Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Mokamiki1

Validating
  • Hozzászólások

    95
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Mokamiki1 névjegye

  • Születésnap 1984-07-22

Elérhetőség

  • MSN
    mokamiki1@vipmail.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest
  • Érdeklődés
    Autó, Zene, Számítástechnika, Kerékpár

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.217 profile views

Mokamiki1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Mokamiki1

    Dízel

    Sziasztok! Van egy olyan kérdésem, (tudom nem itt kell) van egy eladó 17DR olajteknő tömítésem, gyári nem parafa, hanem eredeti alumínium 2lemezből áll. Viszont a méretesebb változat. Ha jól tudom, akkor elvileg ilyet a DTL blokkos-ra raktak. Ha kell valakinek akkor szóljon. Van még hozzá 1-2csavar is. A csergőnél vettem, és külön német-ből lett hozatva. Üdv.
  2. Mokamiki1

    Dízel

    Nekem 17DR volt a motorkód, de DTL blokk volt benne. Viszont az adagoló az biztos hogy más, mert Nekem nem volt az adagoló tetején egy szelep. A dugattyú ha tényleg sima DR, akkor biztos hogy nem jó megint, mert a turbós-nál egy szoknya van a dugattyúnál, a Dr-nél pedig nem. A turbósnak más az olajdeklije, is, mert tele van lukakkal, ami az olajhűtőtől kezdve a turbóig, mindenhova megy. Szóval, ha sima Dr-t vennél, akkor nem sok dolgot tudsz felhasználni a turbósodhoz. Fordítva lenne, akkor 1-2 dolgot igen, de így nem.
  3. Mokamiki1

    Dízel

    Az a baj, hogy az ECO tec motorok nagyon eszik az olajat, és nem is a gazdaságosságról híresek. Nézegettem, láttam 1-2-t. Az egyik ismerősömnek B Vectra 1,8 Benzin van. Azt mondja nagyon jó az autó. Kérdezem Tőle, okés, és mennyi olajat eszik? Hát nem sokat: 1000km-en 7dl. Majdnem leültem. Amit régebben szerettem volna egy jó kis G 1,7CDTI, de horror volt, és ha javítani kell, akkor nem csak a zsebbe, de egész a zokniig kellene nyúlni. Persze csak a motor miatt.
  4. Mokamiki1

    Dízel

    Vissza nem fogom vásárolni, mert már így is "öreg" volt. Meg sajna a klíma, ezekben a nagy forróságokban nagyon jól jön. Szerencsére, ha jól ítéltem meg a dolgot, akkor egy fiatal srácé lett, és azt hiszem jó kezekbe került, és persze, tip-top állapotban. Az új jövevény: Seat Cordoba 1,4 (8V) - 44kw - Sedan, szervó, digit klíma, 2 lufi, fehér szín, kazettás gyári valami szemét, azt ennyi. Szóval nem egy nagy durranás, de majd egyszer bele kell ülni, egy jó erős dízel-be. Csak is zsír újba. Na szóval ez lett. :lol:
  5. Mokamiki1

    Dízel

    Sziasztok Srácok! "Jöttem" elköszönni, mert eladtam ezt a kis jószágot! Viszont nagyon sok jó tanácsot kaptam itt, és nagyon örülök, hogy egy ilyen autóm volt, ami SOHA nem hagyott cserben. Ezen a fórumon sokkal több dolgot lehet megtudni, és hasznosabb, mint akár egy szerviz! Maradok, nem törlöm Magam, és továbbra is próbálok segíteni tanácsokkal ahogyan eddig is. Köszönöm Én is azokat a jó tanácsokat, amiket kaptam, és hozzájárultak a kocsi karbantartásához! Sziasztok!
  6. Mokamiki1

    Dízel

    Azt is lehet szívásnak mondani, ha tavaly ráköltöttem annyit az autóra, mint amennyiért most hirdetem?! Elég hosszú sor lenne, hogy mit cseréltem ki, jaaa, és ezt km-re pontosan tudom mondani hozzá. :lol::D Viszont, nagyon hálás kis jószág! Na de senki sem tud semmit hátsó dob féket lecserélném tárcsára, és annak kell-e papír munka típusmódosítás, vagy nem?!
  7. Mokamiki1

