Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

A kameramann is biztos sokkot kapott és nem merte venni, azért volt nehéz ;)

Oké "KÖCSÖG" , hát legyen! Ha mindenáron kiakarsz kapni..... :lol: :lol: :lol: :) Akkor meséld el itt mindenkinek hogy BW-re miért jöttél tavaly? Autót szerelni vagy nézelődni _???? :(

Link to comment
Megosztás:

most meg azt találták ki az okos szerelők, hogy az a baja az autómnak, hogy a gemerátor fesz

szabályzója rossz és ezért a computer nem kap elég áramot így hibakódot tárol :lol: :lol: :lol:

idézem: Elfogy az áram! :) okos, cukrot neki, Ez főleg 3000/percnél jelentkezhet :(

most mondtam nekik, hogy akkor kezdjenek a generátorral.

Megrendelik hozzá az alkatrészt és hívnak erre én:

- menjetek el a Prohászka Nándihoz,beszéltem vele, ottvan a polcán 8700 Ft

erre keresztbeált a szemük.

Aztán a fék:

- A KIs Bálintnál félre van tetetve a garnitúra, azt hozzátok el és tegyétek bele!

Textar.

Mert azt is meg akarták rendelni B) cukrot neki!

Már csak azt nem tudodm, hogy a generátor milyen összefüggésben van az EGR szeleppel ;) :P ugynis az tiszta retek a szívósorban és felragad időnként.

Hétfőn van időpont :P

Link to comment
Megosztás:

most meg azt találták ki az okos szerelők, hogy az a baja az autómnak, hogy a gemerátor fesz

szabályzója rossz és ezért a computer nem kap elég áramot így hibakódot tárol :lol: :lol: :lol:

idézem: Elfogy az áram! :) okos, cukrot neki, Ez főleg 3000/percnél jelentkezhet :(

most mondtam nekik, hogy akkor kezdjenek a generátorral.

Megrendelik hozzá az alkatrészt és hívnak erre én:

- menjetek el a Prohászka Nándihoz,beszéltem vele, ottvan a polcán 8700 Ft

erre keresztbeált a szemük.

Aztán a fék:

- A KIs Bálintnál félre van tetetve a garnitúra, azt hozzátok el és tegyétek bele!

Textar.

Mert azt is meg akarták rendelni B) cukrot neki!

Már csak azt nem tudodm, hogy a generátor milyen összefüggésben van az EGR szeleppel ;) :P ugynis az tiszta retek a szívósorban és felragad időnként.

Hétfőn van időpont :P

Nem tartunk nekik oktatást? :P

Link to comment
Megosztás:

A régi swift 1,3 16V 86 lóval szerintem jobban megy az új swiftnél. Könnyebb párszáz kilóval... A kocka gti-ről nem is beszélve... ;) Én még sohasem versenyeztem... Tényleg kalapos suzukis vagyok :)

Az A6os nem kardános? :lol:

Az A6 2.2-vel quattro volt.

Az SOHC ill. a DOHC motor között van némi különbség.A GTi-zés meg egy külön állatfaj. :(

Ha belegondolunk, akkor ez a GTi átalakítás majdnem olyan, mint az Opelnál, ha valaki NZ-t SE-sítene.

Persze nyílván más, mert itt pl. a szelep is több lesz, de itt is marad a blokk, csak "kicsit" át van fűzve.

Valószínűleg a Suzukisoknál is ez lehet a központi téma a legál motorszámos átépítéseknél.

A 8V blokkja teljesen más.Csak motorcserével és sallangjaival együtt lehet megoldani, alapkoncepcióban mindennel 300e.ft-ért.Van fent egy külön erre szakosodott cég! B)

Losi figyelmébe!

Valahogy éreztem, hogy ez a szöveg megjelenik japánul is :P

:lol:

Érdemes megnézni az autókat a baloldalon! :lol:

Én be vagyok reg.elve.Szoktam olvasgatni is, meg kérdezni is tőlük, rendes srácok! :P

Link to comment
Megosztás:

Nem vagyok két napig, és mennyi esemény.

A hondások egymás seggét fogdossák.

Annát lezsiráfozzák.

Tomi szingli lesz.

Losi szusit tuningol.

Joe valami fehér autóban csajokat fényképez.

Csabi mindenféle manipulált timeslipeket talál.

........

Mindennap követni kell itt az eseményeket, sőt percről percre.... ;) :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Oké "KÖCSÖG" , hát legyen! Ha mindenáron kiakarsz kapni..... ;) :lol: :lol: :lol: Akkor meséld el itt mindenkinek hogy BW-re miért jöttél tavaly? Autót szerelni vagy nézelődni _???? :)

Gonosz manók elcsórták a kartercsavarokat, de ez már lerágott csont, úgyhogy máshol keress fogást B) :(

Link to comment
Megosztás:

Stét Mindenkinek!

Látom itt mindenki profi az autószerelésben :lol: !!! Bár nekem teljesen másmilyen az autóm meg nem is benzines azért megkérdezném hogy nem tud e véletlen valaki módszert arra hogy az opelokba rakott isuzu dti motoroknál hogy lehet megoldani azt, hogy a kábeleken keresztül ne szökjön fel az olaj az adagolótól a vezérlésig.

Tormásiéknál adagolócsere a válasz... nekem valami költséghatékonyabb kellene ;)

Link to comment
Megosztás:

Stét Mindenkinek!

Látom itt mindenki profi az autószerelésben :lol: !!! Bár nekem teljesen másmilyen az autóm meg nem is benzines azért megkérdezném hogy nem tud e véletlen valaki módszert arra hogy az opelokba rakott isuzu dti motoroknál hogy lehet megoldani azt, hogy a kábeleken keresztül ne szökjön fel az olaj az adagolótól a vezérlésig.

Tormásiéknál adagolócsere a válasz... nekem valami költséghatékonyabb kellene ;)

Beszélj Tomi023-al,ő még az alaktrészt is tudja honnan kell olcsón megrendelni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.