dirty-handz Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Ültél már cabrióban? Igen képzeld ültem már cabrióban és semmivel nem nyűgözött le. Ja és képzeld benzines A4 cabrio volt gondolom ezt is tudnod kell. De tudjuk igen téged igen BLABLA... meg csak te ülhettél eddig cabrioban :icon4: Remélem 1x megértem, hogy miért van az, hogy te mindent jobban tudsz és csak te próbáltál ki mindent. Meg csak az a jó ami szerinted jó :icon4: Kösz, hogy meg engeded, hogy legyen saját véleményem. Elég unalmas ez a főnökösödő kisajátítás és társai és ki is baszhatsz az se izgat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
lackó2425 Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Na további jó fórumozást. Bye-Bye Link to comment Megosztás: More sharing options...
nor-el Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Vagy elromlott a szintjelződ és mivel kevés benne az anyag nem tudja felkapni! Nem tom ennyi ha van izzítás akkor csak gázolajellátás hiány. most lementem a garázsba és pöcc-röff :-) Lehet, hogy az immo kinlódik Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Igen képzeld ültem már cabrióban és semmivel nem nyűgözött le. De tudjuk igen téged igen BLABLA... meg csak te ülhettél eddig cabrioban :icon4: Remélem 1x megértem, hogy miért van az, hogy te mindent jobban tudsz és csak te próbáltál ki mindent. Meg csak az a jó ami szerinted jó ;) Kösz, hogy meg engeded, hogy legyen saját véleményem. Elég unalmas ez a főnökösödő kisajátítás és társai és ki is baszhatsz az se izgat :icon4: Itt nem erről van szó. Semmi ilyesmit nem mondtam. Nincs kedvem személyes vitába bonyolódni. Igen, lehet saját véleményed, de ettől még másnak is lehet vélménye/álláspontja. A kitiltásról pedig...ha ennyire nem érdekel a fórum, mégis miért vagy annyira rákattanva? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Lehet, hogy az immo kinlódik Van másik klucsod a verdához? Próbáld meg azzal is. Ha elektromosan minden rendben van, akkor az üzemanyag rendszerben keress hibát, nekem egy rossz rézalátét okozott a dízelnél hasonlót, falsot szívott és visszaejtette az üzemanyagot a tankba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Itt nem erről van szó. Semmi ilyesmit nem mondtam. Nincs kedvem személyes vitába bonyolódni. Igen, lehet saját véleményed, de ettől még másnak is lehet vélménye/álláspontja. A kitiltásról pedig...ha ennyire nem érdekel a fórum, mégis miért vagy annyira rákattanva? :D Nem írtam, ilyet, hogy nem lehet másnak álláspontja, csak te folymat azt nyomod, hogy az enyém szär mert a tied csak a jó! Nem fogok vitázni, amúgy a fórummal nincs gondom nekem csak 1 dologgal van gondom de azt már le is írtam ennyi :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bcs Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Sziasztok! Valakinél esetleg nincs e otthon a polcon két első jó gátló? Érdekelne! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Nem írtam, ilyet, hogy nem lehet másnak álláspontja, csak te folymat azt nyomod, hogy az enyém szär mert a tied csak a jó! Nem fogok vitázni, amúgy a fórummal nincs gondom nekem csak 1 dologgal van gondom de azt már le is írtam ennyi :D Minden szemétdombra kell valaki, aki rendet tart. :icon4: Légy klubtag és örömmel lehetsz moderátor te is. U.i.: plusz bactatásként nem lehetne, hogy picit figyelj a fogalmazásra és a helyesírásra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nor-el Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Van másik klucsod a verdához? Próbáld meg azzal is. Ha elektromosan minden rendben van, akkor az üzemanyag rendszerben keress hibát, nekem egy rossz rézalátét okozott a dízelnél hasonlót, falsot szívott és visszaejtette az üzemanyagot a tankba. Kicseréltem a kulcsot és most azzal is pöcc-röff. Szellem a gépben. Remélem csak egyszeri dolog volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Kicseréltem a kulcsot és most azzal is pöcc-röff. Szellem a gépben. Remélem csak egyszeri dolog volt. Üzemanyagszürőt mikor cseréltél utoljára? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Sziasztok! Valakinél esetleg nincs e otthon a polcon két első jó gátló? Érdekelne! :D Neten azért lehet találni... :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bcs Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Neten azért lehet találni... :icon4: Igen tudom, de gondoltam hátha valamelyik fórumtagtól tudok bizniszelni! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Igen tudom, de gondoltam hátha valamelyik fórumtagtól tudok bizniszelni! :D Lackó bont egy GSi-t, írj neki pü-t! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Hohohoo szerintetek a gsi b corsa féltengelye elbjrja a c20ne vagy c20xet vagy felejtő? Mert gondolom ez átalakíts nélkül jó? Vagy tévedek? kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Hohohoo szerintetek a gsi b corsa féltengelye elbjrja a c20ne vagy c20xet vagy felejtő? Mert gondolom ez átalakíts nélkül jó? Vagy tévedek? kösz NE-t még csak csak, de az XE-hez már kell gyártatni vagy venni. Esetleg a dízelé is jó lehet ilyen célra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 NE-t még csak csak, de az XE-hez már kell gyártatni vagy venni. Esetleg a dízelé is jó lehet ilyen célra. Ahha köszi láttam demónál 40ért asszem van egy ára :D Mondjuk 500nmes full felesleges :icon4: elég lenne ami elég az XEnek :icon4: + a motortatók milyen árba vannak