    Dízel

    Opel boltban olyan 8-9.000Ft körül van. Ha rángat, gázadáskor, és elvételekor, akkor az a kis (0819544) - teleszkóp adagolóhoz - a neve, amit Nekem kiállítottak az Ivanits-nál számlán. Nem tudja valaki véletlenül, hogy ha a hátsó féket ki akarom cserélni tárcsa fékre, persze dob van Nekem, akkor át fog menni, vagy belekötnek a műszakin. Ja, igen Én csak a XIX. Vasgereben pályafelügyeletnél vizsgáztatom. Az ottani bevizsgáló srác, azt mondta, hogy nem foglalkoznak vele, de sajnos azt is hallottam mástól, hogy kivágnak a vizsgáról, mert típus módosítást kell végrehajtani. Ki tud valami "hivatalosa" ehhez hozzászólni? Köszönöm
  8. Mokamiki1

    Dízel

    Szia, Simán mehetsz olyan hullámos tárcsával, mert nem lesz semmi baja. Viszont próbáld azt is ki, hogy telepakolod a kocsit emberekkel, és akkor amint tele lesz az autó, nem fog hullámosan lassulni. Egyenletes lesz.
  9. Mokamiki1

    Dízel

    Szia! Az enyém annyira alap, hogy már annak is örülök, hogy kormányt, és ülést raktak bele! :D Az Audi-ban van, de akkor is. A régebbi tárcsával nem csinálta.
  10. Mokamiki1

    Dízel

    Szia! 1.: a féket hamar ki tudod deríteni, hogy melyik a rossz. Menet közben, mindegy olyan 40-nél fogod, és elkezded behúzni a kéziféket. Ha remeg a kocsi, vagy olyat csinál, ami furcsa akkor gáz az is. Ha viszont csak a fékpedál-nál csinálja, akkor az első fékek a rosszak. Ne lepődj meg, mert hulladék szemét az összes fék, amit itthon lehet kapni. Én már eljátszottam ezt a hullámosodást, Jurid D-vel, Textar tárcsa+textar betét-tel is. Sőt ismerősömnek Audi A6-os, és brembo tárcsát vett, németből, és az is. Olyan is előfordult már, hogy elrepedt a betét, úgy hogy kerültem mindenféleképpen a tócsákat. És a gyilkolást is. 2.: Hidegen, Nekem is így indult, csak Én nem tudom konkrétan mi okozta, mert felújítottam az adagolót, kicseréltem a porlasztót, az izzítókat, és beállíttattam az előtöltést. De inkább ne kérdezd meg, hogy ez mibe kerül mind, mert rosszul leszel. :lol: 3.: Az izzítással menj el egy autóvillamosságis-hoz, Ők nagyon gyorsan megmondják, hogy mi a gond. Van egy a motortérben ha szemből nézed, jobb oldalon egy fekete téglalap alakú dobozka, és az alatt van az a rellé, ami kapcsolja Neked az izzítást. Elindítja, majd leállítja. Ha az szállt el, akkor olyan Hella 11.000Ft, Febu 13.000Ft kb. a Bárdinál kedvezmény nélkül. Elképzelhető, hogy az adta meg magát. De jobb, ha megnézeted, mert az vezérli az izzítókat is. Remélhetjük, hogy nem égette szét az izzítógyertyákat. Mondjuk az nem horror, mert Bosch Duraterm volt olyan 2.000Ft/db kb.
  11. Mokamiki1

    Dízel

    Nekem azt mondták, hogy olyan 500e körül elfutnak ezek. Nekem is 321.253km van benne, és úgy megy mint az álom. 2ujjal lehet váltani, csöndes belülről. Ha felhúzom az ablakot, akkor azt sem veszed észre, hogy jár a motor. Egy blokk renoválás olyan 80e körül van, az sem olyan vészes. Szerintem azért lehet haladni vele, csak annyi a különbség, hogyha turbós lenne, akkor az nagyot lendítene, mert volt szerencsém F 1,7TDS isuzu-hoz, és turbó nélkül az is valahogy így gurulna. Nagyon strapabíró egy jószág. Ez a szívó ráadásul nagyon egyszerű konstrukció.
  12. Mokamiki1

