Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

aszti

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    35
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F Classic
  • Város
    Dombóvár

Legutóbbi látogatók

330 profile views

aszti's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. aszti

    Motor

    Rendben.Koszi!Valaszoltam privat.
  2. aszti

    Motor

    Koszonom!Van meg par kerdesem,latom erted a z f astrat.Esetleg,ha privatban adnal egy telefonszamot,akkor felhivnalak,mert itt par hsz es nem tudok kerdezni csak ha letelt az ido.Kerdesem meg van meg boven.Nem vagyok zaklato,ne felj :D
  3. aszti

    Motor

    Most mar ertheto,koszonom! Ami most meg kelleni fog a vezerles keszleten kivul az a generator szij(gondolom erdemes cserelni,mivel mar a vegso allasban van a generator feszitese)es esetleg termosztat?Igazabol eddig nem vettem eszre,hogy gond lenne a termosztatommal. Meg egy kerdes: A vizpumpa helyet ki szoktad ilyenkor takaritani?Ha igen,mivel? Viszont kelleni fog egy 18-as torx dugo kulcs is,mert torx az ekszijtarcsa csavarja.
  4. aszti

    Motor

    Koszonom!Igazabol elso muveletem lesz.Azt tudom,hogy fotengely es a vezerles tengelye jelen kell legyen.Igazabol ami nem tiszta,leirasok alapjan sem,az az,hogy a feszito gorgot meddig kell allitani a vizpumpa tekeresevel?Az OK,hogy van jel a feszito gorgon,de most V alakzatot kell formaznia a jol beallitott gorgonek vagy parhuzamosan kell alljon a masik jellel? Kepen jelolve.Minek hogy kell allnia ha jo a feszites?
  5. aszti

    Motor

    Hat kaptam ajanlatot a szerelomtol komplett vezerles cserere,de azthiszem kihagyom.Inkabb meg csinalom en kis segitseggel.Autos boltba az SKF szett 21 ezer komplett.A szerelo meg 19-be hozatta volna a feszitot+szijat es + 11 lett volna a vizpumpa + 15 ezer lett volna a szereles.Ugy meg nem vallalta,hogy en viszem a cuccot hozza es O. csak beszereli.Ez osszesen 45 ezer.Kicsit sokallom igy nekiallok en.Esetleg ha valakinek van video a vezerles csererol azt szivesen fogadom,vagy egyeb trukkoket,fogasokat.Gondolom ilyenkor mar erdemes a termosztatot is cserelni,ha mar a vezerles amugy is le van kapva.
  6. aszti

    Motor

    Sejtettem,hogy nincs megoldas csak a vizpumpa cserejere.Az O gyuru biztos cseres,gondolom ott engedi el a vizet,szoval az mindenkepp lesz.Viszont akkor mar komplett vezerles csere jon szoba.Kerdes,hogy kb 30 km-ert eltudok-e igy vergodni a szerelomhoz.Talan ha hutotomito folyadekot teszek bele kibirja a 30km-et.Sajnos varosban,parkoloban nem tudok vezerlest cserelni,es a szerelom meg nem itt van. Gondolom a fagyallo miatt kezdett most el csepegtetni a vizpumpa.Eddig meglatasom szerint tiszta vizzel hasznaltak es ugy is vettem.En meg most jol feltoltottem fagyalloval a telre aztan ez lett belole.
  7. aszti

    Motor

    Vizpumat vezerles megbontasa nelkul lehet cserelni X14NZ-nel? Ha igen,mennyire nehez?Mire kell figyelni?Ossze kell jelolni a regit vagy van valami spec modszer?
  8. aszti

    Motor

    Feltoltottem vizzel.Hat nem a hutom lyukas.A vizpumpanal csopog.
  9. aszti

    Motor

    Ma ugy jartam,hogy kifogyott a hutovizem.Ahogy neztem,elfolyik a huto aljan.Feltoltottem fagyalloval,gondolom az meg szepen kiette a vizkovel eltomodott lyukat.100 fokot mutatott a hofokmero oram mikor leallitottam az autot,de ventillatort nem hallottam menni A huto hofokmerojerol lehuzom a csatit es osszezarom a csatlakozot egy drottal,akkor el kellene indulnia a ventillatornak,nemde? Marmint ha jo a biztositek es a ventillator motorja.Ha nem,akkor ventillator motor vagy biztositek csere. Valaki erositse meg,hogy jol gondolom-e.
  10. aszti

    Motor

    Koszonom! Kozben 2 autoszerelot is megkerdeztem.Semmi gond nem lesz vele.De javasoltak Ok is,hogy legjobb lenne az egesz rendszert leengedni es friss folyadekkal feltolteni.
  11. aszti

    Motor

    Azt sem tudom,hogy mi volt benne.Ki tudja elozoleg mit tettek bele.Mondjuk megtettem vele kozel 20km-et,de nem vettem eszre semmit.Azt tudom,hogy DOT4 ABS-es rendszerhez van. Na,majd holnap kipumpalom a rendszert.De elobb veszek DOT4-es fekfolyadekot.
  12. aszti

    Motor

    Sziasztok! Ma ratoltottem a fekfolyadek tartalyra,mert felig volt.Igy vettem az autot. Volt itthon fekfolyadekom,de nem figyeltem,hogy DOT 3.Ha jol tudom DOT 4 kell bele.Mikor bele ontottem,akkor neztem,hogy DOT3.Nem gond? X14NZ a motorkodom.
  13. aszti

    Motor

    Koszonom.Akkor jo hogy visszatettem oda azt a csovet,mert nekem csak logott a semmibe az injektorhaz csatlakozojabol. Mondjuk kulonbseget nem vettem eszre,hogy vissza tettem a helyere.Se negativ,se pozitiv iranyba. Akkor lehet elektronikusan van valami gond. Javitasi kezikonyv alapjan mondtam,hogy probald meg lehuzni a lamdbat.Bar,en ugy tudom,hogy hidegen az nem szol bele a keverekkepzesbe.
  14. aszti

    Motor

    Ma meg mertem a hofok jeladom.92fokos viznel 380 Ohm volt az ellenallas.Javitasi kezikonyv szerint ez a felso hatar.Tehat elviekben jo a viz hofok jeladom. Kerdes:A kozponti befecskendezo burkolatan,a tuzfal felol van ket vakuum cso csatlakozas.Az rendbe,hogy az eggyikre megy egy vakuum cso a legszuro elottrol.Na de a masikra honnan megy a cso?!! Nincs valakinek egy leirasa,fenykepe,hogy milyen csovek mennek oda es honnan? Javitasi kezi konyvben egyenlore nem talalom. Koszonom elore is.
  15. aszti

    Motor

    Szia! Koszi,holnap megnezem multimeterrel.Pont ma talaltam meg a tablazatot a javitasi konyvben,hogy hany fokon mennyi Ohm-nak kell lennie. Mondjuk a vizem sem megy feljebb 92 foknal egy 20 km-es tavon.Futes nelkul,atlag 70 km/h-s sebesseggel,orszaguton.Ez pl a mai nap,tehat ma jo ido volt.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.