Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve

Köszönöm Sanyi!

Kézzel fogható forma kéne, asszonynak sok a szabadideje melóban és nincs internete ... nem is pakolhat semmit a gépre bennt ...

Redi!

Annyi eszem nekem is van hogy vehetnék újat csak nem akartunk kiadni 6ezer (tipp) Ft-ot érte ... egyántalán van olyan ember a világon aki megvette ezeket és nem kölcsön kapta? :lol:

Csaba!

Megköszönném akkor sokkal jobb a 2002-es mint a semmi, amugy sem változott a kresz azért azóta gyökeresen!

Elküldve
Csaba!

Megköszönném akkor sokkal jobb a 2002-es mint a semmi, amugy sem változott a kresz azért azóta gyökeresen!

Oké, megpróbálom ma elkérni és este akár oda is adhatom ha kinézel az Ivecóhoz... ha viszont nem tudom elkérni ma akkor a jövő héten hétfőn vagy kedden biztosan...

Elküldve

Tökéletes, köszönöm előre is!

Oké, megpróbálom ma elkérni és este akár oda is adhatom ha kinézel az Ivecóhoz... ha viszont nem tudom elkérni ma akkor a jövő héten hétfőn vagy kedden biztosan...
Elküldve

Anti, ez meg azé aki lakatolja a géped, Rolandé. Ezt kellett volna megvenned, félig kivan lakatolva már. Ja és fokolttengely van benne. :lol: komoly!

userpic_8ad7f2e4ce726801ebd5a6febd111820.jpg

userpic_40ba071cf40a786435a997734cf3951d.jpg

Elküldve

Dehogy is...A baljós árnyak, már remélhetőleg a kék-feketénél lefutott jelenet... :lol:

A Rolnadé, az kerek lámpás, az nekem nem tetszik...az enyim meg már az újabb kocka lámpás... :lol:

Elküldve
A Rolnadé, az kerek lámpás, az nekem nem tetszik...az enyim meg már az újabb kocka lámpás... :lol:

Csak mutattam megnyugtatásképp, hogy a sajátját csinálja 1 éve azt hiszem, ebből kiindulva a tiéd is kész lesz 1-2 éven belül :lol: csak viccelek, Péntek van... :lol:

Elküldve
Azt megfigyeltétek már, hogy a jobb mesteremberek mindíg a legjobb munkát csinálják, miközben a sajátjuk a legszakadtabb? Áll ez a kőművesekre, kasztnisokra, fényezőkre.

Nekem asztalos a szakmám.. :lol: azt hiszed a bejárati ajtó záródik normálisan? :lol: Bár mindenki asztalosnak születik, csak van aki továbbképzi magát.. :lol:

Elküldve
Ez nem is vicces... :hiya: :hiya: :lol: :lol: :lol:

Szerintem inkább döntened kéne, a motor miatt, mert hegeszteni kell a kutyacsontokat hátul, de gondolom ehhez kell a gardán mérete, amihez meg kell hogy melyik motor lesz benne, stb... :P aztán elől is hegeszteni kéne a hűtőnek tartószerkezetet, a régit kivágni, a váltófelfogatást is át kell rakni, sőt, plusz tartó is kell, na meg ugye be sem fér abba az alagútba ;) motornak valami komolyabb tartószerkezetet, mert ai van az tyúkfing? na meg ha c20xe moci megy bele akkor a négyleömlő miatt is kell agyalni mert pont ott jön ki a kormányoszlop... stb.. stb... :hiya:

Van aki belerakja a c20xe motort? Mert akkor végül is ebből 80%-a az ő gondja...

Elküldve

a c20ne szóba sem jöhet egy "drifternél" ? kis okosítással nem lehet user baráttá tenni?

csak azért kérdem mert ugye nagy dilemma ez a 2.0 vs 2.4 dolog ....

csak azt ne írjátok hogy gyenge a 8 szelepes ... azért írtam hogy kis okosítással ... :lol:

Elküldve

XE lesz...kész passz...

És pont azért mert 2.4-et bárki bele tud fabrikálni...xe-meg szivacs...

Az a baj, hogy nekem kell a LE...a 2.4-gyel gyorsuláláson a ccm miatt még ugrok is egy kategóriát...szóval sehogy sem nyerő, hacsak nem abból a szempontból, hogy egyszerübb...

