Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gobbika

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    15
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Miskolc

gobbika's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. gobbika

    Kadett E

    Sziasztok. A segítségetek szeretném kérni. Van nekem egy 89-es c13n motorú kadett. Az autó hidegen nagyon szépen jár, de mikor már üzemi hőmérséklet körül kezd járni az alapjárat nagyon ingadozik 600 és 1000 között. Cseréltem már rajta szinte mindent: gyújtáselosztó, rotor, kábelek, gyertya, hőfokjeladó.
  2. megoldódott a problémám rossz computer volt benne. köszönöm szépen a segítséget:)
  3. van egy vonalkódos rész ahol úgy van leírva ahogy te írtad. amúgy elképzelhető hogy emiatt világítana a sárga lámpa? de mondjuk amióta ez a vezérlő van benne furcsán viselkedik a motor... van amikor nagyon magas az alapjárat meleg motornál... és van amikor alig van alapjárat meleg motornál...(hőfokérzékelőt kicseréltem) és alig szedi a lábát...
  4. a szám ami rajta: Service Number 01227278 és ami a csippnek a jelzése AAFL
  5. 100% multec, amúgy c13n, azon is gondolkoztam hogy mivel cserélve lett az ecu nem e az a baj hogy nem belevaló esetleg... és olyan hibakódot ír ami mondjuk nincs is az autóba mert néha igen furcsán viselkedik a vas
  6. nekem ilyen van: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
  7. Dis-es gyújtás van benne ha arra gondolsz hogy van benne ez a gyújtásmodul meg a tekercs...
  8. Sziasztok van nekem egy 89-es multeces vezérlésű 1.3 benzines Opel Kadett e-m. A műszerfalon világít a check lámpa és kivillogtatáskor a 42-es hibakódot adja. Valaki segítsen megfejteni hogy mit jelent. Előre is köszönöm <_<
  9. azok kb egy évesek de meglettek pucolva rendesen meg minden...
  10. kicseréltem a 7 lábú modult. Alapjáratom alig-alig van de lehet hogy azért mert reseteltem az ecu-t és még világít továbbra is a lámpa ugyanezzel a hibakóddal. Amúgy a tekercsnek ami ott van mellette annak kell valamennyi holt játéknak lennie? Mert jobbra-balra kb 1 centit kotyog! vagy nem ártana esetleg azt is kicserélni?
  11. azzal már jó párszor próbálkoztunk de semmi. Annak amúgy hogy a komputer cserélve lett az nem függhet össze azzal hogy a gyújtásmodul mondjuk nem ugyan az? de mondjuk amikor vettük a komputert akkor volt olyan amivel el se indult az autó... csak ezzel... de mondjuk hőfokjeladótól kezdve mindent cserélni kellett amit vezérel az ecu. Akkor gondolom ez is cserére szorul és a hiba megoldva remélem!
  12. amúgy meg nem DIS-es. De valahol meg azt olvastam hogy a gyújtásidőpont elektronikus kioldása a 42-es hibakód. csak nekem ez héberül van:S
  13. A gyújtáselosztó alá megy pár vezeték.. meg van benne gyújtásmodul de hogy ez a DIS mit jelent foggalmam nincs:S Ilyen javítási kézikönyvbe azt olvastam hogy a 42-es hibakód az a gyújtásidőpont elektronikus kioldását jelenti, de nekem ez héberűl van:S
  14. sziasztok van nekem egy 89-es 1.3 C13N, Multeces kadettem azt nem tudom hogy számít e de annó svájban lett véve.A hiba a következő: Árvizes volt az autó és ki kellett cserélni a központi agyat meg egy két dolgot, azóta világít a műszerfalon a check lámpa...a 42-es hibakódot hozza nekem elő. ezt magyarázza el valaki hogy mit is jelent meg mit lehet ellene tenni. nagyon szépen köszönöm előre is!
  15. gobbika

    Kadett E

    sziasztok van nekem egy 89-es 1.3 C13N, Multeces kadettem azt nem tudom hogy számít e de annó svájban lett véve.A hiba a következő: Árvizes volt az autó és ki kellett cserélni a központi agyat meg egy két dolgot, azóta világít a műszerfalon a check lámpa...a 42-es hibakódot hozza nekem elő. ezt magyarázza el valaki hogy mit is jelent meg mit lehet ellene tenni. nagyon szépen köszönöm előre is!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.