Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Meg mondjuk Cuprához nem nagyon van viszonyítási alapunk, de GSI-hez azért van...

És versenyen a 15:00 már bitang idő lenne egy Muha szintű versenyzőtől is, nem hogy tőlünk...és azért lássuk be...ő nem valószínű, hogy izgul... :lol: :lol:

És 3 tized a 15secből meg lássuk be, hogy bazisok...és a 15 is nagyon jónak számítana...

Na de mindegy...nem fírtatom...ennyi, azt kész... :D :lol: Csak nem értem...

Elküldve
Még lehetne javítani ha lennének gátlóim :lol: Voszi is azt mondja hogy kettőbe csapkodja a földhöz és az igen csak mínusz! :lol:

az biztos, hogy sokat számít...nem véletlenül építenek a gyorsulós ótók alá nagyon komoly futóművet...

Elküldve
Meg mondjuk Cuprához nem nagyon van viszonyítási alapunk, de GSI-hez azért van...

És versenyen a 15:00 már bitang idő lenne egy Muha szintű versenyzőtől is, nem hogy tőlünk...és azért lássuk be...ő nem valószínű, hogy izgul... :lol: :lol:

És 3 tized a 15secből meg lássuk be, hogy bazisok...és a 15 is nagyon jónak számítana...

Na de mindegy...nem fírtatom...ennyi, azt kész... :D :lol: Csak nem értem...

14,76-ot én is gyanúsan jónak érzem, a 9,97-hez főleg! addig (1/8-ig) teljesen jó a diagram, ott lesz egyszercsak olyan mértékű a gyorsulás, mintha a kocsi 160LE fölé erősödne. sajnos benne van a pakliban, hogy a mérő kicsit elmozdult, nem figyeltem rá, de fordult már elő ilyen máskor is, tehát nem zárható ki.

Elküldve
Meg mondjuk Cuprához nem nagyon van viszonyítási alapunk, de GSI-hez azért van...

És versenyen a 15:00 már bitang idő lenne egy Muha szintű versenyzőtől is, nem hogy tőlünk...és azért lássuk be...ő nem valószínű, hogy izgul... :lol: :lol:

És 3 tized a 15secből meg lássuk be, hogy bazisok...és a 15 is nagyon jónak számítana...

Na de mindegy...nem fírtatom...ennyi, azt kész... :D :lol: Csak nem értem...

De végül is mindegy ha Voszi mér mindenkinek, nem? Így mindegy mit mér Tököl vagy KKháza, azért ott is elég ha nem pontosan teszik le a fotocellát, min anno Tökölön volt hogy 397 méterre rakták és a végén számolgatták hogy mennyit is kell levonni vagy hozzáadni :D

Elküldve

9.97-es 200 után legalább 200LE kellene, hogy 14.7 legyen a végére...számolja csak ki Professzor úr... :lol:

Vagy ledobott a kocsi súlyából vagy 200kg-t... :lol: :lol:

Elküldve
De végül is mindegy ha Voszi mér mindenkinek, nem? Így mindegy mit mér Tököl vagy KKháza, azért ott is elég ha nem pontosan teszik le a fotocellát, min anno Tökölön volt hogy 397 méterre rakták és a végén számolgatták hogy mennyit is kell levonni vagy hozzáadni :lol:

most is volt érdekesség...

Trash ment a csiga9-es Bubu-val...12.81 @ 161 -es célvonalival...ami nem igazán valós...főleg, hogy nem fékezett a cél előtt...ezt mindenki tudja, de az oka a mai napig nem ismert...ennyit írt a gép, szal ennyi... :lol:

Elküldve

csak eszembe jutott, hogy a corsa gsi-vel egyszer futottam 15,69-et (0" rollouttal). na most ehhez annyit, hogy 16,03 volt a következő legjobb futamom. és a 15,69-et úgy futottam, hogy előtte is, utána is 16,1-en belülit, de 16,0-on felülit. tehát a mérő beszarása ki volt zárva.

egyszerűen összejött. mázli, mert minden váltás tökéletes volt, ennyi volt a titka. a profik ezt széria hozzák, nekem 100-ból 1x sikerült.

Elküldve
14,76-ot én is gyanúsan jónak érzem, a 9,97-hez főleg! addig (1/8-ig) teljesen jó a diagram, ott lesz egyszercsak olyan mértékű a gyorsulás, mintha a kocsi 160LE fölé erősödne. sajnos benne van a pakliban, hogy a mérő kicsit elmozdult, nem figyeltem rá, de fordult már elő ilyen máskor is, tehát nem zárható ki.

Nem volt elmozdulva a műszer, alig bírtad leszedni azokat a tapadókorongokat, amikor visszamentem érted :lol:

Elküldve
9.97-es 200 után legalább 200LE kellene, hogy 14.7 legyen a végére...számolja csak ki Professzor úr... :lol:

Vagy ledobott a kocsi súlyából vagy 200kg-t... :lol: :lol:

a 14,76-ot a 9,97 után mondom én sem érzem jónak. nem akarok dobálózni a számokkal, de előtte 2x 15,1-et futott, és azok biztos nem rossz futamok, ennek az utolsónak meg nagyon jó volt a rajtja, nézd meg a diagramot! sztem akkor is 15 alatti lenne, ha tuti hibátlan lenne a mérés. akárcsak Lantié!

