Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Sziasztok!

Én egy új corsa tulajdonos vagyok.

Üdv a Corsások körében :cry:

Bár én nem tudok kérdéseidre válaszolni - sajnos -, azért örülök, hogy itt vagy :(

Nekem is 1.2-esem van, pinyos :P

Amúgy ilyen alapjárati probléma nálam is előfordult. Néha azt vettem észre, hogy nem akart, vagy csak nagyon lassan lassult vissza.

De a zajfogó engem is érdekelne..

Link to comment
Megosztás:

Bontóban kapsz leghamarabb.....

Nekem lenne egy olyan kérdésem, ogy mi az a középkonzolos óra? Gyári beszerelt óra?? Mert nekem olyanom nincs, de szeretnék valami odaragaszthatósat. Hol lehet ilyen nem gyári, + kütyüket kapni?

Hasonló, általam preferált "kütyü" lenne még valami lezáró fedél a kesztyűtartóhoz, és olyan műanyag borítás az első ajtókhoz, amibe lehet saját hangszórórácsot tenni, mert a gyári műanyag nagyon lefogja a hangot :( Ez is bontós téma lenne?

Még egy utolsó kérdés: van valaki, aki tankolt, vagy szokott tankolni etanolt? Most olvastam róla, és érdekesnek tűnik. Felmerült bennem a kipróbálás ötlete, esetleg keverve. Nem hosszútávon, mert annyival nem olcsóbb, pláne hogy Pesten lehet legközelebb tankolni. De hátha átmosná kicsit a rendszert. Vagy ez egyáltalán nem olyan jó ötlet, mint ahogy nekem hangzik?

üdv.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 96-os B Corsa olyat csinál, hogy 100 Km/h sebességnél kb megáll a motor alattam akármit csinálok. Csak gondol egyet és megáll. Nem mindig csinálja ezt, van mikor alapjáratnál van amikor menet közben. A gyújtással nincs gond, a gyertyákkal sem, az AC pumpa megy és nem értem hogy mi lehet a gond! Légyszíves ha valaki tud valami okosságot mondani erre akkor segítsen! :(

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 96-os B Corsa olyat csinál, hogy 100 Km/h sebességnél kb megáll a motor alattam akármit csinálok. Csak gondol egyet és megáll. Nem mindig csinálja ezt, van mikor alapjáratnál van amikor menet közben. A gyújtással nincs gond, a gyertyákkal sem, az AC pumpa megy és nem értem hogy mi lehet a gond! Légyszíves ha valaki tud valami okosságot mondani erre akkor segítsen! :(

Hibakódod van?

Link to comment
Megosztás:

Gyanítom, v.mi kontakt gond lesz, esetleg a vezérlő szívózik.Ha nincs hibajel, elvileg minden okés............elvileg.......

Érdeklődtem másfelé is. Nekem mondtak olyasmit is, hogy az un. egérszelep csinálhatja a gondot, vagy a üzemanyagszűrő. Ez lehetséges e?

De előbb megnézem a trafóház, meg minden csatit, hogy nem e kontakthibás, vagy valami.

Nagyon szépen köszönöm, a segítséget, remélem csak egy kontakt hiba lesz a bűnös.

Még egyszer nagyon köszönöm, majd írok, hogy mire jutottam.

Link to comment
Megosztás:

Szaisztok!

MInap én is a B corsások táborához csatlakoztam egy 2000es 1.2 16V corsával.Nagyon jó kis gép csak van egy-két apróság amit megkéne csinálni.

Első kérdésem,hogy a vizhőmérő menetközben picivel mindig 90fok alatt van.A fűtés kiváló és hamar jön.Ma megnéztem a termosztátot és az is jól üzemel..elképzelhetől, hogy vmi olyan termosztát van benne,ami ilyen hamar nyit(esetleg ez a normális) vagy a müszer pontatlan?(megpróbálok képet betenni róla)

Középkonzolnál csak a hátsóablakfűtés gombja világít.. és a gyári rádiónak is csak a bekapcs gombja.

Az utsó pedig,hogy 3as kijelző középen elalszik ha a lámpát rákapcsolom..nem elhalványul.

Kép:BIG_0003536303.jpg

Köszi előre is a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Szaisztok!

MInap én is a B corsások táborához csatlakoztam egy 2000es 1.2 16V corsával.Nagyon jó kis gép csak van egy-két apróság amit megkéne csinálni.

Első kérdésem,hogy a vizhőmérő menetközben picivel mindig 90fok alatt van.A fűtés kiváló és hamar jön.Ma megnéztem a termosztátot és az is jól üzemel..elképzelhetől, hogy vmi olyan termosztát van benne,ami ilyen hamar nyit(esetleg ez a normális) vagy a müszer pontatlan?(megpróbálok képet betenni róla)

Középkonzolnál csak a hátsóablakfűtés gombja világít.. és a gyári rádiónak is csak a bekapcs gombja.

