Jump to content

ludvdani

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Vectra B 2.0dti
  • Város
    Ajka

Legutóbbi látogatók

549 profile views
  1. ludvdani

    Motor

    Köszi szépen a választ! Csak az merült fel bennem, hogy mivel inkább autópályán folyamatos egyenletes terhelés mellett is és viszonylag nagy tempónál (120-130) jön elő a probléma, ebben az esetben hűtés szempontjából inkább a menetszél dominál. A ventilátornak inkább nagy melegben városban kicsit tempónál lenne szerepe. Ez csak az én ötletem, nem biztos, hogy így van. Köszi
  2. ludvdani

    Motor

    Sziasztok! Az alábbi probléma merült fel egy Vectra B kombi (x20dth) autóval. Normál használat mellett melegszik a víz. A mutató elmegy 100 fok fölé és amikor már majdnem eléri a piros végét, akkor kezd el visszahűlni kicsit, majd egy idő után megint felmegy. Inkább autópályán jellemző, de városban, dugóban is elmegy 100 fokig. Fel még nem forrt a víz, de nem hiszem, hogy normális, ha a pirosban van folyamatosan(a pirosnak is inkább a teteje fele). Ezt többnyire nyáron produkálja magasabb külső hőmérséklet esetén, de télen is 95-100 fok között van (ha van egy kis emelkedő elmegy szintén 100ig). A fogyasztása jó, nyáron egy hosszabb túrán (1600km) 5,7l/100km jött ki (4 személy, csomagok, tetőbox) többnyire autópályán tettem ezt meg 120-as tempóval. Ismerős ugyanilyen autójánál örül, ha eléri a 90 fokot (nyáron 35 fokban max 95-öt). Egyébként az autóban 180ezer km van óra szerint (gyakorlatilag tuti, hogy 300e felett), de jó állapotban van (nem füstöl, gyári adagoló van még benne, szépen jár a motor, pöccre indul télen is). Köszi szépen előre is a segítséget!
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.