De ilyenből legalább kevesebb lesz az utakon, mert a sok mazsidrazsi nehezebben fogja koppintani... :lol: :lol: :lol:

Elküldve

Igen csak az már 2.4 tehát kategóriát lép felfele vele a futamokon és oda már kevés lenne ha besorolják egy 3 literes v6 mellé ... de legyen csak gagyi 2.5 v6 :lol:

Elküldve
a c20ne szóba sem jöhet egy "drifternél" ? kis okosítással nem lehet user baráttá tenni?

csak azért kérdem mert ugye nagy dilemma ez a 2.0 vs 2.4 dolog ....

csak azt ne írjátok hogy gyenge a 8 szelepes ... azért írtam hogy kis okosítással ... :lol:

Hallotam már olyat hogy a C20NE az nem iis GSI csak azt írták rá és az igazi GSI az a C20XE. Hát vannak ilyen gonosz egyének itten pl nem mondom ki a nevét de vidéki kombánykergetőző. Ezek után nem hinném hogy pont Anti fog Ne-t berakni. Túl sok itt az XE :lol:

Elküldve
Szerintem inkább döntened kéne, a motor miatt, mert hegeszteni kell a kutyacsontokat hátul, de gondolom ehhez kell a gardán mérete, amihez meg kell hogy melyik motor lesz benne, stb... :lol: aztán elől is hegeszteni kéne a hűtőnek tartószerkezetet, a régit kivágni, a váltófelfogatást is át kell rakni, sőt, plusz tartó is kell, na meg ugye be sem fér abba az alagútba :lol: motornak valami komolyabb tartószerkezetet, mert ai van az tyúkfing? na meg ha c20xe moci megy bele akkor a négyleömlő miatt is kell agyalni mert pont ott jön ki a kormányoszlop... stb.. stb... :lol:

Van aki belerakja a c20xe motort? Mert akkor végül is ebből 80%-a az ő gondja...

Laciék megbeszélik Rolanddal, hogy mi is a lényeg tulképpen...most beszéltema Lacival, azt mondta, intézi...

Elküldve
Az a baj, hogy nekem kell a LE...a 2.4-gyel gyorsuláláson a ccm miatt még ugrok is egy kategóriát...szóval sehogy sem nyerő,

Miért ugrana? 2.0 blokk, a belsejét senki nem látja, és a szelepfedél is 2.0 felirattal mehet.. :lol:

De ha xe akkor xe, nincs mese, de szerintem kaszkadőr is belerakja neked, csak az is olyan hogy próbálja a minimumra kihozni a dolgokat, de ha neked megéri, mondjuk az tény hogy ettől lesz egyedi, és nagyon szépen fog hosszába mutatni az xe a motortérben, :lol:

Elküldve
Igen csak az már 2.4 tehát kategóriát lép felfele vele a futamokon és oda már kevés lenne ha besorolják egy 3 literes v6 mellé ... de legyen csak gagyi 2.5 v6 :lol:

402 m-re 13 tetejét számoltam én...vagy nagyon 14 alját...c20xe-vel...820 kg környékén...ha sikerül az útra vinni a tapadást, akkor nem elképzelhetetlen...ráadásul kupakkal, és egy csipszel már 160 paci...de meglátjuk...ha nem jön össze a 13 teteje idő, akkor még mindig ott a lehetőség, mókázni, meg driftelni... :lol:

Elküldve
Laciék megbeszélik Rolanddal, hogy mi is a lényeg tulképpen...most beszéltema Lacival, azt mondta, intézi...

Tehát akkor Laci teszi bele a c20xe-t?

Elküldve
Miért ugrana? 2.0 blokk, a belsejét senki nem látja, és a szelepfedél is 2.0 felirattal mehet.. :lol:

De ha xe akkor xe, nincs mese, de szerintem kaszkadőr is belerakja neked, csak az is olyan hogy próbálja a minimumra kihozni a dolgokat, de ha neked megéri, mondjuk az tény hogy ettől lesz egyedi, és nagyon szépen fog hosszába mutatni az xe a motortérben, :lol:

Hogy miért ugrana??? Mert hiába 2.0 a blokk...de a belseje 2.4...ergó, 2400ccm...Nem fogok úgy odaállni,hogy srácok, ez csak egy 2000-es...hiába megy jobbat mint a 2.4...Nem szeretem az ilyen "csalós" mókákat...de ezt mondtam Kaszkadőrnek is...

Laciékkal kezdtem el a projektet, velük is szeretném befejezni... :P

Ettől függetelnül semmi bajom azzal, hogy Kaszakdőr is beajánlotta magát...hisz piaci versenyhelyzet van... :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.