Elküldve
a 14,76-ot a 9,97 után mondom én sem érzem jónak. nem akarok dobálózni a számokkal, de előtte 2x 15,1-et futott, és azok biztos nem rossz futamok, ennek az utolsónak meg nagyon jó volt a rajtja, nézd meg a diagramot! sztem akkor is 15 alatti lenne, ha tuti hibátlan lenne a mérés. akárcsak Lantié!

Igen...csak a 9.97-ben már benne van a nagyon jó rajt...nem utána rajtolt... :lol: :D

De az is lehet, hogy a 9.97 nem jó valamiért...visszatapadt a korong... :lol: :lol:

Elküldve
a 14,76-ot a 9,97 után mondom én sem érzem jónak. nem akarok dobálózni a számokkal, de előtte 2x 15,1-et futott, és azok biztos nem rossz futamok, ennek az utolsónak meg nagyon jó volt a rajtja, nézd meg a diagramot! sztem akkor is 15 alatti lenne, ha tuti hibátlan lenne a mérés. akárcsak Lantié!

AZ a rajt valóban nagyon jól sikerült és azt is éreztem hogy nem egy kerék pörög el hanem tapadósan forgott mindkettő, és szerintem még az volt a jó hogy 2 személlyel melegítettem amikor bent ültél még és ott is éreztem hogy forog mindkettő, nem csak egy melegedett be!

Elküldve
AZ a rajt valóban nagyon jól sikerült és azt is éreztem hogy nem egy kerék pörög el hanem tapadósan forgott mindkettő, és szerintem még az volt a jó hogy 2 személlyel melegítettem amikor bent ültél még és ott is éreztem hogy forog mindkettő, nem csak egy melegedett be!

mitől forgott mindkettő??? Szorított difi??? :lol: :lol:

Elküldve
Igen...csak a 9.97-ben már benne van a nagyon jó rajt...nem utána rajtolt... :lol: :D

De az is lehet, hogy a 9.97 nem jó valamiért...visszatapadt a korong... :lol: :lol:

így van :D de ezzel csak arra akartam utalni, hogy a 9,97 az biztos jó. a vége nem biztos. de nem zárom ki.

Elküldve
mitől forgott mindkettő??? Szorított difi??? :lol: :lol:

Nem, de érdekes módon van amikor mindkét kereket szépen tekeri :lol: egyébként KKházán mentem 9.8-at szar gumikkal 201 méteren most 9.6 új gumikkal és sokkal jobb motorral, szerintem teljesen reális..

Elküldve
mitől forgott mindkettő??? Szorított difi??? :lol: :D

beszósz? :lol:

egyébként ezt nem néztem meg ne mán, pedig szoktam. az első két futamon az egyik gumi gyaszált csak, a bátyjával láttuk utána... :lol:

ja és lehet olyan, hogy mindkettő forog! csak ahhoz ippeg azonos terhelés kell mindkét tengelyre, de létezhet simán! (persze nagyon kicsi rá az esély!)

Elküldve
beszósz? :lol:

egyébként ezt nem néztem meg ne mán, pedig szoktam. az első két futamon az egyik gumi gyaszált csak, a bátyjával láttuk utána... :lol:

ja és lehet olyan, hogy mindkettő forog! csak ahhoz ippeg azonos terhelés kell mindkét tengelyre, de létezhet simán! (persze nagyon kicsi rá az esély!)

Persze, nekem is volt olyan, hogy hol ez hol az tapadt meg jobban a GSI-n...volt, hogy mindkettő elforgott...(csak gondolom nem egyformán...)

Osziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Írjad mááá milyen időket mértél magadnak... :lol:

Elküldve
Nem volt elmozdulva a műszer, alig bírtad leszedni azokat a tapadókorongokat, amikor visszamentem érted :lol:

ja egyébként én is így emléxem.

Elküldve
Jössz szombaton reggel??? :lol:

KKházára? Nem sajnos a lányomnak van fellépése, pontverseny-es, ezért is kértem meg Voszi bácsit hogy mérjünk, mert már nem bírtam ki hogy új gumikkal és ezzel a motorral megmérjem, éreztem hogy most ezzel így nagyon jól megy, ott volt Tibi a Subarus 14.1-et ment, 1.5 autót engedett el rajtból az összkerék miatt, nem is bírta behozni a domb tetőig!

Elküldve
ja, csabi, még amit akartál: 80-120km/h -> 4,47mp

ez is elég jó (és ez mind a hármon gyakorlatilag ugyanennyi)

Na így még érdekesebb...

Mert akkor ezek szerint már csak 120-tól 154-ig ment valami bazi jót... :lol:

Elküldve
Persze, nekem is volt olyan, hogy hol ez hol az tapadt meg jobban a GSI-n...volt, hogy mindkettő elforgott...(csak gondolom nem egyformán...)

Osziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Írjad mááá milyen időket mértél magadnak... :lol:

írtam már többször is. szarokat. ehhez az erőhöz legalábbis. 14,0 0" rollouttal, néha 13,9. ennyi. csirke. futóműre gyúrok, reménykedem, hogy megfogható a kocsi, mert egyesben kezelhetetlen még mindig.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.