Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Üdv

Ismét feltenném a kérdést, hogy ki az aki jönne szombaton Lacházára Opeles találkozóval egybekötött gyorsulásra.

Dógozás van, így biztosan nem.

http://www.hasznalta...lalozva-5614695

Valkai Zsolt részére foglalózva.

Azért most már elég messzire elszárnyalt a suzukitól :)

Remélem nem teszi tetőre. Anno volt a CS.-n egy amit lezúztak, remélem ez nem az.Akkor valami 1.3M-ről indult a dolog a végén, mert 1.6M-ért törötten a kutyának nem kellett.Amúgy átlagos használat mellett be fogja érni 11-12L-rel! :D kb.! :D

Link to comment
Megosztás:

Dógozás van, így biztosan nem. Remélem nem teszi tetőre. Anno volt a CS.-n egy amit lezúztak, remélem ez nem az.Akkor valami 1.3M-ről indult a dolog a végén, mert 1.6M-ért törötten a kutyának nem kellett.Amúgy átlagos használat mellett be fogja érni 11-12L-rel! :D kb.! :D

Asszonykája fogja használni nagy részben, Zsolti esetleg csak hétvégén fog hozzá jutni :)

Gabihoz kijárni kicsit necces lenne a 17 colos alufelnikkel minden nap.

Szombat reggel 8tól lenne találkozó a Nagy Tesco parkolóban.

Sajnos úgy néz ki nem tudunk menni, de ha mégis ott leszünk szombat reggel.

Link to comment
Megosztás:

Ez a meleg megviseli az embereket. Délelőtt a halasin én külső sáv 50km/h, bar@romarcú belső sáv, nagyon sokkal.A trafi a kimenőket nézte. Őt is. Délután Csongrádin E36 fogott egy robogóst.Kicsivel később a bajnokon gyalogost gázoltak. A dombelkerülőn kifelé menve beállt a sor, piros volt a vasúti átkelő 16:37-kor. Én valamiért kihagytam egy autónyit az előttem álló Swiftestől. Ba@romarcú az A4-el nekilát sort előzni, hogy be tudjon kanyarodni az Arborétum hátsó bejáratánál. Na azt elállta egy pezsós nő.Szemből megindult a forgalom, valaki szintén be akart kanyarodni aki a Nyíri felé ment. Swift előttem tolat ( még jó, hogy nem másztam rá), Audis be akar bújni a Swift és a Pezsó közé, de a pezsó nekitolatott. A dolog érintőleges volt, még is nekiláttak szakérteni.Még a fényezés sem jött le egyikről sem. Persze az Audis volt odáig meg vissza.Én azért megkérdezném, hogy miért nem tudta kivárni, míg oda ér a sor, és miért kellett végig előzni kb. 20 autót teljesen szabálytalanul, mert nem volt 100as, hogy be tud kanyarodni az Arborétumhoz. Soha nem fogom megérteni én ezt a fajta mentalitást.A kocc után kb. 1.5 perccel már indult a sor.....

Link to comment
Megosztás:

Nincs valakinek egy satás dvdírója amit IDE-sre cserélne? Az enyém szinte alig volt használva eddig, csak két-három windows telepítés futott le róla. A csere oka, hogy az új alaplapomon nincsen IDE port...

Én nemrég vettem egyet kb 4-5 ezer volt , de még "szervízben" van a géppel együtt...

Hogy .....janak meg vele együtt...

Link to comment
Megosztás:

Én nemrég vettem egyet kb 4-5 ezer volt , de még "szervízben" van a géppel együtt...

Hogy .....janak meg vele együtt...

Jaja, annyi az ára, csak miután nekem van egy újszerű, gondoltam hátha valaki elcserélné velem az övét, akinek jó az enyém is :)

Link to comment
Megosztás:

ttp://www.youtube.com/watch?v=tjbps8af7ug&feature=share

Losi! Folyasd a nyálad! :)

Bármelyikbe kérdés nélkül bele ülnék. Ezeknek még volt stílusuk, és vezetni kellett őket.A mai autók nagy része műanyag szemét, amit 200e.km után ki is dobhatsz. Ezek sokkal inkább örök életűbb darabok.

Link to comment
Megosztás:

Bármelyikbe kérdés nélkül bele ülnék. Ezeknek még volt stílusuk, és vezetni kellett őket.A mai autók nagy része műanyag szemét, amit 200e.km után ki is dobhatsz. Ezek sokkal inkább örök életűbb darabok.