    Dízel

    Nekem is köp egy picikét reggel, az első indításnál, de aztán nappal semmi. Csak este látszódik, hogyha nagyon nyomom, hogy van mögöttem kis füst. Nálam, porlasztó csúcs csere, adagoló felújítás, és előtöltés állítás is volt. Amikor kicserélgettük a hengerfej tömítést +1-2 dolgot, utána olyan jó volt, hogy SEMMI korom nem jött belőle, eltelt 10.000km, és megint. Nem értem miért csinálja. Szerintem amúgy sok gázolajat kap, mert ha nagyon kihuzatom, és megállok, olyan égett olaj gázolaj szag van. Viszont, nézzétek csak meg, Én múltkor egy Fiat Linea-t láttam olyan kormot dobott a kocsi, húúú, nagyon durva volt, pedig nem olyan régóta gyártják.
  13. Mokamiki1

    Dízel

    Porlasztó csúcs Nekem, kedvezménnyel (bárdi), Denso-t vettem azt mondták, hogy jó, végül is nem rossz 4db=12.000Ft, mivel ez csak maga az alkatrész, be is kellene építeni. Adagolósnál beállítás, és csere ahol Én csináltattam 10.000Ft. Sajnos, mi is megtudnánk csinálni, csak be kell állítani a spriccelés nyomás részét, és ahhoz egy vacak nyomos szerkezet kell. Ja, még a Bosch se lett volna csak 4e/db. Csak mondom legyen japán. Viszont az a japán, itthon gyártják, valahol vidéken. Na mindegy. A hengerfej felújítás úgy néz ki, hogy meg kell nézni kb milyen lépcsős tömítés kell a motorhoz, mert több lépcsője van (6-7e FT). Nem az árban van a különbség, hanem vastagságban. Kell hozzá még szívó sor (kb 2e Ft), kipufogósor (kb 2e Ft), hengerfej csiszolás (kb 5-10e Ft), na az gépműhely, szinte mindenhol más összeg. Sajnos a fagyálló is úszik (2e), mert belehullik minden kosz, amikor le kell szedni. Olaj csere mindenképp (min 10e). És igazából, ha nem tudod, hogy mikor lett cserélve, akkor a hengerfej csavarok, az olyan (5-6e Ft), a szett, nem olyan rég néztem. Sajnos a csavarokon kívül, mert későn tudtam meg, ezen mind átestem. Egy izzító gyertya ezekhez képes ingyen volt, mert a 4db volt 9e Ft. A gyűrű cserét sajnos nem tudtam, Én is csak most hallok erről és az sem lett megcsinálva, de sokkal jobb a helyzet, mint volt. Amikor összeraktuk a motort 10e KM ezelőtt, nagyon durva volt. Olyan hangja volt, hogy mellettem állt lehúzott ablaknál hangosabb volt a régi suzuki motorja, mint az enyém. Na jó, most is!!! <_<:):lol: Nekem olyan 60e-be állt meg a hengerfejes mutatvány, a többit nem számoltam még egybe.
  14. Mokamiki1

    Dízel

    Azt mondták, ha jó helyen veszed az alkatrészt, és normális árban összefűzik Neked a motort, akkor egy blokk regenerálódás megoldódik olyan 80e-ből. Valahogy úgy néztük. A hengerfej olyan 30-40 között. Ha nem kell nagyon szétbarkácsolni. Úgy tudom nem szabad fúrni a motort, hanem lehet hozzá kapni, amolyan perselyes dolgot. Ha minden igaz. Szerintem egy szívó dízel, ha így elkészül, és rendesen be van járatva, akkor az enyémen kiindulva, még 1x elmenne annyit, mint ami benne van. <_<
  15. Mokamiki1

    Dízel

    Sziasztok! Eladnám az autómat, gondoltam ide beírom, hátha érdekel esetleg valakit aki szereti a dízelt. Vagy, ha esetleg érdeklődött valaki, hogy venne egy dízel astrát. Privátban képet is küldök, és infót róla, nem tudom a moderátorok mennyire díjaznák, ha ide ilyesmit írogatnék.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.