Az utsó pedig,hogy 3as kijelző középen elalszik ha a lámpát rákapcsolom..nem elhalványul.

Kép:http://imgfrm.index.hu/imgfrm/6/3/0/3/BIG_0003536303.jpg

Köszi előre is a válaszokat!

Következő a helyzet. A Corsa motorja állítólag túl hűtött. Próbáld meg azt, hogy alapjáraton hagyod addig, még a ventilátor bekapcsol, akkor nézd meg, hol áll a mutató. amúgy nekem is ott mozog a mutató, csak a dugókban ment fel.

A konzolon valszeg az izzók égtek ki, aki ért hozzá, az ki tudja cserélni. én kicseréltem, de nekem 96-os Corsám van, és nem tudom, ott hogy vannak a rögzítések.

Ha működik a gyujásnál, és csak a világításnál alszik ki, akkor a világítás kapcsoló alatt, vagy mellette kell lennie egy műszerfal világítás állítónak, valszeg az van levéve. Gondolom..., de nem tudom milyen rendszere van.

Link to comment
Megosztás:

KÖszi a választ! A fényerőt már megprobáltam kapásból egyébként.Szóval sajna vmi ármány lesz a háttérben amit kikell deríteni:/

A motort járattam van 6-8 percig(már üzem meleg volt elötte) és az istennek nem akart a venti bekapcsolni. 90 fok fölé felment éppen(igaz kint 5 fok volt) de még nem kapcsolt be..aztán meguntam:)

Nem írná le esetleg le vki ezt a konzol kivételt az égők miatt? Vagy nincs itt leírva vhol?:(

Még 1 szösszenet: Az autót 175/70 R13as gumikkal vettem.(a téli is) Nagy baj ha ilyen mérettel járok? Mert tudom nem pont a saját mérete.

Link to comment
Megosztás:

KÖszi a választ! A fényerőt már megprobáltam kapásból egyébként.Szóval sajna vmi ármány lesz a háttérben amit kikell deríteni:/

A motort járattam van 6-8 percig(már üzem meleg volt elötte) és az istennek nem akart a venti bekapcsolni. 90 fok fölé felment éppen(igaz kint 5 fok volt) de még nem kapcsolt be..aztán meguntam:)

Nem írná le esetleg le vki ezt a konzol kivételt az égők miatt? Vagy nincs itt leírva vhol?:(

Még 1 szösszenet: Az autót 175/70 R13as gumikkal vettem.(a téli is) Nagy baj ha ilyen mérettel járok? Mert tudom nem pont a saját mérete.

Szerintem nem gond, mert én 185/60 R14 essel járok igaz ez a nyári, de a téli sem különbözik tőle sokban.

Link to comment
Megosztás:

Halhó! :P Már nem tudom, hogy mi lehet a gond. Átnéztem a gyujtókábeleket, a trafóházról lehúztam a vezérlő kábelt, befújtam kontakt spray-vel, és még mindíg csinálja a leállást menet közben. Ha valaki tud mondjon már rá okosságot.

Nem tudom elképzelni sem hogy mi lehet a gond. Mondták nekem a tankszivatyút, de nem hinném, hogy azzal lenne a gond, mert hallom, hogy teker.

Nem tudom, hogy az üzemanyagszűrő merre lehet, mert még én arra is gondolok, hogy az is tele lehet trutyival. Ha valaki tudja, hogy hol van a szűrő helyileg, akkor írja már meg, mert szeretném megnézni, hátha az lesz a gond.

A segítséget előre is köszi. :(

Link to comment
Megosztás:

Ha valaki tudja, hogy hol van a szűrő helyileg, akkor írja már meg, mert szeretném megnézni, hátha az lesz a gond.

A segítséget előre is köszi. :P

A Corsánál a tank jobb oldalán, közvetlenül mellette van egy ilyen kerek buci.De ha az lenne, sztem mikor álló helyben pörgeted, akkor is csinálná, hogy viszafullad.

V.mi más banális probléma lesz az....... :(

Pontosan melyik városban vagy fellelhető,Mert esetleg tudnánk ajánlani v.mi közeli segítséget.........

Link to comment
Megosztás:

A Corsánál a tank jobb oldalán, közvetlenül mellette van egy ilyen kerek buci.De ha az lenne, sztem mikor álló helyben pörgeted, akkor is csinálná, hogy viszafullad.

V.mi más banális probléma lesz az....... :(

Pontosan melyik városban vagy fellelhető,Mert esetleg tudnánk ajánlani v.mi közeli segítséget.........

Legközelebb Salgótarján van! Csinálta Pl ma is piros lámpánál, és most 3. indításra indult újra. Amúgy csinált olyat is, hogy megállt, újraindítottam, és azonnal meg is állt.

