

    Muszáj szivacsnak lennie? Mi néha használunk valami marha finom üvegszövet hálót, ami elvileg sav-lúg-oldószer álló.
  7. zotya975

    Motor

    A patikában lehet venni széntablettát, ha van egy békebeli kávédarálód akár meg is őrölheted vele.
  8. Nekem semennyi, felrakom a felnit igazából egy picit rá is szorul az agyra, csak annyira hogy amig a kerékcsavarokkal babrálok nem kell fogni, mert nem esik le.
  9. Az a baj hogy a kereket nem a helyén centrírozzák , így azt senki nem fogja tudni neked megmondani még a gumis sem, hogy az a kerék amit ő a gépen tökéletesen kiegyensúlyozott, az autón menet közben az említett sérülés miatt ráz-e vagy esetleg más miatt. Mert ugye rázás lehet még más hiba miatt is.
  10. zotya975

    Motor

    Az a cső mindenképpen legyen szabadon ami a tankhoz megy és ugye legyen átjárható. A motor felé menőket le lehet dugózni, pontosabban csak egyet mert a másik be van "ejtve" a kerék mellé a motortérbe a tűzfal elé, innen szívja szerintem a tank a levegőt, ami a benzin helyére megy, ami ugye fogy. http:// Igazából nem látszik melyik-melyik de rángatással hamar ki lehet deríteni.
  11. Pár napja megajándékozott az autóm egy ""Bremsbelag" üzenettel, ami aztán el is tűnt. Úgy gondoltam itt az ideje megnézni a fékbetéteket, és levéve a kereket ez fogadott: http:// Elektromos kopásjelző is van ( hiszen szólt hogy el van kopva" és akusztikus is . Létezik ilyen betét vagy kivülre valaki feltett egy másikat? Amúgy a belső 2 mili körül van szóval tényleg kopott.
  12. Én fából raktam össze egyet, plusz megtoldottam egy lánccal, amit be lehetett akasztani az asztal élébe egy csavarba, így nem kellett tartanom. Ugye a szerkezet fixen volt az asztalon a hengerfejet tologattam alatta. http:// http://
  13. Teljesen jó, úgysem kell olyan gyakran elvileg. Mondom én aztán vagy 5X használtam.
  14. zotya975

    Futómű

    Ha még nem raktad össze, elvileg ugyanabban az állásban kell visszarakni ahogy levetted, tehát a golyóknak ugyanott kell lenniük, mert ha szögeltérés van a belső csuklóhoz képest akkor hamarabb tönkremegy. Mivel ugye a belső csuklót nem látod, most csak a tengelyhez tudsz viszonyítani. Vagy későn szóltam?
  15. zotya975

    Futómű

    Kis csavarhúzóval piszkáltam be a gyűrűhöz ha jól rémlik, közben meg kocogattam lefelé a tengelyt. Ott ahol széthajlik a gyűrű el lehet kezdeni kiszedni a horonyból ami a tengelybe van belemarva, aztán ha kijött a nagy része akkor már ki lehet húzni. Ha jól rémlik két csavarhúzóval csináltam , mert ha csak eggyel feszegettem kifelé, akkor elkezdte körbetolni a gyűrűt. Így meg betoltam a két csavarhúzót egymás mellé, és egyiket a másiknak támasztva tudtam megkezdeni a kiemelést. http:// http://
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.