Sziasztok. 
hát asszem megvagyunk ezzel a kódolvasással.Csak az a bibi h olyan kódokat adott ki amik a táblázatbanm nincsenek.(számokat ne kérdezzetek) 
Van 1 pár észrevételünk.: szinte másfél nap csak kereséssel és próbálgatással telt. 
-ha a kocsit  beindítom és jár meg túráztatom is meg ilyenek,de nem gurulok vele 1 métert sem akkor a végtelenségig eljár a motor hiba nélkül. (nálunk 6 órát járt és semmi) 
-de ha kimentünk az utcára és mentünk vele vége volt ,egyből kigyulladt a lámpa. 
ezen felbuzdulva mérőműszer hegyekkel felpakolva indultunk a tesztkörökre........ 
A következő eredményekkel........... 
SEMMI ismétlem SEMMI különbség nincsen a lámpa kigyulladása előtti és utánni állapotok között.Minden a lehető legnagyobb rendben van a mérések alapján.Injektortól kezdve a jóisten tudja miken keresztül a legapróbb alkatrészig mindent kimért mellettem a srác.kb 5 mérőműszer és 1 laptop volt a "segítségünkre" és egyszerűen semmi. Fizikai sérülések szintén nincsenek a kocsi motorházában és elektronikájában sem.Minden érzékelőt, szondát, érintkezést ,csatlakozást széthúztunk-kimértünk-átnéztünk és takarítottunk........gyakorlatilag nulla eredménnyel.A sebesség jeladótól kezdve a motorvízhőfok jeladón át mindent megvizsgáltunk. 
És akkor jutott eszembe h a messzi távolban létezik egy elektronikai műszerész ismerősöm........ 
ő újabb bogarat ültetett a fülembe........ : -Légtömeg mérő 
															    - gázpedál helyzetjelző 
Ezeken lehetséges h átsiklottunk........ti mit mondanátok erre.....lehet eme két dolog a hiba okozója?