Jump to content

opel16v

Forummember
  • Content Count

    22,988
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

opel16v last won the day on December 18 2018

opel16v had the most liked content!

Community Reputation

5 Semleges

About opel16v

  • Rank
    www.opel16v.hu
  • Birthday 12/30/1977

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.opel16v.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyar
  • Érdeklődés
    Autóversenyek

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra, Omega
  • City
    Páty

Recent Profile Visitors

11,404 profile views
  1. Felesben nem érsz el vele lényegében semmit, nagyobb arányban meg ne is próbáld átalakítás nélkül, mert keményen ráfázhatsz.
  2. X20SE motoros omegával jártam majdnem 100e km-t etanollal, összesített túlfogyasztás +22%. Lett is mérve padon, 6% +teljesítmény, és közel 10% +nyomaték lett (e85power átalakítóval). Majd frissítsd az ár infóidat, mert az etanolt az utóbbi hetekben csökkentették, a benzin viszont most nagyon sokat ment fel egy hét alatt. Itt E85 311-327, 95-ös pedig 420 a legolcsóbb helyen is. Így megéri annak, akinek már át van alakítva az autója. De akinek nincs, annak így nem igazán hozza vissza az átalakítás árát.
  3. Aztaaa, micsoda elborult ötletek :) Javaslatom röviden: ne! :)
  4. Úgy lesz gazdaságosabb, ha otthagyod a garázsban ;) És ez tényleg nem vicc :) Máshogy sajnos esélytelen vagy.
  5. A NGM megküldte a közérdekű adatkérésre a választ... http://e85power.hu/hu/hirek/1-friss-hirek/595-e85-bioetanol-unortodox-rombolas
  6. Úgy gondolom nem rossz, ha E85-ből van :)
  7. ez a gyűrűcsere csak sárral kenegetés, ha nincs szerencséd, nemsokára el is törik valamelyik.
  8. Max 50%.-ban próbáld... de én a helyedben várnék egy kicsit még, mert a generál hibáknak előbb ki kéne jönnie, különben majd minden az E85-re lesz fogva ;)
  9. Nekem is most omegán gyújtókábel... bírta 18 évig a gyári :) Gyertyacserénél vettük észre, hogy a szigetelés sérült, és mivel meg is lett piszkálva, már érezhető is. Most indul a vadászat...
  10. A gyertyák szépek, a kábeleket még azért nem ártana átnézni... ez a fogdosós módszer nem az igazi, attól még lehet rossz. Olcsó megoldásként lehet azt csinálni, hogy egy vezeték blankolt végét áthurkolod a kábelen, majd végighúzod lassan, miközben jár a motor (előtte kiszeded a tartókból, hogy végig lehessen húzni teljesen). A másik vége természetesen akku negatívra legyen kötve. Ezzel a szigetelést meg tudod nézni. Injektorból semmiképpen ne használj olyat, ami nem hozzá való. Színkódja, termékszáma egyezzen. Amúgy nem a rugó szokott fáradni, hanem a tű kopik, illetve ha tele van a szűrő (van benne belül), akkor az is gondot okozhat.
  11. Még nézelődni kellene a gyújtás környékén, mert az 1-1 berántás gyújtáskihagyás lehet... bár az injektorok áteresztése is okozhat abban a két hengerben olyan dús keveréket, amiben elégtelen az égés. Ezeket kellene sorban rendbe szedni, ellenőrizni. A kábelek pl nem csak ellenállásra kell jó legyenek, hanem szigetelésre is, az is nagyon fontos. Ha nem jól szigetel (pl hajszálrepedések vannak a kábel külszínen), akkor ott áthúz láthatatlanul valamilyen testpotenciál felé.
  12. Bizony, az "álinjektor" plusz ellenállások nélkül ez a motorvezérlő AC relé hibát jelez.
  13. Teljesítményben jóval többet ki lehet venni az E85-ből, mint a 100-as benzinből. Nyomatékból meg még jobb a helyzet. De egy központi injektoros autó sosem lesz teljesen jó E85-tel, hiába rak bele valaki nagyobb injektort, vagy átalakítót. Nem alkalmas rá.
  14. És nem voltak ebben erőpróbák? :) Benzinből mennyi kellett neki átlagban?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.