volu? Neked is van vmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Ahha köszi láttam demónál 40ért asszem van egy ára :D Mondjuk 500nmes full felesleges :icon4: elég lenne ami elég az XEnek :icon4: + a motortatók milyen árba vannak volu? Neked is van vmi. amit Demó árul az a 3literes V6-os corsát is gond nélkül elbírja, nekem dízel kadetté van benne,nem a gsi-é ami volt gyárilag...de ennél többet ne kérdezz féltengelyekről mert nem értek annyira hozzájuk. motortartó meg sztem már vagy ezerszer volt említve itt... egy nem stimmel,az egy dízel kadett motortató bakból és egy hozzá gyártott egyedi tartókonzolból áll. magát a motortartó bakot én vettem már 12ezerért,5ezerért, és 900forintért is ugyanazt (vszínű ez utóbbi összegért nem fogsz sehol kapni ;) ) De ha bele akarsz mélyedni ebbe és még nem ismernéd itt egy link, ez a cég többek között árul B corsához is beépítő szettet c20xe motorhoz, meg van itt jó pár nyalánkság és nagyon külföldiül sem kell tudni hozzá http://www.mathijssentechnics.nl/ jó mazsolászást ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 amit Demó árul az a 3literes V6-os corsát is gond nélkül elbírja, nekem dízel kadetté van benne,nem a gsi-é ami volt gyárilag...de ennél többet ne kérdezz féltengelyekről mert nem értek annyira hozzájuk. motortartó meg sztem már vagy ezerszer volt említve itt... egy nem stimmel,az egy dízel kadett motortató bakból és egy hozzá gyártott egyedi tartókonzolból áll. magát a motortartó bakot én vettem már 12ezerért,5ezerért, és 900forintért is ugyanazt (vszínű ez utóbbi összegért nem fogsz sehol kapni :D ) De ha bele akarsz mélyedni ebbe és még nem ismernéd itt egy link, ez a cég többek között árul B corsához is beépítő szettet c20xe motorhoz, meg van itt jó pár nyalánkság és nagyon külföldiül sem kell tudni hozzá http://www.mathijssentechnics.nl/ jó mazsolászást :icon4: Ha jól rémlik szúratni kell a féltengely hosszából le esztergályossal...mármint a dízel féltengelyből. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 amit Demó árul az a 3literes V6-os corsát is gond nélkül elbírja, nekem dízel kadetté van benne,nem a gsi-é ami volt gyárilag...de ennél többet ne kérdezz féltengelyekről mert nem értek annyira hozzájuk. motortartó meg sztem már vagy ezerszer volt említve itt... egy nem stimmel,az egy dízel kadett motortató bakból és egy hozzá gyártott egyedi tartókonzolból áll. magát a motortartó bakot én vettem már 12ezerért,5ezerért, és 900forintért is ugyanazt (vszínű ez utóbbi összegért nem fogsz sehol kapni :D ) De ha bele akarsz mélyedni ebbe és még nem ismernéd itt egy link, ez a cég többek között árul B corsához is beépítő szettet c20xe motorhoz, meg van itt jó pár nyalánkság és nagyon külföldiül sem kell tudni hozzá http://www.mathijssentechnics.nl/ jó mazsolászást :icon4: Köszi, csak írtad h neked van eladó bakkod az árra lettem volna kíváncsi :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Köszi, csak írtad h neked van eladó bakkod az árra lettem volna kíváncsi :D öteze :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 öteze :D hanyaszalábad? :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csgy2 Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni két témában. C12nz (1994) motor nagyon melegszik ha álló helyzetben jár. Termosztát csere megvolt (a régi is jól működött), rendszer tisztítás az erre alkalmas folyadékkal, hőgomba, hőmérő tisztítás ellenőrzés, vízpumpa is jó. Tisztítás során rozsdás lötty jött ki, valószínüleg csapvizet is tölthettek bele, mert a gumicső is rozsdás. A ventilátor 95°C körül bekapcsol, de az a nem normális, hogy alig fél perc alatt felmelegszik, és a tartályból bugyog ki a hűtővíz, így folyamatosan utána kell tölteni. A motorolaj nem fogy, nem higúl, a víz sem koszolódik. ÖTLET? A másik, hogy lehetne tuningolni, (olcsón) hogy ismét a gyárit megközelítő teljesítménye legyen? Előre is köszi a segítségeteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
cody Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni két témában. C12nz (1994) motor nagyon melegszik ha álló helyzetben jár. Termosztát csere megvolt (a régi is jól működött), rendszer tisztítás az erre alkalmas folyadékkal, hőgomba, hőmérő tisztítás ellenőrzés, vízpumpa is jó. Tisztítás során rozsdás lötty jött ki, valószínüleg csapvizet is tölthettek bele, mert a gumicső is rozsdás. A ventilátor 95°C körül bekapcsol, de az a nem normális, hogy alig fél perc alatt felmelegszik, és a tartályból bugyog ki a hűtővíz, így folyamatosan utána kell tölteni. A motorolaj nem fogy, nem higúl, a víz sem koszolódik. ÖTLET? A másik, hogy lehetne tuningolni, (olcsón) hogy ismét a gyárit megközelítő teljesítménye legyen? Előre is köszi a segítségeteket! Az enyém is ugyanígy csinál, ha melege a van a motornak úgyis bekapcsol a venti a hűtővizet meg nem érdemes túladagolni mert akkor tényleg kifolyhat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi1991 Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 sziasztok nekem 1 b corsám van c14se motorkoddal és olyan problémám van h kicseréltem az alapjárati motor ,kitakarítottam a pillangószelepet és még minidg néha szarakszik az alapjáratom ilyen 2,3000-ket pörög hidegen melegen mi lehet a baj ? köszike előre is :D :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 hanyaszalábad? :icon4: szók kici ócó :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts