Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

andras28

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kunszentmárton

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra GL 1.2 16V
  • Város
    Kunszentmárton

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

andras28's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post Rare
  • One Year In Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Adott egy benzines 1.2-es G Astra. A következő jelenséget produkálja ( nem folyamatosan, mikor milyen kedve van ): kereszteződéshez/ körforgalom behajtáshoz, lámpához érve, amikor bekuplungolok, akkor látom, hogy esik vissza a fordulatszám ( alapjáratig kellene gondolom visszaesnie ), de tovább csökken, 800, 500, majd leáll a motor. Főleg akkor jön elő a hiba, amikor 4. vagy 5. sebességből (2500-3000 körüli fordulatról) kapcsolok vissza, de olyankor is előjön ha pl lámpához érve 50Km/h ról 4. fokozatból fékezve, bekuplungolva üresbe kapcsolok a lámpa előtt és akkor is elejti az alapjáratot és leáll. Vagy körforgalom behajtásánál visszakapcsolva 20Km/h körüli sebességre 2. fokozatba, ott is van amikor leáll. Augusztus környékén egy olyan dolgot csináltam, hogy az alapjárati motorról lehúztam a csatlakozót, ami ennek határására nem pörgött fel, majd amikor vissza lett dugva, akkor változott a hangja a motornak. Újból lehúzásra került, majd később kapott kontakt sprayt és körülbelül most november végéig a hiba teljesen megszűnt, 1-2000 km-t vezetve egyszer sem jött elő a hiba. Azonban most ismét elkezdte ezt a hibát. Most a kontakt spray és kábel levétel nem oldotta meg a problémát. Én alapjárati motor hibára gondolok vagy valamilyen elektromos kábel hibára, vélemény, ötlet? ( Annak lehet a hibához köze, hogy most ahogy elkezdte ismét ezt a leállás dolgot csinálni, előtte volt a rádió cserélve, és a rádió mögötti kábelek lettek mozgatva (az ISO csatlakozó) . András
  2. Nincs tapasztalatom ilyen téren, de akkor majd googlezok autókulcs programozás témában! Ha az a baj, azt hogyan lehet orvosolni? Hogyan tudom a sérült kábelt kicserélni?
  3. Sziasztok! Remélem jó topicba írok, még új vagyok a fórumon! A következő hibajelenségnek mi lehet az oka? 1., Központi záráskor (vezető oldali ajtóban lévő kulccsal) csak a vezető felőli ajtót és átlósan, a jobb hátsó utas oldali ajtót zárja be, a másik két ajtót nem zárja be. 2., Ha távirányítóval próbálkozom, akkor nem történik zárás, úgy hogy elemcsere megtörtént, a kulcs újra lett programozva .(gyújtás 1-es állásnál, 30mp-en belül gombot nyomva, hallatszott is hogy a zárak kattannak). Mindkét kulccsal és két új elemmel is ugyanaz a probléma. A két probléma gondolom nem vág egybe, csak a zárás miatt írtam. A távirányítós probléma forrása hol lehet?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.