Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

t_laci83

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

t_laci83's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. t_laci83

    Kadett E

    Ismét csak köszönöm,és köszönöm nektek a segítséget!!!!!!!!! ^_^
  2. t_laci83

    Kadett E

    Köszönöm a hozzászólásokat és a tanácsokat! Megfogadom a tanácsotokat,néhány hozzáértő munkatársammal is beszéltem és beletörődtem,hogy elkerülhetetlen a szakmunka. Most jöhet a műhelyvadászat. Esetleg ha valaki tud egy jó,megbízható és viszonylag olcsó helyet BP-.en ahol hengerfej felújítást csinálnak annak megköszönném a tippet. Mellesleg holnapra kapok kölcsön egy ( fém)mérő vonalzót és lecsekkolom merő kíváncsiságból,hogy mekkora benne a torzulás ^_^
  3. t_laci83

    Kadett E

    Sziasztok! Még új vagyok a fórumon,ezért lehet sokat és részletesen írok de kérlek olvassátok el mert nagyon kéne a segítség! Nekem van egy 89-es Kadett E-m. A motorja C14NZ tipusú,és nemrég hengerfejes lett. Úgy döntöttem a nálunk lévő maszek autószerelő munkadíjából(akinek nem inge ne vegye magára) és az általa beszerzett alkatrészek áraiból,hogy jómagam állok neki és csinálom meg úgy sokkal olcsóbban jövök ki. Tehát beszereztem olcsón egy "Így Csináld" könyvet ami egy javítási,karbantartási útmutató. Eddig szépen haladok szétszedtem a motort,szerencsére csak a hengerfejtömítés van átégve,tehát a hengerfejen nincs repedés. Meg is vettem már az új tömítéseket új hengerfej csavarokat és mindent ami kell hozzá. Na most ahol vásároltam egy szakszervíz is van ott. Mivel zárás elött estem be így a szerelő srác is ott volt épp és szerencsémre pont egy ilyen motoron végzett felújjítást és meg is mutatta az autót és rengeteget segített és sok tanácsot adott. Többek közt azt hogy szerinte síkoltassam meg a hengerfejet (mert szerinte hiába rakom így össze új tömítéssekkel se lessz jó),ami annyit tesz hogy a könnyűfém (alu) hengerfej blokknak a felületét maróssal dolgoztassam le (mert szerinte biztos van benne 0.2- 0.3mm,a megengedett ugye elvileg 0.04). Sok jó és hasznos tanács mellett ezzel rendesen megkavart. Nem tudom mitévő legyek,hogy valóban kell e hogy megsíkoltatassam e mert ugyebár akkor szétkéne szednem a hengerfejet, szelepeket meg mindent ki ,illetve lehet hogy akkor már ott is cserélni ezt -azt ami pluss sok-sok pénz megint. Nekem ez egyik kollegám a 14 éves Renaultj-át sajátmaga csinálta meg amikor hengerfejes lett,és ő még a hengerfej csavarokat se cserélte újra,pedig ténleg megnyulik,lemértem.Neki azt mondta azóta is megy szépen. Szóval örülnék ha valaki tudna nekem még egy pozítiv véleményt mondani arról hogyha így összerakom akkor fog rendes menni néhány évig. Amúgy nincs folyamatosan használva és csak néhány 10km-erekt teszek meg vele egyszere. Hézagmérőm az van,csak a könyv által írt merővonalzó kéne nagyon ahhoz hogy pontos mérést tudjak csinálni,mert még az is segíthet ,úgy is könnyebb döntenem ha látom hogy ténleg van e nagy deformáció. A merővonalzóval kapcsolatban,ha valakinek lenne aki BP-en van vonzáskörzetében lakik,megköszönném ha szánna rám 1 órát és elvihetném hengerfejet,hogy tudjak egy pontos mérést végezni. Előre is köszi mindennemű segítséget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.