Jump to content

Sabby1994

GSi Club Hungary
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Sabby1994 last won the day on October 30 2017

Sabby1994 had the most liked content!

Community Reputation

16 Segítőkész

2 Followers

About Sabby1994

  • Rank
    Érdeklődő
  • Birthday 04/22/1990

Elérhetőség

  • Skype
    toth.szabolcs54

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Pécs
  • Érdeklődés
    Kadett E GSi ill. régebbi Opel modellek, egészen 2005-ig

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Kadett E GSi 8V '88 (építés alatt); Opel Kadett E GSi 16V '90 (jelenleg várja a felujítását); Opel Astra G Caravan 1.6 16V '02
  • City
    Pécs

Recent Profile Visitors

1,256 profile views
  1. Szia Sanyi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D 

    1. HardTrance

      HardTrance

      Szia Szabi!! :-)

       

  2. Szép! Gratula! Cooler miatt ennyire meg kellett vágni a frontot? Kadettosok álma pedig a teli F Astra front :D
  3. Alakulunk mi is... A nem "szöggyári" lökös szett pécsies tartozéka ;)
  4. Cserélni lehet, ha jól emlékszem, ragasztott! Pont olyan, mint az opc-nél a turbo feliratos díszléc. Újra már nemigazán látok esélyt, talán elfekvő darabba, de bontva biztosan van a Norbinál vagy a HorZsoltnál.
  5. Érdekes, hogy nekem csak ha kicsit megpiszkálom a kábelt, akkor jelentkezett a probléma, még a finom ülésállításnál sem, csak ha durván hátratoltam. Most úgy néz ki, hogy én is megoldottam a problémát egy némi ragasztószalaggal. (WD40-et még nem kellett alkalmazni :D ) Remélem így is marad ez sokáig! Mindenesetre, köszi a tippet!
  6. Szerintem egy futóműallítás árából nagyjából megvan az egész mérés is. Mindenképp méresd ki, főleg ha zavar ez a félrehúzás és ténylegesen pontot akarsz tenni az i-re.
  7. Pontosan ezért kell a huzatópad, de azért az szégyen lenne, ha az nincs vízszintbe egy műhelybe (ugyanúgy, mint a futóműbeállításnál). Referencia alapnak tökéles a pad. Az autó pontos méretei pedig autodataban, meg még jópár helyen fent vannak, ha nem annyit mérnek, akkor gány munkát végzett a karosszérialakatos aki csinálta a valószínűsíthető törés után. Egy korrekt karosszérialakatos több szögből, irányból végzi a felmérést. Én azt mondom, hogy azért ez a felmérés hosszú távon biztosan megérné, mert így derül fény a valódi hibákra. Itt biztosan ki fog derülni valami, és nem a sötétben tapogatózás fog menni. Persze ez az én véleményem csak.
  8. Ez itthon nagyjából mindenhol így van sajnos. Kevés a jó út. Kontroll ellenőrzés nem rossz dolog, de a karosszériás kimérésével kb ugyanott van. Csak akkor legalább pluszt is megtudunk a bódéról, hol van a pontos hiba.
  9. Nekem eddig sehol nem volt probléma a futómű beállítással.
  10. Tulajdonképpen egy rögzítési pontokkal rendelkező platószerűség. Huzatópadnak is hívják.
  11. Ez nagyban függ attól, hogy milyen a karosszériás, ha valakinek van nagyobb tapasztalata, és sok bódét látott már, akkor nagyjából ránézésre látja, hogy hol van a probléma. De szerintem egy pontosabb méregetés, alánézéssel, kb 1 óra lehet. Astrába nincsen tapasztalatom, Kadett E-ben viszont annál inkább. Nekem is anno lakatoláskor és a teljes restauráláskor derült ki, hogy a bal hátsó torony elment egy picit egy korábbi balesetből kifolyólag. Ez egyébként nem jelentett problémát az előző tulajnál sem, sőt az a durva, hogy nem is tudtak az egészről, csak a lakatosom mondta, hogy az autó úgy futott, mint egy németjuhász kutyus, aki egyenesen halad ugyan, de oldalazva egyenesen (remélem érted, nem túl jó a hasonlat). Nekem az egyébként a gyanúm, hogy nálad a bölcső mehetett el, általában azt csak nagyjából kikalapálják, de érdemesebb egy bontottat beszerezni, filléres dolog manapság, vagy a másik tipp a gólyaláb. Az fontos, hogy olyan lakatoshoz menj, akinél van mesterpad!
  12. Célszerű ezeket az alkatrészeket párosával cserélni, és ugyanolyan gyártmányúra. Még sokszor az azonos gyártmányúak között is van eltérés az alkatrészt készítő szerszám kopásából, gyártástechnológiai hiányosságból adódóan, emberi hiányosságból eredően stb. De én először nem bocsátkoznék ekkora kiadásba, inkább elmennék egy karosszériáshoz (ahogy a javaslat is szólt), aki becsületesen kiméregeti az autón a futómű bekötési pontokat, bölcsőt meg amiket ilyenkor kell. Egyébként hallottam már olyat, hogy a gólyaláb volt eltorzulva a jó magyar utak miatt...
  13. A problémát megoldottam, már elfelejtettem, hogy anno hova kellett nyúlnom ahhoz, hogy újra visszaálljon a régi rend a légzsák körül. Biztonság kedvéért a csatit átragasztottam szigetelőszalaggal, ameddig nem találok megfelelő bontottat. Érdekes, hogy nekem amint újra megjön a kontakt, elalszik a visszajelző lámpa, és még tárolt hibába se dobja be Tech2-vel kiolvasva sem. A legzsákjaim rendben vannak és törve sem volt a kocsi.
  14. Túl sok leírás nincsen róla, csak annyi, hogy a piros pöcköt szét kell húzni és a csati szétszedhető. Kontaktspray-el csináltad a tisztítást?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.