Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Ma esti nyugodt körutam a poker party után érdekesen végződött.

Mondom megyek egy kört a körúton,vannak-e kint ismerősök,netán rendőrök.

Sehol senki.

Nyugodtan gurulok a malom háta mögött,nézem a kis sunákat akik a piroson szaladnak át előttem,errevalahonnan a semmiből egy dízel jetta és egy b veci majdnem belémrongyoltak hátulról... :rolleyes: <_< :D

Lámpánál megálltunk,nézem a tükröt,röhögnek.

Erre a dobó krt-i körforgó előtt mindketten úgy vágtam be elém,hogy csak lestem.

Na elszakadt megint a cérna.

Szépen sonfordáltam utánuk,aztán a cifrapalotánál én kerültem belülre és melléjük.

Nem volt kegyelem. :D

Szal egyszer kaptak a cifrapalotánál,2x az északi térfalnál,3x a malom háta mögötti lámpától! -_-

Hiába az 1.9TDi Jetta,meg az 1.8 B veci,meg volt valami fekete 4-es golf is,de azt a tükörben nem láttam már tisztán!

A morzsa az morzsa... B)

Milyen kocsiival mentél te ami rávert a veckinek :D a jetta még o.k. :D :D az F astrával? vagy a corsával? corsa hihetöbb. ;) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én megoldottam a törött rugót.Voltam Kiskaszánál, kunyiztam egy B Veki gólyalábat, aztán elugrottam a Szigetiékhez a donorral+sajáttal, Ők pedig a kettőből csináltak egyet.Érdekes módon egy fillért nem kértek érte.Pedig korában egy síma kézfogás is min. 1000ft-ba került.

Aztán beépítettem.Ugyan délelőtt vettem két kutyacsontot is, de már nem volt időm kicserélni, mert rám sötétedett sajnos.

Majd legközelebb.Elment az idő a hőgombabuzerálással, amihez a végén már a lámpát is kiszedtem, hogy v.milyen szinten hozzá férjek.

Végül egy svédfogóval sikerült olyannyira meghúznom, hogy jelen állás szerint szivárgás mentes a rendszer.Remélem nem kiabáltam el.

Aztán minjá indulok melóba motorral.

Link to comment
Megosztás:

engem lehet 2.0 dtl.de 1.8 B vecit nem hiszem :D

Hidd el.Elég jó a futóműve a gépének....

Amúgy azzal az X18XE-vel ne legyenek illuzióid.Astra F-be nagyon jól muzsikál, de a mi B Vekinkbe bizony kevéske a 115LE.Ez az X20XEV sem egy nagy szám.A X22SE már más tészta lenne, az X25XE;X26XE il. X30XE-vel egyetemben.

Mondjuk egy jó kis C20XE egy CR-s váltóval.....hm..... :rolleyes: <_<

Link to comment
Megosztás:

Hidd el.Elég jó a futóműve a gépének....

Amúgy azzal az X18XE-vel ne legyenek illuzióid.Astra F-be nagyon jól muzsikál, de a mi B Vekinkbe bizony kevéske a 115LE.Ez az X20XEV sem egy nagy szám.A X22SE már más tészta lenne, az X25XE;X26XE il. X30XE-vel egyetemben.

Mondjuk egy jó kis C20XE egy CR-s váltóval.....hm..... :rolleyes: <_<

Ööö... bocsi h belevau de X22SE csak Fronterában volt :D ettől függetlenül biztos bele lehet faragni egy B Vekibe -_-

Link to comment
Megosztás:

X22SE

Bauform: R4

Steuerung: DOHC

Anzahl der Ventile: 16

Bohrung (mm): 86,0

Hub (mm): 94,6

Volumen (cmł): 2198

Leistung (kW bei min-1): 100 / 5200

Drehmoment (Nm bei min-1): 202 / 2500

Verdichtung: 9,6 : 1

Motormanagement: Multec S

Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt

Steuerung: Zahnriemen

Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator

Besonderheiten: Ausgleichswellen

Verwendung: Frontera B (MUA 5C-T)

:rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Tíci, nem ez a lényeg.Majd később te is szembesülsz vele, hogy Opeléknél bizony sokszor dolgoztak AD-HOC jelleggel.

Ezzel mi már szembesültünk, mert párat szétszedtünk, és raktunk össze.

A két motor között nem sok különbség van...

Kb. a motorvezérlés és tsai.Meg mivel Z-s, drágább hozzá minden.Lásd, Morgó vekije! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Akkor delete.... <_< :rolleyes:

Mi sem vagyunk tévedhetetlenek, de pl. mikor Morgó vekijébe kerestünk porlasztót, kiderült, hogy az Y20DTH-ból nem volt 2 egyforma.Tehát pl. Zafirában lévő Y20DTH porlasztó nem jó a Vectrába.Ahány típus volt, annyi féle képpen szerelték.

Érdekes módon az X20DTH alkatrészei szinte csereszabatosak.Pedig csak egy átkozott betű a 2 motorkód között a különbség.Semmi több ami a szerkezeti felépítést illeti.

Link to comment
Megosztás:

Mi sem vagyunk tévedhetetlenek, de pl. mikor Morgó vekijébe kerestünk porlasztót, kiderült, hogy az Y20DTH-ból nem volt 2 egyforma.Tehát pl. Zafirában lévő Y20DTH porlasztó nem jó a Vectrába.Ahány típus volt, annyi féle képpen szerelték.

Érdekes módon az X20DTH alkatrészei szinte csereszabatosak.Pedig csak egy átkozott betű a 2 motorkód között a különbség.Semmi több ami a szerkezeti felépítést illeti.

Környezeti besorolás...euro3 vs euro4

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.