Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Jean Trevor

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    386
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Sun city - Szeged

MOTE klubkártya

  • Város
    Szeged

Jean Trevor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Köszönöm a hasznos választ. Sikerült megtalálnom az egyvezetékes sarus kábelt, ami le volt esve, visszatettem, és újra működik az óra. Köszönöm mégegyszer
  2. Sziasztok! Megbolondult a vízhőfokmérőm a corsámban. Beindítom akkor 2 másodperc alatt kiakad a maximumba, majd visszamegy középre, de van hogy össze vissza mutat. Állóhelyzetben mikor hagyom hogy felmelegedjen a víz, akkor kb. 80 fokot mutat, de hallom a ventillátor bekapcsolódását, ilyenkor közben pl. tegnap előfordult, hogy kiakadt megint. Valószínűleg a hőgomba adta meg magát ami a műszeregységre megy. Jól tudom hogy a kocsiban van, egy gomba ami a műszeregységnek, egy ami az ECU-nek, és egy ami a ventillátort kapcsolja? Fentebb olvastam, hogy az 1-es hengernél hátul a generátor közelében, de nekem úgy rémlik hogy az a motorhőfokjeladó ami az ECU-nek megy, de javítsatok ki ha hülyeségeket írok. Köszönöm a segítséget előre is.
  3. Elképzelhető, hogy lambdaszondám cserére szorul, még a gyári van benne ami több mint 20 éves. Melyiket érdemes venni, ami nem okoz problémát? Köszönöm.
  4. Sziasztok, rég írtam már, de sajna nem rég elég sok minden kijött a kis piroson. Hengerfejes lett decemberben az autó, persze mikor máskor, mint karácsonykor, így közel egy hónapig autó nélkül voltam a hidegben. Úgy voltam vele, mivel ette is az olajat az utóbbi időben, akkor rendesen legyen megcsinálva rászánva az összeget. Hengerfej síkolás, szelepcsere, hidrotőkék cseréje, szelepvezető marás, az összes tömítés cseréje, gyűrűzés, hajtókarcsapágycsere, kartercsövek tisztítása, plusz minden olajsár eltávolítása, friss olaj (Mobil 10w40), olajszűrő stb.) Az autó elkészült szép hangja van, alapjárat is szép. Az első héten szerelő tanácsára figyelgettem mindent (olajat, vizet), nem fogyott, sőt szinte átlátszó az olaj még. a jelenség (kb. 15 km) megtétele után meleg motornál, mikor alapjáratra esett vissza a fordulat az olajnyomás jelző kivillan. Gázadásra eltűnik, de ahogy kinyomom a kuplungot ismét be be villan, vagy pislákol. Szerelőhöz el, olajgomba csere sajnos nem oldotta meg, fészkének takarítása sem. Szerdán viszem akkor lekerül ismét az olajteknő, és az olajszivattyút cserélné ki. Hozzáteszem olajnyomást is mért, ami nagyjából úgy alakul, hogy hideg motornál nagyjából megfelelőek az értékek, minimálisan van alatta., de kb. üzemmeleg olajnál tényleg visszaesik alapjáraton a nyomás 0,5 barra, és ott ragad. Valószínűsíthető az olajszivattyú hiba?
  5. Járhatok vele addig,amíg holnap veszek, gondolom nem csinál nagy galibát..?
  6. sziasztok, a képen látható repedt cső ha jól sejtem kartercső lehet. Kellene nekem a pontos neve.
  7. Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy nem motoros fényszórót hogyan lehet beállítani? van valahol állítócsavar? Valeo fényszórók vannak benne.
  8. Multkor írtam az alapjárati gondokkal leállásokkal kapcsolatban. Nem bírtam tovább idegileg, elmentem szervízbe, akik injektor specialisták. Így találtak egy pár fals levegőt (Injektorház alatti tömítés lett cserélve, mapszenzorra menő levegőcső is elég beteg volt, bilincsek lecserélése stb. Beindítjuk boldog vagyok, eljövök, alapjárat szép menet közben. eltelik 1-2 nap és ismét reggel beindítom minden rendben, leállítom kb. 500 méter után, bemegyek a boltba cigiért elindulok már csak úgy indul mintha 2 henger lenne, majd elkapja a többi is, régen ilyenkor leállt, de most köhögve de felmegy az alapjárat előszőr normálra majd 2000 körülire. Az első lámpánál állok várok, majd gázadáskor befullad a kocsi és leáll. Sokadik indításra nagygázzal elindul, majd minden beáll és tökéletesen működik innentől kezdve az autó. Megeszem a kalapom ha rájövök hogy mi a baj :( Minden cső átnézve, kitakarítva stb.
  9. Sziasztok! Szétvisz az ideg már ettől a kocsitól néha komolyan mondom :D Hibajelenség nem mindig jelentkezik. Motor indításakor alapjárat felpörög 2000-esre majd tartja is ott magát, elindulok vele megyek 1-2 percet, utána rendben van nincs változás. Azt is észrevettem hogy főként meleg időben jelentkezik, és nem a napi első indításkor, hanem mikor mondjuk megyek x helyre, megállok újraindulok akkor, de ez is változó. Másik variáció, hogy indítás után 100-200 az alapjárat, és hirtelen le is akar fulladni, ha rálépek a gázra akkor 2500-ra felpörög és be is ragad. De, ahogy mondom megyek vele utána 1-2 km után minden tökéletesen megy alapjárat stb. Vákuumcsöveket átnéztem, alapjárati motort kitakarítottam, egyébként kb. 1 éves az alapjárati benne. Tipp valaki?
  10. Mostanában elkezdte csinálni aaz autó hogy, gyujtáskapcsoló elfordításakor nem történik semmi sem, nincs tekerés csak a csend. Gondoltam riasztóra, gyujtáskapcsolóra, de ezeket leellenőriztem és rendben vannak, így maradt az önindító. Amikor ez a helyzet áll elő, akkor az önindító tetejét ha megütögetem indul az autó. Kérdés, hogy az önindítón belül melyik alkatrész okozza a hiba forrását. van hogy 1 hétig nem csinálja, van hogy napi 2x
  11. És utángyártottból valami márka, amit pl. használtok? A gyári jól bírta, de én nem vagyok most hónap végén anyagilag eleresztve.
  12. Sziasztok! Elszakadt a kuplung bowdenem. Kérdés, hogy utángyártott minőségekről van e tapasztalat bárkinek is?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.