Nekem a válton két darab lemez van. Az egyik a blokk és a váltó között a másik a váltó alján. Az utóbbit biztos nem kell leszedni mert ott a fogaskerekek vagy mik vannak. Az előzőt ha leszedem látom a lendkereket. Forgattam körbe a motort de "ot+ jelölés sehol. Pedig tudom, hogy ott kell lennie. Több levehető lemez nekem nincs a váltón. Szíjburkolaton tényleg nincs bevágás. A régi hengerfejet csinálhatták valamikor. Onnan származó filccel készült jelölések vannak rajta. Szegény kocsti biztos, hogy szedett vedett alkatrészekből rakták össze valamikor. Az eleje totálkáros lehetett. Ráadásul igen trehány, kókány munkát végeztek. A szíjház is több helyen repedt, törött. Amennyire tudtam helyrepofoztam. Az a szerencse, hogy rengeteg a bontott cucc ezekhez és viszonylag olcsó. Komplett belsejét 12.000.- vettem. "Sport" üléses verziót.
Más: a szívóházból vagy mi a neve :) jön egy fényes cső a kipufogó csonkba. A csonkra ahová ráhúzom az gyárilag dugaszolt? A másik fele meg le volt falazva egy alátéttel. Mi szerepe ennek a csőnek? A szívóház túloldalán meg rámegy egy vákum cső. Ez mit szabályoz?