Már nem tom mi lehet. Valami a közép konzolomon lévő óra tönkremenetelének nincs köze a motorhoz, mert annak is vmi baja van. nem jelez ki semmit, meg ha ki is jelez, akkor hülyeséget. Nem értem... :P

Link to comment
Megosztás:

Legközelebb Salgótarján van! Csinálta Pl ma is piros lámpánál, és most 3. indításra indult újra. Amúgy csinált olyat is, hogy megállt, újraindítottam, és azonnal meg is állt.

És egy fia motorkontrol lámpa sincsen.......

Meg kell nézni azt a benyaszűröt, ill. ellenőrizni az AC-t is.Főleg a végén a durvaszűrőt.

Az a baj, hogy S.tarjánban nincs ismerős klubtagunk.Legközelebb Debrecenben tudnék ajánlani olyat, aki segíteni tud.

Link to comment
Megosztás:

És egy fia motorkontrol lámpa sincsen.......

Meg kell nézni azt a benyaszűröt, ill. ellenőrizni az AC-t is.Főleg a végén a durvaszűrőt.

Az a baj, hogy S.tarjánban nincs ismerős klubtagunk.Legközelebb Debrecenben tudnék ajánlani olyat, aki segíteni tud.

Most akkor lehetséges, olyan, hogy az AC gondol egyet és megáll menet közben???

Link to comment
Megosztás:

Most akkor lehetséges, olyan, hogy az AC gondol egyet és megáll menet közben???

megszorulni meg tud, és ha már visítva hallod a hangját, sanszos.Egynek jó lehet.Jön a tél, és nem baj ha nem sziv@t meg az autód....

C14NZ-nél pl. a főtengelyford.szám jeladó tudott hasonló tüneteket produkálni.De az meg olykor be sem indult, csak ha visszahűlt a technika.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én egy új corsa tulajdonos vagyok.

Végigolvastam az egész forumot figyelmesen hogy ne tegyek fel buta kérdéseket, és igérem hogy én nem leszek olyan aki kérdez egyet aztán lelép! rolleyes.gif

Eddig nekem francia autom volt és ráadásul 1.8-as diesel most pedig egy 1.2 benzines b corsa c12nz motorkoddal.

Segítségre szorulnék pár dologban:

-Az alapjáratom nem egyenletes de ez nem tulzottan jelentkezik csak minimálisat ingadozik. Akkor az olvasottak szerint az alapjárati motorom lenne koszos vagy rossz??? --->kontroll lámpa nem gyullad ki

-Ez az alapjárati motor a karburátorban van ami a levegőszűrőhöz csatlakozik?

-a karburátorombol /ha a fennt említett lenne az/ zörgő hangot hallok.

-Hidegen a motor 3-4 tekerés után indul. Melegen egy fél után. Ez normális vagy a már korábban a technikai forumban említett hőmérséklet jeladóm lenne rossz???

-Lenne valakinek a motorház aljára felfogatható hangfogója? ---> Mert nekem nincs és igy hangos picit a kicsike.

Bocsánat a tudatlan hozzáállásért de egyrészt még fiatal vagyok, másrészt még soha nem volt benzines autom...

Az esetleges válaszokat előre is köszönöm!!!

Link to comment
Megosztás:

megszorulni meg tud, és ha már visítva hallod a hangját, sanszos.Egynek jó lehet.Jön a tél, és nem baj ha nem sziv@t meg az autód....

C14NZ-nél pl. a főtengelyford.szám jeladó tudott hasonló tüneteket produkálni.De az meg olykor be sem indult, csak ha visszahűlt a technika.

Két éve van nálam az apróság, és az AC még mindíg halkan alig hallhatóan duruzsol, nagyon oda kell figyelni, hogy halld, szóval akkor ez kilőve.

A motorkódom, meg X14SZ-es Itt van előttem a forgalmi.

Link to comment
Megosztás:

-Az alapjáratom nem egyenletes de ez nem tulzottan jelentkezik csak minimálisat ingadozik. Akkor az olvasottak szerint az alapjárati motorom lenne koszos vagy rossz??? --->kontroll lámpa nem gyullad ki

-Ez az alapjárati motor a karburátorban van ami a levegőszűrőhöz csatlakozik?

A te motorod injektoros, nem karbis.Célszerű lenne kitakarítani a folytószelepházat, az alapjárati léptetővel együtt.Az sokat tud segíteni.

-Hidegen a motor 3-4 tekerés után indul. Melegen egy fél után. Ez normális vagy a már korábban a technikai forumban említett hőmérséklet jeladóm lenne rossz???

Teljesen normális.Azért a gyertyákat lehet ki kellene cserélni....

-Lenne valakinek a motorház aljára felfogatható hangfogója? ---> Mert nekem nincs és igy hangos picit a kicsike.

Nem volt gyárilag ilyesmi Corsa B-hez.De sztem érdemes lenne átnézetni a kipuff rendszert, hogy esetleg nem az zörög-e.

Kaertervédőt meg lehet kapni hozzá, fémből.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.