Szégyen nem szégyen, de én ezek közül bizony az Mk1-es Ford escortba ülnék be. :)

Link to comment
Megosztás:

Ma megvolt életem első termikrepülése. Az első csörlés nem adott semmit, leszálltam oda ahonnan felszálltam. Az idő hidegfront előtti dobálós, befújós idő volt. A második felszállás utáni leoldást követően 210m-n egyenesen bele repültem egy élő termikbe. Elkezdtem hát úgymond centírozni, bár leginkább arra figyeltem, hogy csipogjon a varió. Hát csipogott is mint az áll@at! :D Hol a szélét repültem meg, hogy a kellős közepén keresztül. Igazi vadlovas produkció volt, mert közben úgy dobált mint a rongyot, de a lényeg az volt, hogy sikerült 920m-ig emelkednem. Aztán vagy szétesett, (mert elég inverz volt a levegő vagy én bénáztam el ami nem lett volna csoda hiszen életem első ilyenje volt), de jött a monoton süllyedést jelző hang, így széllel szemben elkezdtem ereszkedni a starthely felé.Éppen kiadta, nem kellett sétálnom.

Utána bátorságot merítve felhúztam az oktatómat, aki szintén a második húzásból ment el távra. Valahol Szentes, és Hódmezővásárhely között félúton szállt le. Lakitelek felett még vissza szólt rádión, hogy kezdjek el csomagolni, mert nem fordul vissza, jól adja a levegő. Mondjuk az Ő ernyője a képzettségének és repült óráinak megfelelő teljesítményernyő, iszonyat oldalviszonnyal.

Ma ezt adta. Vissza-vissza gondolva, még mindig szélesen vigyorgok! :D Most tényleg boldog a tököm! :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Ma megvolt életem első termikrepülése. Az első csörlés nem adott semmit, leszálltam oda ahonnan felszálltam. Az idő hidegfront előtti dobálós, befújós idő volt. A második felszállás utáni leoldást követően 210m-n egyenesen bele repültem egy élő termikbe. Elkezdtem hát úgymond centírozni, bár leginkább arra figyeltem, hogy csipogjon a varió. Hát csipogott is mint az áll@at! :D Hol a szélét repültem meg, hogy a kellős közepén keresztül. Igazi vadlovas produkció volt, mert közben úgy dobált mint a rongyot, de a lényeg az volt, hogy sikerült 920m-ig emelkednem. Aztán vagy szétesett, (mert elég inverz volt a levegő vagy én bénáztam el ami nem lett volna csoda hiszen életem első ilyenje volt), de jött a monoton süllyedést jelző hang, így széllel szemben elkezdtem ereszkedni a starthely felé.Éppen kiadta, nem kellett sétálnom.

Utána bátorságot merítve felhúztam az oktatómat, aki szintén a második húzásból ment el távra. Valahol Szentes, és Hódmezővásárhely között félúton szállt le. Lakitelek felett még vissza szólt rádión, hogy kezdjek el csomagolni, mert nem fordul vissza, jól adja a levegő. Mondjuk az Ő ernyője a képzettségének és repült óráinak megfelelő teljesítményernyő, iszonyat oldalviszonnyal.

Ma ezt adta. Vissza-vissza gondolva, még mindig szélesen vigyorgok! :D Most tényleg boldog a tököm! :D :D :D

Azé csak óvatosan, onnan elég nagyot lehet má esni! :)

Link to comment
Megosztás:

Ebben a remek gazdasagi helyzetben lett egy elado lakasom.

Kerek szepen egy kis segitseget a gyors eladashoz mert nagyon egeto lett.

Kecskemeten a homokbanyan van 5.em 103nm 3 szoba uj konyha szep lakas.

Ha valakinek erdekes esetleg ismer olyan ebrert aki pont ilyet keres legyszi szoljon nekem.

Koszonom

Link to comment
Megosztás:

Na ez király lehet! :D

Csak így tovább, Hajrá! :icon13: B)

Köszi! :D

Azé csak óvatosan, onnan elég nagyot lehet má esni! :)

Az a legszebb, hogy abban a magasságban már van időd kirendezni a cuccot, ill. ha nagy a gáz, akkor mentőernyőt nyitni.Alacsony magasságban erre lényegesen kevesebb az idő.Vagy sokáig tökölsz a kirendezéssel és eközben értékes magasságot veszítesz, ahol már a mentőernyő sem nyílik ki.Aztán jön a puff meg a reccs, meg a mentőautó, vagy mentőhelikopter.

Az oktatóm tagnapi repülési útvonala.

Ha húzgáljátok az ernyőt, akkor megmutatja, hogy hol, milyen magasságon volt. A Tisza mellől 101m-ről teker vissza 1400m-ig! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.