Tiszteletem! 
  
A "beteg" egy Z10XEP 1,0  3cyl 2003-as, 44ekm-el,  eddig a gyári akksi cserén kívűl gond nem volt. 
(2005-ben visszahívva, lánc-sebváltóbizbasz 20e km-nél megvolt) 
  
Hiba : 
Előző nap semmi, másnap reggel enyhe csörömpölés motor felöl, 1 henger nem indul. Két hengerrel megy, kissé emeltem is a fordulatot egy pillanatra, veszi gond nélkül. Csak kissé lágy boxerhanfja van :) 
Gyári gyertyák másnap újak betéve, trafósor szikrát ad, ellenállásmérő szerint is mindhárom primer 0,5ohm körül mutat. Van egy ötödik tüske is a csatlakozóban, az szakadást mutat a másik négyhez képest. Mindez látszólag rendben lévőnek mutatja a gyújtási energiát. Szervízlámpa elalszik, nem villog. Lekérdezve 10-5-6-10 üzenet van, ez ha minden igaz, rendszerfeszültség alacsony, illetve magas választ ad. Ennek ellenére pikk-pakk beindul gyenge akksifesznél is. 
Az el nem égett benzin szaga érezhető, tehát kap a henger levet. 
Sajnos elektromos rajzom nincs, illetve amit találtam, nem ad támpontot a felől, hogy biztiken keresztül kapják a tekercsek a delejt. Ezt csak remélem :) Még túrom a netet rajz után. 
Akksit feltöltöttem fullra, helyzet változatlan. 
Ha valaki tudna segíteni, mit érdemes még ellenőrizni, azt előre is megköszönöm. 
  
  
Üdv