Jump to content

OpelesLaci

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    27
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

5 Semleges

1 követő

OpelesLaci névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc
  • Születésnap 1990-10-25

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Debrecen
  • Érdeklődés
    Minden ami Opel, jöhet!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F caravan
  • Város
    Debrecen

Legutóbbi látogatók

934 profile views
  1. OpelesLaci

    Egyéb csevegés

    Köszi! Szétnézek majd bontókban, és ha találok valami infót megosztom. Bár annyira nem lényeges, csak felmerült a kérdés, hogy az F astra tudta-e. Elvégre amikor beülök az első az öv.
  2. OpelesLaci

    Egyéb csevegés

    Hali. Felmerült bennem egy kérdés...semmi értelme de akkoris...f astrába meg lehet csinálni a biztonsági öv visszajelzését? Ha be van kapcsolva az öv elalszik a kis ikon ha ki van kapcsolva kivillan...
  3. OpelesLaci

    Egyéb csevegés

    Jelen állapot
  4. OpelesLaci

    Egyéb csevegés

    Nem lehúzás. Nekem anno az 17DR motort 400ért csinálták meg. Igaz utolsó csavarig minden cserélve volt. Dugócsere fúrás köszörülés adagolófelújítás és minden ami motor. Konkrétan kaptam egy 0 kilóméteres bejáratós motort. Ez volt 2010ben...azóta hibátlanul teszi a dolgát.
  5. OpelesLaci

    Általános műszaki problémák

    Igen mintha egy indítómotorom nekem is így purcant volna ki hogy rohadt nagy áramot vett fel ès teljesen a merülő akksi tüneteit mutatta. ( kb 3. Önindítóm. A gyári felújított meg tartalékba van)
  6. OpelesLaci

    Egyéb csevegés

    Azzal nincs probléma. Sokan szidják az angelt hogy éjszaka nagyon rossz. Szerintem nem vészes. Sőt....Jobb mint a gyári lepergett foncsorú bevakult homályos üvegű lámpám. Na majd ha kész lesz az orra meglátjuk. Mondjuk láttam már ilyen fronttal astrákat. Azok is tetszettek. Hátha ez se lesz rosszabb. Csak valami különlegesre vágyok. Ami közel áll a gyári GSi formához de mégsem az...(na ilyen meg nem létezik )
  7. OpelesLaci

    Általános műszaki problémák

    A kilóméteróra mögött ugyebár van a töltésjelző izzó. Ami hol égett hol nem...Egy áthidalással (régi zsigulivezeték :D ) átvittem az áramot egy másik izzóhoz. Asszem a check enginebe...(dieselbe ugyebár ez nem él) ergó ha belecsavarsz 1 izzót és odavezeted egy kábelen a másik piktogrammtól a jelet akkor ki kell villannia. Na kiváncsi voltam hogy szálszakadás van a töltésjelzőnél vagy mi a fene. Szóval áthidaltam....Gyújtás rá...Indít kb 4et tekert első rendes második gyengusz harmadik vérszegény 4...már csak mozdította a motort de pont belőtte...És ekkor kezdett el égni a kábel. A GSi kopoltyún jött a fehér füst. Azonnal leállít...Minden visszaköt a helyére...Beindult. Füst nincs tekerni teker. Megúszás. Aztán a kilóméteróra hátulján levő fólia volt sérülve ezért hol világított a töltésjelző hol nem. Azt megcsinálta unokatesóm és azóta rendben van. Ja és természetesen a f0ssá égett kábelt lecseréltem.
  8. OpelesLaci

    Elektromos

    Nekem is volt ilyenem a caravannal...A csomagtartó ajtón a burkolat mögött van/volt..az ablaktörlő motor kábele és a világítás kábele. Egy nagy vezetékként jön hátra, majd szétválik. Az egyik a szálak közül egy mezei testkábel volt, odacsavarozva az ablaktörlőmotor egyik tartójához. Na ott kezdett el nekem koszosodni oxidálódni a téma. Azt leszedtem, megtakarítottam és máris volt test. Így mindíg rendesen világított. Ott körül kell keresgetni, mert biztos hogy test probléma lesz.
  9. OpelesLaci

    Általános műszaki problémák

    Véleményem szerint valami kontakt probléma lehet. Esetleg az akksi sarukat kéne kicsit megnézni vagy a testkábelt. Nekem testkábel probléma (félig leégett...hogy miért azt inkább hagyjuk ) miatt VADIÚJ akksival éppen csak betekerte a motort...aztán később már nem is indult. Illetve volt még ilyen hogy nem indult be de az akksi rendbe volt, akkor a gyújtáskapcsoló adta meg magát, meg egyszer az indítómotorról csúszott le egy kábel...Azóta azt a motort is lecseréltem, mert valami kókányolt sz.r volt.
  10. OpelesLaci

    Egyéb csevegés

    Ringre remélem kész lesz. Na meg remélem jössz Közben painttal slendriánul felszerkeszettem a kocsira. (Rendszám nincs ott de azért van a kitakarás mert úgyis rajta lesz a rendszám és a képen most ott tiszta retek a löki) Jól fog neki állni. Bár a maszk meg az ANGEL ICE ( ) kicsit már túlzás lesz...Lehet megkapja a gyári lámpákat sárga indexeket meg facelift utáni maszkot...Szerintetek?
  11. OpelesLaci

    Egyéb csevegés

    Na katalizátor ki középdob ki remus a végére, és egy leömlő csere. Kész a rendszer remèlem ilyen lesz. ( najó csak vicc) :D
  12. OpelesLaci

    Egyéb csevegés

    Sokan olcsón akarnak mindent. Biztos hogy nem fogom én se eladni ezt sose. Tavasszal le lesz festve és megy fel az autóra. Most hirdettek gsi ködlámpákat 40ért....azt is oltottàk hogy kukába való ennyiért meg ilyenek. Sok hozzá nem értő okoskodik. Amúgy kb darabja (míg lehetett újat kapni) vadiújan 50 volt. Én azt vallom hogyha valamibe belefog az ember és mondjuk elkezd autót építeni...akkor ne az ár miatt adjuk fel. Vagy inkább el se kezdjük. Ház építésnél se hagyom félbe mert drága a műanyag nyílászáró vagy a cserép
  13. OpelesLaci

    Egyéb csevegés

    Hát nekem ez a szerencsém. :D
  14. OpelesLaci

    Egyéb csevegés

    Meg EREDETI vonószemtakaró. Az se mindennapos dolog. Flautner Dávid mondta hogy van...aztán 1-2 óra mulva megtaláltam jófogáson is és kész...muszáj volt mennem. Ennyiért soha az életbe nem találok. Vadiúj (sz.r elálló merevítés nélküli)50ezer plusz koptató 30ezer plusz vonószemtakaró 5 (üvegszálas)
  15. OpelesLaci

    Egyéb csevegés

    Igen. Azonnal hívtam a srácot és mentem érte. Végül 440kmet mentem utána de megérte.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.